Raskaaksi 2024

Kp18/30 dpo3 ehkä. Rinnat alkaneet tuntua aristavilta, ja joku semmonen fiilis, et voisko tää nyt ollakin onnistunut kierto. 🥹

Viimeksikin jotenkin vaan tiesi, et on raskaana. Toki, tällä kertaa joka ikistä kolotusta analysoin liian tarkasti.

Aika menee niin hitaaaaaaasti. Voi olla, että testaan jo dpo8 🤫

Kp18/30 dpo3 ehkä. Rinnat alkaneet tuntua aristavilta, ja joku semmonen fiilis, et voisko tää nyt ollakin onnistunut kierto. 🥹

Viimeksikin jotenkin vaan tiesi, et on raskaana. Toki, tällä kertaa joka ikistä kolotusta analysoin liian tarkasti.

Aika menee niin hitaaaaaaasti. Voi olla, että testaan jo dpo8 🤫

Täällä kans kp18/27 ja dpo5. Yritän kans malttaa sinne dpo9 asti että oikeasti voisi jotain näkyä jos on näkyäkseen mutta saa nähä pitääkö huvikseen kokeilla jo dpo8 🤭 tässä vaiheessa vielä testailu on ihan hauskaa, varmasti sitten jos yritys pidentyy ei näitä enää jaksa innolla odottaa ja tunteet on varmasti aika erilaiset 😌

muoks. Ja mä mietin kans että tieten sitä vaan analysoi jokaista kropan tuntemusta liian herkästi tässä vaiheessa, eihän se kroppa edes tiedä ollaanko raskaana tässä vaiheessa, mutta tottakai sitä itse tunnostelee vähän kaikkea 🤭 uskaltaispa luottaa siihen tunteeseen, jos vaan tuntuu siltä että on raskaana, olis aivan ihanaa jos tää omakin fiilis onnistumisesta pitäisikin vaan paikkaansa 😍

Te kenellä on aiempi raskauksia takana, milloin olette alkaneet tuntea jotakin oireita? Esim. rintojen arkuutta tai muuta. Se ilmeisesti on sellainen aika yleinen oire jo ennen menkkojen poisjääntiä 🤔 muistan kyllä että itsellä on todella kipeät olleet ajoittain mutta en kyllä millään muista, milloin se on alkanut 🙄 esikoisesta testasinkin vasta kun oli jo päivän menkat myöhässä, en ollut sillon vielä täällä foorumilla eikä ollu tietoakaan mistään ennakkoon testaamisista 🤭

😭 dpo10 KP 25-28/30

Liitteet

• IMG_20240110_105015__01.jpg
    IMG_20240110_105015__01.jpg
    425.5 KB · Katsottu: 187
1000011508.jpg

Noni, näköjään jotain vaikutusta ajalla noihin ovistesteihon. Eli alin tänään, tosin vaan reilun tunnin pidätyksellä. Jatkan harjoituksia ainakin niin kauan kuin testejä riittää. Miul on tosiaan viime keväänä todettu pcos, aiheen fb ryhmässä on paljon kokemuksia, ettei saa tikuilla kii ovulaatiota ja se on silti todistetusti tapahtunut, kun ovat raskautuneet. Joten tuli näillä ovisplussaa tai ei, en vielä menetä toivoa siitä, ettenkö vois ovuloida. Oireita kuitenki on ollut edellisissä kierroissa, pientä kramppausta ja ovislimoja.

Siis voitteko kuvitella. Taas tämä pakkomielteisyys otti vallan ja testasin 😓😓 tää on oikeasti vakavaa enkä tiedä miten oikein pääsen yli tästä 😩 tänään dpo7 ja ihan naurettavaa testata yhtään mitään. Tuloksena roskishaamu. 😞

Sama täällä..

Mutta ehkä mulla onkin ovulaatio vasta tulossa 🤣 digi nega mutta tumma. 2h pidätys. Liuska vahva.. nyt on jo kp23.. ja lämmöt dippas jo toissapäivänä, vieläköhän kerkeisi tallettelee 🤔

Liitteet

• 20240110_110346.jpg
    20240110_110346.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 86
  • 20240110_110332.jpg
    20240110_110332.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 84
Onkohan liian haalee dpo10? Hitsi kun aina vertailen edellisiin raskauksien ja tuntuu että ollut tummempia jo tässä dpo10🥴 Mutta jos testais vasta ylihuomenna vielä ja sit kyllä loppuu, en tee samaa kun viime raskaudessa et kokoajan seuraan viivan vahvistumista kun ei se kuitenkaan vaikka jäätävät leffaviivat oli niin mitään taannut, kesken meni silti.

Te kenellä on aiempi raskauksia takana, milloin olette alkaneet tuntea jotakin oireita? Esim. rintojen arkuutta tai muuta. Se ilmeisesti on sellainen aika yleinen oire jo ennen menkkojen poisjääntiä 🤔 muistan kyllä että itsellä on todella kipeät olleet ajoittain mutta en kyllä millään muista, milloin se on alkanut 🙄 esikoisesta testasinkin vasta kun oli jo päivän menkat myöhässä, en ollut sillon vielä täällä foorumilla eikä ollu tietoakaan mistään ennakkoon testaamisista 🤭
Mulla alko vasta pari päivää ennen kun kuukautisten ois pitäny alkaa, ni rinnat tuntu sivuilta aristavilta, tunsi parhaiten kun meni rappusia alas. 😆 Mut olin toki tietoinen raskaudesta, kun olin alottanut testailut dpo10, en tiedä olisinko muuten asiaan edes huomiota kiinnittänyt. 🤔

Onkohan liian haalee dpo10? Hitsi kun aina vertailen edellisiin raskauksien ja tuntuu että ollut tummempia jo tässä dpo10🥴 Mutta jos testais vasta ylihuomenna vielä ja sit kyllä loppuu, en tee samaa kun viime raskaudessa et kokoajan seuraan viivan vahvistumista kun ei se kuitenkaan vaikka jäätävät leffaviivat oli niin mitään taannut, kesken meni silti.
Kaikilla ei edes plussa näy dpo 10 kun normaali kiinnittymisaika on 6-11 (onnistuneissa raskauksissa) ja yleisin kiinnittymisväli dpo 8-10. Plussa yleensä alkaa näkymään pari päivää kiinnottymisestä. Sulla on tosi selkeä viiva näille päiville, joten mun mielestä siitä ei kannata olla huolissaan 😊 tärkeintähän on että viiva lähtee vahvistumaan. Niin yksilöllistä hcg nousut.

Kaikilla ei edes plussa näy dpo 10 kun normaali kiinnittymisaika on 6-11 (onnistuneissa raskauksissa) ja yleisin kiinnittymisväli dpo 8-10. Plussa yleensä alkaa näkymään pari päivää kiinnottymisestä. Sulla on tosi selkeä viiva näille päiville, joten mun mielestä siitä ei kannata olla huolissaan 😊 tärkeintähän on että viiva lähtee vahvistumaan. Niin yksilöllistä hcg nousut.
Joo näin varmasti. Pc liuska on kanssa plussa mutta tosi haalee verrattuna tähän herkkään, mutta siis Selkee viiva kyllä haalealla värillä.

Beanen! Mä niin toivon että nyt ois teidän vuoro. ❤️ Mulla esikoisesta tuli plussa aika myöhään ja vahvistui hitaammin. Kuopuksesta tuli jo muistaakseni Dpo 7 ja vahvistui hurjaa vauhtia. Molemmat ihania pikku nuppuja jotka leikkii tossa. Vaikka edellisissä raskauksissa olisi tullut ajoissa viiva ja vahvistunut nopeasti se voi silti vaihdella raskaudesta toiseen.

Toisilla on vahvat viivat ja silti menee kesken ja toisilla haalea viiva joka vahvistuu hitaammin johtaa onnistuneeseen raskauteen.

Sen kyllä myönnän että sen huomaa jos ei vahvistu joka toinen päivä hyvin että hormoni ei tuplaannu ja se tietää usein ongelmia… tai pysyy saman vahvuisena päivästä toiseen. Hitaasti vahvistuva viivakin usein vahvistuu ihan nähtävästi.

Tsemppiä!!! ❤️❤️❤️

Tais olla dpo12, kun tein positiivisen testin edellisessä raskaudesta. En ollu siinä kierrossa testannut aikaisemmin, mutta rinnat meni tosi araksi ja alavatsassa tuntui painetta. (ei tyypillisiä PMS-oireita mulla). Silloin tuli rfsu:un herkkään haamu ja clearblue digi earlyyn positiivinen.

Beanen! Mä niin toivon että nyt ois teidän vuoro. ❤️ Mulla esikoisesta tuli plussa aika myöhään ja vahvistui hitaammin. Kuopuksesta tuli jo muistaakseni Dpo 7 ja vahvistui hurjaa vauhtia. Molemmat ihania pikku nuppuja jotka leikkii tossa. Vaikka edellisissä raskauksissa olisi tullut ajoissa viiva ja vahvistunut nopeasti se voi silti vaihdella raskaudesta toiseen.

Toisilla on vahvat viivat ja silti menee kesken ja toisilla haalea viiva joka vahvistuu hitaammin johtaa onnistuneeseen raskauteen.

Sen kyllä myönnän että sen huomaa jos ei vahvistu joka toinen päivä hyvin että hormoni ei tuplaannu ja se tietää usein ongelmia… tai pysyy saman vahvuisena päivästä toiseen. Hitaasti vahvistuva viivakin usein vahvistuu ihan nähtävästi.

Tsemppiä!!! ❤️❤️❤️
Kyllä näin! Riittää tosiaan että joka toinen päivä vahvistuu ettei joka päivä tartte, täytyy itteekin siitä nyt muistutella!
Todella toivon että nyt tämä pysyisi matkassa ja paikka olisi oikea ja sikiöpussi oikean kokoinen tällä kertaa jne😓

Pregcheck ja apteekin ultra, aamupissi dpo 10 (kp28/30-35(40)) tämä kierto taitaa olla tässä. Enskerralla taas paremmalla onnella, mutta ei ainakaa luottavaisena siihen että raskaaksi tulisi. Premom suosittelee hcg testiä vasta 12.1 eli pari päivää vielä niin testaan vikan kerran.
Olotilallisesti olo on samanlainen kuin ennen esikoisen plussaa, eikä vieläkään ole läsnä monia päiviä kestävä päänsärky kuten aina oviksen ja menkkojen välissä
Vahvistumisia ja tarrasukkia koska kyllä tuossa selkee viiva näkyy

Ei oo kyllä tällaset etätyöpäivät ollenkaan hyviä piinaillessa... Onneksi huomenna on ainakin niin kiire ettei ehdi näitä juttuja miettiä ollenkaan :laughing002

Mulla tuli ekat oireet vasta pari-kolme vkoa plussauksesta ja plussasin silloin menkkojen oletettuna alkamispäivänä. Enemmänkin kaikki normaalit PMS oireet puuttui 😃 eka oire mullakin rintojen arkuus ja jäätävä vatsan turvotus, aika pian sit alkoikin pahoinvointi (rv6).

Takaisin