Yrttiteetä tekisi mieli
Näppärä viestien naputtelija
Tuttu tunne, hyvin sanoitettu!@Hannie_ aina se mieli lähtee vähän siihen arvuutteluleikkiin, vaikka kuin hokis "laalaalaa en kuule sua"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuttu tunne, hyvin sanoitettu!@Hannie_ aina se mieli lähtee vähän siihen arvuutteluleikkiin, vaikka kuin hokis "laalaalaa en kuule sua"
Onko kenelläkään muuten ollut oletetun/testissä kiinnisaadun oviksen kohdalla ollut semmoista epämääräistä pahaaoloa? Mietin että johtuuko heijaava ja alltoileva paha olo oviksesta vai söinkö eilen jotain epäilyttävää.
Hei! Pitkästä aikaa! Täällä mennään jo dpo 7/8 joitain pieniä oireita ja tuntemuksia on + lämmöt koholla eilisestä oikein reilusti. Silti olo, ettei ole tärpännyt, kun pettymyksiä on jo monta taustalla. Onko muita samoilla piinoilla menijöitä?
Täällä dpo 9 ja aika matelee Joko sitä huomenna uskaltaisi testata? En jaksa uskoa plussaan mut positiivista on et kahdessa kierrossa tiputteli jo 6pv ennen menkkoja, nyt 4pv niihin eikä vielä tiputtelua näkyvissäHei! Pitkästä aikaa! Täällä mennään jo dpo 7/8 joitain pieniä oireita ja tuntemuksia on + lämmöt koholla eilisestä oikein reilusti. Silti olo, ettei ole tärpännyt, kun pettymyksiä on jo monta taustalla. Onko muita samoilla piinoilla menijöitä?
Joo, jotain tuommoista se oli. Teki mieli istahtaa ja hengittää syvää, mielellään suun kautta kun mahassa velloi. Nyt mennyt ohiMulla joskus tulee ovulaation aikana kuvotusta, siitä tulee hetkeksi sellanen heikotus että jos vaan voi hetkeksi oikasta sohvalle niin kyllä oikasen. Ei kuitenkaan mitenkään niin paha, että vaikka työpäivänä aiheuttais ongelmaa. En tiedä kyllä mistä johtuu, mutta joskus heikottaa.
Jep, edelleen sama homma, ei menkkoja, ei plussaa eikä mullakaan oo ollu koskaan tällasta että olis menkat myöhässä tälleen (muuten ku raskaana). Nyt Terolut kuuri ja josko sillä heräis kroppa taas normaaliin toimintaan toki gynekin muistutteli että ovuloimattomat kierrot on ihan normaaleja, niitä vaan voi tulla kaikille. Mutta miks just nyt kun koskaan ennen ei oo sattunuMenkat myöhässä kuus päivää eikä oo edes tunnu että olis hetkeen alkamassa. Kristallipalloa kenelläkään, että vois kertoa mitä nyt taas tapahtuu?
Liuskatestit negoja, ikinä ei oo menkat ollu ilman syytä myöhässä näin kauaa. En usko mihinkään supermyöhään plussaankaan. Erikoista. Tai sitten se myöhänen ovulaatio venyttää kiertoa, en tiedä kun ei sekään oo ollu noin paljoa aiemmin myöhässä.
Vissiin kai dpo 15 menossa, että mun plussajuna tais mennä jo.
Ni tossa ylemmässä kyllä jotain haamua näkyy, voi olispa oikea eikä puhelimen keksintöjäMenkkajomot katos ja postista tuli parit testit mitkä tilasin joten olihan se pissittävä vaikka piti malttaa Nega se oli, mutta mikä hitto mun puhelinta riivaa kun olin eka näkeväni jotain hailua ja otin kuvan ja mun puhelimen kamera päätti sit tehdä siitä punertavan viivan. Toisessa kuvassa sitä ei sitten enää ollut. Että ei riitä enää se että silmät näkee omiaan vaan puhelin kehittelee omia viivoja myös
Menkkajomot katos ja postista tuli parit testit mitkä tilasin joten olihan se pissittävä vaikka piti malttaa Nega se oli, mutta mikä hitto mun puhelinta riivaa kun olin eka näkeväni jotain hailua ja otin kuvan ja mun puhelimen kamera päätti sit tehdä siitä punertavan viivan. Toisessa kuvassa sitä ei sitten enää ollut. Että ei riitä enää se että silmät näkee omiaan vaan puhelin kehittelee omia viivoja myös
Joo mulla kans, mutta nega kierrossa ei näin ole ollut... Mutta testaan tällä kertaa vasta kun menkat päivän myöhässä (tiistaina siis). Mun kierto ollut nyt 27pv.Mulla dpo8! Pari päivää olin turhankin toiveikas mutta tänään alko sellaset menkkajomot selkäkipuineen ettei oo hetkeen ollut, joten tuskinpa tärppäs. Koko aika vaan sellainen olo että vuoto alkaa
Minä näen kummassaki haamunMenkkajomot katos ja postista tuli parit testit mitkä tilasin joten olihan se pissittävä vaikka piti malttaa Nega se oli, mutta mikä hitto mun puhelinta riivaa kun olin eka näkeväni jotain hailua ja otin kuvan ja mun puhelimen kamera päätti sit tehdä siitä punertavan viivan. Toisessa kuvassa sitä ei sitten enää ollut. Että ei riitä enää se että silmät näkee omiaan vaan puhelin kehittelee omia viivoja myös