Raskaaksi 2024

Tuli sellainen muistikuva, että joku täällä foorumilla vuosia sitten kertoi käyttävänsä noita sylkitestejä. Olisikohan ihan kuvaakin laittanut joissa näkyi miten muuttuu oviksen aikaan. Vähän hatarat muistot kyllä asiasta. 😅

Tuli sellainen muistikuva, että joku täällä foorumilla vuosia sitten kertoi käyttävänsä noita sylkitestejä. Olisikohan ihan kuvaakin laittanut joissa näkyi miten muuttuu oviksen aikaan. Vähän hatarat muistot kyllä asiasta. 😅
Joo miekin löysin jotain hyvin vanhoja keskusteluja noiden toimivuudesta kun koitin googlettaa😁 Aikalailla niissä kyllä pitkälti oli,
että on huomattu syljen muutos. Kaippa noi siis jotenkin toimii🤷🏼‍♀️😂

Aiemmin olen kuullut korona testin takaisesta sylkitestistä ovulaatioon.. mutta en kyllä mikroskoopilla tehtävästä 🤔 sylje lasille, anna kuivua ja pese pois välillä... Jaa-a, näinköhän lasi pysyy puhtaana ja naarmuttomana.. voi kait tuokin toimia.. 🤷🏻‍♀️

Mä oon koittanut olla sivussa ja ajattelematta mitään raskausjuttuja, mutta iski taas sellasta kysymysmerkkiä, kun alkoi hailakka vuoto, kiertopäivä 9, ja kova nipistelevää alavatsakipua. Ei oo tyypillistä oviskipua vaan enempi menkkakipua. 🫠

Isot tsempit menetyksiä ja pettymyksiä kokeneille, yksikin on liikaa 💔❤️

Mä oon koittanut olla sivussa ja ajattelematta mitään raskausjuttuja, mutta iski taas sellasta kysymysmerkkiä, kun alkoi hailakka vuoto, kiertopäivä 9, ja kova nipistelevää alavatsakipua. Ei oo tyypillistä oviskipua vaan enempi menkkakipua. 🫠

Isot tsempit menetyksiä ja pettymyksiä kokeneille, yksikin on liikaa 💔❤️
Toivotaan, että siellä olisi kiinnittymisestä kyse!

Miulla on ollut harvinaisen vähäoireinen luteaalivaiheen alku. Voihan se olla, että ne lääkkeet kuitenkin vaikuttivat kroppaan. Yleensä nippailee ja juilii sieltä täältä ja on muutenkin kaikenlaista oiretta ainakin olevinaan.😅

Takaisin