Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikä dpo sulla? Olen lukenut useista tapauksista, jotka eivät ole plussanneet vielä silloin kun menkat olleet pari päivää myöhässä.Tuli sitten testattua kp27/28-29. Kaapista löytyi 10 mIU/ml herkkyisenä vain Cb digi, joten eipä jäänyt tulkinnan varaa. Ei raskaana.
Kohti uusia pettymyksiä sitten vain.
Kiva kun tänne olet uskaltautunut kirjoittamaan. Jospa se olisi se The juttu ja plussatuulia tulisi teillekin!
Toivottavasti olet aloittanut jo foolihapon syönnin ja tarkistuttanut ferritiiniarvosi. Niistä molemmista on liian matalilla tasoilla usein "esteitä" raskautumiseen!
Mä sain esikoisesta dpo14 vasta tosi haaleen viivan rfsun testaa varhain. Dpo12 ei näkynyt mitään. Joten vielä pari piinapäivää, jos ei menkat ala huomennaTuli sitten testattua kp27/28-29. Kaapista löytyi 10 mIU/ml herkkyisenä vain Cb digi, joten eipä jäänyt tulkinnan varaa. Ei raskaana.
Täällä dpo15 ja ei vieläkään menkkoja ois siis pitänyt jo eilen alkaa. Toki esikoisen yrityksen aikaan luteaali oli 14päivää, et josko se ois nyt palautunut siihen ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Nyt ollut siis aiemmissa kierroissa 13 päivää. Vedin terolutit taas tässä kierrossa, et niiden kyllä pitäs saada kierto starttaamaan. Mutta silti huomaan stressaavani, et jos ne menkat ei sieltä ala ja kierto venyy taas. Mulla oli syksyllä yksi ovuloimaton kierto ja se venyi 47päiväiseksi
Musta tuntuu, et joka kierto huomaan ihmetteleväni tätä kroppani toimintaa ja olevani ihan pihalla siitä, joka kierto tuntuu olevan erilainen ja eri oireilla
Kauan muilla on mennyt hormonaalisen ehkäisyn lopettamisen jälkeen kiertojen palautumisessa?
Ja tein eilen varuiksi raskaustestinkin ja nega oli
Hei mulla tämä sama tilanne, eli ma tai su pitäisi alkaa menkat. En ole uskaltanut testata (dpo 11 tai 12), eikä ole mitään oireita… tai no samat PMS oireet mitkä aina Tämä menkkojen odottelu on kyllä yhtä piinaa.Kp 26 ja dpo noin 11. Su tai ma pitäisi alkaa menkat. Taidan tehdä poikkeuksen periaatteeseeni ja testata kuitenkin huomenaamulla. Saa sitten pettymykset käsiteltyä pois ja voi toivottavasi nauttia paremmin loppuviikonlopusta. Eikä ainakaan tarvitse sitten maanantaina just ennen töihin lähtöä vääntää pettymysitkua...
Mä oon plussannut vasta menkkojen oletettuna alkamispäivänä kuopuksesta, pari päivää aiemmin oli vielä nega. Esikoisesta oli nega dpo 9, mutta testasin uudestaan vasta viikkoa myöhemmin jolloin haaleahko plussa, tuskin olisi kovin paljoa aiemmin nähnyt.Heippa.
Päivittelin viimeksi kun sain negan Dpo11. Mulla yleensä luteaali 12vrk eli dpo 13 alkaa aina menkat. Nyt ne ei ole alkaneet usean päivän kivuista huolimatta. En ole uskaltanut testata uudestaan vielä, koska mulla takaraivossa vaan kolkuttelee että tää olis ollu ovuloimaton kierto ja siksi menkat myöhässä.
Onko täällä sellaisia jotka olis saaneet plussan vasta menkkojen oletettuna alkamispäivänä tai vasta sen jälkeen? Ja nyt siis oletuksena että tietää koska ovulaatio ollut.
Kiitos vastauksesta Tuntuu nykyään monet saavan haamuja/plussia dpo9-10 niin tuntuu erikoiselta että haamun saisi vasta kun menkkojen pitäis alkaa mulla 2v sitten keskenmenneessä sain haamun kyl tosi varhaisessa vaiheessa. Nyt tässä kierrossa en kyllä edes testannut ovista joten siitäkään ei ihan sata varmuutta, mut vv:n perusteella suurinpiirtein arvioin sen. Tai sitten tosiaan ovuloimaton kierto kun niitäkin taitaa tässä iässä alkaa olemaan silloin tällöin.Mä oon plussannut vasta menkkojen oletettuna alkamispäivänä kuopuksesta, pari päivää aiemmin oli vielä nega. Esikoisesta oli nega dpo 9, mutta testasin uudestaan vasta viikkoa myöhemmin jolloin haaleahko plussa, tuskin olisi kovin paljoa aiemmin nähnyt.
Mikä dpo sulla? Olen lukenut useista tapauksista, jotka eivät ole plussanneet vielä silloin kun menkat olleet pari päivää myöhässä.
Hei mulla tämä sama tilanne, eli ma tai su pitäisi alkaa menkat. En ole uskaltanut testata (dpo 11 tai 12), eikä ole mitään oireita… tai no samat PMS oireet mitkä aina Tämä menkkojen odottelu on kyllä yhtä piinaa.
Kiitos lohduttavasta viestistä. Pidän vielä mielen avoinna, mutta en toivo liikoja.Mä sain esikoisesta dpo14 vasta tosi haaleen viivan rfsun testaa varhain. Dpo12 ei näkynyt mitään. Joten vielä pari piinapäivää, jos ei menkat ala huomenna
En näköjään ole ainoa!Mä sain esikoisesta dpo14 vasta tosi haaleen viivan rfsun testaa varhain. Dpo12 ei näkynyt mitään. Joten vielä pari piinapäivää, jos ei menkat ala huomenna
Nuo vatsan tuntemukset voi olla kiinnittymiseen liittyviä, odota päivä tai pari ja testaa uudelleen . Dpo9 vielä todella varhainen. Mulla oli kemiallinen 12/23 ja ovis tuli myös 2 päivää normaalia myöhemmin. Plussasin tässä kierrossa dpo10 rfsu varhaisella ja pc testissä näkyi myös jo haalea mutta selkeä viiva. Tsemppiä tulevien päivien testailuun . Ja jos tosiaan kivut ovat kiinnittymiseen liittyviä, niin plussa varmasti näkyy jo ylihuomenna. Munasolulla kestää 5 päivää ovulaatiosta matkata kohtuun. Sen jälleen n. 2-4 päivää kestää kiinnittyminen. Ja kiinnittymisestä päivän tai parin jälkeen hcg:ta on sen verran, että näkyy testissä. Toisilla näkyy vasta myöhemmin, koska hcg nousee niin yksilöllisesti.Ääää... Ei vieläkään haikuakaan plussasta/haamusta, vaikka vatsassa edelleen isojakin tuntemuksia. Nyt dpo 9. Huomenna en testaa. Kp 29/28 tänään, km sotki ovulaatiota ja ovis oli vasta kp 20.
Edellinen km plussa tosin tuli vasta herkkäänkin testiin dpo 11 hailakkaana haamuna. Ehkä odottelen menkkoja (en pysty...). Tuntuu että kaikki muut saa plussan ajoissa.
Toivotaan todellakin ettei menkat sieltä alkaisi. Nuo sun oireet kyllä voisivat viitata että siellä on jotakin tapahtunut! Sormet ja varpaat ristissä täälläNo on! Siksi ajattelin katkaista odottelun jo nyt. Viime kierrossa olin aika varma, ettei tärpännyt (vaikka menkat vei silti hetkeksi aika syviin vesiin), mutta nyt ei ole ollut yhtä kuivaa loppukiertoa kuin normaalisti, noin dpo6 oli alamahassa tuntemuksia ja olen ollut monena päivänä todella väsynyt, niin väkisinkin kävi mielessä, että entä jos nyt... tavanomaisia pms-oireitakaan ei ole vielä ollut. Toivotaan parasta mahdollista lopputulosta molemmille!
Mä seurailen, mutten ole ollut todistetusti vielä kertaakaan raskaana, joten ei ole kokemusta kiinnittymisdipistä Mutta toivotaan tosiaan, että näin onSeuraako teistä joku lämpöjä? Mulla ollu nyt ovulaation jälkeen 36,2 ja tänään olikin 35,8 Nyt dpo 6. Ihan niinku muistaisin lukeneeni, että laskee hetkeks kiinnittyessä? Olispa siitä johtuvaa
Tuli sitten testattua kp27/28-29. Kaapista löytyi 10 mIU/ml herkkyisenä vain Cb digi, joten eipä jäänyt tulkinnan varaa. Ei raskaana.
Mä sain esikoisesta dpo14 vasta tosi haaleen viivan rfsun testaa varhain. Dpo12 ei näkynyt mitään. Joten vielä pari piinapäivää, jos ei menkat ala huomenna
Heippa.
Päivittelin viimeksi kun sain negan Dpo11. Mulla yleensä luteaali 12vrk eli dpo 13 alkaa aina menkat. Nyt ne ei ole alkaneet usean päivän kivuista huolimatta. En ole uskaltanut testata uudestaan vielä, koska mulla takaraivossa vaan kolkuttelee että tää olis ollu ovuloimaton kierto ja siksi menkat myöhässä.
Onko täällä sellaisia jotka olis saaneet plussan vasta menkkojen oletettuna alkamispäivänä tai vasta sen jälkeen? Ja nyt siis oletuksena että tietää koska ovulaatio ollut.
Jee kiitos vastauksestaMä olen plussa nyt 5/6 raskaudessa dpo 9-11 riippuen milloin olen tehnyt ensimmäisen testin, mutta yhdessä raskaudessa kuudesta olen plussannut vasta dpo 14 juuri ja juuri erottuvalla viivalla. Dpo 10 ja 12 oli silloin testi ihan nega.
Jos et työterveydessä niin ilman lääkärin lähetettä yksityisessä labrassa.Hei kiitos tästä vinkistä, olen itsekin ensikertalainen. Foolihapot (mama vitamiini) on aloitettu, mutta ferritiinejä ei ole tullut testattua. Saisikohan ne käytyä ottamassa vaikka ihan työterveydessä? jos kävisi testauttamassa samalla muita arvoja ns ”terveystarkastuksen” puitteissa.