Raskaaksi 2024

Mahtavaa @Reeta 😍😍

Täällä aamu aloitettu negatiivisella testillä dpo 10(/11). Etukäteen fiilikset vaihteli tosi paljon sen suhteen odottiko että näkisi jotain vai ei. Kai tässä toki vielä mahdollisuus on, mutta koetanpa nyt ainakin pari päivää yrittää miettiä muita juttuja, jos pitäisi testihimot kurissa😅
 
Ihanaa kun helmikuisiin on saatu porukkaa😍

Täällä kuukautiset alkaa ensi viikolla jos ei tärpännyt, mutta tänään ollut koko päivän ihan kaamea etova/ällötyttää olo, mikä ei ole normaalia, nyt olisi 3+ jotakin, ja väsymys ollut myös poikkeuksellinen, myös alhaalla tuntunut ihme vihlontaa😳 Saa nähdä tekeekö kroppa tepposia, kun sama tapahtunut vuoden sisään kerran, aamusin oli oksettava olo, ja en ollut silloinkaan raskaana🤔 Peukut pystyssä että olisi tärpännyt mutta myös että tämä hirveä olo menee ohi🫣
 
On kyllä raastavaa tuijotella nuita testejä ja silmät tekee tepposia kun muka näkee välillä jotain mut sit ei enää näekään ja sit taas oikeasti näkee mut se onki se viivanpaikka ja ja ja...😅
 
On kyllä raastavaa tuijotella nuita testejä ja silmät tekee tepposia kun muka näkee välillä jotain mut sit ei enää näekään ja sit taas oikeasti näkee mut se onki se viivanpaikka ja ja ja...😅
Tiedän tunteen 😩 Miks tuntuu että niissä melkein aina vois nähdä jonkun viivan?! Ja jos testaan, niin totta kai mä siis säästän testin ja käyn tuijottamassa sitä vähän väliä päivän aikana! 🙈
Tästä lähtien yritän olla testaamatta ennenkö menkat myöhässä päivän tai pari. Sain selvän haamun/haalean plussan viime lauantaina dpo 12 ja se olikin kemiallinen 🙁 Mutta siitä huomasin, että jos siinä testissä jotain on, sen kyllä selkeästi näkee. Vaaleanpunainen viiva näkyi aivan selvästi ilman mitään kääntelyitä 🥲
 
Laitampa tännekkin, vaikka tuolla helmikuisissa oon jo enemmän pyörinyt. Helmikuinen tosissaan näyttäs olevan kyydissa, niin on hyvin testit tummumeet ❤️
23EE5AF5-19ED-4B29-8DA2-0A940400C2CA.jpeg
 
Dpo10 ja dpo11 testasin kans, sillon oli negat. Tai no, dpo11 oli ehkä ihan haamujen haamu, joka näky vaan testiä käännellen ja jossain tietyssä valossa. Välillä 😂
Okei kiitos😍 ehkä mullakin sitten vielä toivoa kun testasin negan dpo 10 eilen, yritän nyt huomiseen tai ylihuomiseen sinnitellä testaamatta😅

Eilen oli muuten oireetonta, mutta kun siivosin niin aina kun kumarruin, tuli vihlovaa kipua ja "tykytteltä" alamahalle, ihan selvä oire eikä sellaista kuulostelua mitä edellisinä päivinä. Tänään taas oireeton aamu muuten, paitsi kun sohvalle menin ja yritin nostaa jalat koukkuun eteen niin tuli tosi iso kramppi mahaan, ihan kuin ois suonta vetänyt mahanpohjasta, ei voinut muuta kuin hengitellä. Puoliso ja koirakin huomasi että sattui, että tätä en ainakaan kuvitellut😅 se toki onko noi raskausoireita on ihan eri asia...😅😅🙈 ei vaan oo aiemmin mtn kramppeja (tai muitakaan oireita) ollut ennen kuukautisia (paitsi viime kierrossa jtn mutta ei tän kaltaista?), toivon mukaan ei nyt oo sit alkamassa jotkut tällaiset infernaaliset pms-oireet.... mietin vaan mikä tsänssi et just silloin kun aletaan yrittää :sad001
 
Täällä kanssa testit negaa. Menkat varmaan alkaa hetkenä minä hyvänsä. Miulla tosiaan oireita on ovulaatiosta kuukautisiin aina, joten niiden perusteella ei voi sanoa yhtään mitään. Ummetus tosin loppui ja samaten keltarauhasen tuikkimiskivut, joten odotukset eivät ole taaskaan kovin korkealla. 😔
 
Okei kiitos😍 ehkä mullakin sitten vielä toivoa kun testasin negan dpo 10 eilen, yritän nyt huomiseen tai ylihuomiseen sinnitellä testaamatta😅

Eilen oli muuten oireetonta, mutta kun siivosin niin aina kun kumarruin, tuli vihlovaa kipua ja "tykytteltä" alamahalle, ihan selvä oire eikä sellaista kuulostelua mitä edellisinä päivinä. Tänään taas oireeton aamu muuten, paitsi kun sohvalle menin ja yritin nostaa jalat koukkuun eteen niin tuli tosi iso kramppi mahaan, ihan kuin ois suonta vetänyt mahanpohjasta, ei voinut muuta kuin hengitellä. Puoliso ja koirakin huomasi että sattui, että tätä en ainakaan kuvitellut😅 se toki onko noi raskausoireita on ihan eri asia...😅😅🙈 ei vaan oo aiemmin mtn kramppeja (tai muitakaan oireita) ollut ennen kuukautisia (paitsi viime kierrossa jtn mutta ei tän kaltaista?), toivon mukaan ei nyt oo sit alkamassa jotkut tällaiset infernaaliset pms-oireet.... mietin vaan mikä tsänssi et just silloin kun aletaan yrittää :sad001
Repäisykivuilta kuullostais, samanlaisia on mullakin 😁
 
Ihanaa kun helmikuisiin on saatu porukkaa😍

Täällä kuukautiset alkaa ensi viikolla jos ei tärpännyt, mutta tänään ollut koko päivän ihan kaamea etova/ällötyttää olo, mikä ei ole normaalia, nyt olisi 3+ jotakin, ja väsymys ollut myös poikkeuksellinen, myös alhaalla tuntunut ihme vihlontaa😳 Saa nähdä tekeekö kroppa tepposia, kun sama tapahtunut vuoden sisään kerran, aamusin oli oksettava olo, ja en ollut silloinkaan raskaana🤔 Peukut pystyssä että olisi tärpännyt mutta myös että tämä hirveä olo menee ohi🫣
Noniin tänä aamuna tuliki aamupala sitten ylös ja vatsakin oli sekaisin, myös etova olo jatkuu vaikka pystyn kyllä syömään, nyt vaan mietin että olisiko sittenkin jotain mahatautia vai mitä, saapa nähdä😅 Yölläkin valvoin useita tunteja, ei ole sekään normaalia🫣
 
Onko muilla ollut selkeitä oireita jo nopeasti kiinnitymisen jälkeen? Viimeksi mulla alkoi pahoinvointi vasta vähän myöhemmin, ja ainoa oire oli kuukautisten oletettuna alkupäivänä niukka vuoto, tästä muutaman päivän päästä tajusin tehdä testin.
 
Onko muilla ollut selkeitä oireita jo nopeasti kiinnitymisen jälkeen? Viimeksi mulla alkoi pahoinvointi vasta vähän myöhemmin, ja ainoa oire oli kuukautisten oletettuna alkupäivänä niukka vuoto, tästä muutaman päivän päästä tajusin tehdä testin.
Unettomuus ja toisaalta väsymys alko abaut samointein. Ja tänään 4+1 myös etova olo.
 
Mulla ei ole kuin tuo yksi tyttö, mutta raskausaikana ei oikein makea maistunut. Kävin juuri kuikkimassa, mitä oikein kirjoitin raskausaikana tälle palstalle, ja näköjään sipulia en ole voinut sietää, ja juominen on ollut vaikeaa, kun vesi ei ole maistunut ja ei myöskään mikään makea juoma. Tosi kiva kun näkyy noi vanhat viestit vielä, niin sieltä voi lueskella vähä niin kuin raskauspäiväkirjaa. 😆

Tuntuu, että viime vuodet on mennyt ihan super nopeasti, mutta yhtäkkiä, kun varasin sen kierukan poiston, alkoi aika madella hirveän hitaasti. Mitenkähän hitaasti se sitten matelee, kun alkaa odottaa sitä että tärppäsikö vai ei..
Se aika tosiaankin ma-te-lee kun jotain itselle tärkeää odottaa, vaikka muut eivät sitä huomaakkaan. Plussatuulta
 
On ollu kiva seurailla kaikkien kuulumisia ja fiiliksiä!☺️ Onnea plussanneille ja vahvistumisia ja plussatuulia muille😍

Mä yritän täällä malttaa odottaa testin tekemisen kanssa. Tänään dpo8, ja vaikka mitä epämääräsiä oireita oon saanu itelleni kuviteltua😂 Ollut yöllä herättävää vatsakipua kerran, muita vatsatuntemuksia, väsymystä, palelua ja huimausta. Mutta nää voi tietenkin olla mitä vaan.

Tällä hetkellä aattelen että testaisin ekan kerran tiistaina kun on dpo12, jospa sillon jotain jo näkyis. Sillon olis myös menkkojen oletettava alkamisaika. Tää on tosiaan meidän eka yrityskierto ja myös esikoinen haaveissa, niin ei mitään kokemusta siitä että millon kannattais testata.
 
On ollu kiva seurailla kaikkien kuulumisia ja fiiliksiä!☺️ Onnea plussanneille ja vahvistumisia ja plussatuulia muille😍

Mä yritän täällä malttaa odottaa testin tekemisen kanssa. Tänään dpo8, ja vaikka mitä epämääräsiä oireita oon saanu itelleni kuviteltua😂 Ollut yöllä herättävää vatsakipua kerran, muita vatsatuntemuksia, väsymystä, palelua ja huimausta. Mutta nää voi tietenkin olla mitä vaan.

Tällä hetkellä aattelen että testaisin ekan kerran tiistaina kun on dpo12, jospa sillon jotain jo näkyis. Sillon olis myös menkkojen oletettava alkamisaika. Tää on tosiaan meidän eka yrityskierto ja myös esikoinen haaveissa, niin ei mitään kokemusta siitä että millon kannattais testata.
Onnea yritykseen! 😍 mulla näkynyt testissä haalea mutta selkeä viiva aina jo dpo9, mutta kyllähän se suositellaan, että testais vasta ku menkat myöhässä.
 
Täällä on aika turhautuneet tunnelmat. Menkkojen piti alkaa toissapäivänä, mutta ei holahtele muuta ku valkovuotoa. Pää ja niskat ollut kipeänä yhtä kauan, mutta voi johtua yli väsymyksestä, aika rankkoja viikkoja ollut töissä. Iltapäivällä tehty rfsu ei antanut kuin perinteisen viiva paikan/hailuran, aamuisin jomotellut ja vihlonut alavatsaa, joka sitten helpottanut muutamassa tunnissa. Testien blankkouden takia ootan et viikonloppuna pitäisi vuodon alkaa viimeistään.🙄

Toiveita kuitenkin tullut eläteltyä, kun jäätäviä kipuja oli dpo 9, mulla luteaali yleensä 12, joten voisiko olla että kiinnittyminen olisi tapahtunut myöhään? Mutta pitäisi kai sen jo testeissä näkyä? Että on raivostuttavaa.. josko tämän voimalla se vuoto alkaisi, eikä kierto venyisi enää yhtään pidemmäksi.😞
IMG_20240614_160151~2.jpg
 
Takaisin
Top