Raskaaksi 2024

On se vaan oikeasti jopa hassua miten sitä kääntelee ajatuksissa kalenteria miettien että jos nyt tärppäis niin LA olisi silloin tai tuolloin jäisin vauvalomalle. Olen myös huomannut tuumivani kenelle ja milloin / miten asiasta kertoisin jne.
Vaan kun The täti tulee käymään, niin kyllähän se ärsyttää, surettaa ja jopa harmittaa vaikkakin vierailuun on varautunut raahaamalla kuukuppia / tamponeja tms "varmuuden vuoksi" mukana tai miettimällä jopa tuotakin raahausvaihetta aiemmin peittoheilautusten ajoituksia tai ajoittamattomuuksia.
Ei niitä noita lapsia tehdä vaan heitä saadaan!!

En vielä oo täysin perillä tosta premomista, mut eikö siihen tosiaan voi tehä omia merkintöjä? Nyt ku tein ekan cbn niin en voi merkata sitä mitenkää? Eipä sillä ympyrähän sieltä tuli kp11. Vaikuttaako se tilastoihin, kun ei pysty nyt laittaa muuta ku vain ovulaation. Taidan tämän paketin jälkeen palata liuskoihin. Näistä kyllä riittää varmaan kahteen kiertoon, ku alotin nyt eka liuskoilla.

@Aaltokukka täällä toinen laskurin käyttäjä, joulukuun 8. luukusta tulis vauva.. Oon miettinyt myös miten pysyn nahoissani ollenkaa ees siinä ku oon saanu hailakan haamun. Sekin varmaan tekee mieli jo kailottaa koko maailmalle 🙊

Nyt onkin hiivan oireita. Onkohan tässä vaiheessa kiertoa vielä turvallista ottaa kapseli hiivatulehduksen hoitoon? Satavarmasti en ole raskaana ja ovulaatiokin arviolta viikon päästä.

Onko kenelläkään muuten ollut oletetun/testissä kiinnisaadun oviksen kohdalla ollut semmoista epämääräistä pahaaoloa? Mietin että johtuuko heijaava ja alltoileva paha olo oviksesta vai söinkö eilen jotain epäilyttävää.

Mulla joskus tulee ovulaation aikana kuvotusta, siitä tulee hetkeksi sellanen heikotus että jos vaan voi hetkeksi oikasta sohvalle niin kyllä oikasen. Ei kuitenkaan mitenkään niin paha, että vaikka työpäivänä aiheuttais ongelmaa. En tiedä kyllä mistä johtuu, mutta joskus heikottaa. 😵‍💫😅

Hei! Pitkästä aikaa! Täällä mennään jo dpo 7/8 joitain pieniä oireita ja tuntemuksia on + lämmöt koholla eilisestä oikein reilusti. Silti olo, ettei ole tärpännyt, kun pettymyksiä on jo monta taustalla. Onko muita samoilla piinoilla menijöitä? 😁

Hei! Pitkästä aikaa! Täällä mennään jo dpo 7/8 joitain pieniä oireita ja tuntemuksia on + lämmöt koholla eilisestä oikein reilusti. Silti olo, ettei ole tärpännyt, kun pettymyksiä on jo monta taustalla. Onko muita samoilla piinoilla menijöitä? 😁

Mulla dpo8! Pari päivää olin turhankin toiveikas mutta tänään alko sellaset menkkajomot selkäkipuineen ettei oo hetkeen ollut, joten tuskinpa tärppäs. Koko aika vaan sellainen olo että vuoto alkaa :disappointed-face:

Menkat myöhässä kuus päivää eikä oo edes tunnu että olis hetkeen alkamassa. Kristallipalloa kenelläkään, että vois kertoa mitä nyt taas tapahtuu? 😅

Liuskatestit negoja, ikinä ei oo menkat ollu ilman syytä myöhässä näin kauaa. En usko mihinkään supermyöhään plussaankaan. Erikoista. Tai sitten se myöhänen ovulaatio venyttää kiertoa, en tiedä kun ei sekään oo ollu noin paljoa aiemmin myöhässä.

Vissiin kai dpo 15 menossa, että mun plussajuna tais mennä jo. 🧐

Täällä dpo 9 ja aika matelee :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Joko sitä huomenna uskaltaisi testata? En jaksa uskoa plussaan mut positiivista on et kahdessa kierrossa tiputteli jo 6pv ennen menkkoja, nyt 4pv niihin eikä vielä tiputtelua näkyvissä :Ok Hand Sign:

Mulla joskus tulee ovulaation aikana kuvotusta, siitä tulee hetkeksi sellanen heikotus että jos vaan voi hetkeksi oikasta sohvalle niin kyllä oikasen. Ei kuitenkaan mitenkään niin paha, että vaikka työpäivänä aiheuttais ongelmaa. En tiedä kyllä mistä johtuu, mutta joskus heikottaa. 😵‍💫😅
Joo, jotain tuommoista se oli. Teki mieli istahtaa ja hengittää syvää, mielellään suun kautta kun mahassa velloi. Nyt mennyt ohi :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

El, olisko nyt sitten dpo1 ja ootellaan viikon verran vähintään mitä sitten seuraa. Tosin olis kyllä erittäin erittäin hyvä tärppi jos tästä yhdestä kerrasta tulis plussa :tears:

Menkat myöhässä kuus päivää eikä oo edes tunnu että olis hetkeen alkamassa. Kristallipalloa kenelläkään, että vois kertoa mitä nyt taas tapahtuu? 😅

Liuskatestit negoja, ikinä ei oo menkat ollu ilman syytä myöhässä näin kauaa. En usko mihinkään supermyöhään plussaankaan. Erikoista. Tai sitten se myöhänen ovulaatio venyttää kiertoa, en tiedä kun ei sekään oo ollu noin paljoa aiemmin myöhässä.

Vissiin kai dpo 15 menossa, että mun plussajuna tais mennä jo. 🧐
Jep, edelleen sama homma, ei menkkoja, ei plussaa 😒 eikä mullakaan oo ollu koskaan tällasta että olis menkat myöhässä tälleen (muuten ku raskaana). Nyt Terolut kuuri ja josko sillä heräis kroppa taas normaaliin toimintaan 🫡 toki gynekin muistutteli että ovuloimattomat kierrot on ihan normaaleja, niitä vaan voi tulla kaikille. Mutta miks just nyt kun koskaan ennen ei oo sattunu 😩

Mietin jo että sekoittiko mun alottama estrogeeni nyt kierron tälleen vai oliko vaan surkeiden sattumusten summa.

Pieni ihmettelyn aihe.
Lopetin pillerit viime kuussa ja siitä 4 päivän päästä alkoi vuoto. Laskin siitä että alkoi kp 1. Aloitin testaamaan ovulaatiota siitä päivästä, kerran päivässä. Ei tullut mitään viivan haiventakaan testiin.

Tuosta vuodosta kp 15 alkoi uudestaan vuoto. Ei runsas, mutta 4 päivää oli vuotoa ja kevyttä kuukautiskipua. Sitten se loppui. Olen jatkanut oviksen testausta ja nyt jopa premom antaa lukuja 0,06/0,07, eli pientä viivaa alkanut näkymään. Onkohan mulla nyt sitten menossa uusi kierto ja kp 6 vai tuosta ekasta vuodosta kp 20. Miten te laskisitte?

Menkkajomot katos ja postista tuli parit testit mitkä tilasin joten olihan se pissittävä vaikka piti malttaa :tears: Nega se oli, mutta mikä hitto mun puhelinta riivaa kun olin eka näkeväni jotain hailua ja otin kuvan ja mun puhelimen kamera päätti sit tehdä siitä punertavan viivan. Toisessa kuvassa sitä ei sitten enää ollut. Että ei riitä enää se että silmät näkee omiaan vaan puhelin kehittelee omia viivoja myös :Upside Down Face:

Liitteet

• ISIMG-1001037.jpeg
    ISIMG-1001037.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 181
Menkkajomot katos ja postista tuli parit testit mitkä tilasin joten olihan se pissittävä vaikka piti malttaa :tears: Nega se oli, mutta mikä hitto mun puhelinta riivaa kun olin eka näkeväni jotain hailua ja otin kuvan ja mun puhelimen kamera päätti sit tehdä siitä punertavan viivan. Toisessa kuvassa sitä ei sitten enää ollut. Että ei riitä enää se että silmät näkee omiaan vaan puhelin kehittelee omia viivoja myös :Upside Down Face:
Ni tossa ylemmässä kyllä jotain haamua näkyy, voi olispa oikea eikä puhelimen keksintöjä 🤭

Ylemmässä minäkin näen pienenpienen haamun, toivotaan vahvistumista! 🤞😍

Mulla dpo8! Pari päivää olin turhankin toiveikas mutta tänään alko sellaset menkkajomot selkäkipuineen ettei oo hetkeen ollut, joten tuskinpa tärppäs. Koko aika vaan sellainen olo että vuoto alkaa :disappointed-face:
Joo mulla kans, mutta nega kierrossa ei näin ole ollut... Mutta testaan tällä kertaa vasta kun menkat päivän myöhässä (tiistaina siis). Mun kierto ollut nyt 27pv.

Minä näen kummassaki haamun 😍

Täälläkin alkoi vuoto eli uutta kiertoa kehiin 😊 Vaikka järkeilin mielessäni, että en edellisestä kierrosta raskautunut, niin silti kuvittelin jälleen itselleni kaikki oireet. Mikä siinä onkin, kun alkaa lasta yrittämään, niin heti tupsahtaa kaikki oireet 🙈 Toive on niin kova.

Ja harrastan tuota kanssa, että katson laskurista mihin laskettuaika sattuis. Sitäkin yritin vältellä ja odottaa kuukautisten alkamiseen ja vasta sitten katson laskureita, jos kuukautiset myöhässä... Ei onnistunut! Ja nyt harmittaa, että en päässyt marraskuisiin 😁

Kyllähän tämä yrittäminen on tunteiden vuoristorataa. Toinen lapsi ollut itsellä pitkään haaveissa ja nyt puolisokin innostui ajatuksesta. Vähän mietityttää vieläkö tässä toisen lapsen saa. Ei auta kuin yrittää ja toivoa parasta 🤞

Alavatsatuntemukset ja oireet ei lähteneet kehittymään kuten viimeksi, ja tänään ei enää ole ollut aamun jälkeen mitään. Käviköhän kokeilemassa kiinnittymistä. 🤔 Testi oli joka tapauksessa tänään nega ja perus PMS-oireet ihan täysillä tehoilla päällä. "Vasta" 10dpo, eli voi se vielä teoriassa muuttua positiiviseksi, mutta totesin jo miehellekin, että olen tuntemusten perusteella aika varma, että turha testata tämän enempää. Vähän pettynyt olo, mutta jospa ensi kierrossa sitten kävisi paremmin.

Viikonloppuna jos tulisi kiltisti täti kylään, niin seuraava yritys osuisi sopivasti pääsiäiselle. Mies työskentelee ulkomailla niin auttaisi paljon jos ei tarvitsisi erikseen tulla seksilomalle (tai siis etätöihin) Suomeen.

Voi aamuaivot 😤 miten voikaan muutamassa minuutissa unohtua ajatuksiin ja sit tajuu minkä virheen teki ku vetää vessan.. Eihän se maailmanloppu varmaan ole jos cbn lilaa ei tee aamun ensimmäisestä, mutta miten pitkään se ois paras pidättää?

Takaisin