Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En pitäisi eikä tartte! Keskenmenon ja kemiallisen jälkeen raskautuu helpommin!Löydän ristiriitaista tietoa siitä, kannattaako keskenmenon jälkeen pitää yksi kuukausi taukoa yrityksestä vai ei. Millainen käsitys teillä?
Varmasti nyt täytyy seurailla miten runsas ja pitkä vuoto tulee olemaan, vastaako normi menkkoja vai sekoittaako kiertoa enemmän. Ja kyllä tässä alkaa heti tulla olo, että suruun auttaa parhaiten tieto että voidaan vielä onnistua enkä kovin pitkää taukoa halua pitää. Varmaan se yksi kuukausi voisi olla hyvä antaa toipumisaikaa
Mulla kävi juuri niin, että tämä viivan alku, jonka tänään sain, on juurikin kemiallisen raskauden jälkeen seuraavasta kierrosta . Ja moni onkin onnistuneesti raskautunut heti seuraavasta. Jos vain omat voimavarat riittää, niin ehdottomasti kannattaa lähteä vaan uudestaan heti yrittämään . Ovista kannattaa kyllä tikuttaa, koska km kuitenkin saattaa vähän kiertoa sotkea. Hurjasti tsemppiä teille .Löydän ristiriitaista tietoa siitä, kannattaako keskenmenon jälkeen pitää yksi kuukausi taukoa yrityksestä vai ei. Millainen käsitys teillä?
Varmasti nyt täytyy seurailla miten runsas ja pitkä vuoto tulee olemaan, vastaako normi menkkoja vai sekoittaako kiertoa enemmän. Ja kyllä tässä alkaa heti tulla olo, että suruun auttaa parhaiten tieto että voidaan vielä onnistua enkä kovin pitkää taukoa halua pitää. Varmaan se yksi kuukausi voisi olla hyvä antaa toipumisaikaa
E-vitamiini on antioksidantti ja se vaikuttaa mm. solujen proliferaatioon. En ole löytänyt luotettavaa tietoa vaikutuksesta alkion kiinnittymiseen. Saa vinkata artikkeleita!Mä syön kans noita @Vavec mainitsemia e-vitamiini vehnänalkioöljykapseleita. Oon syöny ennen jokaista plussaa, joten ainakin lumelääkevaikutus on jos ei muuta Näiden pitäisi käsittääkseni auttaa vahvistamaan kohdun limakalvoa. Lisäksi käytössä foolihappo ja c-vitamiini, mammavitskuja en oo vielä ostanu... Rautaa pitäis syödä mutta en tahdo muistaa, ferrit pitäis käydä kyllä tsekkaamassa koska olleet pitkään tosi alhaiset.
Mulle sanottiin, että kun raskaustesti on negatiivinen ei ole estettä yrittää uudestaan. Ei sitten pidetty erikseen mitään taukoja, vielä ei tosin ole tärpännyt uudestaan, joten omalla kohdalla ei ainakaan pitänyt paikkansa se että keskenmenon jälkeen tulisi helpommin raskaaksi.Löydän ristiriitaista tietoa siitä, kannattaako keskenmenon jälkeen pitää yksi kuukausi taukoa yrityksestä vai ei. Millainen käsitys teillä?
Mulla on ihan vaan tällanen joku Vitatabs@Vavec ja @Daiya onko suositella jotain merkkiä noihin vehnänalkioöljykapseleihin? kaikki poppaskonstit nyt käyttöön
@Beanen upee viiva! Onnea
@Beibikuume selkeä viiva! Nyt vaan toivotaan vahvistumista ja matkassa mukana pysymistä
@Valora Oi ei, todella ikävää. Tsemppiä!
@Beanen varovaiset onnittelut ja tarrasukkia sinne!
E-vitamiini on antioksidantti ja se vaikuttaa mm. solujen proliferaatioon. En ole löytänyt luotettavaa tietoa vaikutuksesta alkion kiinnittymiseen. Saa vinkata artikkeleita!
Tämän hetkisen tutkimustiedon mukaan liiallinen antioksidanttivaikutus voi olla yhteydessä syöpien leviämiseen ja kasvainten kokoon juurikin tuon vaikutuksen takia.
Tässä oli hyvin aiheesta: https://ls24.fi/uutiset/reilusti-yl...kaimmin-etapesakkeita-levitti-tuttu-vitamiini
En siis uskalla itse käyttää E- ja C-vitamiinilisiä tällä hetkellä ollenkaan sen takia, että minulla on todettu ei-atyyppista hyperplasiaa kohdussa. Tääkin on aiheuttanut stressiä tässä viime aikoina. Mutta ehkä tääkin tilanne selvenee, kun polyypit poistetaan ja otetaan samalla uusi pipellenäyte. Toki tulee vähän taukoa yritykseen, mutta voihan olla, että just näiden takia mitään ei ole vielä tapahtunutkaan.