Raskaaksi 2024

Just noin. Piinavaa!!!
Mä aamuisin huokailen sängyssä kunnes saan päätettyä etten tästä(kään) aamupissistä... Sitten täyttöveden pöntön vesisäiliöön loristessa taputtelen itse itseäni vessan peilikaapin edessä olkapäille onnistuneesta sitkeyttä vaatineesta suorituksesta. Ja päiväpissistähän niitä ei voi tehdä 🤣

Joo se on kyllä yks taistelu koittaa käydä vaan pissalla. 😂 Pitää myös alkaa taputtelemaan itteään olkapäälle, ehkä se auttaa! 😆
 
Täällä Terolut teki tehtävänsä ja on kp 1. Kannattaako yrittäminen aloittaa heti menkkojen aikaan? Aina kuulee puhuttavan, että ovis voi olla heti vuodon jälkeenkin. Löytyykö kokemusta? :Grinning Face:
 
Täältä sivusta huutelen, että jos PC näyttää puhdasta negaa niin kannattaako silti testata jollain muullakin? Vai odottaa vain kärsivällisesti? (mahdotonta :No Evil Monkey:) Nyt kp 33/29 eikä menkkoja kuulu. Mitä suosittelisitte herkäksi testiksi?
 
Oi siellä mennään pari päivää edellä! Ajattelin josko torstai-perjantai uskaltaisi ekan kerran testata, vaikka alkukierrossa uhkasin että testaan vasta jos menkat myöhästyy. 😆 Toki to-pe voi olla vielä aikaista, mutta liuskoja on isompi nippu niin kylläpä niitä raaskii tuhlailla jos ei mieli malta pidempään.

Mihin asti sä meinaat odotella? 🤭
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta 😊 Oi sulla on paljon testejä 😍 Mullakin oli viime kierrossa. Silloin oikein erityisesti aina haluaa jo päästä testailemaan 🤭Toivottavasti menis loput piinapäivät äkkiä sulla! Varmasti loppuviikosta vois jo näkyä jotain 🤔
Mä en oikein tiedä miten itse aion tehdä. Mulla ei oo tällä hetkellä ollenkaan testejä, ihme kyllä 😅 Viime kierrot on olleet jotenkin tosi isoja pettymyksiä ja inhoan tuijottaa sitä negaa jokaisesta ilmansuunnasta niin kauan kunnes saan päänsäryn aiheutettua itselleni 🙈 Joten ehkä vaan odotan menkkoja tällä kertaa. Tosin oon ajatellut että JOS on pakko testata, testaan lauantaina ennenkö lähdetään sukulaisten luo kylään. Niin tietää sitten vähän millä mielellä olla sielläkin 😅
 
Täältä sivusta huutelen, että jos PC näyttää puhdasta negaa niin kannattaako silti testata jollain muullakin? Vai odottaa vain kärsivällisesti? (mahdotonta :No Evil Monkey:) Nyt kp 33/29 eikä menkkoja kuulu. Mitä suosittelisitte herkäksi testiksi?

Odottaisin kärsivällisesti (tiedän myös että mahdotonta) jos ovis olisikin tullut myöhemmin kuin yleensä/oletus. :smiling-eyes:
 
20240603_154603.jpg


Onko tämä teistä jo posi ovulaatiotesti?🤓
Raskaustesti ihan nega, niin minulla on kuin onkin ovulaatio vähän myöhemmässä kuin normaalisti, eli ihan juuri! Hui, ihan jo jännittää kun osui niin hyvään saumaan nuo tallettelut 😁😅🤭
Iloitsen tästä, koska valovuosiin en ole saanut o+ kunnolla kiinni, ja kierto ei ole toiminut parhaalla mahdollisella tavalla. Ainakin on mahdollisuus, jos ei muuta 🤗
 
Tulin tuolta tammikuisista takaisin tänne huutelemaan että olisiko kellään kokemuksia vastaavasta.

Minä kävin siis sunnuntaina varhaisultrassa, ajatellen että olisi 6+5. Ultrassa kuitenkin raskauspussi ja mahdollinen alkiokaiku oli selkeästi pienemmät, vastasi 5+6, eikä sykettä pystynyt vielä näkemään. Jos ovulaatio olisi ollut myöhemmin niin voisi olla ihan ok, mutta testasin ovulaation (ja muutenkin tunsin kehossa) sekä tein ensimmäinen haamun jo dpo 10. En siis usko että on juurikaan myöhemmin ollut, eli vaihtoehdoksi jää keskeytynyt keskenmeno.

Nyt on aivan luvattoman pitkä aika yrittää odotella seuraavaa ultraa tai sitä että alkaisi vuotaa spontaanisti. 😭 seuraava ultra oli sovittu jo 30.5., jolloin alkuperäisen laskennan mukaan pitäisi olla 8+2, mutta sinne asti en kyllä selviä. Neuvolasta annettiin ohjeeksi tehdä raskaustestejä, että jos ne lähtee haalistumaan, mutta todella vahvaa viivaa näyttää.
Heippa, miten sulla tämä eteni?
 
Piinapäivät jatkuu. En tiiä lasketaanko tää oireeksi, mutta mulla on vatsa ihan älyttömän turvonnut. Näyttää siltä et olisin viidennellä kuulla jo vähintään. Voiko tää olla oire, vai siirron jälkeistä normaalia toimintaa?

Ja nyt alkoi alaselkäsärky. En oikein tiedä et onko tää hyvä vai huono merkki.
 
View attachment 133999

Onko tämä teistä jo posi ovulaatiotesti?🤓
Raskaustesti ihan nega, niin minulla on kuin onkin ovulaatio vähän myöhemmässä kuin normaalisti, eli ihan juuri! Hui, ihan jo jännittää kun osui niin hyvään saumaan nuo tallettelut 😁😅🤭
Iloitsen tästä, koska valovuosiin en ole saanut o+ kunnolla kiinni, ja kierto ei ole toiminut parhaalla mahdollisella tavalla. Ainakin on mahdollisuus, jos ei muuta 🤗
Mä laskisin kyllä plussaksi tämän 😊 tärppionnea 🤩
 
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta 😊 Oi sulla on paljon testejä 😍 Mullakin oli viime kierrossa. Silloin oikein erityisesti aina haluaa jo päästä testailemaan 🤭Toivottavasti menis loput piinapäivät äkkiä sulla! Varmasti loppuviikosta vois jo näkyä jotain 🤔
Mä en oikein tiedä miten itse aion tehdä. Mulla ei oo tällä hetkellä ollenkaan testejä, ihme kyllä 😅 Viime kierrot on olleet jotenkin tosi isoja pettymyksiä ja inhoan tuijottaa sitä negaa jokaisesta ilmansuunnasta niin kauan kunnes saan päänsäryn aiheutettua itselleni 🙈 Joten ehkä vaan odotan menkkoja tällä kertaa. Tosin oon ajatellut että JOS on pakko testata, testaan lauantaina ennenkö lähdetään sukulaisten luo kylään. Niin tietää sitten vähän millä mielellä olla sielläkin 😅

Toivotaan nopeaa ajankulua sinnekin! Osaan kyllä samaistua tuohon aiempien kiertojen pettymykseen, varsinkin jos aikaisin aloittaa testaamisen niin saa kyllä kasata itsensä monta kertaa uudelleen.

Pidähän ajantasalla missä siellä mennään! Haluaisin itsekin pystyä tuohon, että testailisin vasta kun menkkoja ei näy, mutta en vaan malta. 🫣😅 Etenkin nyt, kun on tuntunut kuplintaa ja nipistelyä alavatsalla. Nyt on dpo 6.
 
Kauanko teillä on ovulaation jälkeen jatkunut oireet, mikäli teillä on ovulaatio-oireita?

Täällä on meneillää dpo 3 ja nännien arkuus vain jatkuu, kaikki muut ovisoireet esim limat on loppuneet jo ja ovistestitkin haaleni ajallaan.
 
Kauanko teillä on ovulaation jälkeen jatkunut oireet, mikäli teillä on ovulaatio-oireita?

Täällä on meneillää dpo 3 ja nännien arkuus vain jatkuu, kaikki muut ovisoireet esim limat on loppuneet jo ja ovistestitkin haaleni ajallaan.
Mä olen aika varma että mulla on dpo 2 vaikka Flon mukaan ovulaatio eilen mutta oireista ja aiemmista kierroista päättelen että ois ollut su. Tänään ja eilen nännikipua, tänään pahemmin. Voin kertoa onko huomennakin😂 alkoiko sulla jo ovulaation aikaan vai vasta jälkikäteen?

Flohon oon näköjään merkannut viime kierrossa että dpo 3 oli nännikipu (tuolloin ovis oli myöhässä ja tuo uusi arvio Flon laskeman uuden ajankohdan mukaan eli luulen pitävän paikkansa). Silloin en tajunnut laittaa aiemmin ylös mutta oon melko varma että lievempänä oli just pari päivää ennen ja dpo3 oli kovin, mutta dpo4 ei tainnut enää merkittävää olla.
 
Mä olen aika varma että mulla on dpo 2 vaikka Flon mukaan ovulaatio eilen mutta oireista ja aiemmista kierroista päättelen että ois ollut su. Tänään ja eilen nännikipua, tänään pahemmin. Voin kertoa onko huomennakin😂 alkoiko sulla jo ovulaation aikaan vai vasta jälkikäteen?

Flohon oon näköjään merkannut viime kierrossa että dpo 3 oli nännikipu (tuolloin ovis oli myöhässä ja tuo uusi arvio Flon laskeman uuden ajankohdan mukaan eli luulen pitävän paikkansa). Silloin en tajunnut laittaa aiemmin ylös mutta oon melko varma että lievempänä oli just pari päivää ennen ja dpo3 oli kovin, mutta dpo4 ei tainnut enää merkittävää olla.
Alkoi just samana aamuna kun tein positiivisen ovistestin, edellisen päivän ovistesti nega ja oireeton päivä.
Minulla on vähitellen lieventynyt positestin jälkeen, eli dpo-1 oli kovin ja siitä pikkuhiljaa lieventynyt, tokikaan ei vielä kokonaan hävinnyt. Eli perjantaista asti olleet nännit arat. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Kauanko teillä on ovulaation jälkeen jatkunut oireet, mikäli teillä on ovulaatio-oireita?

Täällä on meneillää dpo 3 ja nännien arkuus vain jatkuu, kaikki muut ovisoireet esim limat on loppuneet jo ja ovistestitkin haaleni ajallaan.
Miulla jatkuu nipistelyt ja tissioireet yleensä aina menkkoihin asti 😅
 
Takaisin
Top