Raskaaksi 2024

Minä käyn aika nopeaan kanssa pesulla, mutta olen nyt yrittänyt ovulaation aikaan hoitaa sen niin etten ns. kaiva tavaraa ulos vaan pesen ulkopuolelta ja laitan pikkuhousunsuojan housuihin. Viimeksi ainakin raskauduin ihan kunnon pesemisestä (ja pillereistä) huolimatta joten en usko olevan kovin isossa roolissa.
Ei sen väliä vaikka kaivaisitkin spermat ulos kun siittiöt ovat menneet jo menojaan siinä vaiheessa kun siemenneste valuu ulos 😁 ja siemmenneste ei ole siis yhtäkuin siittiöt 😏
 
Kp16 ja tulihan se ovisplussan sieltä!🤩 Kyl ne letrot jotain auttoi kun näin aikaisin en ole koskaan saanut ovisplussaa. Sit toki on vielä se että munasolu oikeesti irtoaa ja on hedelmöittymiskykyinen😬
Ovislimat alkoi jo eilen mutta testi oli vielä negatiivinen, tänään sitten tuli positiivinen! En malttanut edes odottaa että kuivaa loppuun ennen kuvan ottoa😅
Viimeksi ollaan talleteltu perjantaina ja tänään ja huomenna toki aiotaan myös hyödyntää tää ovis.
 

Liitteet

  • IMG_20240729_110538.jpg
    IMG_20240729_110538.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 78
Forumo, kyllä tuon kaltaiset kommentit tuntuu mulle ihan vähätteleviltä ja ettei toiset ymmärrä mitä käy läpi 😕 mullekin sanottiin keskenmenojen kohdalla, että ei ollut vielä aika tai ette olleet vielä valmiita kuitenkaan.. no kyllä meistä tuntuu että aika olisi ja oltais valmiita..sitten on sanottu että ainakin onnistuit tulemaan raskaaksi. Ei se auta yhtään että kaksi varhaista keskenmenoa vaan, enemmän vahvistanut että jotain vikaa taitaa olla, ja olisin ennemmin ollut tulematta raskaaksi olleenkaan kuin kokenut nää keskenmenosurut 💔 tässä ajassa kun me yritetty, kolme mun ystävistä on tulleet raskaaksi. Kaksi ihan kertalaakista. Helppo sanoa just "kyllä se vielä onnistuu, älä stressaa"

Mulla se yks viikon kestänyt kemiallinen on suurinta mitä oon koskaan saanut tämän likikö kohta 2 vuotta kestäneen työstön aikana. Niin kyllä siinä tulin vähän meseä pitkin kavereiden silmille, kun mun suruun ja vitutukseen reagoitiin liian lepsusti tyyliin "kyllä se siitä, kohta se teilläkin onnistuu, kyllähän se melkein kaikilla jossain välissä onnistaa, elä stressaa" Toki hyvää tarkoittavat ja onko sitä olemassa niitä oikeita sanojakaan. Oon itekkin lohduttajana sellainen "ratkaisun löytöjä tai peilaan omaa kokemusta=tiedän miltä susta tuntuu"-tyyppinen eli todennäköisesti kommentoisin itsekkin väärin, mutta varsinkin etänä viestillä on vaikeempi olla sellanen "olen läsnä ja kuuntelen sua" 😅
 
Onko täällä muita, joilla joskus viikko oviksen jälkeen alkaisi "oikea" lämpö/kuume? Mulla nyt tässä ja edellisessä kierrossa molemmissa nousi dpo7 38 asteen kuume ja hirveä väsymys - viime kierrossa kesti 2 päivää, eikä mitään muuta flunssan oireita, eikä kukaan muu kotona kipeänä 🙄 viime kierrossa ehdin jo toivoa, että olisi kiinnittymistä, mutta jotenkin en usko, kun ei tullut edes haamuplussaa viimeksi ja vuoto alkoi dpo9. Nytkään ei oo yhtään sellainen olo, että olisi plussa tulossa.. oon vaan ihan veto pois - voisko joku hormoonien vaihtelu saada tätä aikaan ja mitenkähän sitä voisi tasata? 😅

Seuraan siis lämpöjä joka kierrossa jo monen vuoden takaa ja tiedän, että oviksen jälkeen lämpö nousee (tänään aamulla 36.9), mutta tällaiset "kuumelukemat", jotka vaikuttaa jo omaan jaksamiseen, ei oo kyllä tuttuja aiemmilta vuosilta.
 
Onko täällä muita, joilla joskus viikko oviksen jälkeen alkaisi "oikea" lämpö/kuume? Mulla nyt tässä ja edellisessä kierrossa molemmissa nousi dpo7 38 asteen kuume ja hirveä väsymys - viime kierrossa kesti 2 päivää, eikä mitään muuta flunssan oireita, eikä kukaan muu kotona kipeänä 🙄 viime kierrossa ehdin jo toivoa, että olisi kiinnittymistä, mutta jotenkin en usko, kun ei tullut edes haamuplussaa viimeksi ja vuoto alkoi dpo9. Nytkään ei oo yhtään sellainen olo, että olisi plussa tulossa.. oon vaan ihan veto pois - voisko joku hormoonien vaihtelu saada tätä aikaan ja mitenkähän sitä voisi tasata? 😅

Seuraan siis lämpöjä joka kierrossa jo monen vuoden takaa ja tiedän, että oviksen jälkeen lämpö nousee (tänään aamulla 36.9), mutta tällaiset "kuumelukemat", jotka vaikuttaa jo omaan jaksamiseen, ei oo kyllä tuttuja aiemmilta vuosilta.
Mulla on Flo:n mukaan nyt dpo6 (en kyllä tiiä onko tohon luottamista), ja olen ollut tänään tosi väsynyt ja sellainen olo, että olen tulossa kipeäksi, vaikka ei mitään varsinaisia flunssan oireita olekaan. Vain sellainen, että kuume olisi nousemassa. Itsekin tässä just mietin, että onko hormonaalista vai oikeastiko olen kipeäksi tulossa.
 
Onko täällä muita, joilla joskus viikko oviksen jälkeen alkaisi "oikea" lämpö/kuume? Mulla nyt tässä ja edellisessä kierrossa molemmissa nousi dpo7 38 asteen kuume ja hirveä väsymys - viime kierrossa kesti 2 päivää, eikä mitään muuta flunssan oireita, eikä kukaan muu kotona kipeänä 🙄 viime kierrossa ehdin jo toivoa, että olisi kiinnittymistä, mutta jotenkin en usko, kun ei tullut edes haamuplussaa viimeksi ja vuoto alkoi dpo9. Nytkään ei oo yhtään sellainen olo, että olisi plussa tulossa.. oon vaan ihan veto pois - voisko joku hormoonien vaihtelu saada tätä aikaan ja mitenkähän sitä voisi tasata? 😅

Seuraan siis lämpöjä joka kierrossa jo monen vuoden takaa ja tiedän, että oviksen jälkeen lämpö nousee (tänään aamulla 36.9), mutta tällaiset "kuumelukemat", jotka vaikuttaa jo omaan jaksamiseen, ei oo kyllä tuttuja aiemmilta vuosilta.
Siis ihan just taas kirosin sitä et taas iskee tämä väsymys ja vetämätön olo. Ja tätähän jatkuu sinne menkkoihin asti. 😭😭😭 Miulla on siis aivan sellanen kipeä olo ilman lenssua. Heikottaa ja huimaa vähän väliä eikä meinaisi millään jaksaa tehdä mitään.
 
Siis ihan just taas kirosin sitä et taas iskee tämä väsymys ja vetämätön olo. Ja tätähän jatkuu sinne menkkoihin asti. 😭😭😭 Miulla on siis aivan sellanen kipeä olo ilman lenssua. Heikottaa ja huimaa vähän väliä eikä meinaisi millään jaksaa tehdä mitään.
Apua, voiko tää olo kestää siis menkkoihin asti.. toi @Jolinda n mainitsema 2 päivää olisi kivempi vaihtoehto... 😵 Mikä dpo sulla nyt olikaan Pilkki?
 
Täällä kp 30 ja vielä varmuudeksi tein tänä aamuna negatestin. Ei edes tunnu, että kuukautiset olisivat alkamassa. Kaipa se viime kierron varhainen keskenmeno kuitenkin sotki tämän kierron. Vaikka sain ovisplussan kierron puolivälissä ns.normaaliin aikaan. Yleensä kierrot olleet 25-29 päivää. Pääsisipä jo uuteen kiertoon 💗 Tänään ollut vaikea surupäivä. On niin kova vauvakuume, ei voi ymmärtää kaiken tarkoitusta.
 
Oh mun kokemus on, että monet kuitenkin on olleet aika ajattelemattomia. Ei ehkä olekaan niin tärkeää se mitä sanoo toiselle, vaan onko siinä mukana myötätuntoa vai vähättelyä. Aidosti myötätuntoisesta kommentista en usko, että loukkaantuu. Sen kyllä aistii. Iso osa ihmisistä ei kykene kohtaamaan toisen surua ja aidosti olemaan läsnä.
 
Siis ihan just taas kirosin sitä et taas iskee tämä väsymys ja vetämätön olo. Ja tätähän jatkuu sinne menkkoihin asti. 😭😭😭 Miulla on siis aivan sellanen kipeä olo ilman lenssua. Heikottaa ja huimaa vähän väliä eikä meinaisi millään jaksaa tehdä mitään.
Eikä, tsemppiä ❤️ onpa ikävä kuulla, että meitä on monia, jotka voi tälleen kierron loppuvaiheessa 😧 toivottavasti sulla olo helpottaa pian! Mulla kans just ihan vetämätön heikko ja kipeä olo, haluan vaan nukkua ja levätä 😅
 
Mulla on Flo:n mukaan nyt dpo6 (en kyllä tiiä onko tohon luottamista), ja olen ollut tänään tosi väsynyt ja sellainen olo, että olen tulossa kipeäksi, vaikka ei mitään varsinaisia flunssan oireita olekaan. Vain sellainen, että kuume olisi nousemassa. Itsekin tässä just mietin, että onko hormonaalista vai oikeastiko olen kipeäksi tulossa.
Toivottavasti sulla tosiaan kans jäisi Max kahteen päivään tai olot enteilisi plussaa ❤️ milloin oot muuten ajatellut testata?
 
Toivottavasti sulla tosiaan kans jäisi Max kahteen päivään tai olot enteilisi plussaa ❤️ milloin oot muuten ajatellut testata?
Mä testaan vasta ensi viikon lopulla, jos menkat ei ole alkaneet. Pitäisi siis alkaa silloin. Toki jos nyt iskee hurjat raskausoireet, niin mieli voi muuttua, mutta suuri luotto ei kuitenkaan tähän kiertoon ole, siksipä luultavasti vasta jos menkat myöhässä. Mutta kyllä tässä odottavan aika on pitkä..

Mites sä ole suunnitellut? Entäs muut piinapäiville siirtyneet?
 
Mä testaan vasta ensi viikon lopulla, jos menkat ei ole alkaneet. Pitäisi siis alkaa silloin. Toki jos nyt iskee hurjat raskausoireet, niin mieli voi muuttua, mutta suuri luotto ei kuitenkaan tähän kiertoon ole, siksipä luultavasti vasta jos menkat myöhässä. Mutta kyllä tässä odottavan aika on pitkä..

Mites sä ole suunnitellut? Entäs muut piinapäiville siirtyneet?
Mä testaan varmaan dpo 9 tai 10 - olen saanut aiemmat plussat dpo9 😊 enkä malta olla testaamatta 😅 sun tapa odottaa testauksen kanssa tuntuu paljon järkevämmältä, mutta mä en vaan pysty siihen 😅 dpo9:n odottelukin on ihan tuskaa 😅🤣
 
Mä testaan varmaan dpo 9 tai 10 - olen saanut aiemmat plussat dpo9 😊 enkä malta olla testaamatta 😅 sun tapa odottaa testauksen kanssa tuntuu paljon järkevämmältä, mutta mä en vaan pysty siihen 😅 dpo9:n odottelukin on ihan tuskaa 😅🤣
No mut sitten mä voin kans eka jännittää sun tuloksia, niin ei tarvii miettiä vaan omaa mahdollista testipäivää. Sullahan siis ehkä testaus jo ylihuomenna! 🤩
 
Apua, voiko tää olo kestää siis menkkoihin asti.. toi @Jolinda n mainitsema 2 päivää olisi kivempi vaihtoehto... 😵 Mikä dpo sulla nyt olikaan Pilkki?
Olisko dpo 6-7 kieppeillä. Ei niin kovin hyvin osunut tallettelut niin nyt ei ole kauheasti piinailtavaa. 😅 mut miulla on siis ollut kroppa edellisen raskauden ja synnytyksen jälkeen aivan sekasin kaikin puolin. Tuntuu, että kierto on yhtä vuoristorata-ajelua.
 
Täällä voitaisiin olla joko dpo12 paikkeilla, dpo 3 paikkeilla tai sitten ei millään paikkeilla 😂 Ollut niin sekavaa tää kierto, että täälläkään ei piinailuja juurikaan ole. Talletteluja oltaisiin tehty kyllä ahkeraan, juuri katsoin että 15pv sisällä talletteluja ollut 10x. Jossain muussa kierrossa toiveet voisi olla siis ihan korkealla.
 
Takaisin
Top