Raskaaksi 2024

Ihan tosi paljon tsemppiä @Emri teidän tilanteeseen, kuulostaa raastavalta ja ymmärrän tosi hyvin turhautumisen tuohon odotteluun 😔 Paljon positiivisia ajatuksia (ja testituloksia) sinne! ❤️ Ja tsempit myös kaikille muillekin, joilla plussatoiveet eivät tässä kierrossa toteutuneet!

Täällä alkoi tänään menkat (kp28/dpo13). Jos jotain hyvää, tää oli tän vuoden puolella ensimmäinen kierto, jossa ovis oli selvästi tunnistettavissa ja tikutettavissa, ja myös kierto oli ovulaatioon nähden "oikean" mittainen. Negatiivisena puolena voi toki sitten pitää tätä ennennäkemätöntä 6pv kestävää, kerran päivässä tapahtuvaa tiputtelua kp21-kp26 😅 Oijoi, miten tollainenkin piti saada tähän nyt riesaksi. Gyne on varattu nyt heinäkuun lopulle (silloin ensimmäiset vapaat ajat täällä...) joten eiköhän ensi kiertokin mene harakoille, koska jotain häikkäähän tässä hormonitoiminnassa nyt selvästi on.
 
Gynekäyntiin liittyen, onko teillä kokemusta siitä, mikä kp olisi paras aika mennä tutkituttamaan näitä vuotohäiriöitä? Vai onko sillä merkitystä? Varaamani aika on nyt kp23, mutta katsoin, että lomareissun yhteydessä olisi mahdollista käydä gynellä toisella paikkakunnalla myös ensi viikon tiistaina eli kp9.

Edit. Voitte varmaan arvata, kumman noista ajoista tämä hätähousu lopulta valitsi.. 😙 Tuleepahan lomareissulle jotain hyödyllistäkin aktiviteettia 😂
 
Muokattu viimeksi:
Gynekäyntiin liittyen, onko teillä kokemusta siitä, mikä kp olisi paras aika mennä tutkituttamaan näitä vuotohäiriöitä? Vai onko sillä merkitystä? Varaamani aika on nyt kp23, mutta katsoin, että lomareissun yhteydessä olisi mahdollista käydä gynellä toisella paikkakunnalla myös ensi viikon tiistaina eli kp9.

Edit. Voitte varmaan arvata, kumman noista ajoista tämä hätähousu lopulta valitsi.. 😙 Tuleepahan lomareissulle jotain hyödyllistäkin aktiviteettia 😂
Mä valitsisin Kyllä myös sen kp ysin niin näkisi sitä munarakkuloiden kypsymistilannetta samalla 😊
 
Täällä kans yksi ovulaation ihmettelijä!
Mulla on terolut ekaa kertaa käytössä nyt tässä kierrossa ja olen saanut nyt kolme ovisplussa... Eka joskus kp16, sitten kp20 ja nyt tänään kp24🙂🙂
Mitähän mun kropassa oikeen tapahtuu? Testit on aina haalistuneet noissa väleissä. Limoja tuntuu kans olleen kokoajan ja tänä aamuna oikein valahti housuun ja luulin menkkojen alkaneen! Kuva tän aamun positiivisesta ovistestistä.
Voiko olla mahollista että olisit nyt raskaana?
 
IMG_20240708_110510.jpg


Mulla tuli se ovis plussa, sit lähti laskuun ja tuli toinen piikki, taas lähti laskuun ja taas nousuun uudestaan ja tänä aamuna sitten testasinkin nämä. Ylin PC ovulaatiotesti, sitten pc r-testi ja alimpana apteekin ultra. 😍 Dpo 11 jos oikein olen laskenut!!
 
View attachment 135108

Mulla tuli se ovis plussa, sit lähti laskuun ja tuli toinen piikki, taas lähti laskuun ja taas nousuun uudestaan ja tänä aamuna sitten testasinkin nämä. Ylin PC ovulaatiotesti, sitten pc r-testi ja alimpana apteekin ultra. 😍 Dpo 11 jos oikein olen laskenut!!
Vautsi onnea, toivottavasti munkin testihämmennyksellä olisi sama lopputulos😍
 
Voiko olla mahollista että olisit nyt raskaana?
No kyllä sen puolesta että makuuhuoneen puolella ollaan aktiivisia oltu, siitäkin huolimatta mitä ovistesti näyttää.

Ehkäpä mun täytyy käydä ostamassa testi!🫢 Liikaa en kyllä halua innostua mutta todella toivon että itselläkin kävisi samoin kun sinulla!😍 Onnea plussasta!
 
Onko kellään ollut lämpöä/kuumetta ennen ovulaatiota? Pitäisi olla kai alilämpöä, mulla mittari näyttää 37.5 ja kipeä olo. (KP 10) Menikö tämäkin kierto tässä.. 😕
 
Onko kellään ollut lämpöä/kuumetta ennen ovulaatiota? Pitäisi olla kai alilämpöä, mulla mittari näyttää 37.5 ja kipeä olo. (KP 10) Menikö tämäkin kierto tässä.. 😕
Ovulaation aikana ainakin ruumiinlämpö nousee
 
Keskenmenon jälkeen ei ole vielä tullut menkkoja, tällä viikolla pitäisi alkaa. Oletettavasti siis n. dpo 10 ja testiin ilmeistyi tänään jotain 😳 Miten ihmeessä tässä pysyy järjissään, kun odottelee että vahvistuuko viiva? Ja jos vahvistuu niin miten sittenkään kun kaikki pelottaa 😮‍💨
 

Liitteet

  • IMG_5537.jpeg
    IMG_5537.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 195
Keskenmenon jälkeen ei ole vielä tullut menkkoja, tällä viikolla pitäisi alkaa. Oletettavasti siis n. dpo 10 ja testiin ilmeistyi tänään jotain 😳 Miten ihmeessä tässä pysyy järjissään, kun odottelee että vahvistuuko viiva? Ja jos vahvistuu niin miten sittenkään kun kaikki pelottaa 😮‍💨
Onko sulla kuinka kauan siitä km? Voiko olla haamua vielä siitä? Paljon toiveikkaita ajatuksia sinne❤
 
@Mamif mahtavaa, siellähän on ihan selvästi joku viiva! Ja minä näen tunnetusti haamut huonosti niin tuon erotin heti 😁👍 tarraisipa hyvin!!
 
Takaisin
Top