Raskaaksi 2024

Hei te, jotka ootte aikaisemmin plussanneet, millä dpo:lla olette saaneet aikaisimman plussan? 😄

Päätin, että tässä kierrossa en piinaile, mutta tänään dpon ollessa 6 tai 7, rupeaa malttamattomuus iskemään 😂

Aiheeseen liittymättömätkin kommentit sallitaan, jos keskustelu pysyy asiallisena ja mielekkäänä. Keskustelun pääpaino aiheessa. Kuitenkin, käyttäjien ilmoittaessa esimerkiksi ongelmasta, ylläpidon voi olla hyvä puuttua asiaan.

Mukavaa illanjatkoa kaikille!

Estin toistaiseksi vieraiden kirjoittamisen Vauvakuumetta osioon. Tämä ei ole oikea paikka pohtia lasten saannin eettisyyttä ja maapallon tilaa. Sellaiset viestit aiheuttavat tässä osiossa vain riitaa ja pahaa mieltä. Täällä tuetaan jokaista lasta toivovaa.

Aiheessa ei tarvitse pysyä tiukasti. On täysin ok kertoa syöneensä makaronilaatikkoa. Mutta ei ole ok kyseenalaistaa toisen toivetta saada vauva. Muistetaan siis kommentoidessa kunnioittaa toisia. Jos haluaa miettiä onko mielekästä hankkia lapsia, kun maailma on ylikansoitettu, sen voi tehdä vaikka Mitä mielessä -osiossa. Sielläkin se tulee tehdä toisia ihmisiä kunnioittaen.

Terveisin
Vargynja, admin

Hei te, jotka ootte aikaisemmin plussanneet, millä dpo:lla olette saaneet aikaisimman plussan? 😄

Päätin, että tässä kierrossa en piinaile, mutta tänään dpon ollessa 6 tai 7, rupeaa malttamattomuus iskemään 😂
Mulla on huomenna 7+0 täynnä ja plussasin dpo 8 tai 9, en ole ihan varma koska ovis oli. Ja tein vieläpä tavallisella herkkyydellä olevan testin, en sellaista herkkää testiä. Eli etköhän säkin voi vaikka parin päivän päästä jo kokeilla! 🌈

Hyppään mukaan keskusteluun, kun monta päivää oon käynyt täällä lueskelemassa 🙈 Meillä aloitettiin toisen yritys tässä kierrossa. Saatiin heti plussa, mutta tuolla toisessa ketjussa murehdin viivan haaleutta ja "vääriä" viikkoja. Tänään raskaustesti näyttikin sitten enää vain yhtä viivaa ja iltapäivällä alkoi vuoto. Taisi kemiallinen osua meidän kohdalle 😔 Oon tavallaan onnellinen, että meni kesken jo näin aikaisessa vaiheessa, mutta täytyy sanoa, että kyllä aika monta kyyneltä on tänään tullut vuodatettua.. Nyt sitten jännityksellä odotan, miten keho tästä palautuu ja miten uusi kierto lähtee käyntiin. Onko täällä kokemuksia?

Täällä kp 6. Mies ehdotti tänään seksiä ja ensimmäinen ajatus oli, että EI, nyt on aivan liian aikaista 😂 No, väsymys vei lopulta voiton. Preseed ja ovistestit tuli tänään postitse, joten kohta pääsee taas tositoimiin 😄
Meilläkin on ollut sitä preseediä käytössä. ihmettelin, kun paketin mukana tuli sellaisia asettimia, joilla voisi truutata sitä tavaraa ihan kunnolla syvälle sisään 😃 mä kuvittelin ostaneeni ihan perus liukkarin🤣

Hyppään mukaan keskusteluun, kun monta päivää oon käynyt täällä lueskelemassa 🙈 Meillä aloitettiin toisen yritys tässä kierrossa. Saatiin heti plussa, mutta tuolla toisessa ketjussa murehdin viivan haaleutta ja "vääriä" viikkoja. Tänään raskaustesti näyttikin sitten enää vain yhtä viivaa ja iltapäivällä alkoi vuoto. Taisi kemiallinen osua meidän kohdalle 😔 Oon tavallaan onnellinen, että meni kesken jo näin aikaisessa vaiheessa, mutta täytyy sanoa, että kyllä aika monta kyyneltä on tänään tullut vuodatettua.. Nyt sitten jännityksellä odotan, miten keho tästä palautuu ja miten uusi kierto lähtee käyntiin. Onko täällä kokemuksia?
Pahoittelut! ❤️‍🩹 Täällä vuoto alkoi 5+1 ja kesti 9pv. Nyt menossa kp21 eikä ovulaatiota ole tullut, joten ainakin itsellä tässä ensimmäisessä kierrossa nyt häikkää. Monella näyttänyt kuitenkin kierto palautuvan heti normaaliin 😊

Pahoittelut! ❤️‍🩹 Täällä vuoto alkoi 5+1 ja kesti 9pv. Nyt menossa kp21 eikä ovulaatiota ole tullut, joten ainakin itsellä tässä ensimmäisessä kierrossa nyt häikkää. Monella näyttänyt kuitenkin kierto palautuvan heti normaaliin 😊
Mulla kemiallisesta seuraavassa kierrossa plussa, joka nyt jo RV 20+x.. Vuonna -22 kävi samoin eli kemiallisen jälkeisen kierron plussa nukkuu tuolla makkarissa. Ne kemiallisen vuodot kilpailivat molemmilla kerroilla Niagaran kanss sekä vuodon määrältään että sen kestoltaan🤣 Söinkin siinä sitten triplamäärän rautaa ja tuplasti D-vitamiinia vahvojen foolihappojen lisänä..

Muokattu viimeksi:
Mulla on huomenna 7+0 täynnä ja plussasin dpo 8 tai 9, en ole ihan varma koska ovis oli. Ja tein vieläpä tavallisella herkkyydellä olevan testin, en sellaista herkkää testiä. Eli etköhän säkin voi vaikka parin päivän päästä jo kokeilla! 🌈
Oo onnea plussasta! Joo voishan sitä kokeilla viikonloppuna. Ja jos se on nega, niin kuitenkin mahdollisuus vielä on, että se muuttuu. Esikoisesta plussasin tyyliin dpo 18 vasta 😅 Tai dpo 14 oli vielä nega ja seuraavan tein dpo 18, joten olis se voinut olla aikaisemminkin.

Täällä tosiaan pärähti vihdoin se odotettu ovis+ testiin eilen eli tänään ovispäivä. Vähän jopa huvittaa että alotin tikuttamisen jo 10 päivää sitten kun nää oireet on taas niin ilmiselviä ettei vois erehtyä, ovulaatiolimat ja järkyttävä alavatsan jomottelu alko kovina eilen. Talletteluja ollu tässä ihan sopivasti ja jos tänään vielä jaksais. Vihdoin pääsee taas piinaileen.

Pitkitellään vielä, mutta ei aiota loputtomiin odotella. 😃 Meidän heinäkuinen on tosiaan kirjolla ja diagnosoitiin tosi pienenä jo. Esikoista nyt selvitellään, kun epäillään että hänkin on kirjolla ja sen lisäksi ymmärrys/kielellisiä vaikeuksia.
Meillä ei ole vielä dg:tä, edelleen "määrittämätön..." tämän 3v osalta. Selkeitä piirteitä on, mutta täällä odottavat ilmeisesti sinne 5v ikään ennen dg asettamista. Päiväkoti olis seuraava juttu, mutta pienryhmästä

Rfsulla tais näkyä haamu jo dpo8. Dpo 10 ei tarvinnu edes tihrustella enää. Pregcheck ainakin omalla kohdalla näytti vasta dpo10 haamua. Apteekin omalla dpo9. Digillä varmistanu jo dpo10.

Dpo10 tuli haamu, dpo11 sellainen, josta täällä sanottiin, että se on jo viiva eikä haamu. 😊

ON: perhanan migreeni!!! Vuoto ei vieläkään ole alkanut, 12 päivää vikasta minipilleristä. Just kun sunnuntaina edellinen migreeni päättyi, niin tänään aamulla heräsin päänsärkyyn ja kuvotukseen. 🥲

Poistin keskustelusta useita viestejä kahdelta edelliseltä päivältä. Kaikki poistetut viestit eivät olleet asiattomia, enkä moiti ketään asiattomiin viesteihin vastanneita tai keskusteluun asiallisesti osallistuneita. Näin kuitenkin paremmaksi poistaa kaikki aiheeseen liittyvät viestit. Jos haluaa pohtia, onko mielekästä hankkia lapsia ylikansoitetulle maapallolle, sen voi tehdä Mitä mielessä? Aihe on vapaa -osiossa.

Terveisin
Vargynja, admin

Pohdin että mikähän mun kroppaa vaivaa 😂

Viime pe alko ovislimat ja lauantaina oli selvät ovis oireet, limailu on kuitenki jatkunu tähän päivää asti runsaana🤔 su oli päivä ku limaa ei tullut.

Mistähän tämä voisi johtua🙈
Onko muilla samoja kokemuksia.?

Viime pe alko ovislimat ja lauantaina oli selvät ovis oireet, limailu on kuitenki jatkunu tähän päivää asti runsaana🤔 su oli päivä ku limaa ei tullut.

Kierrossa voi tulla molempien munasarjojen ovis. Ne eivät osu välttämättä samaan aikaan, vaan se väli voi olla yli viikonkin.

Mulla oli edellinen kierto kunnon limailukierto. 😅 Ihmettelin myös, että mikä homma kun limaa tuli menkkoihin asti, mutta en keksi muuta syytä kuin runsas greippimehun juonti ja gelee roaylet, joita kokeilin. 😅 Nyt limat loppui pari päivää oviksen jälkeen, eikä oo ollu enää samaa.

Sain verikokeiden tulokset tänään, hemoglobiini oli hyvä 135 ja ferritiini 40. Keväällä ferritiini oli viidenkymmenen tietämissä, eli laskua on vähän tullut. Aloittaisitteko näillä tuloksilla raudan syönnin arvon palstalääkärit? 😅

Mulla oli edellinen kierto kunnon limailukierto. 😅 Ihmettelin myös, että mikä homma kun limaa tuli menkkoihin asti, mutta en keksi muuta syytä kuin runsas greippimehun juonti ja gelee roaylet, joita kokeilin. 😅 Nyt limat loppui pari päivää oviksen jälkeen, eikä oo ollu enää samaa.
No tää onki nii erikoista kun mitään en ole muuttanut arjessani, eikä tälläsii tosiaa enne oo ollu🙈

Takaisin