Raskaaksi 2024

Mie oon nyt toisaalta alkanut toivomaan, että raskautuminen menisi ensi vuodelle, kun on tässä ilmaantunut erinäisiä elämää hankaloittavia tekijöitä, mutta toisaalta taas haluaisin jo onnistua. Siitä huolimatta miun kasetti ei meinaa kestää näitä piinaviikkoja. 😅😂 Olisi kiva, kun naisen kierto olisi vain viikon mittainen. 🤪 1.päivä menkat 2. ja 3.pvä alkaisi hormonit nousemaan, 4pvä olisi ovis ja loppuviikon luteaali. 😁
 
Ovulaatio ovella! Talleteltiin eilen illalla ja tuorein testi tän aamun. Saa nähdä vieläkö tänään jaksaa kun nukuttiin molemmat jostain syystä yö huonosti. Minä valvoin kolmeen mikä on todella epätyypillistä minulle ja mies oli puolestaan herännyt silloin valvomaan aamuun. Mielessä pyöri maalivärit ja sopiva sohva uuteen kotiin 😴
 

Liitteet

  • IMG_20241017_064153.jpg
    IMG_20241017_064153.jpg
    666.7 KB · Katsottu: 35
Täällä dpo5 ja tyypillisiä luteaalivaiheen oireita. Kaipa sitä taas toiveita elättelee, mutta vähän on sellainen pessimisti ei pety -asenne. 😅 Muita piinailemassa?
Nyt dpo 4 ja aika tavallinen olo. Harmi, kun en oikein muista, minkälaisia alkuraskauden oireita esikoisesta oli - ensimmäisen raskustestinkin tein vasta kun kuukautiset oli pari päivää myöhässä ja se oli tietty positiivinen. Jossain vaiheessa hiukset rasvottui tosi nopeasti ja leukaan tuli näppyjä, mutta oliko se ennen vai jälkeen plussan niin vaikea sanoa... Mutta eipä kai tuolla väliäkään, kun ei ne raskaudet identtisiä ole 🤪
 
Täällä dpo5 ja tyypillisiä luteaalivaiheen oireita. Kaipa sitä taas toiveita elättelee, mutta vähän on sellainen pessimisti ei pety -asenne. 😅 Muita piinailemassa?
Täällä dpo11. Rinnat arat, muuten kaikki nippailut, vihlonnat ja pahoinvoinnit loppuneet, joita vielä dpo8 paikkeilla oli. Toiveet ei enää siis korkealla. Just puntaroin, tekisinkö nyt aamupissasta testin, vai jättäisinkö suosiolla sunnuntaille, jos menkat eivät ole ajallaan alkaneet.
Ainiin, ja näin tosiaan unta plussatestin tekemisestä toissayönä. En ole koskaan aiemmin nähnyt. Viimeksi ennen plussaamista näin unta että mulla oli pieni vauva, joka oli myös poikkeuksellista. Luulen että syötän mun mielelle nyt ohjeita, millaisia unia pitäisi nähdä että plussaaminen olisi todennäköisempää 😂
 
Muokattu viimeksi:
Täällä dpo 5 ja vaikka kuinka ajattelin että ”onneksi seuraavat pari viikkoa on kiireistä” niin kyllä se ajatus pyörii vaan tämän asian ympärillä. 😵‍💫 Eilen dpo 4 meinas olla aika kovaakin menkkakipuilun tunnetta, mutta muuten ei ole ollut kyllä mitään.

Jatkoin oviksen testailua eiliseen asti, kun kp 18 testeihin tuli uus high, toivon että uutta peakia ei olis ollut tossa kp 17 ja kpo 18 välissä, jolloin en tiiä olisko talletteluista mitään hyötyä. ☹️ Huhhuh odottavan aika on pitkä! Tsemppiä piinailuihin!
 

Liitteet

  • IMG_6876.jpeg
    IMG_6876.jpeg
    319.5 KB · Katsottu: 28
Nyt dpo 4 ja aika tavallinen olo. Harmi, kun en oikein muista, minkälaisia alkuraskauden oireita esikoisesta oli - ensimmäisen raskustestinkin tein vasta kun kuukautiset oli pari päivää myöhässä ja se oli tietty positiivinen. Jossain vaiheessa hiukset rasvottui tosi nopeasti ja leukaan tuli näppyjä, mutta oliko se ennen vai jälkeen plussan niin vaikea sanoa... Mutta eipä kai tuolla väliäkään, kun ei ne raskaudet identtisiä ole 🤪
Miulla ei ole myöskään muuta tietoa kuin kiinnittymisvuoto ja -kipu edellisestä. Meillä siis oli yllärilapsi ensimmäinen, kun söin pillereitä kuitenkin. Luulin siis silloin, että menkat alkoivat ja kärsittyäni vuotohäiriöistä jo pidemmän aikaa ei sellaisissa pienissä "välimenkoissa" ollut mitään ihmeellistä. Sitten ihmeteltiin miun hyvää ruokahalua ravintolassa yhtenä viikonloppuna ja seuraavalla viikolla aika huolettomana tein varulta testin. Huolettomuus loppui siihen. 😅 En siis tarkalleen edes tiedä milloin sen testin tein.
 
Enhän minä näitä enää tulkita osaa! 😂 Onko positiivinen vasta tulossa vai oliko se tuo aamun (toiseksi ylin, klo 6.30 aikaa, alin äsken klo 16)? Vai onkohan the viivat menny ohi yöllä tai päivän aikaa. Limoja tuli hurjana ma ja ti. Tunnen kyllä yleensä itse ovulaation niin selvästi että voin kertoa kummalta puolta oviloin, sitä kipua vielä odottelen.
 

Liitteet

  • IMG_20241017_160934.jpg
    IMG_20241017_160934.jpg
    976.3 KB · Katsottu: 43
Enhän minä näitä enää tulkita osaa! 😂 Onko positiivinen vasta tulossa vai oliko se tuo aamun (toiseksi ylin, klo 6.30 aikaa, alin äsken klo 16)? Vai onkohan the viivat menny ohi yöllä tai päivän aikaa. Limoja tuli hurjana ma ja ti. Tunnen kyllä yleensä itse ovulaation niin selvästi että voin kertoa kummalta puolta oviloin, sitä kipua vielä odottelen.
Tässä itsekin aivan ulalla vähän väliä niin en uskalla tulkita muiden testejä. 😂
 
Enhän minä näitä enää tulkita osaa! 😂 Onko positiivinen vasta tulossa vai oliko se tuo aamun (toiseksi ylin, klo 6.30 aikaa, alin äsken klo 16)? Vai onkohan the viivat menny ohi yöllä tai päivän aikaa. Limoja tuli hurjana ma ja ti. Tunnen kyllä yleensä itse ovulaation niin selvästi että voin kertoa kummalta puolta oviloin, sitä kipua vielä odottelen.
Vähän hankalaa on, mulla välillä myös ollut posi tuollainen, et vain vasemmasta reunasta saman värinen kuin testiviiva. Joissain kierrossa taas koko viiva kauttaaltaan punainen. Eli siis voi olla jo posi, mutta varmuudella sen tiedät huomenna jos lähtee vaalenemaan ja lämmöt nousuun 😄
 
Takaisin
Top