Raskaaksi 2024

Tänään tai huomenna pitäisi alkaa menkat. Tänään vielä aamulämmöt koholla, joten tuskin tänään alkavat. Yleensä alkaa sinä päivänä tai seuraavana, kun lämmöt droppaa.

Testejä en ole uskaltanut vielä tehdä kun ei menkat myöhässä, eikä mitään oireitakaan. Stressaan nyt varmaan tätä kiertoa, kun tällä viikolla olen herännyt 4-5 aikoihin aivan pirteänä, enkä saanut enää unta. Taitaa käydä keho ylikierroksilla 😅 Jostain muistan lukeneeni, että toisilla saattaa olla alkuraskaudesta aamuyön heräilyä, mutta tuskin tämä sitä on…

Testi edelleen puhdas nega. Dpo 10. Ei oireita, joten uutta kiertoa odotellessa.. 😭 sen vkm jälkeen olisi kyllä uusi ollut niin tervetullut. Ainoa oire oikeastaan on kohdun kivut, mutta nämäkin aivan erilaisia kuin keskenmenneessä...

Jään odottelemaan vuotoa. Edellinen plussa tuli vasta dpo 11/12, mutta oireita kuitenkin oli.

Testi edelleen puhdas nega. Dpo 10. Ei oireita, joten uutta kiertoa odotellessa.. 😭 sen vkm jälkeen olisi kyllä uusi ollut niin tervetullut. Ainoa oire oikeastaan on kohdun kivut, mutta nämäkin aivan erilaisia kuin keskenmenneessä...

Jään odottelemaan vuotoa. Edellinen plussa tuli vasta dpo 11/12, mutta oireita kuitenkin oli.

Mulla vasta dpo 7, mut jotenkin varaudun jo pettymykseen, ku ei ole nännikipua kummallisempia oireita 🫤

Mulla täällä dpo9, jännät päivät kun muutaman päivän ollut lieviä menkkakipuja ajoittain, mulla ei oo tän epsäännöllisyyden takia hajuakaan milloin menkat alkaa, mut ainakin luteaali alkaa olee jo otollisen pitkä, mikä toki on mun taustalla positiivista 🥰

Mulla vasta dpo 7, mut jotenkin varaudun jo pettymykseen, ku ei ole nännikipua kummallisempia oireita 🫤
Muullakaan ei nyt tällä kertaa tullut sitä nännikipua ja olin aivan varma että ei tuu plussaa! No tuli ja nyt RV 5+0 ja nännikipu on pahin mitä ikinä😂 tuli nyt vasta paljon myöhemmin ja kauheena tulikin sit. Niin on erilaisia raskaudet näköjään.

Täälläkin oletettavasti dpo9, en malttanut ja oli uitettava tikkua ja negatiivinen se oli, toki vielä on melko aikaista. Ourassa edelleen lämpö koholla. Tosi ärsyttävä vaihe, kun ei tiiä onko raskaana vai ei. Miulle iski eilen kamalan kipeä hartiajumi, en uskaltanu ottaa ku panadolia jos vaikka olenkin tässä kierrossa raskautunut.

Kyllä turhauttaa. Mitä sitä keksisikään, ettei vaan miettisi aihetta ja odottelisi. Kohdun alueelle koskee suht kovaa, että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä kyllä. Onhan nyt normikierrossa 30/28... Dpo 10. Ei mitään mikä viittaa raskauteen.

Raskaana oon aina ollu aamuvirkku. Nyt heräsin 8.30 kelloon. 🤷

Täällä onkin monta piinailemassa samaan aikaan, mä tuun vähän perässä kun vasta dpo 4. Mulla on kyllä taas jo tässä kohtaa semmonen fiilis, että ei siellä kuitenkaan mitään ole. Eihän sitä oikeasti mitenkään voi tietää kun ei mikään olisi ehtinyt vielä edes kiinnittymään.

Täällä onkin monta piinailemassa samaan aikaan, mä tuun vähän perässä kun vasta dpo 4. Mulla on kyllä taas jo tässä kohtaa semmonen fiilis, että ei siellä kuitenkaan mitään ole. Eihän sitä oikeasti mitenkään voi tietää kun ei mikään olisi ehtinyt vielä edes kiinnittymään.
Täällä mennään melko samoissa. Tänään dpo 3. En tiedä miten jaksan odottaa... :/

Kp 1 pyörähti sitten käyntiin täällä.. Tää kierto laittoi kyllä koville "oireineen" niin henkisesti kuin fyysisesti. Eilen illalla vielä rupesin pohtimaan että olisiko kuitenkin tärpännyt, pitkin päivää oli "housut märät" tunne mutta ei mitään punertavaan päinkään. Vähän turpea olo. Nukkumaan mennessä sitten olikin kunnolla verta paperissa ja aamusta vuoto alkoi. Kierto oli nyt 29/27-29.. Mutta otan sen positiivisena että sain kyllä itselleni varmistuksen siitä että kyllä vaan kovempi toive se raskautuminen ja toinen lapsi on kuin mitä olen itselleni myöntänyt. Nyt sitten tehokkaampaa yritystä tähän kiertoon.. 😊😂
Ja näkyy olevan muita hyvin samassa vaiheessa, toivon teille plussatuulia ❣️

Ihanaa nähdä plussatestejä teiltä. 💕 Onnea ja tarrasukkia.

Täällä kp29/30, dpo 13 ja puhdas nega testattu aamulta. Kuukautisia odotellessa.

Tää oli vasta yk3 tai yk2 "kunnolla", mut tähän alkaa jo turtua. 💁‍♀️ Tällä kierrolla 'vain' neljä raskaustestiä tehtynä. 🤣 Edellisellä tais olla kahdeksan...

Oon kyllä nyt aika varma et nyt vasta ovis, siihen malliin koskenu alavatsaan tänään 🙄 harmi kun ei oo enää yhtään testejä jemmassa et vois tarkistaa oliko se pc haamu vaan viallinen testi tai reagoi ovikseen 🤔

Tosin tänä aamuna kyllä meinasi kuvottaa meidän esikoisen pyllyn pesu, ainakin normaalia enemmän 😂

Ihanaa nähdä plussatestejä teiltä. 💕 Onnea ja tarrasukkia.

Täällä kp29/30, dpo 13 ja puhdas nega testattu aamulta. Kuukautisia odotellessa.

Tää oli vasta yk3 tai yk2 "kunnolla", mut tähän alkaa jo turtua. 💁‍♀️ Tällä kierrolla 'vain' neljä raskaustestiä tehtynä. 🤣 Edellisellä tais olla kahdeksan...
Toi turtuminen kuvaa kyl hyvin, ei meilläkään oo ku vasta yk 5 menetyksen jälkeen, mutta jo viime kierrossa jäi kokonaan testaamatta kun ei huvittanut sitä negaa testata.

• Tykkään
Reaktiot: Mem
Täällä "oletettu" dpo15, ei menkkoja ei plussaa testiin.
Viimeksi vuosi sitten ollut näin pitkä kierto eli veikkaan sitä ovuloimatonta kiertoa 🙄
Hitto miten epäreilua, just kun oletetulla ovisviikolla oli kunnolla makkaripuuhia niin se kierto on ovuloimaton. Niin vaikeeta miehen duunien takia välillä saada ajoitukset yhteen.
Jos ovis olis ollut myöhemmin niin ei mahdollisuutta raskauteen.
Koko tän 3v tiennyt aina koska menkat alkaa, nyt kun tuli pieni toivon kipinä niin se ammuttiin alas puhtaan valkoisella negalla.
Anteeksi kiroilu, vittu että vituttaa. Ajattelin ettei mikään pettymys enää tuntuisi pahalta tässä vaiheessa, olin väärässä.

Viimeksi vuosi sitten ollut näin pitkä kierto eli veikkaan sitä ovuloimatonta kiertoa 🙄
Hitto miten epäreilua, just kun oletetulla ovisviikolla oli kunnolla makkaripuuhia niin se kierto on ovuloimaton. Niin vaikeeta miehen duunien takia välillä saada ajoitukset yhteen.
Koko tän 3v tiennyt aina koska menkat alkaa, nyt kun tuli pieni toivon kipinä niin se ammuttiin alas puhtaan valkoisella negalla.
Anteeksi kiroilu, vittu että vituttaa. Ajattelin ettei mikään pettymys enää tuntuisi pahalta tässä vaiheessa, olin väärässä.
Voi ei, tsemppiä ja voimia sinne 😔

Kiitos tästä!🙏 Jäin pohtimaan, mitä tarkoitat, että jäät ja olet jättäytynyt kuviosta sivuun?
No se on sitten enemmän mun ja miehen välisistä kemioista ja suhteesta kiinni. 😌 vauvavuosi on ollu rankka monella tapaa

Voi ei, toivottavasti ne menkat nyt sitten edes pian alkaisi niin pääsisi uuteen yritykseen, jos ei plussaa 😔

Voi ei, toivottavasti ne menkat nyt sitten edes pian alkaisi niin pääsisi uuteen yritykseen, jos ei plussaa 😔
Jep, saa nähdä kauan niitä joutuu nyt odottelee. Mulla ollu viimeiset 6päivää välillä tosi koviakin menkkakipuja, mut vuotoa ei pisaraakaan. Ei oo yhtään tyypillistä mulle.
Jos nyt paljonkin kierto venyy niin pitää varmaan varailla gyneaikaa, pukkaako tässä jotkut esivaihdevuodet päälle.

Takaisin