Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se on kyllä tosi vähän. Syö ihmeessä rautaa ellet syö jo!Mulla oli viimeks ferritiini 22
Korjatkoon joku jolla on kokemusta mutta muistan lukeneeni että onestep ei(?) ole niin herkkä kuin esim pregcheck.Onko teillä kokemusta onestep ovulaatiotesteistä ite tein yhen ja se oli haalee
Mulla on 23.1 tulossa aika julkiselle ja jos heti jo määräävät verikokeita niin pyydän testin myös siihen että voisiko mulla olla tuota tukostaipumusta. Tosiaan tuo 41 ferritiini mulla oli labroissa syksyllä, sen jälkeen oon syönyt tuota Mama-vitamiinia, jossa mm. myös rauta mukana. Kiinnostavaa nähdä seuraavissa labroissa mihin se on muuttunut ja onko siitä mahdollisesti ollut apua .Kiitos kokemuksesta! Jospa mullakin olisi samanlainen kokemus nyt tästä kierrosta.
@Beibikuume kyllähän se varmasti sinunki kannattaa kysyä verikokeita tukostaipumuksesta! Siskoni on neuvolassa töissä ja sanoi, että nykyään kaikille raskaanaoleville määrätään miniasa rv12->.
Mulla oli ferri nyt marraskuussa 81.2, pari vuotta sitten oli 35 ja siitä lähtien olen syönyt rautaa epäsäännöllisen säännöllisesti. Lapsettomuuslääkäri sanoi 1,5 vuotta sitten, että ferrin ois hyvä olla 100 pintaan.
Miul on kans noita onestepin testejä ja aika hailukkaa on. Pitäis varmaan kokeilla jotain muuta merkkiä, varsinkin kun en tahdo saada ovista kiinni.Onko teillä kokemusta onestep ovulaatiotesteistä ite tein yhen ja se oli haalee
Joo hailakampia on ku esim. pregcheckin testit. Kuvassa esimerkkejä omistaOnko teillä kokemusta onestep ovulaatiotesteistä ite tein yhen ja se oli haalee
Se on kyllä tosi vähän. Syö ihmeessä rautaa ellet syö jo!
Eikös niitä nykyään oo jotain suihkeitakin?Ei kestä maha
Mulla on Multitabsin Raskaus-monivitamiini, omega kolmoset ja nyt tässä kierrossa ekaa kertaa Lugesteron-hormonivalmiste 300mg/vrk.Ihanasti näkyy plussaviivoja täällä Toivotaan kovaa tarrautumista kaikille
Minkälaisia vitamiineja/lisäravinteita täällä porukka syö?
Itsellä menossa nyt kp11 ja oletettuun ovikseen on vielä toista viikkoa aikaa. Huoh! Turhauttaa nämä pitkät kierrot
Okei! Tuota samaa monivitamiinia syön kanssa Se on kyllä hyvä ja helppo! Mietin tässä, että pitäisikö siihen lisäksi alkaa miettimään jotain muutakinMulla on Multitabsin Raskaus-monivitamiini, omega kolmoset ja nyt tässä kierrossa ekaa kertaa Lugesteron-hormonivalmiste 300mg/vrk.
Tuo monivitamiini on siitä hyvä, että sopii raskautta suunnittelevalle ja raskaana olevalle. Siitä löytyy kaikki tarpeellinen . Ja hinta ei päätä huimaa.
Minulla sama: dpo 5 (ehkä, en testaa ovista) ja eilen ja tänään ollut jomottelua alavatsalla. Ei mitään muita oireita. Aiemmin menkat alkaneet aika pian jomojen jälkeen. JännääTänään Dpo 5 ja alko alavatsalla kunnon jomotus. Piinapäivät jatkukoon... Ensimmäinen lapsi haaveissa.
Eikai siihen sinänsä mitään lisäksi tarvitse. Mulla menee monivitamiinin lisäksi maca kiertoa tasoittamaan ja rauta matalan ferritiinin takia.Okei! Tuota samaa monivitamiinia syön kanssa Se on kyllä hyvä ja helppo! Mietin tässä, että pitäisikö siihen lisäksi alkaa miettimään jotain muutakin
Tää tunne on kyl niin hieno. Voin samaistua siihen. Viime kerran kun olin raskaana (päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon) niin sitä vaan ties päiviä etukäteen et nyt oon raskaana ja niinpäs olinkinKp18/30 dpo3 ehkä. Rinnat alkaneet tuntua aristavilta, ja joku semmonen fiilis, et voisko tää nyt ollakin onnistunut kierto.
Viimeksikin jotenkin vaan tiesi, et on raskaana. Toki, tällä kertaa joka ikistä kolotusta analysoin liian tarkasti.
Aika menee niin hitaaaaaaasti. Voi olla, että testaan jo dpo8