Raskaaksi 2024

Täällä dpo 5 tai 6 menossa 😅 Vähän epäselvä, koska tein tän kierron ekan ovistestin, Cb:n digitestin (sen pinkin), 25.9. illalla ja se oli positiivinen. Silloin oli myös jotain tuntemuksia. 26.9. Aamulla testi oli nega. Voisinko siis olettaa, että ovis on ollut silloin 25.9? Kun tuo testihän ilmeisesti näyttää kaksi hedelmällisintä päivää ja tän perusteella se olis sitten ollut 24.9., kun en testannut ja tuo 25.9?

Esikoisesta vanhojen kirjausten mukaan rintojen arkuus on alkanut jo reilusti, ainakin 10 päivää ennen plussaa. Toki ennen mulla tais olla rinnat arat ennen menkkojakin, mutta raskauden jälkeen ei enää ollenkaan. Arkuus siis puuttuu nytkin, mutta ehkä ei pidä vielä heittää kirvestä kaivoon sen takia? 😅

Missäs vaiheessa kiertoa kaikki menevät, onko joillakin pahimmat piinapäivät käsillä? 😊

Mä menen huomenna mittauttamaan hemoglobiinin ja ferritiinin, sain vakuutuksen kautta pyydettyä itselleni sinne lähetteen. Halusin varmistaa, että ne ovat kunnossa erityisesti nyt tuon runsaamman vuodon jäljiltä.
Täällä yhä ovulaation odotusta, kp17. Iltaovistesti alko näyttään kyllä jo melko posilta, ehkä huomenna olis vihdoin ovis+ 🤞🏻 pääsis alottaan ekat piinapäivät sitten toukokuun ja kesän kkm:n. Tuntuu niin jännältä.

Toivottavasti sun ferritiinit ei oo tippunu kauheesti! Hyvä että pääset testaan

Missäs vaiheessa kiertoa kaikki menevät, onko joillakin pahimmat piinapäivät käsillä? 😊

Mä menen huomenna mittauttamaan hemoglobiinin ja ferritiinin, sain vakuutuksen kautta pyydettyä itselleni sinne lähetteen. Halusin varmistaa, että ne ovat kunnossa erityisesti nyt tuon runsaamman vuodon jäljiltä.
Kp 17 tänään😊 kävin verikokeissa ja niissä näkyi kaikki rauta-arvot viitteiden alapuolella paitsi hemoglobiini. Lääkäri antoi ohjeen syödä rautaa ja 2kk päästä otetaan kontrolliverikokeet ja myös ferritiini👍

Täällä piinaillaan 😬 ehk dpo 3, tallettelut jäi valitettavasti yhe kerra varaa täs kierros😭

Täällä saatu ovisplussa testiin tänään, ja onneksi saatu talleteltuakin, vaikka ollut aika masentunut fiilis tässä lähipäivät, niiden huonojen työuutisten jälkeen.. Ei oikein ole ollut fiilistä makkariin, tuli vaan vähän huonoon ajankohtaan ne uutiset. Toivottavasti masentuneisuus ja stressi itsessään eivät vaikuta ovulaatioon tai muuten hedelmöittymismahdollisuuksiin..
Eiköhän talletukset kuitenkin piisaa, kun 3pv sitten ja tänään onnistunut, ja huomiselle ja ylihuomiselle on jo sovittu pupuilua.

Täällä menossa dpo5😅 Eli piinapäiivissä mennään… tallettelut osuivat kohdilleen 🌈

Olisko nyt meidän vuoro? 🙏

Eilistä kuvaa hieman valoa vähennetty, näkyy viiva selkeämmin. Tän aamun testiä ei tarvinnut kikkailla, että näkyi kamerassa. 🥰

Toivotaan parasta. 🙏 Kaksi kemiallista/vkm takana ja näissä tämmöinen viiva vasta kun menkat myöhässä Dpo 14-15.

Liitteet

• GridArt_20241002_071709894.jpg
    GridArt_20241002_071709894.jpg
    1 MB · Katsottu: 112
Olisko nyt meidän vuoro? 🙏

Eilistä kuvaa hieman valoa vähennetty, näkyy viiva selkeämmin. Tän aamun testiä ei tarvinnut kikkailla, että näkyi kamerassa. 🥰

Toivotaan parasta. 🙏 Kaksi kemiallista/vkm takana ja näissä tämmöinen viiva vasta kun menkat myöhässä Dpo 14-15.
Kyllä siellä pieni haamulainen pilkottaa🌈 Varovaiset onnittelut!

Moikka ja ihanaa syksyä kaikille! Siitä on tovi kun täällä viimeksi pyörähdin, vauvasuunnitelmat laitettiin hetkeksi ns jäihin ja jäi tännekin kirjottelu (paljon viestejä ja uusiakin ihmisiä tullut, ihan kaikkea ei pysty lukemaan 🫣)

Tämä kierto menee tikutellessa ovista, kattellaan mihin asettuu. Kumppanikin sopivasti parhaat päivät työreissulla, eli tässä kierrossa ei ihmeitä tapahdu 🫣 mutta, tulin tänne fiilistelemään valmiiksi! 🤭 Tässä odotellessa teen taikatemppuja jotta kroppa olis tyttövauvalle sopiva, sitä tässä on haaveiltu vuosia. Viides kerta toden sanoo vai miten se meni? Tsemppiä kaikille tasapuolisesti ❤️

Ikävää huomata, että edelleen on näillä alustoilla ihmisiä, jotka tarkoituksella yrittävät polkea toisia arvostelemalla ja tekemällä oletuksia asioista joita ei ole edes sanottu. Näihin kommentointeihin ja ketjujen lukemiseen olisi hyvä olla jokin rajoitus.
Minullakin on kaksi erityislaista, eikä se estä haavetta kolmannesta vaikka arki onkin välillä rankkaa. ❤️

Tääl tänään lopulta lämmöt nousi. Eli dpo1 mennään. Joskin vähän viel mietityttää ne superselkeet oviskivut toissapäivänä, jotka on aina ollu ovispäivänä. Et vois olla jo dpo2 ja lämmöt vaan oli unessa yhen päivän. 😅 Mut eipä sillä päivän heitolla suuntaan tai toiseen niin väliä (paitsi että on :tears:).

Tilanne vaikuttaisi illan jälkeen rauhoittuneen, mutta ylläpidon toimesta muistutan kuitenkin käytöstavoista. Ollaan siis ystävällisiä toisia kohtaan. Tällä foorumilla ei ole tarpeen kyseenalaistaa toisen päätöstä yrittää saada lapsia (tai olla yrittämättä). Toivon foorumin hengen pysyvän hyvänä niin että kaikille kuumeilijoille (sekä odottajille ja vanhemmille) on tilaa. Emme myöskään tee toisesta ikäviä oletuksia emmekä varsinkaan mene henkilökohtaisuuksiin. Jos kirjautumatta kirjoittavat tulevat usein aiheuttamaan eripuraa, joudumme sulkemaan joko kyseisen osion tai koko foorumin niin, että vain kirjautuneet voivat kirjoittaa.

Terveisin
Vargynja, admin

Täällä joko dpo1 tai dpo 2 🤔 tai siis positiiviset ovistestit tuli sunnuntaina ja maanantaina niin en nyt tiedä miten sitten lasketaan 🤔 ovis hyödynnettiin ja nyt sitten odotellaan 😅 koitan nyt malttaa testien kanssa sinne asti, että menkat olisi myöhässä mutta katsotaan malttaako sitä 😅😅

Täällä tuli eilen ovisplussa. Vähä väkisin väsyneenä sit eilen illalla hoidettiin velvollisuus 😅 Musta tuntuu et mulla saattaa irrota munasolu nopeesti, koska insseissä se on aina ehtinyt jo ovuloitumaan 🤔 Siks hoidettiin hommat eilen vaik ois tehny mieli jättää tälle päivää. Ehkä huomenna sit vielä varmistelua, jos jaksaa. Kohtahan meillä alkaa ivf, joten eipä tarvi enää stressata ainakaan näiden hommien ajoittamisesta.. *ironinen huokaus* 🙄

Jollain oli ollut kohtukipuja ennen mahd. ovista? Mulla oli myös.. Aloin jo miettiä onko joku tulehdus. Mut hellitti jo 🤷🏼‍♀️ Myös vasemmalla oviskivut pitkästä aikaa - yleensä ovulaatio tapahtuu oikealta. Kaikissa peräkkäisissä insseissäkin ovis ollu aina oikealla.

Oon yli vuoden syönyt uskollisesti vitamiinit, mutta nyt alkanut lipsuu aika paljonkin.. Selvästi kisaväsymystä ilmassa. Mut join mä jokusen päivän ajan greippimehua ennen ovista 😅 Ollut jotenkin niin kuivaa pitkään, ei mitää limoja havaittavissa, niin siihen koitin tota mehuu. Olisi pitänyt juoda varmaa heti menkkojen alusta, nyt en merkittävää eroa havainnut 🧐

Tämä :red-heart: mikä teidän haaveilutilanne muuten on? Olen tipahtanut salaisesta ryhmästäkin aikoja sitten. Aika on mennyt tosi nopeasti sitten noiden - 21 ja - 22 syntymän jälkeen:Weary Cat Face:
Pitkitellään vielä, mutta ei aiota loputtomiin odotella. 😃 Meidän heinäkuinen on tosiaan kirjolla ja diagnosoitiin tosi pienenä jo. Esikoista nyt selvitellään, kun epäillään että hänkin on kirjolla ja sen lisäksi ymmärrys/kielellisiä vaikeuksia.

Siis mulla ei ole vieläkään alkanut menkat, ne kellontarkat, jotka alkaa just sinä päivänä kun flossakin kiertoa ennustetaan 🤯🤯 ja testit negaa.

Piti siis alkaa maanantaina. Toki mulla piti ovulaatiopäivä olla myös maanantai, mutta selvästi venyi ainakin keskiviikkoon, joten oletettavasti myöhäisempi ovulaatio lienee siirtää myös kuukautisten alkamista. Tai sit oon alkanut kuitenkin sressata tätä liikaa ja töissäkin stressaavaa ja samalla remontoidaan meidän uutta kotia ja pyöritän arkea yksin, kun mies on raksalla 24/7. Että toisaalta, ymmärtää jos kiertokin menee sekaisin 🤣

Takaisin