Raskaaksi 2024

Mulla melkein sama! Taas - muistan kun taisin kirjoittaa jotain samantapaista edellisessäkin kierrossa 😅 Mulla siis nyt dpo 6. Meilläkin onnistui nyt pitkästä aikaa ihan hyvin hyödyntää ovis. Kovasti olis meilläkin toiveissa jo pikkuinen sisarus touhukkaalle taaperolle 🥰 Koska sä meinasit testata?🙈
Tsemppiä kaikille muillekin täällä kierron vaiheesta riippumatta 🩷

Oi siellä mennään pari päivää edellä! Ajattelin josko torstai-perjantai uskaltaisi ekan kerran testata, vaikka alkukierrossa uhkasin että testaan vasta jos menkat myöhästyy. 😆 Toki to-pe voi olla vielä aikaista, mutta liuskoja on isompi nippu niin kylläpä niitä raaskii tuhlailla jos ei mieli malta pidempään.

Mihin asti sä meinaat odotella? 🤭
 
Oi, ovislimat bongattu! On tää vaan niin jännää, en siis aiemmin ole juuri kiinnittänyt huomiota tällasiin tai tiennyt mitä erityyppiset vv:t tarkoittaa. Nyt sitten yritystä aloittaessa on lueskellut kaikkea ja jännää nähdä että näinhän se näköjään oma keho tosiaan toimii! Alkoi vähän huolettaa kun Flo ennustaa huomiselle ovulaatiota enkä oo edellisinä päivinä mtn siihen viittaavaa huomannut, oon nimittäin lähdössä keskiviikkona yksin reissuun, niin jos jäiskin tallettelut tekemättä ovulaation myöhästyessä. Mut nyt kyl näyttää lupaavalta😄
Ostin myös kaupasta nyt valmiiksi pari erilaista raskaustestiä, sellaisen varhaisen, perus ja sit sen clearbluen viikkonäytöllisen! Pääsispä jo testaa😍 mut hetki vissiin pitäis malttaa mieli😅😅

Ja onnea muuten kaikille plussanneille ja tarrasukkia🥰❤ nähtäispä sitten helmikuisissa (jos la sinne teillä osuu)!
 
Muokattu viimeksi:
Oho 20 min myöhemmin tuosta viestistä niin alkoi nipistää vasemmalla alavatsalla, hyvin lievästi siis enkä varmaan normisti olisi edes laittanut juuri merkille tuollaisia pikkunippaisuja mut nyt näyttää että tuli 2 tippaa verta pöksyihin🤔 tosi hailakkaa ja rusehtavaa enempi kuin vaaleanpunaista mut oiskohan se nyt sitten h-hetki... onneksi eilen just talleteltiin koska kävin sanoo puolisolle ja oli ilmeisesti peli kesken liian pahasti🙄😂😂😅
 
Hei!
Täällä liittyy kuumeilijoihin (ja piinailijoihin) ennestään 1-vuotiaan taaperon äiti. Haaveissa olisi vielä toinen meidän perheeseen. Oon julkisella hoidoissa ja esikoinen syntyi aikanaan IVF-hoidon tuloksena. Nyt jännitetään pakastealkion siirtoa. Tänään piinapäivä 2 (dpo6) Oonkin tuonne toiseen ketjuun kirjoitellut oireista.
Oon jäänyt odottamaan kiinnittymiskipua. Esikoisesta tuli selkeä kipu, kuten myös osassa tuloksettomista hoidoista. Nyt ei edelleenkään mitään.

Testi olisi tarkoitus tehdä 14.6. Mutta tuskin jaksan odotella sinne saakka. 🙈 Esikoisesta sain ekan haamun vasta dpo11. Millon meinaatte testailla?

Tsemppiä kaikille!
 
Muokattu viimeksi:
Hei!
Täällä liittyy kuumeilijoihin (ja piinailijoihin) ennestään 1-vuotiaan taaperon äiti. Haaveissa olisi vielä toinen meidän perheeseen. Oon julkisella hoidoissa ja esikoinen syntyi aikanaan IVF-hoidon tuloksena. Nyt jännitetään pakastealkion siirtoa. Tänään piinapäivä 2 (dpo6) Oonkin tuonne toiseen ketjuun kirjoitellut oireista.
Oon jäänyt odottamaan kiinnittymiskipua. Esikoisesta tuli selkeä kipu, kuten myös osassa tuloksettomista hoidoista. Nyt ei edelleenkään mitään.

Testi olisi tarkoitus tehdä 14.6. Mutta tuskin jaksan odotella sinne saakka. 🙈 Esikoisesta sain ekan haamun vasta dpo11. Millon meinaatte testailla?

Tsemppiä kaikille!
Oi tsemppiä kovasti sinnekin!❤

Luulen että testailen joko dpo 10 tai 11, kun dpo 12 on yhdet häät ja ollaan silloin anoppilassa yötä se edellinen yö. Haluisin vähän ennen niitä häitä tietää että pitääkö olla miten varovainen esim mahdollisten ruokarajoitteiden kanssa...
 
Oi tsemppiä kovasti sinnekin!❤

Luulen että testailen joko dpo 10 tai 11, kun dpo 12 on yhdet häät ja ollaan silloin anoppilassa yötä se edellinen yö. Haluisin vähän ennen niitä häitä tietää että pitääkö olla miten varovainen esim mahdollisten ruokarajoitteiden kanssa...
Kuulostaa just järkevältä. Mä sovin tapaamisen tyttöporukan kanssa just samasta syystä vasta testipäivän jälkeen. Meen joko juhlimaan tai sitten syömään suruuni. 🙈
 
Mukava saada uusia näkökulmia tähänkin keskusteluun, joten tervetuloa vain! Ehkäpä osallistuminen tähän ketjuun olisi sulle se The juttu, joka pongahduttaisi sinut seuraavaksi helmikuisiin 2025 👍
Toivotaantapa inssin tuovan testiin sulle tuplaviivat ja siirtävän seuraavia menkkoja vähintään vuodella!
Niin se irroituspiikki vain testeissä yleensä sen 10 piinapäivää kai näkyy. Vaan jos testaat tasan 10vrk siitä irrotuspiikistä, niin... Millainen testi sulla varattuna?
Kiitos, toivotaan niin! 🙏🏻
Kaapissa on herkkiä perusliuskoja ja yks viikkonäytöllinen digi. Oon säästellyt digiä siihen, että saan ensin liuskaan positiivisen 😗 Ostin testin vuosi sitten.. Täytyy tarkistaa sen päiväys 😅Laskeskelin, että ensi keskiviikkona voisin tehdä ekan testin, silloin 10 päivää piikistä ja 9 päivää inssistä 😁
 
Kiitos, toivotaan niin! 🙏🏻
Kaapissa on herkkiä perusliuskoja ja yks viikkonäytöllinen digi. Oon säästellyt digiä siihen, että saan ensin liuskaan positiivisen 😗 Ostin testin vuosi sitten.. Täytyy tarkistaa sen päiväys 😅Laskeskelin, että ensi keskiviikkona voisin tehdä ekan testin, silloin 10 päivää piikistä ja 9 päivää inssistä 😁
Jospa sinä sitä digiä pääsisit käyttämään varsin pian. Mä en yhtään muista missä vaiheessa niitä kannattaa käyttää eli kuinka herkkiä ne on. Ajattelin kyllä itsekin sellaisen hankkia jos/ kun tuplaviivat ensin liuskoihin saan. Toki oon miettinyt myös hcg-verikoetta, vaan Digi on helpompi ja halvempikin.
 
Kiitos, toivotaan niin! 🙏🏻
Kaapissa on herkkiä perusliuskoja ja yks viikkonäytöllinen digi. Oon säästellyt digiä siihen, että saan ensin liuskaan positiivisen 😗 Ostin testin vuosi sitten.. Täytyy tarkistaa sen päiväys 😅Laskeskelin, että ensi keskiviikkona voisin tehdä ekan testin, silloin 10 päivää piikistä ja 9 päivää inssistä 😁
Mulle sanottiin että 2vkoa inssistä voi tehdä testin 😱 uskaltaisiko itsekkin tehdä aikaisemmin 🤭
 
Hassua, miten joka kerta tämä on yhtä "jännää", eli miten sitä jaksaakin uskoa aina, että tapahtuu juuri tässä kierrossa, vaikka meidän taustoilla tämä ollut yhtä haastavaa joka kerta..😅😁 Tallettelut osui kohdalleen ja minulla oli kuin olikin taas melko myöhäinen ovulaatio - sain tänään testillä kiinni, olo oli kyllä hirmuinen 😂😅 Olisikohan sitten alkukierrossa yrittänyt ovulaatio tapahtua, mutta siirtyi sitten kumminkin, tiedä sitä.. Toisaalta voisihan huvin vuoksi testinkin tehdä, mut ehkä se on tuhlaamista vaan.. 😄
Joka tapauksessa aloin tosissaan harkita jotain monivitamiinia yms, pitäisi käydä vähän apteekissa 🤭
Nyt piinailen seuraavat 12 vuorokautta 😁
 
Hassua, miten joka kerta tämä on yhtä "jännää", eli miten sitä jaksaakin uskoa aina, että tapahtuu juuri tässä kierrossa, vaikka meidän taustoilla tämä ollut yhtä haastavaa joka kerta..😅😁 Tallettelut osui kohdalleen ja minulla oli kuin olikin taas melko myöhäinen ovulaatio - sain tänään testillä kiinni, olo oli kyllä hirmuinen 😂😅 Olisikohan sitten alkukierrossa yrittänyt ovulaatio tapahtua, mutta siirtyi sitten kumminkin, tiedä sitä.. Toisaalta voisihan huvin vuoksi testinkin tehdä, mut ehkä se on tuhlaamista vaan.. 😄
Joka tapauksessa aloin tosissaan harkita jotain monivitamiinia yms, pitäisi käydä vähän apteekissa 🤭
Nyt piinailen seuraavat 12 vuorokautta 😁

Toivottavasti piinailu tuo tulosta! Ootkohan Yliopistollisen apteekin kanta-asiakas?. Jos et, niin liittymisetuna on ollut -50% vitamiineista, perusrasvoista yms. Jos oot kantis niln siellä on ravintolisät -30% kesäkuun 12pv saakka. Tsemppiä
 
Toivottavasti piinailu tuo tulosta! Ootkohan Yliopistollisen apteekin kanta-asiakas?. Jos et, niin liittymisetuna on ollut -50% vitamiineista, perusrasvoista yms. Jos oot kantis niln siellä on ravintolisät -30% kesäkuun 12pv saakka. Tsemppiä
Kiitos vinkistä, olen kyllä. Tarvii käydä katsomassa ja täydentämässä varastoja 😁
 
Jospa sinä sitä digiä pääsisit käyttämään varsin pian. Mä en yhtään muista missä vaiheessa niitä kannattaa käyttää eli kuinka herkkiä ne on. Ajattelin kyllä itsekin sellaisen hankkia jos/ kun tuplaviivat ensin liuskoihin saan. Toki oon miettinyt myös hcg-verikoetta, vaan Digi on helpompi ja halvempikin.
Viikkodigi pitäs olla herkkyydeltään 10, joten aika aikaisin näyttää. Mulla näytti se perusdigi jo dpo10 kun liuska oli ollu edellisenä päivänä tooooooodella haamu. Eli ainakin noi varhaisen testaamisen digit on tosi herkkiä ja käsittääkseni samaa myös viikkodigit 😊
 
Viikkodigi pitäs olla herkkyydeltään 10, joten aika aikaisin näyttää. Mulla näytti se perusdigi jo dpo10 kun liuska oli ollu edellisenä päivänä tooooooodella haamu. Eli ainakin noi varhaisen testaamisen digit on tosi herkkiä ja käsittääkseni samaa myös viikkodigit 😊
Ehkäpä ostankin sellaisen, jos täti ei nyt viikon sisällä kylään saavu.
 
Yöheräilyt on täällä taas. Tuntuu erikoista painetta vatsalla ja unettomuus vaivaa. Sitä toivoo koko sielulla että tästä kierrosta nappaisi. 😍 Testit polttelee kaapissa, mutta pitää koittaa takoa omaan päähän järkeä että turha niitä on näin aikaisin tuhlata. 🤭
 
Yöheräilyt on täällä taas. Tuntuu erikoista painetta vatsalla ja unettomuus vaivaa. Sitä toivoo koko sielulla että tästä kierrosta nappaisi. 😍 Testit polttelee kaapissa, mutta pitää koittaa takoa omaan päähän järkeä että turha niitä on näin aikaisin tuhlata. 🤭
Yrittäjän malttaa, vaikka sulla tais niitä testejä nippu ollakin. Jos viikon puolen välin yli testaamatta pääset, niin eikös ois kiva?
 
Yrittäjän malttaa, vaikka sulla tais niitä testejä nippu ollakin. Jos viikon puolen välin yli testaamatta pääset, niin eikös ois kiva?
Jep se ois suunnitelma. 😊 Mieli on vaan aina niiiin malttamaton vaikka jörki sanoo että ei siellä vielä ainakaan mitään näy. Tää on kyllä piinaavaa! 😁 Onneksi on arki ja maanantai, niin menee päivät nopeasti.
 
Jep se ois suunnitelma. 😊 Mieli on vaan aina niiiin malttamaton vaikka jörki sanoo että ei siellä vielä ainakaan mitään näy. Tää on kyllä piinaavaa! 😁 Onneksi on arki ja maanantai, niin menee päivät nopeasti.
Just noin. Piinavaa!!!
Mä aamuisin huokailen sängyssä kunnes saan päätettyä etten tästä(kään) aamupissistä... Sitten täyttöveden pöntön vesisäiliöön loristessa taputtelen itse itseäni vessan peilikaapin edessä olkapäille onnistuneesta sitkeyttä vaatineesta suorituksesta. Ja päiväpissistähän niitä ei voi tehdä 🤣
 
Takaisin
Top