Raskaaksi 2024

Oli pakko heti tulla tänne kirjottamaan, nyt dpo 11, tuli verensekaista limaa hiukan pyyhkiessä, mitä ei oo IKINÄ ennen tullut 😱😱😱 mulla myös todella huono olo ollut koko aamun. Lämmöt dippas tosiaan kaks päivää sitten ja eilen alkoi nousta, tänää jo 37. Oisko vihdoin.. 🥹 25miu testi ainakin ihan nega, ehkä odotan jos täti kuitenkin kurvaa su-ma välillä 😬 tissit edellee tosi kipeet ja vatsanipistelyjä. Jännää 😬
 
Tulen tänne mukaan kirjoittelemaan. Ollaan juuri jätetty ehkäisy pois ja seuraava kierto alkaa pian. Jännittää 😁 Tästä ei vielä olisi ollutkaan realistista mahdollisuutta raskautua.

Meillä on nyt toiveissa toinen lapsi, ja esikoinen syntyi 12/22 😊 Kuumeilijoiden lista olikin nyt loppuvuodesta niin pitkä, ettei olisi yhteen viestiin mahtunut, joten jätin itseni lisäämättä 😄
 
Ensimmäistä kertaa olen iloinen menkoista :D Totta kai siis raskaus olisi ollut vielä parempi vaihtoehto, mutta jännitin kovasti sitä, toimiiko kroppa kierukan poiston jälkeen ja kauanko menee, että kierto toimii. Kierukan aikana ei ollut menkkoja lainkaan, joten en yhtään tiennyt tapahtuuko ovulaatiota tai tulisiko menkat normaalisti. Poiston jälkeen ei ole ollut mitään tuntemuksia: ei edes esim. valkovuotoa, joten vähän ollut sellainen olo, että ihan kuin kierukka olisi vielä paikallaan.

Aika tarkalleen 4 viikkoa meni kierukan poistosta, mutta nyt sitten menkat alkoi. Olen niin helpottunut, että ainakin kroppa toimii tältä osin normaalisti. Tuntuu ainakin hyvin normaaleilta menkoilta, krampeineen :rolleyes: tätä ei ole muutamaan vuoteen ollutkaan.
 
Tulen tänne mukaan kirjoittelemaan. Ollaan juuri jätetty ehkäisy pois ja seuraava kierto alkaa pian. Jännittää 😁 Tästä ei vielä olisi ollutkaan realistista mahdollisuutta raskautua.

Meillä on nyt toiveissa toinen lapsi, ja esikoinen syntyi 12/22 😊 Kuumeilijoiden lista olikin nyt loppuvuodesta niin pitkä, ettei olisi yhteen viestiin mahtunut, joten jätin itseni lisäämättä 😄
Meillä on samanikäiset esikoiset! 😊 Toivotaan, että teillä tärppää pian!
 
Takaisin
Top