Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vähän sama, täällä flunssassa tuntuu ettei osaa muuta odotellakaan kun että milloin pääsee testaamaan vai alkaako menkat dpo5 siis menossa.Täällä dpo 3-4 ja vielä pitäis 4 päivää malttaa ennen ku testaan
Ei vitsit toivotaan parasta!Mä löysin tänään minin raskausajan päiväkirjamerkintöjä ja mullahan on ollu ihan selkeät kiinnittymiskivut dpo5, en vaa silloin oo tajunnut asiaa. Nyt piinailen niitä ekana loppuviikkoon, että tulisko nyt kivistyksiä
Heitin vähän jo toivoani tämän kierron suhteen kuitenkin, kun ei ollut ku se yksi tallettelu ennen ovis plussaa, ei ollut oviskipua ja stressilevelit miljoonassa vauvan itkuisuuden takia. Mutta tänään sitten olikin lämmöt koholla, että ehkäpä kuitenkin ovis tapahtui ja toivoa vielä olisikin
Meinasin jo ostaa tänään testejä kaappiin, mutta maltoin mieleni vielä. Noinkohan maltan kuitenkaan odottaa 27. pvä saakka ennen testailua, vaikka oon henk. koht. varhaista testailua vastaan
Mulla oli just edellisessä kierrossa (vkm) ja nyt luotin samaan, ei tullut ovulaatiota silloin, vaan vasta kp 20. Oon huomannut, että pc ovistesti tummuu paremmin kuin one stepit. Laitan kuvan omasta one stepistä kun pc oli aivan räikyvä ja herkässä r-testissäkin näkyi lh huippu (luulin, että dpo 8)...Onko kellään kokemusta siitä, että ovistestit ei näytä missään vaiheessa selvää plussaa mutta tiedätte varmaksi ovulaation silti tapahtuneen?
Mulla kans noi Onestepin testit on tosi hailakoita siihen verrattuna mitä täällä näkee monen saaneen eri merkeillä! Paras on jos pystyy vertaan vaikka aiempiin kiertoihin tai varmistaan jollain muulla, esim. digillä... Mä ajattelin ottaa sen taktiikan käyttöön nyt, että testaan liuskoilla ja varmistan digillä sitte (seuraavassa kierrossa, tähän kiertoon pitäs riittää vielä CB:n dualissa tikut).Mulla oli just edellisessä kierrossa (vkm) ja nyt luotin samaan, ei tullut ovulaatiota silloin, vaan vasta kp 20. Oon huomannut, että pc ovistesti tummuu paremmin kuin one stepit. Laitan kuvan omasta one stepistä kun pc oli aivan räikyvä ja herkässä r-testissäkin näkyi lh huippu (luulin, että dpo 8)...