Raskaaksi 2024

Kuulostaa niin tutulta, mä oon ainakin ihan seonnu tässä. Avaan Premomin kymmenen kertaa päivässä ja katon koska ovulaatio olis ja koska voisin tehdä aikasintaan testin ja vertaan sitä omaan kalenteriin ja katon mitä sinä päivänä tapahtuu 😅 lisäks myös toivon joka avauskerralla että nyt oliskin kp8:n sijaan jo vaikka 12 ja ovulaatio ihan kohta ja petyn kun kasi se yhä on
Joooo, saa nähä mihin tämäkin vielä menee. 🙈 On se kumma kun vaikka 10 kertaa käy Flossakin tiirailee päivän aikana, niin mikään siellä ei muutu!
 
Oletteko koskaan muuten miettineet, että tuntuisiko raskautuminen niin haastavalta ja piinailu niin piinaavalta, jos ette olisi päätyneet koskaan tänne foorumille tai ylipäätään lukemaan nettikeskusteluja? Mä uskon että tää paikka on kaikessa ihanuudessaan myös aiheuttanut mulle stressiä ja huolta ihan sillä, että oon saanut liikaa tietoa liian säännöllisesti aiheeseen liittyen. Mutta eihän sitä tässä vaiheessa osaa enää olla täältä poiskaan 🥹
 
Moi kaikille! En muista olenko tänne kirjoitellut ennen, mutta mielestäni en 😌 elikkäs toinen lapsi toiveissa (esikoinen syntynyt 12/22, täällä tais olla pari muutakin saman vuoden joulukuista ❤️) ja nyt kolmas yk menossa. Oon yrittänyt olla rennolla asenteella, mutta eihän tästä mistään tule ja nytkin selaillut kaikkea aiheeseen liittyvää koko flunssaisen saikkupäivän 😅 tähän osataan täällä varmasti samaistua!

Mulla on todelliset piinapäivät käynnissä, kun huomenna ois dpo 12… yritän pitkittää testaamista niin pitkään kuin pystyn, mut vaikeeta on malttaa 😅 en muista esikoisen raskaudesta kun krapulaisen olon (ja ulkomuodon 😂) ja silloinkin taisin testata vasta joskus dpo 20, eli ei oo oikein mitään ns. varhaista oiretta mihin verrata. Vähän on kohdun aluetta nipistellyt ja tänään oli muutama haalea verinen viiru vessapaperissa aamulla, mutta siinä se. Lämpöjä mittailin ekat kaksi kiertoa, mutta huomasin sen aiheuttavan vaan ahdistusta ja stressiä joten lopetin sen kokonaan. Katotaan kuinka pitkään pystyn olemaan testaamatta, parasta toivoen 😅❤️
 
Oletteko koskaan muuten miettineet, että tuntuisiko raskautuminen niin haastavalta ja piinailu niin piinaavalta, jos ette olisi päätyneet koskaan tänne foorumille tai ylipäätään lukemaan nettikeskusteluja? Mä uskon että tää paikka on kaikessa ihanuudessaan myös aiheuttanut mulle stressiä ja huolta ihan sillä, että oon saanut liikaa tietoa liian säännöllisesti aiheeseen liittyen. Mutta eihän sitä tässä vaiheessa osaa enää olla täältä poiskaan 🥹
Siis todellakin. Varsinkin ehkä eka ja toka yrityskierto. Nyt vähän helpottanut, mutta monesti mietin, että tämä ei tee hyvää mulle 😅
 
Oletteko koskaan muuten miettineet, että tuntuisiko raskautuminen niin haastavalta ja piinailu niin piinaavalta, jos ette olisi päätyneet koskaan tänne foorumille tai ylipäätään lukemaan nettikeskusteluja? Mä uskon että tää paikka on kaikessa ihanuudessaan myös aiheuttanut mulle stressiä ja huolta ihan sillä, että oon saanut liikaa tietoa liian säännöllisesti aiheeseen liittyen. Mutta eihän sitä tässä vaiheessa osaa enää olla täältä poiskaan 🥹
Enhän minä ilman tätä foorumia edes tietäisi mitä on piinailu. 😂 En kyllä varmaan tietäisi paljon mitään muutakaan. Ajattelin ennen esikoista, että vauva tulee kun jättää ehkäisyn pois ja harrastaa seksiä. 🙈
Voi olla, että jos raskautta ei ala kuulua vaikka yrityskertoja kertyy, niin jossain vaiheessa on pakko pitää taukoa täältä, että saa nollata pään näistä raskausjutuista.
 
Oletteko koskaan muuten miettineet, että tuntuisiko raskautuminen niin haastavalta ja piinailu niin piinaavalta, jos ette olisi päätyneet koskaan tänne foorumille tai ylipäätään lukemaan nettikeskusteluja? Mä uskon että tää paikka on kaikessa ihanuudessaan myös aiheuttanut mulle stressiä ja huolta ihan sillä, että oon saanut liikaa tietoa liian säännöllisesti aiheeseen liittyen. Mutta eihän sitä tässä vaiheessa osaa enää olla täältä poiskaan 🥹
Vaikea sanoa, kun esikoinen tuli aivan yllärinä ja päädyin tännekin sitten lueskelemaan, kun kaikki raskaus- ja lapsiasiat olivat aivan vieraita. Ainakin raskauteen suhtauduin samalla tavalla kuin kaikkeen muuhunkin eli erittäin neuroottisesti ja aina pitäisi olla kaikki langat käsissä. 🙈 Ehkä tänne vain päätyy tietynlaisten ihmisten joukko kuumeilemaan. 😂
 
Vaikea sanoa, kun esikoinen tuli aivan yllärinä ja päädyin tännekin sitten lueskelemaan, kun kaikki raskaus- ja lapsiasiat olivat aivan vieraita. Ainakin raskauteen suhtauduin samalla tavalla kuin kaikkeen muuhunkin eli erittäin neuroottisesti ja aina pitäisi olla kaikki langat käsissä. 🙈 Ehkä tänne vain päätyy tietynlaisten ihmisten joukko kuumeilemaan. 😂
Hyvä pointti, ehkä tosiaan päällimmäinen syy ei oo tässä foorumissa vaan omassa luonteessa 😂
 
Mulla on menossa perinteinen vaihe " en edes piinaile, koska ei kuitenkaan tärpännyt" -> "mikä tuntemus tämä on kohdussa, mikähän dpo on" 😆 . Eli tänään menossa kp16/24-28. En ole varma koska oli ovis vai oliko, aikaisemmin ollu n.kp10. Tähän asti olen kyennyt ottaan kovinkin rennosti asian suhteen, nyt nosti taas toive päätään ja samalla ruokamietinnät yms yms 😄. Jos ovis ois ollu vaikka kp10, niin nyt ois siis dpo 6 😅 eli ei tämä varmaan ollut mikään muu kuin vatsavaivat. Jos vaik taas yrittäis rentoutua ja palata asenteeseen, joka oli vielä 30min sitten.
Edellisen kemiallisen takia olen miettinyt että haluanko edes testata ennen kuin kp 29, jos sinne asti päästään. Tod.näk testaan kyllä, mutta odotan nyt ainakin kp24, mikä olisi ensimmäinen mahdollinen kuukautisten alkupäivä.
 
Täällä taas nega testattu oliko tämä nyt sitten dpo12 ja valvon kaikkien mahdollisten asioiden äärellä, vaikka tänään olisi niitä päiviä, kun pitäisi olla skarppina. Herätyskello soi vasta lähempänä yhdeksää ja silti kukun täällä. 😔 Olen siis jo hoitanut kaikkia virastoasioita lähettelemällä aamuöisiä sähköpisteja ja selvitellyt tulevien viikkojen asioita.

Edelleen on ristiriitainen olo, kun samaan aikaan odotan menkkoja ja niitä kahta viivaa testiin. 🙈
 
Takaisin
Top