Raskaaksi 2024

Mulla olisi tänään menkkojen arvioitu alkamispäivä, mutta ei ole kyllä sellainen olo että alkaisivat. Nenä tukossa, silmät rähmii ja kurkkuun koskee. Minkähän taudin olen saanut. Näin vilaukselta toissapäivänä kaveria, jolla on nyt korona, ja eilen mun äiti oli meillä, ja illalla sille oli noussut kuume. Töissäkin porukka yskii siihen malliin, että syysflunssat tuntuu jatkuvan edelleen..
Testin varmaan ostan tänään ja teen huomenna tai lauantaina. Testasin jo tiistaina, mutta oli nega testiajalla, mutta roskihaamun bongasin, kun menin tyhmänä sen testin roskiksesta tonkimaan. 😅

Mulla olisi tänään menkkojen arvioitu alkamispäivä, mutta ei ole kyllä sellainen olo että alkaisivat. Nenä tukossa, silmät rähmii ja kurkkuun koskee. Minkähän taudin olen saanut. Näin vilaukselta toissapäivänä kaveria, jolla on nyt korona, ja eilen mun äiti oli meillä, ja illalla sille oli noussut kuume. Töissäkin porukka yskii siihen malliin, että syysflunssat tuntuu jatkuvan edelleen..
Testin varmaan ostan tänään ja teen huomenna tai lauantaina. Testasin jo tiistaina, mutta oli nega testiajalla, mutta roskihaamun bongasin, kun menin tyhmänä sen testin roskiksesta tonkimaan. 😅
Voi vitsi, pidän peukkuja pystyssä! Mulla myös suunnitelmissa ostaa testi tänään ja tehdä huomenna aamulla (dpo11).

Täällä menkkoja edeltävä rintojen aristus on alkanut, mutta nyt poikkeuksellisesti vain toisessa rinnassa. Satunnaisia vihlaisut ja nippailut vatsalla ovat jatkuneet ovulaatiosta saakka, kuten varmaan kaikissa kierroissa. Aamuheräilyt ovat jatkuneet, ja joka aamu on pitänyt käydä pissalla reilusti ennen herätystä, mitä yleensä ei koskaan tapahdu.

Vaikka muuten ei mitään poikkeuksellista olekaan, se hento rusehtava vuoto dpo7 ja dpo8 on kieltämättä nostanut toiveet nyt aika korkealle, vaikka koko ajan yritän itseäni palautella takaisin maan pinnalle. Katsotaan millaista tunnemyrskyä huomenna on luvassa, jos/kun testi on negatiivinen.

Täällä dpo10 ja testailu aloitettu puhtaalla negalla. Muutamana aamuna nyt tullut huono olo kun oon ottanut mama vitamiineja ja viimeyönä kramppas kyllä niin lujaa ja alaselkää särki että jouduin nousta ylös ottamaan särkylääkettä. Jos nyt taas pari päivää malttais odottaa ennenkun testaa uudestaan.. tai jos menkat alkais.. nyt menossa kp 30 ja edelliset kierrot on vaihdellut 28 ja 39 päivän välillä, eikä sekään kyllä helpota tätä jännitystä kun ei osaa yhtään arvioida koska menkat saattais alkaa 🫠

Kyllä tuo roskishaamukin saattaa jotain tarkoittaa, mä en ainakaan oo saanut minkäänlaista häivähdystäkään negakierroissa.

Kyllä tuo roskishaamukin saattaa jotain tarkoittaa, mä en ainakaan oo saanut minkäänlaista häivähdystäkään negakierroissa.
Ehkä. Oli tosin rfsu:n herkkä, mistä olen paljon huonoa täältä lukenut. 😅 Ja meille rantautui ilmeisesti korona, niin tuntuu, että vaikka joku kiinnittyä yrittäisi, niin liekköhän tuo elossa pysyisi. 😔

Ehkä. Oli tosin rfsu:n herkkä, mistä olen paljon huonoa täältä lukenut. 😅 Ja meille rantautui ilmeisesti korona, niin tuntuu, että vaikka joku kiinnittyä yrittäisi, niin liekköhän tuo elossa pysyisi. 😔
Onpa huono ajoitus taudilla 😞 Täällä kans joku kuumetauti päällä ja ab-kuuri, ei parhaat edellytykset millekään. Just ku osui tallettelut aivan nappiin!

Päädyin tekemään nyt 3h pidätyksellä rfsun varhaisen. Negaahan tuo näyttää, tai enintään viivanpaikkaa. Hitsi 🥺
No höh. :( Kokeileitko aamulla uusiksi?
Minäkään en viitsinytkään testikaupoille, kun maha on ollut tänään niin kipeä, ja usko onnistuneeseen raskauteen on mennyt. Ehkä sit viikonloppuna, jos tulee sellainen olo.

No höh. :( Kokeileitko aamulla uusiksi?
Minäkään en viitsinytkään testikaupoille, kun maha on ollut tänään niin kipeä, ja usko onnistuneeseen raskauteen on mennyt. Ehkä sit viikonloppuna, jos tulee sellainen olo.
En tiedä, tuskinpa testaan.

Tuli kyllä ihan kunnon romahdus, oon jotenkin vaan ihan tosi väsynyt näihin suruihin ja pettymyksiin. Just eilen ihan mietin kuukausi kuukaudelta tätä vuotta, ja tammikuusta lähtien kun mun toinen vanhemmista kuoli on joka hiton kuukausi tapahtunut jotain paskaa. Ja siihen päälle aina tää toiveiden nousu ja pettyminen.

En oikein tiedä miten tästä jatkaisi, nyt alkaa yk7 ja en tiedä pitäisikö ottaa nyt tää vuoden viimeinen kierto "taukoa", eli lopettaa tikutus ja päivien laskeminen.

Takaisin