Raskaaksi 2024

Onpas ihana piinailla muiden testejä 😍

Täällä kierron viimeinen päivä, tiputtelua.
En ole vielä päättänyt, odotellaanko keskeytyksen jälkeen vielä ennenkuin yritetään. En tiedä onko mieli valmis, varmaan ei, kun mietityttää. 🙏

Mutta samalla tiedän, että tänä vuonna tulee 38v täyteen, ikä painaa jo. Ja mistä sitä tietää kauan menee tärppiin(tapahtuuko edes) ja meneekö kaikki syntymiseen asti hyvin.
Pelottaa 😱 Mietityttää 🙏

Ihanaa, kun joka kuukausi täällä tulee plussia, onnea ja tarrasukkia 😍

Omalta osalta ollut hiljaiseloa, koska alkanut hiipiä isot uhkakuvat siitä, että jotain on vialla. Tiedän, yritystä takana vasta 08/23 asti, mutta pitkät kierrot herättää epäilykseni. Lisäksi juttelin äitini kanssa aiheesta ja hän kertoi, että oli koko ikänsä vaikeuksia saada lasta, minä (ainoa lapsi) sain alkuni "vahingossa" äitini ollessa 35v. En kysellyt aiheesta enempää, että tutkittiinko mitään koskaan, enkä tiedä onko perinnöllistä, mutta omat ajatukset tietysti tarttuivat vain negatiivisesti tähän 😔 Kehossa ei tunnu tapahtuvan mitään yrityksen tynkää edes.. mennyt into tähän hommaan lähes kokonaan :side_tear: toki talletellaan edelleen oletettuina ovisajankohtina.

On hiipinyt ajatusta tuosta PCOS:sta, tosin nopeasti luettuani oireet eivät ihan täsmäisi, mutta niissäkin varmaan vaihtelua.

Päätin että en testaa, mutta... Nyt on koko eilisen päivän jomotellut niin, että vähän toivon kipinä nousi. Turhaan, nega. Dpo 11. Tekis mieli itkeä, on ollu pitkä aika tähän sen vkm jälkeen. 😭
Vähän sama fiilis🙃 haluaisi vaan sen selkeän haaleen positiivisen ku ei tosiaan tiedä edes milloin menkkojen kuuluisi alkaa et onko nää ihme tuntemukset vaan jotain niihin liittyviä pms-oireita😂

Vähän sama fiilis🙃 haluaisi vaan sen selkeän haaleen positiivisen ku ei tosiaan tiedä edes milloin menkkojen kuuluisi alkaa et onko nää ihme tuntemukset vaan jotain niihin liittyviä pms-oireita😂
Täsmälleen sama fiilis täällä! Oletettavasti tänään dpo 10, eilen illalla jossain mielenhäiriössä tein testin ja oli sellainen olo, et ihan kuin siinä olisi jotain näkynyt. En saanut kuvaan näkymään edes sitä vähää, mitä silmät erotti. Ja tänään aamulla taas ei mitään. Puuh, järkevää varmaan olis joka toinen pv testailla, mut saa nähdä meneekö joka päivä testailuksi tällä viikolla.

Täsmälleen sama fiilis täällä! Oletettavasti tänään dpo 10, eilen illalla jossain mielenhäiriössä tein testin ja oli sellainen olo, et ihan kuin siinä olisi jotain näkynyt. En saanut kuvaan näkymään edes sitä vähää, mitä silmät erotti. Ja tänään aamulla taas ei mitään. Puuh, järkevää varmaan olis joka toinen pv testailla, mut saa nähdä meneekö joka päivä testailuksi tällä viikolla.

Mua ketuttaa ihan huolella tää ku tuhlaan testejä näin aikasin 🥴😅 Nyt vasta dpo 8 ja menny jo monta testiä 🥴 Osaispa jättää huomisen väliin ja testais ke dpo 10 🤔

Ihana kun on aktiivista porukkaa, luin monta sivua teidän päivityksiä. Onnea plussanneet ja onnentoivotuksia myös muille yrittäjille! 🥰

Täällä kp 9/28 ja Flo:n arvioima ovulaatio osuis lauantaille. "Hedelmälliset päivät" näkyis alkavan huomenna.

Tilasin raskauskeijulta niitä cb dual hormone ovulaatiotestejä, kun vähän mietityttää tuo ovulaation ajankohta. Kaapissa on esikoisen jäljiltä liuskatestejä, mutta nyt haluan mennä helpoimman kautta. 😄 Jospa ne ehtisi saapua ennen viikonloppua, niin ymmärtäisi taas paremmin omaa kehoa ja kiertoa. Kai sitä kaipaa varmuutta että se keho oikeasti toimii. Yliajattelun tulosta.

Jospa aika kuluis taas nopeaa, kun seurailee teidän kuulumisia. Kohta taas piinaillaan! 😁

Mua ketuttaa ihan huolella tää ku tuhlaan testejä näin aikasin 🥴😅 Nyt vasta dpo 8 ja menny jo monta testiä 🥴 Osaispa jättää huomisen väliin ja testais ke dpo 10 🤔
Nojoo, niinpä! Miä yritän kans kovasti jättää huomisen väliin ja testata seuraavan kerran keskiviikkona.

Alavatsalla tuntemukset jatkuu, samoin Ouran näyttämä kohonnut lämpötila (+0,2 edelleen, 9 päivää putkeen). Uutena vähän useammin iskevä nälkä. Tänäänkin söin ihan normaalin lounasannoksen tuossa 11:30 ja nyt jo alkaa nälättää.

DPO 5 ja aika matelee... Jos lauantaihin asti malttaisi olla testaamatta edes.

Viime yönä heräsin vessaan ja närästykseen, minua ei melkeimpä ikinä närästä. Googlasin jo ihan hirveästi
voisiko viitata raskauteen mutta näillä päivillä ei taida olla edes munasolu vielä kiinnittynyt.. :rolling:

Täällä viimein ovisplussa kp 19. Harmittaa kun oviksen ajankohtaa on ollut niin vaikea paikantaa synnytyksen jälkeen. Ennen se oli aina suunnilleen kp 14. Nyt oon tehnyt jostain kp 12-13 alkaen ovistestejä ja usein myös 2 testiä päivässä! Siltikin on osunut huonosti ”tallettelut” tähän, kun nyt tää kp 19 ovis pääsi sitten yllättämään. Eilen liuska oli vielä ihan haalea.. Harmittaa kun ei viikonloppuna ollenkaan talleteltu. Viime yönä ja tänä aamuna oli paljon ovistuntemuksia, nyt ei enää mitään😓 Ja siis edellinen kerta kun yritettiin oli torstaina eli 4 päivää sitten. No toivottavasti vielä tänään illalla olis jotain mahdollisuuksia tärpille, sitä ennen ei ehditä yrittämään mitään. Vaan vasta kun lapsi menee yöunille 😅 Miten tää onkin näin vaikeeta. Harmittaa aina jos tuntuu ettei tuu kunnolla hyödynnettyä ovista. Sitten on pitkä aika odotella uutta kiertoa..
Ja siis joo vastahan toi ovisplussa tuli tänään 😅
Mutta tuntuu silti jotenkin että mahkut meni kun kaikki ovistuntemukset jo loppui..🙈

Mikä muuten aiheuttaa tälleen kohdun alueella tuntemuksia loppukirrrossa (kp 31/28 dpo 11)? Kyseessä kun ei selkeästi ole raskaus. Eli paineentunnetta, nippailuja?

Jos jostakin positiivista, niin päästään sitten kaksin risteilylle miehen kanssa vkl. Meillä on ollut tapana kerran vuoteen käydä kahdestaan jossain. 🙈 Voi ottaa lasin tai kaksi viiniäkin kun tuli buffet varattua. 😅

Mikä muuten aiheuttaa tälleen kohdun alueella tuntemuksia loppukirrrossa (kp 31/28 dpo 11)? Kyseessä kun ei selkeästi ole raskaus. Eli paineentunnetta, nippailuja?

Jos jostakin positiivista, niin päästään sitten kaksin risteilylle miehen kanssa vkl. Meillä on ollut tapana kerran vuoteen käydä kahdestaan jossain. 🙈 Voi ottaa lasin tai kaksi viiniäkin kun tuli buffet varattua. 😅
Mulla sama et ehkä sit pitkästä pitkästä aikaa kavereiden kanssa viintä. Perjantaihin asti, jos ei menkat ala on mahis saada plussa näkymään🙈 (silloin ois dpo14)

Mulla sama et ehkä sit pitkästä pitkästä aikaa kavereiden kanssa viintä. Perjantaihin asti, jos ei menkat ala on mahis saada plussa näkymään🙈 (silloin ois dpo14)
Mulla sama. Pe on dpo 15 ja silloin lähdetään. 😊 Ihanaa kun ei tarvii yksinään murehtia näitä! Aina löytyy joku joka on samassa tilanteessa tai ymmärtää. ♥️

Täällä piinaa kipuilevat rinnat ja kauheet makean mielihalut. Muuten kaikenlaiset oireet loistaa poissaolollaan. Viikonloppuna oli jotenkin super surullinen olo välillä ja ailahtelevaa muutenkin. Toivottavasti enteilis nyt viimeinkin että menkat alkaa muutaman päivän sisällä. Nyt "kp" 25 minipillereiden lopettamisesta. Viime yrityskerralla kierto 27-28 pv. Nyt potentiaalia raskauteen ei kyllä ole, jos miehellä ei ole jotain superduper simppoja. 😂😩 Ei oikein jaksettu vielä panostaa tähän kun molemmat jotenkin ajateltiin että ei ole isoja mahkuja kuitenkaan.

Onko kenelläkään muulla, jolla on ennestään lapsia ja ainakin yksi sektio takana toisinaan sektioarven kohdalla nykiviä tuntemuksia? Mulla tuntuu välillä kuin toisen lonkan seudulla joku "potkisi" kun arpi ilmeisesti kiristää 😏

Täällä piinaa kipuilevat rinnat ja kauheet makean mielihalut. Muuten kaikenlaiset oireet loistaa poissaolollaan. Viikonloppuna oli jotenkin super surullinen olo välillä ja ailahtelevaa muutenkin. Toivottavasti enteilis nyt viimeinkin että menkat alkaa muutaman päivän sisällä. Nyt "kp" 25 minipillereiden lopettamisesta. Viime yrityskerralla kierto 27-28 pv. Nyt potentiaalia raskauteen ei kyllä ole, jos miehellä ei ole jotain superduper simppoja. 😂😩 Ei oikein jaksettu vielä panostaa tähän kun molemmat jotenkin ajateltiin että ei ole isoja mahkuja kuitenkaan.

Onko kenelläkään muulla, jolla on ennestään lapsia ja ainakin yksi sektio takana toisinaan sektioarven kohdalla nykiviä tuntemuksia? Mulla tuntuu välillä kuin toisen lonkan seudulla joku "potkisi" kun arpi ilmeisesti kiristää 😏
Mulla sektio -07 muistelen että silloin aikaisemmin oli noita nykiviä tuntemuksia arven kohdalla, nyt en oo ainakaan vuosiin kiinnittänyt huomiota.

Takaisin