Raskaaksi 2024

Tsemppiä uuteen kiertoon @Jolinda ja @minttutuuli ! ♥️

Mulla on ehkä jotain outoa mahakipua. Sellaista, ettei tee mieli tehdä äkkinäisiä liikkeitä ja esim änkääminen sattuu mahaan. Haluan ajatella tämän olevan raskausoire, eikä oire eilisestä kukkakaalicurrysta. 😅 Saas nähdä maltanko testin kanssa keskiviikkoon. Kauppaan pääsen vasta sunnuntaina, niin ainakaan ennen maanantaita en (onneksi) pääse testaamaan.🙈
 
Iso kiitos tästä selkeästä linjauksesta Vargynja 🙏

Täällä nyt kp 4. Onneksi viime kierto ei sen enempää pidentynyt vaan oli 30-päiväinen. Olin kyllä tosi matalissa fiiliksissä nuo ekat vuotopäivät, mutta nyt alkaa taas kohota. Vaikkei oikein jaksakaan uskoa uuteen mahdollisuuteen ilman hoitoja. Tässä järkkään ystävälle vauvakutsuja ja vaikka miten haluaisin vaan ilota toisen puolesta, niin muistuttaa koko ajan siitä mitä itsellä ei ole 😕 mutta on tämä meidän tilanne suru myös ystävälleni, että yhteinen unelma ollut olla samaan aikaan raskaana ja saada vauvat. Mulla on kolmella ystävällä laskettu aika marraskuussa! Pyydän vaan voimaa että jaksan sivusta katsoa sitä toisten onnea.
 
Voiko hiivatulehdus olla oire alkaneesta raskaudesta? Mulla ei ole koskaan aiemmin elämässä ollut ja nyt tuli välittömästi menkkojen jälkeen. Olin menettänyt toivon tähän kiertoon ja en ole testaillut. Menkat oli tavallista niukemmat ja loppuivat nopeasti.
 
Voiko hiivatulehdus olla oire alkaneesta raskaudesta? Mulla ei ole koskaan aiemmin elämässä ollut ja nyt tuli välittömästi menkkojen jälkeen. Olin menettänyt toivon tähän kiertoon ja en ole testaillut. Menkat oli tavallista niukemmat ja loppuivat nopeasti.
Miulla tuli raskausaikana useampi hiivatulehdus. Sinuna tekisin raskaustestin niin sillähän se selviää olivatko valemenkat. 💁‍♀️
 
Täällä myös kp1. Harmittaa, mut samalla oon ihan kiitollinen siitä, et kierto oli normaalin pituinen 28pv, vaikka luteaali venähtikin 18 päivän mittaiseksi. Eikun uuteen yritykseen ✨
Tsemppiä!

Täällä kp2 ja samoja fiiliksiä.
Kierukka poistettiin huhtikuun lopussa. Ihanaa, että tää oli sen jälkeen ensimmäinen normaalin pituinen kierto eli 25 päivää ja luteaali 14 päivää. Pientä turhautumista ilmassa, mutta olisi ihanaa, jos lähikuukausina tärppäisi.
 
Kerkesin jo nakata roskiin mutta teen aamulla uuden😊
Sitten laita kuvaa jos on jotain tihrustettavaa. Minä mielelläni ainakin muidenkin testejä näkisin. 😁

Btw, huhtikuisten ryhmä tuolla odottajien puolella näyttää tosi autiolle. 😮
 
Ompa vain tyhjän näkönen huhtikuisten ryhmä!😮 minäki kävin jo kuikuilemassa siellä.. Torstaina, silloin kun menkkojen piti alkaa tuli haalea viiva testiin. Tein sitten myös digitestin joka sanoi raskaana 1-2 viikkoa. Yksi testi tuolla vielä odottelee, teen sen tässä joku päivä ennenkuin soittelen neuvolaan🥰 ja ennenkuin uskaltaudun tuonne huhtikuisiin 😁
 
Ompa vain tyhjän näkönen huhtikuisten ryhmä!😮 minäki kävin jo kuikuilemassa siellä.. Torstaina, silloin kun menkkojen piti alkaa tuli haalea viiva testiin. Tein sitten myös digitestin joka sanoi raskaana 1-2 viikkoa. Yksi testi tuolla vielä odottelee, teen sen tässä joku päivä ennenkuin soittelen neuvolaan🥰 ja ennenkuin uskaltaudun tuonne huhtikuisiin 😁
Onnea 😍 ootko laskenut mikä sulle tulisi lasketuksi ajaksi? Että jos se on huhtikuun alussa, niin ehkä huhtikuiset ei oo vielä plussanneet?

Muok. Kävin mielenkiinnolla katsoo oman la:n ja se olisi tästä kierrosta 17.4. ja mahdollinen testipäivä on vasta ensi keskiviikkona, niin kyllähän toi huhtikuiset ehtii vielä täyttyä. Toivottavasti saat hengailla siellä loppuun saakka Karmi!
 
Muokattu viimeksi:
Täällä dpo 9. Ei mitään erityisiä tuntemuksia tällä hetkellä. Oviksen jälkeen oli pahin nännikipu pitkään aikaan 😅 Hyvä kun pystyi paitaa päällä pitämään. Nyt sekin on jo kadonnut. Ei kovin toiveikas olo, en edes testannut ovista tässä kierrossa. Mutta ehkä testaileen tiistaina siis dpo 12, jos siltä tuntuu 😁 Olikos täällä muita samoilla piinapäivillä?
 
Täällä dpo 9. Ei mitään erityisiä tuntemuksia tällä hetkellä. Oviksen jälkeen oli pahin nännikipu pitkään aikaan 😅 Hyvä kun pystyi paitaa päällä pitämään. Nyt sekin on jo kadonnut. Ei kovin toiveikas olo, en edes testannut ovista tässä kierrossa. Mutta ehkä testaileen tiistaina siis dpo 12, jos siltä tuntuu 😁 Olikos täällä muita samoilla piinapäivillä?
Mä en oo omasta oviksesta varma, mut Flon mukaan nyt olisi dpo10. Ei kyllä ole paljonkaan tuntemuksia ollut tänään. Energinen hyvä olo. Että sinänsä ei kovin kova luotto, mut jos ei keskiviikkoon mennessä ole menkat alkaneet, niin toki testaan. 🧐 Olen tuonne piinapäiväketjuun kirjannut kaikki oireet päivittäin, mutta eipä ne kamalan lupaavilta näytä nekään. 😅

Muok. Pitää lisätä, kun katsoin flosta mun edellisen kierron merkintöjä, että tälle ajalle oon merkannut joka päivä turvotuksen ja nyt sitä ei ole ollut, mikä on kyllä aika erikoista. Viime kierrossa mulla tosin oli vielä kierukka ovulaation aikaan, ja nyt kun koko kierto on mennyt ilman ehkäisyä, niin eivät ehkä kovin toisiinsa verrattavat kierrot.
 
Muokattu viimeksi:
Hyppään mukaan ketjuun! Jätettiin ehkäisy pois heinäkuussa. Ensimmäinen lapsi haaveissa meillä. Alunperin oli tarkoitus aloittaa yrittäminen vasta syksymmällä, mutta päädyttiinkin nyt sitten kuitenkin jättämään ehkäisy jo nyt pois. Nyt tietysti hiukan kierto hakusessa, koska ensimmäinen kierto ilman ehkäisyä menossa. Aiemmin ilman ehkäisyä kierrot olleet 28-32 päiväisiä, mutta katsotaan mihin nyt asettuu. Lisäksi onnistuin kesken tämän kierron saamaan koronan joten sekin voinut nyt sotkea tätä kiertoa. Nyt menossa kp 30. Erilaisia oireita olen pitkin viikkoa tuntenut. Tissit on kipeät, menkkajomotusta ollut ja valkovuotoa. Eilen vähän hätäpäissäni jo tein testiä, mutta se oli kyllä tyylipuhdas nega. Nyt jos ei viikonlopun aikana vuoto ala niin maanantai aamuna sitten testailen uudestaan. Vähän kyllä epäilen että olisi tästä kierrosta tärpännyt, mutta katsotaan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Takaisin
Top