Vadelmaa
Piirimestaruustason postaaja
Täällä alkoi vuoto eilen eli kp2. Jostain syystä levollinen olo silti Huvittavaa miten nää tunnetilat vaihtelee näin radikaalisti. Viimeks olin täysin maani myynyt. Viimeks puhuin myös siitä kynnyksestä hakeutua lapsettomuustutkimuksiin ja omasta painosta stressasin. Oon näistä vatvonut sen verran kauan et oma sietokyky tuli onneks täyteen ja ryhdyin toimeen. Oon oikeesti yllättynyt ja super ylpeä itsestäni. Aika tarkkaan viikko sitten tein remontin ruokavalioon ja tuntuu hyvältä. Tätä rataa puolessa vuodessa elopainosta ois tippunut 10kg Mä oon motivoitunut ja aion pitää nää muutokset mun päivittäisessä elämässä. Lupasin sen itselleni Lisäks alotin syömään rautaa joka ilta (mama vitsku on jo menny pidemmän aikaa päivittäin). Ja sit se isoin juttu; varasin gynelle ajan (yksityinen) parin viikon päähän jossa myös ultrataan. Flow:n mukaan käynti on vajaa viikko ennen ovulaatiota. Odotan innolla koska nyt oon tehnyt konkreettisia tekoja lapsettomuus huolen eteen.
Jos musta ei löydy mitään vikaa niin seuraavaks on miehen vuoro mennä. Onks kellään kokemusta varsinais-suomen alueella missä/miten/mihin hintaan mieheltä tutkitaan lapsettomuuden syitä? Ihan joku siemenneste-näytekö otetaan, verikoe?
Jos musta ei löydy mitään vikaa niin seuraavaks on miehen vuoro mennä. Onks kellään kokemusta varsinais-suomen alueella missä/miten/mihin hintaan mieheltä tutkitaan lapsettomuuden syitä? Ihan joku siemenneste-näytekö otetaan, verikoe?