Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin sama fiilis! Siis mä oon muutamiin kertoihin ollut julkiselle yhteydessä näistä mun vuodoista, kun tuhruttelee sen 4-6 pv ennen menkkoja. Kierto kestää 25 päivää ja siitä vuodan kymmenen päivän ajan. Mutta ei, kun heistä kaikki kuulostaa ihan normaalilta. Niin raivostuttavaa! Kun ihan varmana johtuu jostain hormonihäikästä mikä sitten vaikeuttaa raskautumistakin. No ensi kuussa aika yleislääkärille joka laittaa lähetteen sitten lapsettomuuspolille, niin aion kyllä vaatia kunnon tutkimukset. Sitten jos syy onkin jotain hormoniperäistä mihin saa apua lääkkeillä, niin kyllä ottaa päähän kun ei ole voitu aiemmin ottaa tosissaan.Nyt on sellanen tunne, että häiritsen, jos taas laitan viestiä oysiin ja heitän näitä itsediagnoosiin perustuvia tutkimuspyyntöjä. Tuntuu et jotku lääkärit näkee heti punasta mut on se kyllä perseestä jos tässä turhaa hajottaa itteensä epäonnistuneihin kiertoihin ja sit myöhemmin hoksataan "katos vaan! Eipä se luomuna voikkaan onnistua, koska x, mutta tämämpä voi helposti korjattavissa!"
Oon tosi pahoillani puolestanne voimia asian loppuun saamiseen, on kyllä kurjaa kun joutuu lääkkeellisesti hoitamaanTäällä käyty tänään vielä ultrassa ja tilanne sama kuin viime viikolla. Eli ei ole mitään elämää kehittynyt. Toki nuo hcg-mittaukset sen jo kertoi, että ei ole raskaus jatkumassa. Nyt odotan aikaa naistenpolille ja edessä kai se lääkkeellinen tyhjennys (?).
Edelleen on raskausoireita tyyliin enemmän kuin kahdessa edellisessä raskaudessa eikä mitään kipuja/vuotoja ole. Tämä on niin hämmentävää. Jotenki outoa, että olen jopa helpottunut, että saan tämän episodin kohta toivottavasti nopeasti päätökseen ja ehkäpä jopa taas mahdollisuuden raskautua uudelleen. ❤ toki en tiedä onko mulla yhtään kehityskelpoista munasolua tallella enää tällä iällä; viime kokemusten perusteella ei.
Eniten harmittaa ehkä se, että taas mennyt aikaa "hukkaan" tai siis kun ikää on se 40 kohta niin ei nämä mahdollisuudet tästä ainakaan lisäänny. Ja miten sitten kierron nyt käy; meneekö kuinka kauan sen tasoittumiseen.
Kiitos toivottavasti tuo tyhjennys menisi nyt nopeasti ohi ja hcg tietenki laskuun.Oon tosi pahoillani puolestanne voimia asian loppuun saamiseen, on kyllä kurjaa kun joutuu lääkkeellisesti hoitamaan
Voi ei, ikävä kuulla että tämä päättyi nyt näin Paljon tsemppiä sinneTäällä käyty tänään vielä ultrassa ja tilanne sama kuin viime viikolla. Eli ei ole mitään elämää kehittynyt. Toki nuo hcg-mittaukset sen jo kertoi, että ei ole raskaus jatkumassa. Nyt odotan aikaa naistenpolille ja edessä kai se lääkkeellinen tyhjennys (?).
Edelleen on raskausoireita tyyliin enemmän kuin kahdessa edellisessä raskaudessa eikä mitään kipuja/vuotoja ole. Tämä on niin hämmentävää. Jotenki outoa, että olen jopa helpottunut, että saan tämän episodin kohta toivottavasti nopeasti päätökseen ja ehkäpä jopa taas mahdollisuuden raskautua uudelleen. ❤ toki en tiedä onko mulla yhtään kehityskelpoista munasolua tallella enää tällä iällä; viime kokemusten perusteella ei.
Eniten harmittaa ehkä se, että taas mennyt aikaa "hukkaan" tai siis kun ikää on se 40 kohta niin ei nämä mahdollisuudet tästä ainakaan lisäänny. Ja miten sitten kierron nyt käy; meneekö kuinka kauan sen tasoittumiseen.
Kiitos kyllä tämä tästä.Voi ei, ikävä kuulla että tämä päättyi nyt näin Paljon tsemppiä sinne
@Pancake89 no kyllä pitäisi olla! Ehkä vaan itsepintaisesti yrität pyytää niitä tutkimuksia, vaikka turhauttaa varmasti.