Raskaaksi 2024

Pari kuukautta sitten kerroin täällä, et mun äiti varmaan näki mun ostaman raskaustestipaketin, kun oli kaivanut lapsille välipalaa ostoskassista.

Noh, eilen anoppi ehkä näki mun vessan laatikon täynnä raskaustestejä 😅 Hän hoiti kipeää lasta meidän ollessa töissä ja ilmotti, että lapsen silmä ruvennu rähmii. Mies neuvo putsaa vanulapuilla. Jos se on etsinyt vanulappuja sieltä laatikosta (missä niitä onkin), niin ei oo voinu olla näkemättä testejä. 🙈

No eipä nää sinänsä haittaa. Ei vaan tuu enää varmaan kellekään yllätyksenä, jos päästään joskus raskausuutiset kertomaan 😆 Ja jos sattuis nyt tästä kierrosta tärppää, niin voi olla aika mahdotonta peitellä raskautta parin viikon päästä, ku mennään anoppilaan syyslomaksi. 🙈
 
Samoin sinne ❤️ Toivottavasti sulla kohta ne tärkeät päivät saapuisi! Mulla on jo muutoinkin pitkä kierto, niin toivon todella ettei entisestään pitene 😳
Ehkä sun tsemppaavat sanat auttoi, ja sainkin just älyttömän selkeän ovisplusssan tikkuun 🤩 Olin eilen testaamatta ekaa päivää (ajattelin luovuttaa ja antaa olla), mutta eilisen illan runsaan valkovuodon perusteella ajattelin tehdä nyt vielä aamulla yhden testin. En siis tiedä, olisiko plussa ollut jo eilen, mutta onneksi illalla talleteltiin "muuten vain" ja jatketaan nyt vielä pari päivää eteenpäin 😊 On tunne että tästä ei tärppää, mutta onneksi ainakin ovulaatio tuli ja menkkojen alkamispäivä on arvioitavissa!
 
Tänä aamuna testi tehty, ja hetken verran jo kuviteltiin haamu/viivanpaikka näkyviin. Nyt noin dpo9, huomenna testaillaan taas aamulla. Esikoisesta plussasin rfsu:n herkällö 3+5, joka vaihtuikin sitten varhaisultrassa 3+0. Ovulaation ajankohdasta ei tuolloin ollut mitään havaintoa, eikä ole kyllä tarkka ajankohta nytkään selvillä... Olin jo unohtanut, miten tuskastuttavaa tää odottelu on!
 
Olikos One Stepin herkät raskaustestit niitä, jotka antoi helposti viivanpaikan näkyviin? Tänään dpo 9 tai 10 ja tihrustamalla testissä näkyy haamu tai viivanpaikka. Tai sen verran se näkyi, että mieskin sen näki 😅 En oo itse noilla testeillä saanut ennen edes viivanpaikkaa näkyviin, mutta ei kyllä uskalla innostua 😅
Mullakaan ei oo koskaan niihin tullut viivanpaikkaa, eli peukut pystyyn😇
 
Täällä menossa dpo4. Ja olen yleensä melkoinen sokerihiiri ja eilen rankan työpäivän päälle hain kaupasta illaksi irtokarkkeja, mutta montaakaan karkkia en ehtinyt syödä kun iski paha olo. Viime kierrolla muistaakseni samoihin aikoihin oli pahaa oloa. Joten katsellaan. Raskaustestin pääsen tekemään vasta ensi viikonloppuna, koska olen toisella paikkakunnalla koulun takia ensi viikolla useamman päivän. Toisaalta ehkä ihan hyvä ettei "pääse" aloittamaan testailua liian aikaisin 😅
 
Täällä menossa dpo4. Ja olen yleensä melkoinen sokerihiiri ja eilen rankan työpäivän päälle hain kaupasta illaksi irtokarkkeja, mutta montaakaan karkkia en ehtinyt syödä kun iski paha olo. Viime kierrolla muistaakseni samoihin aikoihin oli pahaa oloa. Joten katsellaan. Raskaustestin pääsen tekemään vasta ensi viikonloppuna, koska olen toisella paikkakunnalla koulun takia ensi viikolla useamman päivän. Toisaalta ehkä ihan hyvä ettei "pääse" aloittamaan testailua liian aikaisin 😅
Miulla tulee kanssa tuota luteaalietomista. Välillä olen ihan oksentanut, kun on tullut tuo huono olo. 😬
 
Tää One Step on tältä aamulta. En tiedä onko haamu vai ei, mutta jotain olen näkeväni 😅

Ollaan tää päivä reissussa, joten huomenna tai maanantaina täytyy testata jollain muulla merkillä.
1000018407.jpg
 
Ehkä sun tsemppaavat sanat auttoi, ja sainkin just älyttömän selkeän ovisplusssan tikkuun 🤩 Olin eilen testaamatta ekaa päivää (ajattelin luovuttaa ja antaa olla), mutta eilisen illan runsaan valkovuodon perusteella ajattelin tehdä nyt vielä aamulla yhden testin. En siis tiedä, olisiko plussa ollut jo eilen, mutta onneksi illalla talleteltiin "muuten vain" ja jatketaan nyt vielä pari päivää eteenpäin 😊 On tunne että tästä ei tärppää, mutta onneksi ainakin ovulaatio tuli ja menkkojen alkamispäivä on arvioitavissa!
Mahtava kuulla! 😍 Toivotaan että sun tuntemukset osuis väärään 🙊 Tsemppiä talletteluihin! 😍
 
Olikos One Stepin herkät raskaustestit niitä, jotka antoi helposti viivanpaikan näkyviin? Tänään dpo 9 tai 10 ja tihrustamalla testissä näkyy haamu tai viivanpaikka. Tai sen verran se näkyi, että mieskin sen näki 😅 En oo itse noilla testeillä saanut ennen edes viivanpaikkaa näkyviin, mutta ei kyllä uskalla innostua 😅
Itse aikanaan esikoisesta testasin Onestepin herkällä testillä dpo 9,10 ja 11 ja aivan kuin silloin testeihin olisi tullut viiva, mutta sai kyllä käännellä ja väännellä että jotain näki. Kuvassa en saanut näkymään. Dpo 12 olikin sitten jo selkeämpi viiva, jossa oli väriä 😊
 
Takaisin
Top