Raskaaksi 2024

Noniin, sorruin sittenkin jo tänään, mutta olen ylpeä itsestäni että tähän asti testaamatta pystyin olemaan 😆.
Tässä dpo10 kuva. Mitäs raati on mieltä? Kyllähän siinä selkeästi jotain näkyy, mutta onko vain sitä kuuluisaa viivanpaikkaa/värikertymää 🤔? Tämä aamun tokasta pissasta tehty.
IMG_9569.jpeg

Kyllä se vaan vahvistuu, nyt dpo12 ja KP 27-28/29❤️ Nyt testit oli hetkeksi tässä. Jään ihmettelemään. Tämä tuntuu nyt erilaiselta tää raskaus, siis on rauhallinen olo oireiden suhteen ja tosiaan nyt ei nännit arat mutta rinnat kasvaneet kyllä aikalailla, turvoksissa ovat😬
Ihanasti vahvistunut😍. Olitko pc:tä vielä uittanut?

Tässä vielä 20 min testiajan jälkeen. Voi oispa 😍.
En aio kyllä sitä julkisen aikaa 23.1 peruuttaa, koska pelko perseessä, että jää taas kemialliseksi.
Nyt pitäis malttaa olla testaamatta huomenna, niin sunnuntaina vois testata sit tämän ja pc:n molemmat.
Oireina nyt kohdun alueella ja oudosti navan takana pistelyä päivän mittaan. Tissit tuikkii/kihelmöi välillä. Lisäksi menkkatyylistä tunnetta alamahassa ja selässä. Eilen oli koko päivän päänsärkyä.
IMG_9570.jpeg

Heissan kanssahaaveilijat! 😍

Hetken pohtimisen jälkeen päätin liittyä tänne, aiemmin olinkin tammikuisissa -23. Nopsa pieni esittely, meillä siis esikoinen kohta 1v. ja haaveissa hänelle sisarus pienellä ikäerolla. Puolison toiveita kuunnellen päätettiin odottaa lähemmäs esikoisen ensimmäisiä synttäreitä ennen kun jätettiin ehkäisy pois, ja joulun jälkeen myös puolison "vauvakuume" pääsi niihin mittoihin, että nyt odotellaan josko sieltä sisarus saataisiin. 🥰

Jänskättää, kun esikoista yritettiin melkein pari vuotta, ennen kuin sai alkunsa. 😶‍🌫️

Periaatteessa nyt on siis "jo" ensimmäinen yrityskierros. Nyt mennään kp 27, ei pahemmin tuntemuksia raskaudesta. Yhtenä päivänä oli just samanlainen pahoinvointihetki mitä esikoisesta ennen kuin plussasin. En usko että meillä ekalla kerralla tärppää, ja jotenkin ehkä odotan jo seuraavaa kiertoa.

Saattaa olla että seurailen enemmän sivusta mitä muille kuuluu, mutta täälläpä myötäelän! ❤️

Hetken pohtimisen jälkeen päätin liittyä tänne, aiemmin olinkin tammikuisissa -23. Nopsa pieni esittely, meillä siis esikoinen kohta 1v. ja haaveissa hänelle sisarus pienellä ikäerolla. Puolison toiveita kuunnellen päätettiin odottaa lähemmäs esikoisen ensimmäisiä synttäreitä ennen kun jätettiin ehkäisy pois, ja joulun jälkeen myös puolison "vauvakuume" pääsi niihin mittoihin, että nyt odotellaan josko sieltä sisarus saataisiin. 🥰

Jänskättää, kun esikoista yritettiin melkein pari vuotta, ennen kuin sai alkunsa. 😶‍🌫️

Periaatteessa nyt on siis "jo" ensimmäinen yrityskierros. Nyt mennään kp 27, ei pahemmin tuntemuksia raskaudesta. Yhtenä päivänä oli just samanlainen pahoinvointihetki mitä esikoisesta ennen kuin plussasin. En usko että meillä ekalla kerralla tärppää, ja jotenkin ehkä odotan jo seuraavaa kiertoa.

Saattaa olla että seurailen enemmän sivusta mitä muille kuuluu, mutta täälläpä myötäelän! ❤️
Tervetuloa mukaan ja hurjasti tsemppiä yritykseen ❤️.

Kyllä se vaan vahvistuu, nyt dpo12 ja KP 27-28/29❤️ Nyt testit oli hetkeksi tässä. Jään ihmettelemään. Tämä tuntuu nyt erilaiselta tää raskaus, siis on rauhallinen olo oireiden suhteen ja tosiaan nyt ei nännit arat mutta rinnat kasvaneet kyllä aikalailla, turvoksissa ovat😬
Miten hieno viiva jo tuossa vaiheessa, onnea :smiling face with heart-eyes:

Tervetuloa! :Hugging Face: Toivotaan, että teilläkin kävisi niin että toinen tärppää helpommalla, tätä oon ainakin lueskellut muilla käyneen usein, joten toivotaan parasta! 🤞

Tervetuloa! :Hugging Face: Toivotaan, että teilläkin kävisi niin että toinen tärppää helpommalla, tätä oon ainakin lueskellut muilla käyneen usein, joten toivotaan parasta! 🤞
Sulla on vissiin sama kierron vaihe kuin minulla eli dpo7?😊
Onko sulla vielä mitään ihmeellistä ilmaantunut🤩

Tässä vielä 20 min testiajan jälkeen. Voi oispa 😍.
En aio kyllä sitä julkisen aikaa 23.1 peruuttaa, koska pelko perseessä, että jää taas kemialliseksi.
Nyt pitäis malttaa olla testaamatta huomenna, niin sunnuntaina vois testata sit tämän ja pc:n molemmat.
Oireina nyt kohdun alueella ja oudosti navan takana pistelyä päivän mittaan. Tissit tuikkii/kihelmöi välillä. Lisäksi menkkatyylistä tunnetta alamahassa ja selässä. Eilen oli koko päivän päänsärkyä. View attachment 129800
Niinkuin toiseen ketjuun sanoin, tää on selvä plussa ei edes haamu! ❤️

Ja joo uitin pc ja oli huimasti vahvistunut! En vaan viitti kaikkia kuvia laittaa tänne🙈

Niinkuin toiseen ketjuun sanoin, tää on selvä plussa ei edes haamu! ❤️

Ja joo uitin pc ja oli huimasti vahvistunut! En vaan viitti kaikkia kuvia laittaa tänne🙈
No juu ymmärrettävää, mutta mä ainakin rakastan myös myötäelää ja seurata muiden viivojen vahvistumista 😁.
Ihana kuulla, että pc:kin vahvistuu hyvin🥰. Silloin kun teit tuolla rfsu:lla ekan haamun, näyttikö sulla pc:kin jo jotain? Itse en viitsinyt sitä vielä uittaa, mutta seuraavaks uitan senkin 😊.

No juu ymmärrettävää, mutta mä ainakin rakastan myös myötäelää ja seurata muiden viivojen vahvistumista 😁.
Ihana kuulla, että pc:kin vahvistuu hyvin🥰. Silloin kun teit tuolla rfsu:lla ekan haamun, näyttikö sulla pc:kin jo jotain? Itse en viitsinyt sitä vielä uittaa, mutta seuraavaks uitan senkin 😊.
Pc näytti hyvin hyvin haaleeta haamua! Hyvällä tahdolla näki.

Sulla on vissiin sama kierron vaihe kuin minulla eli dpo7?😊
Onko sulla vielä mitään ihmeellistä ilmaantunut🤩
Joo dpo7. Vaikka tuntuu että oviksesta olis kulunu jo kuukausi 😁 En tiiä oonko vaan kuvitellut tai onko nää vaan jotain uusia superaikaisia menkkaoireita, mutta viimepäivät on palellut vähän väliä, varsinkin iltaisin, jomottelee vähän vastaavasti ku menkkojen aikaan yleensä alavatsaa, ja rintavarustus kipuilee (tätä ei oo ollut kuin raskausaikoina, ei kuulu vakimenkkaoireisiin) 🫣 mutta järjellä ajateltuna ei voi johtua vielä mistään koska eihän se oo ku nipin napin kiinnittynyt jos mitään 🥱

Eli uskon enempi että nää on jotain lumeoireita :laughing002

Ihanasti näkyy plussaviivoja täällä😍 Toivotaan kovaa tarrautumista kaikille❤️

Minkälaisia vitamiineja/lisäravinteita täällä porukka syö? 🤔

Itsellä menossa nyt kp11 ja oletettuun ovikseen on vielä toista viikkoa aikaa. Huoh! Turhauttaa nämä pitkät kierrot😩😁

Mä popsin d-vitamiinia, foolihappoa ja nyt ostin viime viikolla e-vitamiini vehnänalkioöljykapseleita, jostain luin että olisivat kunnon hedelmällisyysvitamiineja :Speak No Evil Monkey:

Kävin myös pari päivää sitten osteopaatilla jolle kerroin että yritetään vauvaa kohta jotta voisko operoida mun lantion optimaaliseen tilaan :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Tästäkin oon lukenut että osteopatia voisi auttaa raskaaksituloon. No hyvä että kävin, mulla lantio oli niin kierossa että toinen jalka oli melkein sentin lyhyempi. Varasin vielä kaksi kertaa ennen seuraavaa ovista. Onpahan kaikenlaiset poppaskonstit nyt otettu käyttöön.

Ajattelin olla kaukaa viisas ja kirjoitella itelleni jo dpo oireita ylös että voin sitten yrityskierrolla lukea niitä ja yrittää pitää jalat maassa että samoja nippailuja on tuntunut vaikka raskautumismahdollisuus on ollut täys 0 :tears:

Ihanasti näkyy plussaviivoja täällä😍 Toivotaan kovaa tarrautumista kaikille❤️

Minkälaisia vitamiineja/lisäravinteita täällä porukka syö? 🤔

Itsellä menossa nyt kp11 ja oletettuun ovikseen on vielä toista viikkoa aikaa. Huoh! Turhauttaa nämä pitkät kierrot😩😁
Mä syön kans noita @Vavec mainitsemia e-vitamiini vehnänalkioöljykapseleita. Oon syöny ennen jokaista plussaa, joten ainakin lumelääkevaikutus on jos ei muuta 🤭 Näiden pitäisi käsittääkseni auttaa vahvistamaan kohdun limakalvoa. Lisäksi käytössä foolihappo ja c-vitamiini, mammavitskuja en oo vielä ostanu... Rautaa pitäis syödä mutta en tahdo muistaa, ferrit pitäis käydä kyllä tsekkaamassa koska olleet pitkään tosi alhaiset.

Täällä on niin hienoja viivoja monilla :smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes:

Itellä siis ehkäisynpoisjättökierto menossa, nyt ollut 2 vkoa ilman minipillereitä. Kauheen kärsimätön olo kun odottaa menkkoja. Jotain paperiin jäävää pientä tuhrua oli heti muutama päivä pillerien loppumisesta mutta saattoi olla myös kuivista limakalvoista tai ihan kuvittelua. Ikäni huomioiden jännittää tuleeko niitä nyt ollenkaan, vaikka tiedän kyllä että äitini ja siskoni siirtyivät menopaussin puolelle paljon lähempänä 50 kuin 40, mutta onhan tässä silti oma jännityksensä. Käytän Clue-nimistä äppiä oireiden seuraamiseen oon tykännyt siitä ennen, mutta esikoisen imetysaikana ja minipilleireiden kanssa kun ei tullut menkkoja niin en sitten merkinnyt sinne mitään ja nyt on äpin mukaan menossa kiertopäivä 660 :Face With Tears Of Joy: Eniveis, se ennustaa hedelmällistä ikkunaa nyt viikonvaihteeseen, mietin tuhlaisinko ja hakisin ovulaatiotestejä ihan huviksi vai stressaako ne sit vaan turhaan...

Noniin, sorruin sittenkin jo tänään, mutta olen ylpeä itsestäni että tähän asti testaamatta pystyin olemaan 😆.
Tässä dpo10 kuva. Mitäs raati on mieltä? Kyllähän siinä selkeästi jotain näkyy, mutta onko vain sitä kuuluisaa viivanpaikkaa/värikertymää 🤔? Tämä aamun tokasta pissasta tehty. View attachment 129797
Minä en saanut edes viivanpaikkaa näkyviin sillon omastani dpo10, eli voisi olla ihan lupaavaakin.

Takaisin