Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Melkein samassa vaiheessa mennään, mulla dpo3 tänään. Mä koitan jaksaa dpo12 ennen ku testaan, saa nähdä onnistuuko.Täällä tänään dpo5 (piti ihan sovelluksesta tarkistaa, näemmä menee ainakin toistaiseksi vähän rennommissa tunnelmissa nämä piinapäivät ). Koitan testailla vasta sit joskus dpo10 jälkeen (saa nähdä miten käy, yleensä kuitenkin dpo8 alkaen uittelen niitä tikkuja ). Mitään kummempia oireita ei oo, vasemmalta alavatsaa välillä vihlasee (olisko keltarauhanen?) ja rinnat on tänään tuntunut vähän herkemmiltä. Mulla menee terolut niin voi senkin takia olla tuo rintojen herkkyys.
Ainiin ja oon TAAS flunssassa viime piinapäivinäkin oli flunssaa. Lapsella oli laryngiittiä viime viikolla, joten sama virus nyt varmaan mulla ja ääni ihan maassa ei jaksaisi tätä jatkuvaa sairastelus, en tiedä mitä droppeja pitäis vedellä kun nyt jo aikamoinen arsenaali kaikkea
Molemmissa näenÄlyttömän vaikee saada kuvattua
Kaks viivaa näkyy molemmissa kuvissa! Hurjasti tarrasukkia matkaan ja toivotaan oivan vahvistumista.Viimenen tältä päivää ja tää ei voi olla totta! Tää rfsu herkkä oli jo vaaleenpunainen selkeästi ja näky ihan erilailla kun aamuinen!
Näkyi myös ilman purkamista!
Muoks. Tämä on ehdottomasti livenä selkeempi ja tummempi, en tiedä miksi näyttää tältä kun kuvaa.
Ihan kuin tokassa kuvassa näkyisi haikuaPitkään pidätetty päiväpissi, apteekin ultra testinä. Toinen kuva salamalla toinen ilman. Ihan kun siellä jotain oisi, mutta varmaan vaan toiveajattelua tai viivanpaikka..
Mutta onhan dpo9 vielä todella aikainen..
Jospa huominen aamu kertoisi taas hiukan enemmän, viimeksi plussasin pari päivää ennen menkkojen poisjääntiä, ei ollut kyllä sillonkaa mahottoman vahva viiva.Ihan kuin tokassa kuvassa näkyisi haikua
Kyllä nään kaikissa haalean viivanViimenen tältä päivää ja tää ei voi olla totta! Tää rfsu herkkä oli jo vaaleenpunainen selkeästi ja näky ihan erilailla kun aamuinen!
Muoks. Tämä on ehdottomasti livenä selkeempi ja tummempi, en tiedä miksi näyttää tältä kun kuvaa.
Oo kiva, päästään sit samoihin aikoihin jännäilee piinapäivien tuloksiaMelkein samassa vaiheessa mennään, mulla dpo3 tänään. Mä koitan jaksaa dpo12 ennen ku testaan, saa nähdä onnistuuko.
Toivottavasti flunssa menee pian ohi. Meidän perheessä jylläsi loppuvuodesta kans flunssaa ja sitkeä tauti oli. Lapsella oli kans laryngiitti.
Nopeaa toipumista.
Kyllähän siellä haaleaa näkyy tarrasukkia sinneViimenen tältä päivää ja tää ei voi olla totta! Tää rfsu herkkä oli jo vaaleenpunainen selkeästi ja näky ihan erilailla kun aamuinen!
Kyllä miä nään myös hailakkaa viivaaViimenen tältä päivää ja tää ei voi olla totta! Tää rfsu herkkä oli jo vaaleenpunainen selkeästi ja näky ihan erilailla kun aamuinen!
Mä testaisin 16.00 iltapäivällä 19.00 aika myöhään kun LH rupee illasta laskee!Kyllä miä nään myös hailakkaa viivaa
En tiiä, eilen taas tein ovistestiä (kp oli eilen 11). Aivan kuin siinä ei olisi näkynyt yhtään sitä toista viivaa, kontrolliviiva kyllä. Onko teillä kokemusta, mikä olisi paras vuorokauden aika testata ovista? Muistelen, että aamulla ei ollut paras, oon illasta siinä 19 maissa testaillut ja noin 2h pidättämisellä. Liekö se liian vähän? On taas käynnistynyt aineenvaihdunta vissii ku ravauttanut vessassa aiempaa enemmän, aloitin viime viikolla vesijumpan niin yhdistän tän siihen.
mie teen ovistestin aina aamun toisesta pisssasta ja silloin olen aina ne huiputki havainnut. muutoin on monesti haaleampaa ja varsinki iltaisin. toki juon päivän aikana 2-2,5 lirtaa nesteitä niin pissa on jo aika laimeaa iltapäivästä/illastaKyllä miä nään myös hailakkaa viivaa
En tiiä, eilen taas tein ovistestiä (kp oli eilen 11). Aivan kuin siinä ei olisi näkynyt yhtään sitä toista viivaa, kontrolliviiva kyllä. Onko teillä kokemusta, mikä olisi paras vuorokauden aika testata ovista? Muistelen, että aamulla ei ollut paras, oon illasta siinä 19 maissa testaillut ja noin 2h pidättämisellä. Liekö se liian vähän? On taas käynnistynyt aineenvaihdunta vissii ku ravauttanut vessassa aiempaa enemmän, aloitin viime viikolla vesijumpan niin yhdistän tän siihen.