Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jotain tÀssÀ nÀkyyDpo 9 ja kp24-28/30. Rfsu samanlainen oikeestaan kuin eilen, tooosi haalee! Varmaan pitÀs nÀillÀ dpo jo nÀkyy hyvÀ viiva? Onkohan tÀÀ nyt tÀssÀ, olisko kemiallinen et vaan hipaissut kun ei tuu kunnon viivaa vielÀ..
Muoks. Nyt kuivuttuaan nÀkyy voimakkaammin ja on ihan aavistus vÀriÀ
Testiajallakin nÀkyy mun silmiin ekassa kuvassa jotainAnteeks spÀmmi, testiajan jÀlkeen nÀkyy pelottavan hyvin viivanpaikka..
Hyvin nÀkyy viiva tÀssÀ kuvassa.Pc liuska oli pÀivÀllÀ haalein noista testeistÀ, oli tÀmmöinen mutta taas livenÀ nÀkyi selkeemmin kuin taas kuvatessa.
TÀssÀ mÀkin nÀÀn jopa jotain, ja en omista sitten minkÀÀnlaisia viivalaseja toivotaan ettÀ lÀhtee vahvistuun nopsaanPc liuska oli pÀivÀllÀ haalein noista testeistÀ, oli tÀmmöinen mutta taas livenÀ nÀkyi selkeemmin kuin taas kuvatessa.
Mie oon testannut 13 aikaan ja tulee selkeÀ tulosKyllÀ miÀ nÀÀn myös hailakkaa viivaa
En tiiÀ, eilen taas tein ovistestiÀ (kp oli eilen 11). Aivan kuin siinÀ ei olisi nÀkynyt yhtÀÀn sitÀ toista viivaa, kontrolliviiva kyllÀ. Onko teillÀ kokemusta, mikÀ olisi paras vuorokauden aika testata ovista? Muistelen, ettÀ aamulla ei ollut paras, oon illasta siinÀ 19 maissa testaillut ja noin 2h pidÀttÀmisellÀ. Liekö se liian vÀhÀn? On taas kÀynnistynyt aineenvaihdunta vissii ku ravauttanut vessassa aiempaa enemmÀn, aloitin viime viikolla vesijumpan niin yhdistÀn tÀn siihen.
Dpo 10 on myös vielÀ hirmu aikaisin, kun katselee noita taulukoitakin, joista nÀkee miten yksilöllisesti eri viikoilla voi hcg:ta olla. En siis vielÀ luopuisi toivosta . Ja oon tÀÀltÀ foorumilta lukenut monia sellaisiakin, kenellÀ on vielÀ menkkojen poisjÀÀdessÀ nÀyttÀnyt negaa ja vasta myohemmin tullut plussa. https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php tuon linkin takaa dpo10 kohdalla 66% saa positiivisen tuloksen ja kuitenkin 34% negan. Se on vielÀ aika iso prosentti.Pregcheck ja apteekin ultra, aamupissi dpo 10 (kp28/30-35(40)) tÀmÀ kierto taitaa olla tÀssÀ. Enskerralla taas paremmalla onnella, mutta ei ainakaa luottavaisena siihen ettÀ raskaaksi tulisi. Premom suosittelee hcg testiÀ vasta 12.1 eli pari pÀivÀÀ vielÀ niin testaan vikan kerran.
Olotilallisesti olo on samanlainen kuin ennen esikoisen plussaa, eikÀ vielÀkÀÀn ole lÀsnÀ monia pÀiviÀ kestÀvÀ pÀÀnsÀrky kuten aina oviksen ja menkkojen vÀlissÀ
Sama tilanne tÀÀllÀ, sunnuntaina pitÀisi olla ovis koitetaan nyt joka toinen ilta jaksaa.Nyt alko Flon mukaan hedelmÀllinen kausi ja su olis ovis Eilen kyllÀ oli jo niin ihanaa miehen kaa sÀngyssÀ, ettÀ mielellÀÀn jatketaan vÀhintÀÀn joka toinen ilta ja jos jaksaa nii joka ilta
VielÀ ehkÀ nega, mutta seuraava testi voikin olla vahvempi viiva? :)Miten tÀÀ pitÀisi tulkita, 5min kohdalla pregcheckin ovistestissÀ on vielÀ vaaleanpunainen tausta ja viiva haaleampi, kun odottaa pari min pidempÀÀn niin tausta on vaaleampi ja viiva paljon vahvempi kumpi tulos nÀistÀ on silloin luotettava molemmat toki edelleen negoja, mut yllÀttÀvÀn vahva silti kp nÀhden nÀinköhÀn ovulaatio onkin mulla ihan eri aikaan kuin oon aatellut
View attachment 129713View attachment 129714
TÀtÀ ihmettelen, koska nyt vasta kp6 niin tuo on silti jo niin lÀhellÀ positiivista tÀÀllÀ ollut muutenkin todella outo fiilis, esim. muutaman pÀivÀn ollut todella himo kasviksiin yms. terveelliseen mikÀ ei oo todellakaan mulle tyypillistÀ nyt myös kummallisia vihlaisuja vasemmalla alavatsassa. Onko mahdollista ettÀ ovulaatio on nÀin aikaisessa vaiheessa kiertoa, tyyliin kp7-9VielÀ ehkÀ nega, mutta seuraava testi voikin olla vahvempi viiva? :)