Raskaaksi 2024

Täällä dpo11 nyt ja yllättävän nopeasti viiva vahvistuu. Vertasin aiempiin, niin ei näillä päivillä tämmösiä vielä ollut. Kyllä jännitti aamulla ja ehkä pelottikin, kun pc ei meinannu viivaa näkyä, rfsu pärähti heti. Omasta historiasta löytyy useampi keskenmeno sekä endometrioosi, ja kaks ensimmäistä lasta olikin pidemmän yrittämisen takana, tässä tosin osasyynä oli varmasti myös silloinen puoliso, koska "vaihtamalla parani" 😅. Iltatähdet sai alkunsa sitten päinvastoin, todella nopeasti.

Silti, vaikka lapsia on jo useampi, tämä on aina yhtä jännittävä ja pelottava retki. Iltatähtien raskauksissa vasta-aineet nousi (veriryhmät ei natsaa ja tähän just ei ole sitä lääkitystä), viimeisin lapsi piti saada ulos etuajassa ja varmasti myös sitten tämäkin. Tämä on se mikä takaraivossa kolkuttelee, koska joka raskaudessa on todennäköisempää, että vasta-ainearvot nousee nopeammin kuin viimeksi, koska kroppa tietää jo mistä on kyse ja se tarkoittaa sitä, että myös vauvan pitää syntyä etuajassa, koska tilanne on vaarallinen kun arvot nousee tarpeeksi. Eli vaikka alkuunpääseminen olisikin suht helppoa, on paljon asioita mitä voi vielä tapahtua matkalla.

Tuntuu jotenkin väärältä iloita omasta plussasta, kun täällä on osalla juuri päinvastaisia fiiliksiä, vaikka tiedänkin että kaikki tunteet on sallittuja ja omakin matka äitiyteen on käyty kivisemmän polun kautta. Toivon koko sydämestäni kaikille paljon plussatuulia, ihan varmasti jokainen teistä saa vielä sen plussan omaan testiin :red-heart:



Alla rfsu ja pc tältä aamupäivältä. View attachment 137888
Tarrasukkia hurjan paljon ja niin ihanaa! 😍
Toivottavasti raskaus etenee tosi hyvin, vaikkakin kuullostaa hurjalta noi vasta-aine jutut ja varmasti mielessä. 😞
 
Näkyykö tässä teidän mielestä jotain?? Anteeks tämmönen random viesti keskustelujen väliin, mutta testasin tänä aamuna, koska ollu erikoisia oireita. Kp 11 alkoi tiputtelee verta ja nyt kp 16 jatkuu edelleen. Alamahaa juilii. Alaselkä myös kipeä. Aattelin tehä varmuudeks testin, ennen ku soitan gynelle tai johonkin 🤔View attachment 137902
Kp vai dpo? Näkyy kyllä viiva, hyvin hailura. Jos kp, niin voi olla viivanpaikka tai kkm, dpolle viiva on myös melko haalea, mutta jokaisella hormonitaso nousee yksilöllisesti toki. mikä testi? Saatko pleksiä irti, näkisi onko väriä vai tosiaan viivanpaikka?
 
Kp vai dpo? Näkyy kyllä viiva, hyvin hailura. Jos kp, niin voi olla viivanpaikka tai kkm, dpolle viiva on myös melko haalea, mutta jokaisella hormonitaso nousee yksilöllisesti toki. mikä testi? Saatko pleksiä irti, näkisi onko väriä vai tosiaan viivanpaikka?
Nyt olinki kattonu väärin, kp 15 siis alko vuoto ja kp 20 loppu.. kuukautiset pitäs alkaa viikon parin päästä, mulla tosi epäsäännöllinen kierto 😅 toi oli joku rfsu herkkä testi minkä mies toi..
 
Hei kaikille. Pidin pidempää taukoa foorumilta. Oon aloittanut opiskelut ja nauttinut täysillä uuden oppimisesta! Ihanaa kun elämään tuli vihdoin sitä pitkään kaivattua uutta sisältöä ja kipinää. Toki vauvahaave ollut taustalla mutta pienemmällä volyymilla. Musta vaan hyvä että sai muuta ajateltavaa pakostikin. Koulun aloitus (kesto 2v) ja raskaushaave onkin aiheuttanut ristiriitaisia tunteita. Haluaisin valmistua ja päästä töihin, vihdoinkin paremman leivän makuun niin sanotusti. Samaan aikaan, vauvahaave on todellinen ja 2 vuotta tuli just täyteen yhteensä yrittämistä.

Jotenkin ei auta muu kuin uskoa, että kaikki järjestyy jos nämä kaksi asiaa menevät päällekkäin. Kaikki kyllä järjestyy, tavalla tai toisella. Eikö niin?

Vaikka sanoin, että meillä 24kk yritystä takana niin siitä aktiivista tuli hiljattain täyteen 13kk. Eli jo vuoden päivät. Eilen sain reseptin Letrozol lääkkeeseen ja aion sen aloittaa heti ensi kierrosta jos nyt ei oo luomusti tärpännyt.
Oon tuntenut epäuskoa ja jotain pettymyksen kaltaista siitä, että kun kummastakaan ei vikaa löytynyt niin miksi raskaus ei ala ja nyt aloitetaan sitten lääke vaikka mussa ei pitäisi olla mitään mikä vaatisi lääkettä. Gyne kehui viimeksi ultrassa, että on hyvän paksuinen limakalvo ja näki lähestyvän ovulaation ultrassa. Munasoluja oli kypsymässä. Oon tehnyt positiivisia ovistestejäkin lukuisia, tuntenut oireita. Juuri viime lauantaina sain taas hymynaaman clearbluen digi ovistestiin. Yhdyntöjä on ajoitettu jne.

Tuntuu samalla myös vähän epäreilulta, miksi miehille ei yleensäkään lähdetä ehdottamaan yhtä herkästi hoitoa, miksi se on nainen jolle ehdotetaan. Tämä valmiste jota alan syömään on rintasyöpään alunperin tarkoitettu lääke ja josta pahimmassa tapauksessa aiheutuu se, että munasoluja on liikaa = monisikiöraskauden riski. Pystyykö joku samaistumaan tähän epäoikeudenmukaisuuden tunteeseen. Toki olen aikuinen ihminen ja olen itse valinnut suostua lääkkeen ottoon. Kaikki tunteet on silti sallittuja ja tänne saa purkaa vai miten se oli.

Mies on aivan innoissaan. Hän kovasti haluaisi että tulisin raskaaksi ja että hänestä tulisi isä. Viime aikoina hän on alkanut enemmän näyttämään tunteitaan liittyen lapsettomuuteen, olen nähnyt sen kivun ja ollut tukena. Hän tuki mua todella pitkään ja laittoi omat tunteensa syrjään, oli tärkeää saada tukea häntä kun hän vihdoin avautui tuntemuksistaan.
Oli siis iso juttu hänelle kun tämä vaihtoehto otettiin puheeksi. Se loi hänelle toivoa.

Onko täällä joku käyttänyt letroja? Ohjeistus oli 1 tbl päivässä kiertopäivinä 3-7 eli viitenä päivänä. Menkat alkaa jo ehkä ens viikolla. Letrot pääsis siis aloittamaan jo aika pian. Nyt kp27/? Yleensä kierto ollut sen 30-35

On se elämä jännä.. joskus kauan sitten kun tällä foorumilla kuumeilin esikoista mietin miten kaukaiselta joidenkin letro/clomi/ivf keskustelut tuntuivat. Nyt olen itse siinä pisteessä kumppanini kanssa, että kokeilemme lääkettä lapsettomuuteen.
Samaistun niiiiin nuihin tunteisiisi.. itselläkin pitkä tauko täältä, välillä kyllä olen käynyt kurkkimassa, mutta sitten vetäytynyt kuitenkin takavasemmalle.. tämänkin aikaa yrittäneenä ajatukset ei jaksa enää pyöriä aktiivisesti kierron vaiheissa, vaan menee sykleittäin et ok, tuolloin ovis, tuolloin testit ja tuolloin alkaa vuoto, mikä päivä loppuu et voi taas jatkaa jumppaamista. Thäts it. En tiedä enää koenko kuuluvani tähän ryhmään, mutta keskusteluja seuranneena en ilmeisesti kuulu muuallekkaan, esim lapsettomuus puolelle, vaikka diagnoosina papereissa lukeekin määrittelemätön lapsettomuus, sillä kaksi teiniä aiemmasta suhteesta. On vaan tukiverkot tässä asiassa aika vähissä.

Täällä aktiivista yritystä takana 1,5 vuotta tosin "vasta" takana, teroista ei mitään apua, ei vitamiineista, ei lisäravinteista, testeistä, luontaistuotteita saati päälläseisonnasta. Kaikki pitäisi olla ultran mukaan mulla kunnossa, paitsi endo tausta.. pitäisi nyt vain uskaltaa tarttua puhelimeen ja infota lääkäri siitä, ettei terot auttaneet niin saisi sen lähetteen eteenpäin.

Kaikki tunteet tosiaan pitäisi olla sallittuja, aika yksinäistä näiden tuntemusten ja pohdintojen kanssa usein. Turhautumista siitä, ettei onnistu vaikka ei pitäisi estettä olla, ovis ja kierto säännölliset jne, yrityksen puutettakaan ei ole ja ajoitus on joka kierrossa presis just eikä melkein ja varman päälle. Miehellekkin tullut ostettua lisäravinteet, jotka ei vaan meinaa hyllystä hävitä ja spermakotitestit, jota ei muka ilman apua pysty tekemään.🤦🏻 (Turhauttaa) Silti sekin toivoo sitä iltatähteä yhä enemmän, säästää isompien lasten vanhoja tarvikkeita ym.

Tuo opiskelu ja urahaaveet on olleet henkireikä tässä yritysaikana. On jotain muuta ajateltavaa ja elämä menee samalla eteenpäin. Ikääkin kun alkaa olla, ei tässä voi enää vain jäädä odottelemaan, että sitten joskus, vaan on elettävä tässä ja nyt.
 
Nyt olinki kattonu väärin, kp 15 siis alko vuoto ja kp 20 loppu.. kuukautiset pitäs alkaa viikon parin päästä, mulla tosi epäsäännöllinen kierto 😅 toi oli joku rfsu herkkä testi minkä mies toi..
Aa no toi herkkä saattaa selittää asiaa myös. Rfsu herkkä on antanu monelle viivanpaikkoja. Oma kokemus testistä on, että normaali rfsu näytti raskauden ennen kuin tuo herkkä 😅Jos sulla on normaalistikin hyvin epäsäännöllinen kierto, niin voihan olla, että nytkin oli vain kyse siitä vuotojen suhteen. Mä testaisin uudelleen jollain "varmalla" ja jos se näyttää vielä posia, olisin neuvolaan, terkkaan tms yhteydessä josko voisi siellä varmistaa, saisit mielenrauhan ainakin sitten eikä tarvis arvailla 😊 Clearbluen viikkonäytöllinen ei oo koskaan omalla kohdalla pettänyt. Nega aina nega ja posi on posi.
 
Dpo 12, kyydissä vielä ❤️ rfsu vahvistunut taas lisää, olen yllättynyt miten hyvin näkyy jo. Ensiviikolla jossain välissä sitten välitsekkaus, pari testiä vielä on. Etova olo on jo saapunut, en ihan vielä odottanut 🥲 yhdestä muksusta kesti sinne rv16 asti reippaasti, se oli jo aikamoista. Jotkut pahoinvoi vielä pidempään, huh.


IMG_20241020_094546.jpg
 
Täällä dpo11 nyt ja yllättävän nopeasti viiva vahvistuu. Vertasin aiempiin, niin ei näillä päivillä tämmösiä vielä ollut. Kyllä jännitti aamulla ja ehkä pelottikin, kun pc ei meinannu viivaa näkyä, rfsu pärähti heti. Omasta historiasta löytyy useampi keskenmeno sekä endometrioosi, ja kaks ensimmäistä lasta olikin pidemmän yrittämisen takana, tässä tosin osasyynä oli varmasti myös silloinen puoliso, koska "vaihtamalla parani" 😅. Iltatähdet sai alkunsa sitten päinvastoin, todella nopeasti.

Silti, vaikka lapsia on jo useampi, tämä on aina yhtä jännittävä ja pelottava retki. Iltatähtien raskauksissa vasta-aineet nousi (veriryhmät ei natsaa ja tähän just ei ole sitä lääkitystä), viimeisin lapsi piti saada ulos etuajassa ja varmasti myös sitten tämäkin. Tämä on se mikä takaraivossa kolkuttelee, koska joka raskaudessa on todennäköisempää, että vasta-ainearvot nousee nopeammin kuin viimeksi, koska kroppa tietää jo mistä on kyse ja se tarkoittaa sitä, että myös vauvan pitää syntyä etuajassa, koska tilanne on vaarallinen kun arvot nousee tarpeeksi. Eli vaikka alkuunpääseminen olisikin suht helppoa, on paljon asioita mitä voi vielä tapahtua matkalla.

Tuntuu jotenkin väärältä iloita omasta plussasta, kun täällä on osalla juuri päinvastaisia fiiliksiä, vaikka tiedänkin että kaikki tunteet on sallittuja ja omakin matka äitiyteen on käyty kivisemmän polun kautta. Toivon koko sydämestäni kaikille paljon plussatuulia, ihan varmasti jokainen teistä saa vielä sen plussan omaan testiin :red-heart:



Alla rfsu ja pc tältä aamupäivältä. View attachment 137888
Minusta sinun ei pidä potea huonoa omaa tuntoa siitä, että vihdoin onnistuu. Olet jo sen kivikkoisen tien nähnyt ja se paistaa kirjoittamasi, älä syyllistä itseäsi. Kaikki tunteet todellakin on sallittuja, oli kyseessä sitten onni, turhautuminen, pelko tai katkeruus. Jakaisin minäkin iloni jos tämän saman ihmeen joku päivä vielä kokisin. Nauti sinä nyt ja jaa ihan rauhassa ilosi ja olosi.🥰
 
Todellakin saa ja pitää iloita plussasta! Ei se ole keneltäkään pois ❤️

Täällä dpo 8 menossa ja finnin sekä rasvaletin lisäksi nenä toista tai kolmatta päivää tukossa. Kuvittelin pysyväni coolina koko kierron, mutta niin vain löysin itseni tekemästä Sofin raskaustestiä päiväpissasta dpo 8 😂 Ehkä ei niin yllättäen tulos negatiivinen 🤭 Nyt yritän odottaa seuraavaa testausta siihen hetkeen, jos kuukautiset myöhässä.
 
Tääl mies yllätti ottamalla yritysasiat puheeksi. Kyseli, millon olisi taas se aika kuusta ja pitäiskö hänen tehdä jtn erityistä tai jättää extra curricular activities väliin siltä ajalta tms. 😅 Ja rupes googlaamaan, miten parantaa siittiöiden laatua, puhu kans alkoholin laittamista taolle esim. puoleks vuodeks. Kiva, et on nyt ottautunut tälle projektille. Ei oo niin yksinäinen olo nyt miettiä näitä asioita.

Tällä viikolla mä otin kans asian puheeks ja kyselin, millä mielellä se on niiden keskenmenojen jälkeen ja mitä ylipäänsä ajattelee kaikesta. Keskenmenot on sitäkin harmittanu, mut on kuulemma optimistisella mielellä, et kyl täs vielä hyvin käy. Ja ei oo hirveesti asioita miettiny. Puhui, et ajattelee asioita vähän silleen kvartaaleissa. Et jos nyt tärppäis, niin olis kesävauva, jos menee pari kuukautta, niin sit syysvauva jne ja mitä se sit tarkottas. Vs mä ihan päivän tarkkuudella lasken potentiaalisia laskettuja aikoja ja mahdollisia syntymäpäiviä jne. 😅

Se on kyl niin erilainen maailma, ku kaikki tapahtuu omassa kehossa ja oma maailma muuttuu heti kun tulee raskaaks. Vs mies ei elä kiertojen mukaan ja elämä muuttaa sit joskus vajaa vuoden päästä ku tärppää, niin eihän se sit oo niin justiinsa tärppääkö nyt vai parin kk päästä. Oli mielenkiintoista vähän päästä miehen pään sisään, et mitä se näistä jutuista ajattelee. 😊
 
Tääl mies yllätti ottamalla yritysasiat puheeksi. Kyseli, millon olisi taas se aika kuusta ja pitäiskö hänen tehdä jtn erityistä tai jättää extra curricular activities väliin siltä ajalta tms. 😅 Ja rupes googlaamaan, miten parantaa siittiöiden laatua, puhu kans alkoholin laittamista taolle esim. puoleks vuodeks. Kiva, et on nyt ottautunut tälle projektille. Ei oo niin yksinäinen olo nyt miettiä näitä asioita.

Tällä viikolla mä otin kans asian puheeks ja kyselin, millä mielellä se on niiden keskenmenojen jälkeen ja mitä ylipäänsä ajattelee kaikesta. Keskenmenot on sitäkin harmittanu, mut on kuulemma optimistisella mielellä, et kyl täs vielä hyvin käy. Ja ei oo hirveesti asioita miettiny. Puhui, et ajattelee asioita vähän silleen kvartaaleissa. Et jos nyt tärppäis, niin olis kesävauva, jos menee pari kuukautta, niin sit syysvauva jne ja mitä se sit tarkottas. Vs mä ihan päivän tarkkuudella lasken potentiaalisia laskettuja aikoja ja mahdollisia syntymäpäiviä jne. 😅

Se on kyl niin erilainen maailma, ku kaikki tapahtuu omassa kehossa ja oma maailma muuttuu heti kun tulee raskaaks. Vs mies ei elä kiertojen mukaan ja elämä muuttaa sit joskus vajaa vuoden päästä ku tärppää, niin eihän se sit oo niin justiinsa tärppääkö nyt vai parin kk päästä. Oli mielenkiintoista vähän päästä miehen pään sisään, et mitä se näistä jutuista ajattelee. 😊
No jep, olis kiva ymmärtää heidän ajatuksia kunnolla! Me ollaan puhuttu lapsihaaveista jo pari vuotta, ku itsellä on ollu kova vauvakuume mutta mies ei oo ollu valmis. Päätettiin vuosi sitten, että aletaan yrittämään tänä syksynä eli heti häiden jälkeen. Keväällä hän alkoikin peruutella, että lykätään vielä hetki jonkun xyz syyn takia. Mulla meinas kyllä mennä kuppi nurin. Selvästi hälle ei se muutaman kuukauden lisäodotus olisi tarkoittanut mitään mutta itelle kaikki ylimääräiset kuukaudet harmittaa, kun ymmärtää miten se hedelmällisyys alkaa pian laskea.
 
Tarrasukkia hurjan paljon ja niin ihanaa! 😍
Toivottavasti raskaus etenee tosi hyvin, vaikkakin kuullostaa hurjalta noi vasta-aine jutut ja varmasti mielessä. 😞
Kiitos ❤️ kyllähän se viimeksikin kaikkinensa ihan hyvin meni, sektio tosin oli 2vkoa ennen la ja loppuvaiheessa stressihän oli kamala, koska arvot vaan nousi ja ne mittaustuloksetkin tuli viiveellä, koska labra oli jossain etelässä. Siihen päälle vielä se, että jouduttiin toisen paikkakunnan sairaalaan, ihan vieraaseen paikkaan. Oys ei oo tunnettu lämminhenkisyydestään, oli todellakin liukuhihnasairaala vaikka yrittävät somella kiillottaa kuvaansa. Onneksi ei tarvitse sinne mennä enää kun on muutettu toiselle puolen Suomea 😅 ei Hus sen paremmalla maineella ratsasta, mutta tiedän kaikkinensa nyt mitä todennäköisesti tuleman pitää. Jospa tämä henkisesti olisi kuitenkin kevyempi raskaus 🙏
 
Kiitos teille kauniista sanoista Pilkki24, Tinttara ja octoberries ❤️ sitä vaan toivoo kaikille yhtälailla samaa ja kun sitä on sen tyyppinen ihminen, että kantaa muidenkin murheet välillä, niin harmitus toisen puolesta voi vetää hyvinkin surulliseksi, hormoniboostista puhumattakaan 👀
 
Nyt on varmaan tehty kaikki mitä in tehtävissä tähän kiertoon. Edellinen oli kemiallinen ja silloin kierron pituudeksi tuli 28, kun viimeiset puoli vuotta on ollu 24-27. Joten nyt en oikein tiedä missä tämä kierto menee. Hirveen ohuet limaset oli viime viikolla. Edellisissä kahdessa kierrossa ovis oli viimeistään kp12. Mutta miten nyt kemiallisen jälkeen kierto asettuu 🤷🏼‍♀️nyt on kp14. En yhtään tiedä oliko koko ovista. Jotenkin turhauttaa taas. En tiä miks mulle tulee joka kierto heti oviksen jälkee huono tuulisuus. Eikös ne pms.t pitäis alkaa vähän myöhemmin😅

@Mustikkatäplä onpa kiva, että mies on aloitteellinen. Itekki huomannu, kuinka kiva on ku toinenkin haluaa yrittää tosissaan. Vaikkakin välillä on creepyä, ku se tietää minun kierrot 🤣
 
Nyt on varmaan tehty kaikki mitä in tehtävissä tähän kiertoon. Edellinen oli kemiallinen ja silloin kierron pituudeksi tuli 28, kun viimeiset puoli vuotta on ollu 24-27. Joten nyt en oikein tiedä missä tämä kierto menee. Hirveen ohuet limaset oli viime viikolla. Edellisissä kahdessa kierrossa ovis oli viimeistään kp12. Mutta miten nyt kemiallisen jälkeen kierto asettuu 🤷🏼‍♀️nyt on kp14. En yhtään tiedä oliko koko ovista. Jotenkin turhauttaa taas. En tiä miks mulle tulee joka kierto heti oviksen jälkee huono tuulisuus. Eikös ne pms.t pitäis alkaa vähän myöhemmin😅

@Mustikkatäplä onpa kiva, että mies on aloitteellinen. Itekki huomannu, kuinka kiva on ku toinenkin haluaa yrittää tosissaan. Vaikkakin välillä on creepyä, ku se tietää minun kierrot 🤣
Mulla tulee myös kiukku jo heti siinä oviksen jälkeen. Sitten mielialat tasaantuu ja taas ennen menkkoja ärsyttää ihan kaikki. 😅
 
Täällä dpo 10 ja testi nega. Nyt on ärsyttävän ristiriitaiset fiilikset, kun tuli elämässä eteen yksi asia minkä takia ei saisi nyt raskautua. Toisaalta toivoo plussaa, mutta toisaalta haluaisi muut asiat nyt pois alta. Usko tähän kiertoon ei ole kyllä kummoinen, kun luteaalioireet noudattavat jotakuinkin samaa kaavaa kuin aiemminkin, mutta ainahan sitä toivoo vuotoon asti parasta.
 
Ainiin. Olen muuten huomannut, että mistään muista oireista ei voi oikein päätellä mitään, mutta luteaaliummetuksen häviäminen on ollut aika varma merkki siitä, että ei ole tärpännyt. 😂
 
Enpä ole täällä ollut hetkeen. Laitoin miehen vaihtoon tuossa kesällä, ja uuden kanssa heti ekasta yrityskierrosta tuli vkm (viidennellä viikolla). Seuraavasta kierrosta ei mitään, ja eilen tuli taas plussa. Ovulaation jälkeen ihan epätyypilliset oireet / eri aikoihin kuin normaalisti, ja jossain 10 dpo tuli kunnon PMS, finnit ja kaikki. Totesin, että epäonnistuttiin jälleen, enkä edes testannut kun välillä oli kramppejakin.

13dpo aloin ihmetellä, että mitenkäs kun noita menkkoja ei kuulu, eikä edes tiputtelua, vaikka normaalisti luteaalivaihe 12 päivää ja tiputteluvuotoa 1-3 päivää etukäteen. Ovulaatio vielä varmistettu ultralla, kun myoomakontrolli sattui olemaan tasan ovulaatiopäivänä, eli ei voinut olla kiinni siitäkään, että olisi väärä ovispäivä. 14dpo eli eilen oltiin muuttamassa, ja muuton jälkeen iltasella totesin miehelle, että nyt tarvitsee kyllä käydä ostamassa testejä. Aina ennen ollut ennen plussaa ihan huomattavat oireet, pahoinvointia yms., mutta nyt ei oikeastaan yhtään mitään, niin en kyllä uskonut plussaan yhtään.

Ostettiin apteekin tarkkoja testejä ja pregcheckin liuskoja, ja aloitin jälkimmäisellä koska olin joskus kuullut että apteekin testi voi antaa aika törkeitä viivanpaikkoja. Pregcheck pärähti positiiviseksi ennen kuin kontrolliviiva oli vielä edes näkyvissä, joten dippasin vielä apteekin testin varmistukseksi. Hauska kyllä, että molemmissa viivat aikalailla yhtä vahvat, vaikka apteekin testin herkkyys 10 ja pregcheckin 25. Jotenkin olin aina kuvitellut, että herkemmällä tulisi vahvemmat viivat. Mutta nää oli joka tapauksessa vahvemmat viivat kuin mulla on koskaan aiemmin ollut 14dpo, joten sormet ristissä, että nyt pysyisi matkassa. :red-heart:
 
Dpo14. Yks testi taitaa vielä olla jemmassa, ei näistä eroon päässy 😅 jos jollakin kiinnostaa miten viivat vahvistuu niin lätkäsin mukaan koosteen dpo10 alkaen tähän asti. Parin päivän päästä pitäis olla sitte kunnin leffaviiva viimeistään.

Kuopukselle pitäisi varata neuvola-aikaa, varmaan siihen samalla sitten omaakin. On vaan tosi hankala järjestää näitä, kun toisenkin vanhemman on aina pakko ottaa töistä vapaana ja 4 lapsisena perheenä näitä menoja on jatkuvasti :Nerd Face: onneksi on joustava työpaikka ja aamuvuoron saa helposti vaihdettua iltaan, kesken päivän ei voi lähteä, kun ajaa rekkaa. Mut eiköhän tämä ruljanssi taas tästä tasotu joskus 😂
 

Liitteet

  • IMG_20241022_090547.jpg
    IMG_20241022_090547.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 53
Hienosti menee täällä tämä tjottailu, kun eka kierto juuri alkoi, ja mä jo tiirailen kalenterista, että minnekähän ovis mahtaa osua. 😂
Kuulostaa niin tutulta, mä oon ainakin ihan seonnu tässä. Avaan Premomin kymmenen kertaa päivässä ja katon koska ovulaatio olis ja koska voisin tehdä aikasintaan testin ja vertaan sitä omaan kalenteriin ja katon mitä sinä päivänä tapahtuu 😅 lisäks myös toivon joka avauskerralla että nyt oliskin kp8:n sijaan jo vaikka 12 ja ovulaatio ihan kohta ja petyn kun kasi se yhä on
 
Takaisin
Top