Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihana viivaTänään dpo15 ja menkkojen olis pitäny alkaa tänään. Testit vahvistuu hiljalleen. Viikkoja olis nyt 4+1. Mä siirryn nyt syyskuisten puolelle ja alan toiveikkaana odottaa varhaisultraa.
Kiitos kaikille tsempeistä ja onnitteluista.
Mulla se on ollu keltarauhanen joka tuikkii siellä ja aina luulen, et se on kohdunulkoinenOnko kellään ollut luteaalivaiheessa (tänää dpo9) jäätäviä viiltäviä kipuja jommalla kummalla puolella alavatsaa aloin heti tietenkin epäilee kohdunulkoista raskautta vaikka testi on negatiivinen eikä munanjohdin ois millään voinut revetä näitä kipuja on ollut tänää kahesti vas puolella 10 min ajan säännöllisen tiheesti. Koskaan aiemmin ei oo ollu vavastaavaa.
Onko tullut vahvistumista?Kiitos ei selvästi kannata vertailla. Voi kumpa nää erilaiset oireet nyt tarkottaisi pysyvää raskautta. Eilen kaikenlisäksi tuli tasan 2 vuotta yritystä täyteen
Okei no se vois kyllä sopia kuvaan, kun oviskin oli vasemmalla puolella onkohan sit enää mahista raskaudelleMulla se on ollu keltarauhanen joka tuikkii siellä ja aina luulen, et se on kohdunulkoinen
On tullu kivastiOnko tullut vahvistumista?
Tottakai! Mulla nimenomaan aina raskauksissa se keltarauhanen jotenkin tosi paljon oireilee ja muuten eiOkei no se vois kyllä sopia kuvaan, kun oviskin oli vasemmalla puolella onkohan sit enää mahista raskaudelle
Joo tutkin vähän tota asiaa ja oli pakko vielä näin illalla hakea 10 mIU/l testi, katellaan mitä aamulla kertoo aiemmin ei oo ollu tällästä, esikoisesta oli kovat menkkakivut ja tosta kemiallisesta lievät. Nää oireet on jotenkin ihan eri luokkaaTottakai! Mulla nimenomaan aina raskauksissa se keltarauhanen jotenkin tosi paljon oireilee ja muuten ei
Mies jo ihmettelee mun neuroottista asennettaJoo tutkin vähän tota asiaa ja oli pakko vielä näin illalla hakea 10 mIU/l testi, katellaan mitä aamulla kertoo aiemmin ei oo ollu tällästä, esikoisesta oli kovat menkkakivut ja tosta kemiallisesta lievät. Nää oireet on jotenkin ihan eri luokkaa
Oikein paljon onnea. Ihanat viivat!Tänään dpo15 ja menkkojen olis pitäny alkaa tänään. Testit vahvistuu hiljalleen. Viikkoja olis nyt 4+1. Mä siirryn nyt syyskuisten puolelle ja alan toiveikkaana odottaa varhaisultraa.
Kiitos kaikille tsempeistä ja onnitteluista.
Hienosti viiva vahvistunutOn tullu kivasti
Jotain näen Toivotaan vahvistumistaView attachment 130194
Näettekö tässä mitään dpo7 ja. Uitin tikkua
mie en kyllä näe mitään jotenki silmät menee kieroon ku tikku noin päin ja heijastuu tuohon "lasiin"View attachment 130194
Näettekö tässä mitään dpo7 ja. Uitin tikkua