Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on huomenna 7+0 täynnä ja plussasin dpo 8 tai 9, en ole ihan varma koska ovis oli. Ja tein vieläpä tavallisella herkkyydellä olevan testin, en sellaista herkkää testiä. Eli etköhän säkin voi vaikka parin päivän päästä jo kokeilla!Hei te, jotka ootte aikaisemmin plussanneet, millä dpo:lla olette saaneet aikaisimman plussan?
Päätin, että tässä kierrossa en piinaile, mutta tänään dpon ollessa 6 tai 7, rupeaa malttamattomuus iskemään
Meilläkin on ollut sitä preseediä käytössä. ihmettelin, kun paketin mukana tuli sellaisia asettimia, joilla voisi truutata sitä tavaraa ihan kunnolla syvälle sisään mä kuvittelin ostaneeni ihan perus liukkarinTäällä kp 6. Mies ehdotti tänään seksiä ja ensimmäinen ajatus oli, että EI, nyt on aivan liian aikaista No, väsymys vei lopulta voiton. Preseed ja ovistestit tuli tänään postitse, joten kohta pääsee taas tositoimiin
Pahoittelut! Täällä vuoto alkoi 5+1 ja kesti 9pv. Nyt menossa kp21 eikä ovulaatiota ole tullut, joten ainakin itsellä tässä ensimmäisessä kierrossa nyt häikkää. Monella näyttänyt kuitenkin kierto palautuvan heti normaaliinHyppään mukaan keskusteluun, kun monta päivää oon käynyt täällä lueskelemassa Meillä aloitettiin toisen yritys tässä kierrossa. Saatiin heti plussa, mutta tuolla toisessa ketjussa murehdin viivan haaleutta ja "vääriä" viikkoja. Tänään raskaustesti näyttikin sitten enää vain yhtä viivaa ja iltapäivällä alkoi vuoto. Taisi kemiallinen osua meidän kohdalle Oon tavallaan onnellinen, että meni kesken jo näin aikaisessa vaiheessa, mutta täytyy sanoa, että kyllä aika monta kyyneltä on tänään tullut vuodatettua.. Nyt sitten jännityksellä odotan, miten keho tästä palautuu ja miten uusi kierto lähtee käyntiin. Onko täällä kokemuksia?
Mulla kemiallisesta seuraavassa kierrossa plussa, joka nyt jo RV 20+x.. Vuonna -22 kävi samoin eli kemiallisen jälkeisen kierron plussa nukkuu tuolla makkarissa. Ne kemiallisen vuodot kilpailivat molemmilla kerroilla Niagaran kanss sekä vuodon määrältään että sen kestoltaan Söinkin siinä sitten triplamäärän rautaa ja tuplasti D-vitamiinia vahvojen foolihappojen lisänä..Pahoittelut! Täällä vuoto alkoi 5+1 ja kesti 9pv. Nyt menossa kp21 eikä ovulaatiota ole tullut, joten ainakin itsellä tässä ensimmäisessä kierrossa nyt häikkää. Monella näyttänyt kuitenkin kierto palautuvan heti normaaliin
Oo onnea plussasta! Joo voishan sitä kokeilla viikonloppuna. Ja jos se on nega, niin kuitenkin mahdollisuus vielä on, että se muuttuu. Esikoisesta plussasin tyyliin dpo 18 vasta Tai dpo 14 oli vielä nega ja seuraavan tein dpo 18, joten olis se voinut olla aikaisemminkin.Mulla on huomenna 7+0 täynnä ja plussasin dpo 8 tai 9, en ole ihan varma koska ovis oli. Ja tein vieläpä tavallisella herkkyydellä olevan testin, en sellaista herkkää testiä. Eli etköhän säkin voi vaikka parin päivän päästä jo kokeilla!
Meillä ei ole vielä dg:tä, edelleen "määrittämätön..." tämän 3v osalta. Selkeitä piirteitä on, mutta täällä odottavat ilmeisesti sinne 5v ikään ennen dg asettamista. Päiväkoti olis seuraava juttu, mutta pienryhmästäPitkitellään vielä, mutta ei aiota loputtomiin odotella. Meidän heinäkuinen on tosiaan kirjolla ja diagnosoitiin tosi pienenä jo. Esikoista nyt selvitellään, kun epäillään että hänkin on kirjolla ja sen lisäksi ymmärrys/kielellisiä vaikeuksia.
Rfsulla tais näkyä haamu jo dpo8. Dpo 10 ei tarvinnu edes tihrustella enää. Pregcheck ainakin omalla kohdalla näytti vasta dpo10 haamua. Apteekin omalla dpo9. Digillä varmistanu jo dpo10.Hei te, jotka ootte aikaisemmin plussanneet, millä dpo:lla olette saaneet aikaisimman plussan?
Päätin, että tässä kierrossa en piinaile, mutta tänään dpon ollessa 6 tai 7, rupeaa malttamattomuus iskemään
Dpo10 tuli haamu, dpo11 sellainen, josta täällä sanottiin, että se on jo viiva eikä haamu.Hei te, jotka ootte aikaisemmin plussanneet, millä dpo:lla olette saaneet aikaisimman plussan?
Kierrossa voi tulla molempien munasarjojen ovis. Ne eivät osu välttämättä samaan aikaan, vaan se väli voi olla yli viikonkin.Pohdin että mikähän mun kroppaa vaivaa
Viime pe alko ovislimat ja lauantaina oli selvät ovis oireet, limailu on kuitenki jatkunu tähän päivää asti runsaana su oli päivä ku limaa ei tullut.
Mistähän tämä voisi johtua
Onko muilla samoja kokemuksia.?
Mulla oli edellinen kierto kunnon limailukierto. Ihmettelin myös, että mikä homma kun limaa tuli menkkoihin asti, mutta en keksi muuta syytä kuin runsas greippimehun juonti ja gelee roaylet, joita kokeilin. Nyt limat loppui pari päivää oviksen jälkeen, eikä oo ollu enää samaa.Pohdin että mikähän mun kroppaa vaivaa
Viime pe alko ovislimat ja lauantaina oli selvät ovis oireet, limailu on kuitenki jatkunu tähän päivää asti runsaana su oli päivä ku limaa ei tullut.
Mistähän tämä voisi johtua
Onko muilla samoja kokemuksia.?
No tää onki nii erikoista kun mitään en ole muuttanut arjessani, eikä tälläsii tosiaa enne oo olluMulla oli edellinen kierto kunnon limailukierto. Ihmettelin myös, että mikä homma kun limaa tuli menkkoihin asti, mutta en keksi muuta syytä kuin runsas greippimehun juonti ja gelee roaylet, joita kokeilin. Nyt limat loppui pari päivää oviksen jälkeen, eikä oo ollu enää samaa.
Tiedän, en usko tähän kun mulla on todella kivulias ovis molemmilta puolilta, et uskon jos olisi näin olisin kivuista huomannutKierrossa voi tulla molempien munasarjojen ovis. Ne eivät osu välttämättä samaan aikaan, vaan se väli voi olla yli viikonkin.