Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo miekin löysin jotain hyvin vanhoja keskusteluja noiden toimivuudesta kun koitin googlettaaTuli sellainen muistikuva, että joku täällä foorumilla vuosia sitten kertoi käyttävänsä noita sylkitestejä. Olisikohan ihan kuvaakin laittanut joissa näkyi miten muuttuu oviksen aikaan. Vähän hatarat muistot kyllä asiasta.![]()
Toivotaan, että siellä olisi kiinnittymisestä kyse!Mä oon koittanut olla sivussa ja ajattelematta mitään raskausjuttuja, mutta iski taas sellasta kysymysmerkkiä, kun alkoi hailakka vuoto, kiertopäivä 9, ja kova nipistelevää alavatsakipua. Ei oo tyypillistä oviskipua vaan enempi menkkakipua.
Isot tsempit menetyksiä ja pettymyksiä kokeneille, yksikin on liikaa![]()
En usko, ainut kerta heiluttelua kp 6 joten ovis olisi kyllä ihan väärässä hetkessä, saati normaaleja kipuiluja sen suhteen ole ollut.Toivotaan, että siellä olisi kiinnittymisestä kyse!
Viimeiseen asti miulla ainakin on aina se pieni toivonkipinä, että joku superuimari olisi jaksanut odotella passissa monta päivää.En usko, ainut kerta heiluttelua kp 6 joten ovis olisi kyllä ihan väärässä hetkessä, saati normaaleja kipuiluja sen suhteen ole ollut.
Muttamutta, katsellaan. Vuoto loppui ja kivut jäi.
Mä en uskalla edes ajatella ja toivoa elätellä, kun kuukausittain joutunut pettymään kun on "salaa" toivonut ja kuvitellut kaikenlaisia oireita, joten nyt koitan ajatella niin ettei romahtaisi kovin korkealta. Kalenteriin jos on luottaminen, niin ensi viikolla olisi vasta oviksen aika. Tikutellut ovista en ole, kun on ollut selkeät oireet aiemmin..Viimeiseen asti miulla ainakin on aina se pieni toivonkipinä, että joku superuimari olisi jaksanut odotella passissa monta päivää.![]()
Mulla oli ihan sama tänään! Ei kerinny ruokkista pitää, kahvia vaan ja hirvee olohan siitä tuliTänään ruokavalio on työkiireistä johtuen ollut luokkaa paahtoleipää ja kofeiini ja silti kun nyt iltaa kohti tuli tosi paha olo niin mieleen juolahtaa ensimmäisenä raskaus eikä se että on elänyt päivän jollain pyhän hengen voimallakutkuttaa tehdä aamulla raskaustesti ja sit taas toisaalta en haluaisi tehdä ennen kuukautisten alkamispäivää mutta se on vasta ensi viikolla
![]()
Hyvä etten oo ainut näiden ajatusten kanssaMulla oli ihan sama tänään! Ei kerinny ruokkista pitää, kahvia vaan ja hirvee olohan siitä tulisit vaan eka ajatus et jaaa oisko nää oireita
Ehkä se syömättämyys oli omalla kohalla ainaki todennäkösempi vaihtoehto
![]()
Täällä kanssa! Dpo vasta jtn 5 tai 6, mutta mietin, että onpa outoja väsymys- ja vatsatuntemuksia, kunnes äsken tajusin syöneeni yhden pienen puurolautasellisen koko päivänä ja nukkuneeni 4-5h viime yönä.
Miulla ei kyllä yleensä montaa päivää mene, mutta nuo ovat taas ihan superyksilöllisiä juttuja.Kuinka monta päivää ennen o+ teillä näkyy testissä vahvistuvaa viivaa? Mietin vaan mille päivää ennustelisin ovista.
Saa nähdä kuinka tämä oviksen hyödyntäminen sujuu, kun menee työvuorot miehen kanssa aivan ristiin.![]()