Raskaaksi 2024

Älyttömän vaikee saada kuvattua🙄

Liitteet

• IMG_20240109_112441~2.jpg
    IMG_20240109_112441~2.jpg
    961.7 KB · Katsottu: 263
  • IMG_20240109_112441~2.jpg
    IMG_20240109_112441~2.jpg
    1 MB · Katsottu: 240
Täällä tänään dpo5 (piti ihan sovelluksesta tarkistaa, näemmä menee ainakin toistaiseksi vähän rennommissa tunnelmissa nämä piinapäivät 😁). Koitan testailla vasta sit joskus dpo10 jälkeen (saa nähdä miten käy, yleensä kuitenkin dpo8 alkaen uittelen niitä tikkuja 🤪). Mitään kummempia oireita ei oo, vasemmalta alavatsaa välillä vihlasee (olisko keltarauhanen?) ja rinnat on tänään tuntunut vähän herkemmiltä. Mulla menee terolut niin voi senkin takia olla tuo rintojen herkkyys.

Ainiin ja oon TAAS flunssassa 🥲🫠 viime piinapäivinäkin oli flunssaa. Lapsella oli laryngiittiä viime viikolla, joten sama virus nyt varmaan mulla ja ääni ihan maassa 😬 ei jaksaisi tätä jatkuvaa sairastelus, en tiedä mitä droppeja pitäis vedellä kun nyt jo aikamoinen arsenaali kaikkea 😁
Melkein samassa vaiheessa mennään, mulla dpo3 tänään. 😄 Mä koitan jaksaa dpo12 ennen ku testaan, saa nähdä onnistuuko. 😆

Toivottavasti flunssa menee pian ohi. Meidän perheessä jylläsi loppuvuodesta kans flunssaa ja sitkeä tauti oli. Lapsella oli kans laryngiitti.
Nopeaa toipumista. ♥️

Nyt alkaa tulla semmonen olo että toivo on menetetty kyllä tästä kierrosta... Montakohan vuotta saa yrittää toista muutenki huonoilla minun mahdollisuuksilla... 🥲
Kontrastia kun vahventi niin ehkä jotain näkyisi mutta ehkä on vaan viivasilmät.

Viimenen tältä päivää ja tää ei voi olla totta! Tää rfsu herkkä oli jo vaaleenpunainen selkeästi ja näky ihan erilailla kun aamuinen! 🌈😭
Näkyi myös ilman purkamista!

Muoks. Tämä on ehdottomasti livenä selkeempi ja tummempi, en tiedä miksi näyttää tältä kun kuvaa.

Liitteet

• IMG_20240109_125739.jpg
    IMG_20240109_125739.jpg
    614.5 KB · Katsottu: 238
  • IMG_20240109_131033__01.jpg
    IMG_20240109_131033__01.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 231
  • IMG_20240109_131639~3.jpg
    IMG_20240109_131639~3.jpg
    847 KB · Katsottu: 223
Muokattu viimeksi:
Viimenen tältä päivää ja tää ei voi olla totta! Tää rfsu herkkä oli jo vaaleenpunainen selkeästi ja näky ihan erilailla kun aamuinen! 🌈😭

Muoks. Tämä on ehdottomasti livenä selkeempi ja tummempi, en tiedä miksi näyttää tältä kun kuvaa.
Kaks viivaa näkyy molemmissa kuvissa! 😊 Hurjasti tarrasukkia matkaan ja toivotaan oivan vahvistumista. ♥️

Oireina on nyt lähinnä iltaisin rintojen sellainen jännä raskaus / kipuilu. Se mikä ero edelliseen keskenmenneeseen raskauteen on että valkovuotoa runsastunut! Yleensä mun alapää on kuiva kun sahara paitsi ovulaatio aikaan.

Sit toiseen asiaan. Eilen illalla alkoi ilmeisesti joku vattapöpö kun vatsaa polttelee siis koko vatsaa ja on turvonnut. Tänään jatkunut. Ei ole oksettanut eikä ripulia. Mutta ihan sellasta vatsatauti kipua, yök. Sit heti päähän tuli kaikki listeriat jne🥴

Pitkään pidätetty päiväpissi, apteekin ultra testinä. Toinen kuva salamalla toinen ilman. Ihan kun siellä jotain oisi, mutta varmaan vaan toiveajattelua tai viivanpaikka..
Mutta onhan dpo9 vielä todella aikainen..

Liitteet

• IMG_20240109_141233.jpg
    IMG_20240109_141233.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 139
  • IMG_20240109_141242.jpg
    IMG_20240109_141242.jpg
    2.2 MB · Katsottu: 135
Pitkään pidätetty päiväpissi, apteekin ultra testinä. Toinen kuva salamalla toinen ilman. Ihan kun siellä jotain oisi, mutta varmaan vaan toiveajattelua tai viivanpaikka..
Mutta onhan dpo9 vielä todella aikainen..
Ihan kuin tokassa kuvassa näkyisi haikua🤔

Kyllä nään kaikissa haalean viivan😍
Varovaiset onnittelut ja toivotaan, että lähtee tuosta vahvistumaan😍

Melkein samassa vaiheessa mennään, mulla dpo3 tänään. 😄 Mä koitan jaksaa dpo12 ennen ku testaan, saa nähdä onnistuuko. 😆

Toivottavasti flunssa menee pian ohi. Meidän perheessä jylläsi loppuvuodesta kans flunssaa ja sitkeä tauti oli. Lapsella oli kans laryngiitti.
Nopeaa toipumista. ♥️
Oo kiva, päästään sit samoihin aikoihin jännäilee piinapäivien tuloksia 🤩
Itseni tuntien mulle iskee varmaa joku tilapäinen mielenhäiriö taas siel dpo8 paikkeilla ja testailu alkaa polttelee nii paljon etten voi vastustaa sitä 🤣
Ja kiitos paljon ❤️ toivottavasti menis nopeasti ohitse.

Kyllähän siellä haaleaa näkyy 😍 tarrasukkia sinne ❤️
Näyttää samalta mitä mulla oli onnistuneessa raskaudessa dpo9!

Kyllä miä nään myös hailakkaa viivaa :red-heart:

En tiiä, eilen taas tein ovistestiä (kp oli eilen 11). Aivan kuin siinä ei olisi näkynyt yhtään sitä toista viivaa, kontrolliviiva kyllä. Onko teillä kokemusta, mikä olisi paras vuorokauden aika testata ovista? Muistelen, että aamulla ei ollut paras, oon illasta siinä 19 maissa testaillut ja noin 2h pidättämisellä. Liekö se liian vähän? On taas käynnistynyt aineenvaihdunta vissii ku ravauttanut vessassa aiempaa enemmän, aloitin viime viikolla vesijumpan niin yhdistän tän siihen.

En tiiä, eilen taas tein ovistestiä (kp oli eilen 11). Aivan kuin siinä ei olisi näkynyt yhtään sitä toista viivaa, kontrolliviiva kyllä. Onko teillä kokemusta, mikä olisi paras vuorokauden aika testata ovista? Muistelen, että aamulla ei ollut paras, oon illasta siinä 19 maissa testaillut ja noin 2h pidättämisellä. Liekö se liian vähän? On taas käynnistynyt aineenvaihdunta vissii ku ravauttanut vessassa aiempaa enemmän, aloitin viime viikolla vesijumpan niin yhdistän tän siihen.
Mä testaisin 16.00 iltapäivällä👍 19.00 aika myöhään kun LH rupee illasta laskee!

mie teen ovistestin aina aamun toisesta pisssasta ja silloin olen aina ne huiputki havainnut. muutoin on monesti haaleampaa ja varsinki iltaisin. toki juon päivän aikana 2-2,5 lirtaa nesteitä niin pissa on jo aika laimeaa iltapäivästä/illasta 😅

Löysin kuvat esikoisen odotuksen alusta, clearblue kaksi päivää ennen kuukautisia, pregcheck päivä ennen, eikä tosiaan mitkään kauhean vahvat viivat, tälleen kun ajattelee että dpo9 on todellakin aikainen.
Mutta jo asennoitunut että no, joku toinen kierto sitten on se The kierto.

Liitteet

• IMG_20240109_162418.jpg
    IMG_20240109_162418.jpg
    504.9 KB · Katsottu: 97
  • IMG_20240109_162342.jpg
    IMG_20240109_162342.jpg
    436.3 KB · Katsottu: 96
Takaisin