Raskaaksi 2024

Voitteko sanoa et näissä ei kyllä näy yhtään mitään 🤣 hulluus iski ja menin täs illalla testailee laimeesta pissasta. En tiedä miksi 🤯 Ja nyt kuvittelen jotain viivalaseillani mukamas. Tänään siis dpo10 ja mulla ollut sitä pientä tuhruvuotoa, joka viittaa aina menkkoihin mutta näemmä se toivo elää pienenä sinne asti, että ne oikeesti alkaa🤦🏼‍♀️

Liitteet

• 20240114_205948.jpg
    20240114_205948.jpg
    421 KB · Katsottu: 207
  • 20240114_205934.jpg
    20240114_205934.jpg
    429.6 KB · Katsottu: 205
Voitteko sanoa et näissä ei kyllä näy yhtään mitään 🤣 hulluus iski ja menin täs illalla testailee laimeesta pissasta. En tiedä miksi 🤯 Ja nyt kuvittelen jotain viivalaseillani mukamas. Tänään siis dpo10 ja mulla ollut sitä pientä tuhruvuotoa, joka viittaa aina menkkoihin mutta näemmä se toivo elää pienenä sinne asti, että ne oikeesti alkaa🤦🏼‍♀️
Itse en nää mitään :Face Without Mouth:

Hyvä, kiitos, voin lopettaa näiden tuijottelun! 🤣
Toi on kyllä paha. Itsekin omistan kauheet viivalasit :Nerd Face: Sen takia varmaan pakko yrittää jättää testien tekemiset lähemmäs menkkojen alkua. Mikä ei tietysti koskaan onnistu :tears:

Toi on kyllä paha. Itsekin omistan kauheet viivalasit :Nerd Face: Sen takia varmaan pakko yrittää jättää testien tekemiset lähemmäs menkkojen alkua. Mikä ei tietysti koskaan onnistu :tears:

Mä oon merkannut kalenteriin dpo 9, että tee testi - äsken merkkasin ens sunnuntaille kalenteriin dpo 7, että: Jos on IHAN PAKKO, nii alota testailut 🤣🤣🤣

Sama vika🤣 aina vakuutan itelleni, että pystyn olemaan testaamatta ja odotan sinne asti, et oikeesti jotain näkyy jos on näkyäkseen. Ja aina mä hairahdan testaa ajoissa🤦🏼‍♀️ ja nytki päätin, etten testaa ellei menkat loista poissaolollaan, kun on tuota tiputtelua. Mut sit taas iski joku mielenhäiriö 🫣

Näissä näkyy viivanpaikka monesti aika selkeesti läpi, jos se sieltä viivalaisella tiiratessa näkyy.

Mä en kans pysty olemaan testaamatta ajoissa, jos vaan testejä kotona on. 😅 Mulla ei oo edes ikinä plussat näkynyt kuin aikaisintaan dpo 13 niin eihän siinä oikeasti ole edes järkeä.

Mulla taas mieli eli vahvat viivalasit tekee tepposet ja kuvittelen näkeväni jotain 🧐 Jännää, onko aamuksi testejä?

Itsellä dpo8 tai 7, yritän malttaa keskiviikkoon ennen testaamista (ei tule onnistumaan). Oireita ei ole tänään juuri lainkaan, paitsi vessassa saa käydä tiheemmin ja palelu+ lämpö+närästys, suurin osa mulle normaaleja luteaalioireita. Menkat pitäs alkaa reilun viikon kuluttua...

Kiitos Lilja35, tämmöistä ei toivoisi kenellekään. Ikävää että sinäkin joutunut kokemaan 😞 Ja ymmärrän hyvin, minulla myös olo etten tässä iässä välttämättä jaksa hoitoihin lähteä. On jo nuo kaksi lasta ja en usko, että mun psyyke kestäisi niitä hoitoja kovin hyvin. Tämäkin ollut tarpeeksi hajottavaa. Onnistuu luomusti, jos on onnistuakseen. Jotain kevyttä hormoniavustetta voisin kyllä kokeilla, ovulaatiota auttavaa lääkettä.

Heippa kaikki! Mä liityn mukaan kuumeilemaan ja pääsen saman tien piinailemaan 😄

Ovis piti olla vasta viikon päästä, mutta yllärinä tänään ovis+. Varsinaisesti ei pitänyt vielä aloittaa toisen yritystä, mutta näin tässä nyt vähän taas pääsi käymään.
Esikoinen siis syntyi 10 vuoden yrityksen jälkeen, kun päätettiin lopettaa yrittäminen. Lapset on haluttuja ja toivottuja, mutta vähän se huvittaa, että kauhean yrityksen jälkeen aina sattuu "vahinko" 😂

Kokonaisuudessaan vauvakuumeilusta oon päättäny, että vuoden 2024 ajan mä vielä yritän raskautua, mutta jos ei toista ala kuulumaan, niin sitten saa mun osalta yrittäminen riittää 😊

Täällä 37v raskaaksi haaveilija vuodelle 2024. Ensimmäinen yhteinen haaveissa. Takana keskenmeno joulukuun alussa rv 13 kaavinnan kautta, kun tuli ongelmia tyhjentymisen kanssa.
Kuukautisia ei ole vielä tullut, mutta olen kuullut että kaavinnan jälkeen voi kestää aikaa, että ne alkavat.
Toivon tärppionnistumista kaikille halukkaille tälle vuodelle ❤️

Täällä dpo15/kp33, lauantaina testattu vielä kirkuva nega ja kuukautisia tässä odotellen. Pms oireet edelleenkään ei vaikuta kovin vahvana olevan läsnä ja rinnat on kyllä raskaan ja painavan tuntuiset, hiukan aratkin (toki tämä on usein pms oireissakin). Ennen menkkoja edeltävää pääkipuakaan ei ole tullut, mikä on edelleenkin outoa koska pääkivuttomuus ei ole minulle mitenkään tyypillistä.
Raskauden mahdollisuuteen en enää lukuisien testien jälkeen usko.

Vauvahaaveet.
Tein abortin joulukuun alussa. Ai kammottava, miten kadun. Ja, ei. En ole hakemassa pään silityksiä abortista.

Intensiivinen terapiaprosessi takana. Itsenäisyyminen aikuiseksi, luottamus että osaan päättää asiat itse, sekä luottamus mieheeni, väärät ihmiset ulos heitettynä elämästäni(jotka tukivat minua väärään ja syyllistivät minua raskaudestani) ovat nyt avanneet surun abortista.

Sen rinnalla kulkee kuitenkin uusi toivo uudesta raskaudesta. Tiedän mitä haluan, tiedän unelmiani ja yksi niistä on vielä saada lapsi syliin.

Mutta, kunhan selviän ensin häpeästä, että saanko minä, suurperheellinen, kehon kremppoja kantava, ansaita enää terveydenhuollon tukea uudessa mahdollisessa raskaudessa abortin jälkeen? Saanko minä iloita uudesta mahdollisesta raskaudesta enää? Tämä syyllisyys ajoi minut aborttiin, että sinänsä ei ole mikään uusi tuttavuus. Se vain on nyt kärjistynyt abortin jälkeen ja sen jälkeen miten haastava se abortti oli komplikaatioiden vuoksi. Miten huono vointini tarvitsi useita lääkäreitä ja hoitajia auttamaan selviämään siitä fyysisesti hengissä. Häpeä. Voi häpeä.

Mieheni tukee minua kannustaen eteenpäin. Hänen tuellaan alan pienesti pääsemään häpeästä eroon ja syyllisyydestä. Toki ammattilaiset mukana.

Tällainen "kevyempi" avaus tänne paluuseen sitten joulukuun alun.

Terapiointi jatkuu ja toivon, että pääsen aiheettomasta syyllisyydestä eroon menneistä vääristä valinnoista ja saisin rohkeutta mennä kuitenkin kohti unelmiani.

Vaatipa rohkeutta kirjoittaa tämä tänne. Huh.

Mä en edes pääse hoitoihin painoni takia ja en kai mt-sairaudenkaan, vaikka se hoitotasapainossa onkin 🤔

Eli luomuna yritetään, vaikka en tiiä milloin tulee raja vastaan, että ei jaksa pettyä koko ajan 🤔

Kyllä varmaan ainakin keltarauhastuen saisit yksityiseltä ❤️ ehkä letrotkin? Jos edes tarvitset..

Millon niitä tarvitsee? Eli mitä ongelmia kierrossa pitää olla silloin 🤔

Keltarauhanen on sitä varten jos on liian vähän progesteronia itsellä, sitä tarvitsee ovulaation jälkeen tukemaan raskautta. Kuinka pitkä luteaali sulla on? Letrozoli boostaa ovulaatiota, sitä et ehkä tarvi kun sulla ollu kemiallisia?

Millon niitä tarvitsee? Eli mitä ongelmia kierrossa pitää olla silloin 🤔
Keltarauhastuella tuetaan kiinnittymistä. Sitä käytetään monesti jos on tiputtelua, lyhyt luteaali tai epäillään muuta syytä siihen että proge ei erity/ imeydy tarpeeksi.

Letrot on tukemaan ovulaatiota. Mä oon ovuloinut aina luomusti mutta keskenmenojen myötä kierrot piteni eli ovulaatio myöhästyi ja yksityisellä lääkäri koki hyväksi aikaistaa ovulaatiota joten sain letrot.

Nää on tosi yksilöllisiä mitä käytetään kenellä ja mitenkin ja kuka hyötyy mistäkin missäkin vaiheessa että vain gyne osaa sanoa mikä ois teidän tilanteessa paras 😊

Keltarauhanen on sitä varten jos on liian vähän progesteronia itsellä, sitä tarvitsee ovulaation jälkeen tukemaan raskautta. Kuinka pitkä luteaali sulla on? Letrozoli boostaa ovulaatiota, sitä et ehkä tarvi kun sulla ollu kemiallisia?

Luteaali mulla on 14 päivää. Oireiden perusteella mulla on ovulaatio joka kuukausi, mut jos en kesään mennessä raskaudu, niin alan tikuttaa ainakin 🤔

Takaisin