Raskaaksi 2024

Täällä kirkuvan selvä ovulaatio menossa! En tiedä vaikuttaako gelee, mutta oviskivut ovat poissa, vaikka testi plussa, limat kohdillaan ja sanotaanko vaikka, että vastakkaisen sukupuolen edustajat kiinnittävät huomion. 😅

Tallettelut jäävät -2 ja -3 eli ei mahdotonta, mutta ei taas paraskaan lopputulos. Pitääköhän tässä hankkia säännöllinen työaika, että ehtisi puuhailemaan. 🤔
Eikös monien lähteiden mukaan -2 oo yhtä hyvä tai jopa parempikin päivä kun -1 😊 hyvät mahdollisuudet siis varmasti!

Täällä menossa dpo11, tosiaan meillä oli talletteluja vaan dpo1 eli mahdollisuudet tais olla jotain 5% luokkaa alun alkaenkin. Oon tehny testit tänään ja eilen ja negaa näyttää, toki pidän jotain pientä toivonkipinää vielä kun oon lukenu että noi one stepin herkät testit ei oikeesti oo kovinkaan herkkiä. Kkm:ään päättyneessä raskaudessa plussasin kuitenkin jo dpo10 ja ennen sitä oli kovia nippailuja mitkä nyt puuttuu. Alkaispa menkat vaan pian jos ja kun ei nyt tärpänny
 
Eikös monien lähteiden mukaan -2 oo yhtä hyvä tai jopa parempikin päivä kun -1 😊 hyvät mahdollisuudet siis varmasti!

Täällä menossa dpo11, tosiaan meillä oli talletteluja vaan dpo1 eli mahdollisuudet tais olla jotain 5% luokkaa alun alkaenkin. Oon tehny testit tänään ja eilen ja negaa näyttää, toki pidän jotain pientä toivonkipinää vielä kun oon lukenu että noi one stepin herkät testit ei oikeesti oo kovinkaan herkkiä. Kkm:ään päättyneessä raskaudessa plussasin kuitenkin jo dpo10 ja ennen sitä oli kovia nippailuja mitkä nyt puuttuu. Alkaispa menkat vaan pian jos ja kun ei nyt tärpänny
Töistä pitäisi voida saada lastentekovapaata tarvittaessa niin saisi sen puolesta aikataulut paremmin sopimaan. 🙈 Meillä on mennyt töiden ja sairasteluiden takia jo useampi kierto vähän harakoille. Yrityskertoja on jotakuinkin 10 ja niistä on oikeasti kunnolla saatu hyödynnettyä vain ehkä 3-4. Ainakaan aiemmin ei ole tärpännyt noilla miinuspäivillä. Nyt on tolit ja geleet matkassa mukana niin toivotaan, että auttaisivat asiaa.

Nyt on onneksi jo vähän laantunut kaikki kuumeilu ja mietin tässä, että ostanko tässä kierrossa edes jättipakkausta testejä. 😂 Alkuvuodesta innostuin tästä yrittämisestä vähän turhan paljon, kun pääsin suunnittelemaan kaikkea, keväällä meni jo ärsytyksen puolelle ja nyt on jo vähän sellainen "ehkä se sitten joskus tärppää, jos on tärpätäkseen" -fiilis. 😅
 
Tänään KP20/28 ja DPO7, ja tänään alkoi perinteinen rusehtava valkovuoto/tiputteluvuoto, mikä minulla tyypillisesti alkaa noin viikkoa ennen menkkoja. Voinee alkaa asennoitua siihen, ettei tällä kertaa tärpännyt 😅 Optimistinen saattaisi ajatella, että ehkä kyseessä on kiinnittymisvuotoa, mutta epäilen hieman, kun niin tyypillinen oire ollut tämä juuri tähän aikaan kierrosta ennenkin. Katsellaan toki nyt rauhassa kierron loppuun asti mutta suuria toiveita en kyllä enää tän kierron kohdalla elättele. Eilen kuulostelin koko päivän kummallista nippailua alavatsassa, mutta tuskinpa se siis mitään isompaa nyt merkitsikään🤭
Mä oon muutaman kerran ollu optimistinen jja ajatellut et on kiinnittymis vuotoa yms ja joutunut joka kerta pettyy 🙄
 
Täällä kirkuvan selvä ovulaatio menossa! En tiedä vaikuttaako gelee, mutta oviskivut ovat poissa, vaikka testi plussa, limat kohdillaan ja sanotaanko vaikka, että vastakkaisen sukupuolen edustajat kiinnittävät huomion. 😅

Tallettelut jäävät -2 ja -3 eli ei mahdotonta, mutta ei taas paraskaan lopputulos. Pitääköhän tässä hankkia säännöllinen työaika, että ehtisi puuhailemaan. 🤔
Täällä oli eilen illalla ovistestissä kirkuva plussa, odottelen kipua mutta tuntuu vaan jotain pientä jomotusta. Oon kans ihmetellyt miksi joskus on selkeä ja voimakaskin kipu ja joskus ei oikein mitään. Nyt on ainakin testillä varmistettu, että ovis on tapahtumassa. Toivottavasti munasolu ei säikähtänyt kovaa salitreeniä ja huonohkoja yöunia 😦
 
Täällä oli eilen illalla ovistestissä kirkuva plussa, odottelen kipua mutta tuntuu vaan jotain pientä jomotusta. Oon kans ihmetellyt miksi joskus on selkeä ja voimakaskin kipu ja joskus ei oikein mitään. Nyt on ainakin testillä varmistettu, että ovis on tapahtumassa. Toivottavasti munasolu ei säikähtänyt kovaa salitreeniä ja huonohkoja yöunia 😦
Miulla ainakin toinen puoli on herkempi kipuilemaan. Mutta nyt ei tunnu mitään, kun yleensä sattuu joka tapauksessa tosi paljon. 😬 Siksi mietin voiko nuo ravintolisät vaikuttaa. 💁‍♀️🤷‍♀️
 
Täällä piinailen tiistaihin asti. Mahassa vihloo välillä tai kohdun suulla? En osaa paikantaa. Ja etova olo on. Ja väsyttää ihan sikana… Ärsyttää kun ei voi testata aikaisemmin kun voi tulla väärä posi. 🙈 Mä vaan tuun välillä valittaan tänne 💁🏼‍♀️ suussa hassu maku 🤷🏼‍♀️
Lupaavalta vaikuttaa oireiden perusteella! Ja kyllä varmasti tuntuu piiiiitkiltä nämä viimeiset päivät ennen kuin pääset testailemaan 😩
 
Tänään tuli muuten kuluneeksi kaksi viikkoa neljännestä inssistä..
Aamulla tein testin ja negaa näytti.. tämmöstä vähä veikkaillu kun ekaa pyyhintä vuotoa tuli jo ti niin on kerennyt asennoitumaan että tästä mennään sit ivf jonoon 🫠😞 toivottavasti ei tarvisi kauaa jonotella.

Vuoto ei oo kyllä viel alkanut mut tuntuu että on vähä tuloillaan joka toinen pvä 🙃
 
Täällä sama juttu että nyt ei ollut juuri mitään ovis oireita ja testissäkin huippu jäi vähän haaleammaksi kuin mitä yleensä olen saanut. Vaikuttikohan aukiolotutkimus jotenkin. 🤔

Muutenkin ultrassa näkyi toisella puolella vain kaksi ja toisella puolella kolme munarakkulaa, joten mitkäköhän on raskautumismahdollisuudet näin vähäisillä määrillä.
 
Kertokaapas porukan testihirmut, että mistä saisi edullisesti ison kasan luotettavia raskaustestejä? Mun pitäs alkaa tikutella, että milloin viiva häviää, niin voi olla että menee useampi, ja sitten alkaa tikuttelu, josko se viiva tulisi takaisin. 😅 Oon käyttänyt noita pg:n ja rfsun testejä, ja niitä on 1-2 paketissaan. Olisiko jotain isompaa satsia saatavilla?
 
Kertokaapas porukan testihirmut, että mistä saisi edullisesti ison kasan luotettavia raskaustestejä? Mun pitäs alkaa tikutella, että milloin viiva häviää, niin voi olla että menee useampi, ja sitten alkaa tikuttelu, josko se viiva tulisi takaisin. 😅 Oon käyttänyt noita pg:n ja rfsun testejä, ja niitä on 1-2 paketissaan. Olisiko jotain isompaa satsia saatavilla?
Mulla sanottiin että 5 viikon päästä vain tarvii tehdä testi😄 tein kyllä jo 3 vk päästä ja oli melkein nega
 
Heippa kaikki! Mun piti ottaa keskenmenon jälkeen vähän taukoa foorumista, ja voi olla että taukoilu jatkuu vielä oman jaksamisen vuoksi, mutta nyt halusin tulla tänne iloitsemaan että sain tänään mun ekan ovisplussan😍 en siis oo aiemmin testaillut mutta ajattelin että ehkä keskenmenon jälkeen voisi kun ei tiedä miten oma kroppa siitä toipuu. Ja hyvä että testailin kun ainakaan vielä ei oo mtn tyypillisiä oireita ollut. Pohdin jo vähän että osaankohan noita ees tulkita mut tänään oli kyl superselkee tulos, testiviiva kontrollia vahvempi vaikka eilen oli tosi haalea. Keskenmenosta 3 viikkoa 3 päivää.
Nyt vaan sormet ristissä et tärppäisi ja hyvillä kromosomeilla! Jos ei niin saatiin jo postia perinnöllisyyspolilta (esitietojuttuja tosin vasta) niin sekin asia etenemässä.
 
Takaisin
Top