Raskaaksi 2024

Onnea plussanneille! ❤️

Mulla nyt ehkä dpo 10 aika mönkään menneessä kierrossa, mutta aivan kun vähän haamua tulisi onestepin herkkään 🥹 mutta tosi hailuraa, ei oikein saa kuvassa näkymään. Yhtään mitään oireita ei ole ollut ja muutenkin tosi matalalla toiveet tämän kierron suhteen, mutta yleensä onestepilla mun testit on ollut ihan selviä blankoja, en oo niihin saanut aiemmin viivanpaikkaa/haamua.
 
Onnea plussanneille! ❤️

Mulla nyt ehkä dpo 10 aika mönkään menneessä kierrossa, mutta aivan kun vähän haamua tulisi onestepin herkkään 🥹 mutta tosi hailuraa, ei oikein saa kuvassa näkymään. Yhtään mitään oireita ei ole ollut ja muutenkin tosi matalalla toiveet tämän kierron suhteen, mutta yleensä onestepilla mun testit on ollut ihan selviä blankoja, en oo niihin saanut aiemmin viivanpaikkaa/haamua.
Mullakaan ei ollu mitään toiveita tän kierron suhteen, ku ainut kerta ku päästiin tallettelemaan oli dpo-3. Eikä mitään oireita; aiemmista oon aina jo arvannu että on tärpänny. Mutta niin vain se näytti tarranneen 😍
 
Hain tänään lähikaupasta RFSUn paskatestin, kun ei siellä muutakaan ollut ja pakko oli saada jollain muullakin testattua, kun tuolla onestepilla. Viivahan tossa on mutta noilla testeillä saisi vesilintua heittää, että en tiedä kertooko tuo nyt sitten mitään 🙄 mutta tänään oon nyt kolme haamua tehnyt kahdella eri testillä päiväpissasta, että kai se nyt vähän hyvä merkki on. Katsoin kyllä äsken uudestaan niitä onestepeja ja ne on kyllä todella hailakoita, oikein sai mielikuvitusta käyttää että jotain näki 😁
 

Liitteet

  • 1000034111.jpg
    1000034111.jpg
    3.9 MB · Katsottu: 110
Anteeksi tämä spämmäys, mutta nyt kun uudestaan katselin tuota testiä niin on se kyllä aika vahva 🤔 Noin härskiä väärää negaa en kyllä vielä ole saanut tuolla.

No, mulla oli tämä + vahvat oireet, kaapista löytyi digi joka vahvisti positiiviseksi. 🤔 Voi siis olla positiivinen.
 
Mulla ei ole kyllä yhtään mitään oireita 🤔 Voi miksi mä ostin tuon 😆

Älä hätäile, järkevintä taitaa olla testata uudelleen. 😄🌈 Epäselvissä tilanteissa itse ennemmin sijoitin rahaa siihen älykalliiseen digiin, mutta eipähän tarvinnut kuluttaa aikaa enempää haamujen tihrusteluun ja onko eikö-ajatteluun kun saa suoran vastauksen. 😁
 
Älä hätäile, järkevintä taitaa olla testata uudelleen. 😄🌈 Epäselvissä tilanteissa itse ennemmin sijoitin rahaa siihen älykalliiseen digiin, mutta eipähän tarvinnut kuluttaa aikaa enempää haamujen tihrusteluun ja onko eikö-ajatteluun kun saa suoran vastauksen. 😁
Joo pakko se on hankkia digi 😂
 
Näyttääpä Reetan testit lupaavilta! Toivottavasti vahvistuu! 😍

Sit vähän omanapailua. Kp12 ja Flo ennustaa ovulaatiota torstaille. Mulla on tän kierron ajan menkat jatkuneet tiputteluvuotona tähän asti ja rinnat ihan turvonneen arat jo toista viikkoa. 🙄 Ostin nipun ovulaatiotestejä, jotta saisin ovulaation kiinni, ja se on nyt näyttänyt pari aamua negatiivista. Ja saa nähdä milloin tää tiputteluvuoto loppuu…
 
Onnea plussanneille! 😍

Minulla ihan järkky oksettava olo jatkuu - aloitan innokkaasti syömään ja lopetan heti ensimmäisten lusikallisten jälkeen kun moni ruoka maistuu tosi oudolle ja tulee yäk olo.
Siispä olen ollut syömättä ja syönyt ihan tosi vähän - kaupassa jokainen haju ällötti ja nyt kotona onnistuin syömään onnistuneesti vain kurkkusiivuja ja porkkanaa valkosipulidipin kanssa 😂

En jaksa testata ennen loppuviikkoa, kun en saa kovin luotettavaa tulosta kuitenkaan ja loppuviikko on täynnä töitä niin ei ole aikaakaan 😅

Sellainen hauska kysymys ilmoille, onko teillä ollut tyttö/poikaraskauksissa molemmissa samat ruokahimot/ällötykset vai onko ne vaihdelleet? 😅😁
Mulla teki pojasta mieli koko ajan hirveesti kaikkea ns. Epäterveellistä, suolaista ruokaa, just tyyliin makkaraperunoita, silliä yms. Oikeesti oisin voinut istua tyyliin kebulla koko ajan 😂 Sokeria en pystynyt syömään juuri lainkaan tai mitään makeaa.

Tässä kierrossa ei ole ollut ruokahimoja, mutta ehkä happamia tuotteita söisin mieluummin, kuten just jotain dippiä 😅
 
Onnea plussanneille! 😍

Minulla ihan järkky oksettava olo jatkuu - aloitan innokkaasti syömään ja lopetan heti ensimmäisten lusikallisten jälkeen kun moni ruoka maistuu tosi oudolle ja tulee yäk olo.
Siispä olen ollut syömättä ja syönyt ihan tosi vähän - kaupassa jokainen haju ällötti ja nyt kotona onnistuin syömään onnistuneesti vain kurkkusiivuja ja porkkanaa valkosipulidipin kanssa 😂

En jaksa testata ennen loppuviikkoa, kun en saa kovin luotettavaa tulosta kuitenkaan ja loppuviikko on täynnä töitä niin ei ole aikaakaan 😅

Sellainen hauska kysymys ilmoille, onko teillä ollut tyttö/poikaraskauksissa molemmissa samat ruokahimot/ällötykset vai onko ne vaihdelleet? 😅😁
Mulla teki pojasta mieli koko ajan hirveesti kaikkea ns. Epäterveellistä, suolaista ruokaa, just tyyliin makkaraperunoita, silliä yms. Oikeesti oisin voinut istua tyyliin kebulla koko ajan 😂 Sokeria en pystynyt syömään juuri lainkaan tai mitään makeaa.

Tässä kierrossa ei ole ollut ruokahimoja, mutta ehkä happamia tuotteita söisin mieluummin, kuten just jotain dippiä 😅
Mie himoitsin tytöstä kaikkea suolaista. Söin hirveästi paistettua lihaa ainakin. 😅 Tomaatit ja raskaussalmiakit olivat toki vähän makeita ja etenkin tomaatit maistuivat. 😂 Mutta mitään karkkia tai leivoksia en kyllä himoinnut kuin joskus harvoin ruoan päälle.

Saa nähdä miten käy, jos tärppää, että tekeekö mieli samoja juttuja. 💁‍♀️
 
Tämän aamun testit 🥹 Jotain näkyi kaikissa. Pregcheckissq oli aika haaleaa, siitä en saanut kuvaa, mutta jotain kuitenkin oli siinäkin.
Kyllä nuo mun silmään on plussia, nyt vaan vahvistumaan! 😍 Jos meinaat seurata joka pv vahvistumista, niin malttia matkaan, mulla ainakin vahvistui aika hitaasti ja nyt mennään niissä leffaviivoissa. 😄
 
Onnea plussanneille! 😍

Minulla ihan järkky oksettava olo jatkuu - aloitan innokkaasti syömään ja lopetan heti ensimmäisten lusikallisten jälkeen kun moni ruoka maistuu tosi oudolle ja tulee yäk olo.
Siispä olen ollut syömättä ja syönyt ihan tosi vähän - kaupassa jokainen haju ällötti ja nyt kotona onnistuin syömään onnistuneesti vain kurkkusiivuja ja porkkanaa valkosipulidipin kanssa 😂

En jaksa testata ennen loppuviikkoa, kun en saa kovin luotettavaa tulosta kuitenkaan ja loppuviikko on täynnä töitä niin ei ole aikaakaan 😅

Sellainen hauska kysymys ilmoille, onko teillä ollut tyttö/poikaraskauksissa molemmissa samat ruokahimot/ällötykset vai onko ne vaihdelleet? 😅😁
Mulla teki pojasta mieli koko ajan hirveesti kaikkea ns. Epäterveellistä, suolaista ruokaa, just tyyliin makkaraperunoita, silliä yms. Oikeesti oisin voinut istua tyyliin kebulla koko ajan 😂 Sokeria en pystynyt syömään juuri lainkaan tai mitään makeaa.

Tässä kierrossa ei ole ollut ruokahimoja, mutta ehkä happamia tuotteita söisin mieluummin, kuten just jotain dippiä 😅
On sen verran aikaa edellisistä raskauksista, mutta se on jäänyt mieleen, että pojasta en voinut sietää sipulia ollenkaan missään muodossa ja syöminen oli muutenkin vaikeaa, kun oli pahoinvointia ja oksentelua suurinpiirtein koko raskauden. Tytöstä en voinut sietää tuorekurkkua ja silloin teki enemmän mieli kaikkea roskaruokaa 😄 Silloin pahoinvointi kesti noin puoli väliin raskautta.

Jos vielä joskus tärppää niin pelottaa vähän tuleeko taas kauheeta pahoinvointia ja oksentelua 🥴 Sitä en kyllä niin innolla odota 😅
 
Onnea plussanneille! 😍

Minulla ihan järkky oksettava olo jatkuu - aloitan innokkaasti syömään ja lopetan heti ensimmäisten lusikallisten jälkeen kun moni ruoka maistuu tosi oudolle ja tulee yäk olo.
Siispä olen ollut syömättä ja syönyt ihan tosi vähän - kaupassa jokainen haju ällötti ja nyt kotona onnistuin syömään onnistuneesti vain kurkkusiivuja ja porkkanaa valkosipulidipin kanssa 😂

En jaksa testata ennen loppuviikkoa, kun en saa kovin luotettavaa tulosta kuitenkaan ja loppuviikko on täynnä töitä niin ei ole aikaakaan 😅

Sellainen hauska kysymys ilmoille, onko teillä ollut tyttö/poikaraskauksissa molemmissa samat ruokahimot/ällötykset vai onko ne vaihdelleet? 😅😁
Mulla teki pojasta mieli koko ajan hirveesti kaikkea ns. Epäterveellistä, suolaista ruokaa, just tyyliin makkaraperunoita, silliä yms. Oikeesti oisin voinut istua tyyliin kebulla koko ajan 😂 Sokeria en pystynyt syömään juuri lainkaan tai mitään makeaa.

Tässä kierrossa ei ole ollut ruokahimoja, mutta ehkä happamia tuotteita söisin mieluummin, kuten just jotain dippiä 😅
Mulla ei ole kuin tuo yksi tyttö, mutta raskausaikana ei oikein makea maistunut. Kävin juuri kuikkimassa, mitä oikein kirjoitin raskausaikana tälle palstalle, ja näköjään sipulia en ole voinut sietää, ja juominen on ollut vaikeaa, kun vesi ei ole maistunut ja ei myöskään mikään makea juoma. Tosi kiva kun näkyy noi vanhat viestit vielä, niin sieltä voi lueskella vähä niin kuin raskauspäiväkirjaa. 😆

Tuntuu, että viime vuodet on mennyt ihan super nopeasti, mutta yhtäkkiä, kun varasin sen kierukan poiston, alkoi aika madella hirveän hitaasti. Mitenkähän hitaasti se sitten matelee, kun alkaa odottaa sitä että tärppäsikö vai ei..
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top