Raskaaksi 2024

Antaa helposti haamuplussaa, mutta tässä kyllä nähtävillä selvästi jotain. Toivotaan vahvistumista!!! Mullakin dpo 9, mutta en ole vielä uskaltanut testata. Samanmoinen herkkä rsfu:n testi oottelisi kaapissa... 🙈 Oliko aamupissa? Onko sulla oireita?
Nyt iltapäivällä testasin. Toivon todella että lähtis vahvistumaan. 🥰

Oireona oli nuo mun aikaisemmin mainitsemat dpo6-dpo8 tolkuton väsymys (olisin ollu jo iltapäivällä valmis yöunille 😅) ja masentunut fiilis. Mulla ei siis oo mitään masennusta, mutta pari päivää oli niin toivoton olo kaikesta, että aattelin sen olevan pahaa PMS:ää ja mekkojen olevan tulossa. 🙈 DPO5-6 teki mieli roskaruokaa ja makeaa. (Tää on aika perus mulla, kun progesteroni alkaa nousta)

Tänään alkoi paineen tunne/kramppeja alavatsassa ja rinnat tuntuu vähän 'oudoilta'. En osaa selittää tarkemmin 🙈 ei ne kipeät oo, mutta jotenkin arat. 😅

Ja luonnollisesti näkyy paremmin livenä. 😅

Tässä vielä vähän testiajan jälkeen.
Mulla samanmoinen viime kierrossa olikohan dpo12, mutta seuraavana päivänä ei enää kunnolla erottunut eli kemiallinen todennäköisesti oli. Säilytin testin jostain syystä ja edelleen näkyi viiva kun eilen satuin sen vielä katsomaan 🙈
Vahvistumista sun testille ja toive että kaikki menee hyvin! 🌈

Mulla samanmoinen viime kierrossa olikohan dpo12, mutta seuraavana päivänä ei enää kunnolla erottunut eli kemiallinen todennäköisesti oli. Säilytin testin jostain syystä ja edelleen näkyi viiva kun eilen satuin sen vielä katsomaan 🙈
Samanlainen kokemus! Siksi nyt koitan malttaa mieleni etten vielä testaa. 🤞🏼

Otan osaa ♥️ ja sinulle myös @Hemmo ♥️ kemialliset on kamalia.

Testailen varmaan päivittäin nyt alkuun. Ja koitan pitää jalat maassa. 🙈

Minäkin näen viivan Kangaroo, onnea ja vahvistumista 💗💗💗

Sain tänään tämän koko viikon sairaslomaa ja oon siitä tosi kiitollinen. Edelleen itkettää vähän väliä ja epätodellinen olo. Mieli ja hormonitkin sekaisin vielä varmasti. Ja alamaha edelleen aika kipeä, mutta vielä ei mitään tutkittu kun ei kuitenkaan mitään tulehdukseen viittaavaa ja edelleen vuodankin..ei normaalit menkat kyllä ole yhtään näin kipeät mulla. En normisti edes särkylääkettä tarvitse.

Hurjaa, että siinä digissä lukee vieläkin raskaana. Viivat ei tosiaan missään kohtaa lähteneet kunnolla vahvistumaan pc- tai rfsu -testeissä. Rinnat oli tosi turvonneet ja kipeät, ja ne on nyt palanneet lähes normaaleiksi. Eli varmasti hormoni siellä vähenee koko ajan.

Auttaa jaksamaan vain se usko ja toivo, että vielä saataisiin vauva syliin saakka 💗 Meinasin jos tuon helmikuun pitäisi taukoa ja maaliskuussa sitten taas joulun ihmeen yritystä ❤️ Mua ehkä stressaisi pelko, jos ei kohtu puhdistunut tai vahvistunut tarpeeksi ja menisikin herkemmin taas kesken. Niin ootellaan yhdet normi menkat ja miten kierto lähtee käyntiin. Tarvitsen myös henkistä toipumista tämän ajan.

Apua ehkä mäkin nyt kirjoitan tänne vaikka toivon että viikonloppuna menkat jättää tulematta ja teen positiivisen testin. 🙈
Eli meillä on ennestään kohta 1-vuotias esikoinen ja päätettiin aika yllättäenkin antaa toiselle mahdollisuus. Eli on aivan mahdollista, että missattiin ovis, mutta peiton heiluttelut saattoivat juuuri osua kohdilleen. 🌈
Tänään tein sitten ekan testin aivan liian aikaisin, joten negahan se oli. Mitä flo:sta katsoin niin edellisessä raskaudessa tein testin dpo 17, joka oli silloin jo selvä positiivinen vaikka vielä siitä vahvistuikin.
Vähän tietysti toivo lopahti, mutta vatsan ja selän jomoilun, sekä turvotuksen jatkuminen antaa toivoa. Pahimmat raskausoireet tulivat viimeksikin vasta pari viikkoa testistä. 😅
Ja siis tässä on vauvakuume sillä tasolla, että meillä on mahdollinen nimikin jo ja suunnittelin jo tulevalle isosikollekin paidan jonka kanssa sitten aikanaan paljastetaan raskaus. Minivaatteitakin on jo hypistelty. Että näin😂😂.
Mutta kaikin puolin muuten rauhallinen olo tämän suhteen. Kaikki jännitys katosi kun päätettiin tämä. Aiemmin uusi raskaus, synnytys ja näistä toipuminen jännitti. Nyt yritän keskittyä kehon tukemiseen uutta raskautta varten. Ja unohtaa noi kaapissa kuumottelevat testit ja ajan matelu. En todellakaan testaa enää ennen lauantaita😂.
Ja onnea kaikille plussanneille!!!🌈🧡

@AnniMaria Oi toinenkin #tammikuiset2023 🥰 Tunnistan myös tuon pienten vaatteiden hypistelyn. Kirppiksiltä tahtois löytää joka reissu jotain pientä ihanaa jo jemmassa olevien lisäksi! 😍

Omaa napaa, sieltä ne menkat tupsahti niinku arvelin, ja nyt mennään kp2. Viimeinki kierto normalisoitui tammikuisen syntymän jälkeen ja päästiin takas tuohon 28 päivän kiertoon, eli nyt hyvillä mielin ovulaatiota ja piinapäiviä kohti. ☺️

Mie kai sit oikeasti ovuloin sillon kun oli plussat, kp 1 alkoi täällä.

Mulla taas mieli eli vahvat viivalasit tekee tepposet ja kuvittelen näkeväni jotain 🧐 Jännää, onko aamuksi testejä?

Itsellä dpo8 tai 7, yritän malttaa keskiviikkoon ennen testaamista (ei tule onnistumaan). Oireita ei ole tänään juuri lainkaan, paitsi vessassa saa käydä tiheemmin ja palelu+ lämpö+närästys, suurin osa mulle normaaleja luteaalioireita. Menkat pitäs alkaa reilun viikon kuluttua...
Oli pc testejä ja pakkohan se testi oli aamupäivällä uittaa. Mitään ei näkyny tänää😑 ihan blankko testi.

Mieli ihan maassa ollu tänää ja kelailen, että mitä tässä pitäs tehdä eri tavalla et onnistuis. Vaikka ei tässä vielä oo kauaa yritetty ja ihan normaalia että vielä ei oo plussaa tullut. Mut silti stressaa, kun ei voi tietää kauan menee ja tärppääkö. Perus pms ahdistus ja mielialan lasku siis täällä meneillään 🤪

Täällä 37v raskaaksi haaveilija vuodelle 2024. Ensimmäinen yhteinen haaveissa. Takana keskenmeno joulukuun alussa rv 13 kaavinnan kautta, kun tuli ongelmia tyhjentymisen kanssa.
Kuukautisia ei ole vielä tullut, mutta olen kuullut että kaavinnan jälkeen voi kestää aikaa, että ne alkavat.
Toivon tärppionnistumista kaikille halukkaille tälle vuodelle ❤️
Pahoittelut keskenmenosta! ❤️
Mulla kans vuonna 2018 kaavittu, kun ei muuten tyhjentynyt. Mulla meni noin 6vkoa ekoihin menkkoihin. Ja niiden jälkeisessä kierrossa sit heti tärppäsikin ja raskaus onnistui ❤️

Millon niitä tarvitsee? Eli mitä ongelmia kierrossa pitää olla silloin 🤔
Mä sain keltarauhastuen yksityiseltä kun oli nuo 2 km takana. Lääkäri epäili että vika vois olla siinä että oma keltarauhanen ei jaksa toimia tarpeeksi pitkään, eli hedelmöityn kyllä hyvin ja kiinnittyy, mutta sitten ei riitä enään oma. Heti tuli pysyvä plussa kun oli tuki mukana. Sullakinhan km ja kemiallisia, niin saattais ihan hyvin olla apua

Flon ja oireiden mukaan nyt dpo 2 ja aika matelee 😄

Mulla tuli lokakuun kemiallisesta ja viime kesänä keskenmenneestä ennen testiä jo oireita, joten lähipäivinä tulee varmasti kuulosteltua oloa paljon 😄 En paljoa muista miten 10-15 vuotta sitten tuli onnistuneista raskauksista oireita ennen testiä 🤔 Sen kyl muistan, että nuorimmasta tein testin Sokoksen vessassa, ku tuli vaa sellanen olo, että oon raskaana 😄❤️

Tänä aamuna otetut 10dpo. Nyt ei tarttenu tikkutestiä purkaa, näkyy selkeästi jotain. CB Digi early otettu lähinnä viivapaikan poissulkemiseksi. Testailu jatkuu viimeistään huomenna.

Liitteet

• DSC_0746.JPG
    DSC_0746.JPG
    4.3 MB · Katsottu: 203
Takaisin