Raskaaksi 2024

Mikähän mun ihoa nyt ärsyttää. Finnit elää vahvasti hormoonien mukaisesti, ennen menkkoja räjähtää kasvot aika pahasti, mutta nyt on vasta kp8 ja näytän ihan kamalalta 👹 en tiiä oliko sit vaan laiskempi hoito vklopun aikana mistä suuttu vai mikä. Lukemani mukaan ei pitäs olla ovulaatiota enteilevä oire.

Jatkan vielä tähän omaan vuodatukseen..vuodosta. Tiputtelu on jatkunut menkkojen loppumisesta asti, välillä vähemmän ja sit taas enemmän, niinku tänä aamuna tosi punasta vv. Välissä enempi ruskeeta töhnää. Voiko tämä kieliä nyt jostain hormoonihäiriöstä? Mitä sitä nyt koittas vinkua sieltä lapsettomuushoitotaholta tutkittavaksi. Ärsyttää ku ei etene asiat 😑 tai no joo miestä tutkitaan ja hoidetaan, mutta eikö ois hyvä varmistella mustakin jotain täs samalla? On vaan tehty sisäultraus jossa ei vissiin voinu kaikkea tosi hyvin nähdä, koska silloin oli just menkat.

Jatkan vielä tähän omaan vuodatukseen..vuodosta. Tiputtelu on jatkunut menkkojen loppumisesta asti, välillä vähemmän ja sit taas enemmän, niinku tänä aamuna tosi punasta vv. Välissä enempi ruskeeta töhnää. Voiko tämä kieliä nyt jostain hormoonihäiriöstä? Mitä sitä nyt koittas vinkua sieltä lapsettomuushoitotaholta tutkittavaksi. Ärsyttää ku ei etene asiat 😑 tai no joo miestä tutkitaan ja hoidetaan, mutta eikö ois hyvä varmistella mustakin jotain täs samalla? On vaan tehty sisäultraus jossa ei vissiin voinu kaikkea tosi hyvin nähdä, koska silloin oli just menkat.
Kyllä mä koittaisin ainakin sieltä saada jotain tutkimuksia, perustele sillä että vuotohäiriöitä tullut? Taitaa valitettavasti olla nykyään julkisella että aika paljon pitää osata itsekin vaatia että asiat etenee, mikä on tosi kurjaa 🙁 varsinkin jos sulla ei oo ennen tuollasta ollut niin kannattaa yrittää kyllä saada tutkittavaksi.

Täällä toivotaan myös raskautta. Viimeisen 8 kk aikana kaksi perättäistä keskenmenoa, jälkimmäinen tapahtui vasta viime viikolla joten tovin tässä saa nyt odotella seuraavaa mahista. Ensi reaktio oli kyllä että onko mitään järkeä edes enää yrittää, mut niin vaan mieli on kummallinen ja ajatukset ovat kääntyneet jo tulevaan. Että josko sitä nyt vielä ainakin kerran yrittäisi.

Mä oon ovistestit niin digit kun liuskatkin tehny aina heti aamun ekasta pissasta. En pystyis töissä tekemään ja juon niin paljon kahvia aamuisin että ramppaan vessassa usein :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Välillä liuskan tehnyt sit vielä illalla.

Dpo5 ja alkaa jo hajottaa tää odottelu. Viime kierron zen tilasta oo mitään enää jäljellä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Eilen vihloi jonnekkin kohdun tietämille oudosti jonkun aikaq ja vähän sen jälkeen kun nousin tuolilta ylös tuli ihan hirveä repäisykipu ja koko loppupäivänkin tuntui alavatsalla ikävältä. Vähän toiveet heräili mutta tosi aikaistahan ois mitään tapahtua joten koitan ajatella että noi luget vaan nyt aiheuttaa kipuja. Yritän olla ostamatta ja testailematta liian aikaisin, mulla ois yks digi minkä viime kierrossa ostin niin jospa vaikka sen tekis viikonloppuna. Mutta saa nähdä maltanko, tuskinpa :Face With Tears Of Joy:

Mä oon ovistestit niin digit kun liuskatkin tehny aina heti aamun ekasta pissasta. En pystyis töissä tekemään ja juon niin paljon kahvia aamuisin että ramppaan vessassa usein :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Välillä liuskan tehnyt sit vielä illalla.

Dpo5 ja alkaa jo hajottaa tää odottelu. Viime kierron zen tilasta oo mitään enää jäljellä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Eilen vihloi jonnekkin kohdun tietämille oudosti jonkun aikaq ja vähän sen jälkeen kun nousin tuolilta ylös tuli ihan hirveä repäisykipu ja koko loppupäivänkin tuntui alavatsalla ikävältä. Vähän toiveet heräili mutta tosi aikaistahan ois mitään tapahtua joten koitan ajatella että noi luget vaan nyt aiheuttaa kipuja. Yritän olla ostamatta ja testailematta liian aikaisin, mulla ois yks digi minkä viime kierrossa ostin niin jospa vaikka sen tekis viikonloppuna. Mutta saa nähdä maltanko, tuskinpa :Face With Tears Of Joy:
Täällä dpo 6 ja samat fiilikset, aika kuluu hitaasti ja välillä mietin et voisko olla raskaana ja seuraavassa hetkessä mietin et en varmasti ole :Face With Tears Of Joy: tuskin jaksan odottaa menkkoihin asti vaan testaan aiemmin.

Lukenut teidän viestejä kierrosta ja ei voi muuta kuin ihmetellä tätä naisten kehoa. Kuukautiset alkoivat viime maanantaina ja yleensä kestävät sen 5-6 päivää. Nyt kuitenkin menkat kestivät joku 3 päivää ja sen jälkeen tullit vain vaaleanpunaista valkovuotoa jota ei edes valu alushousuihin asti. Nyt kullä tänään huomaan, että valkovuoto ei ooe enää niin vaaleanpunaista, mutta kuitenkin. Mikähän juttu tämäkin nyt on kun ei ikinä aikaisemmin tällaista ole ollut. Yleensä tullut verisen vuodon jälkeen pari päivää ruskeaa tiputtelua ja siinä se. On nämä jutut kyllä hankalia...

Lasketaanko tuo siis jo plussaksi vaikka on vaan tuo testiviivan reuna tummempi? Eli ei oo siis koko viiva täysin tumma, laitan tähän vielä eri kuvan. Aattelin että täytyy olla vielä tummempi kokonaan 😅🙈

/Muoks. Oon siis vähän aloittelija vielä näiden ovistestien kanssa. 😁
Voithan sä testailla vielä parina päivänä, jos sulla on lisää testejä 😊 Varmaan vähän yksilöllistä, että onko tää jo plussa. Itsellä tummuis vielä tästä lisää niin että on lopulta ihan musta verrattuna tohon kontrolliviivaan 😅 Jos saisin tän sun testin vahvuisen viivan, tekisin testin vielä samana päivänä uudestaan tai seuraavana päivänä. Varmasti on kyllä ihan käsillä jo ovis 🤩

Mulla myös tuputtelee miten sattuu. Seksinkin jälkeen. Pelkään että se mun kohtutulehdus ei ookkaan ab kuurista huolimatta parantunut mutta toki voi myös johtua endometrioosista 🙄 Ketuttaa tosi kovin. Flon mukaan ovis oli just että ehkä liittyi siihen. Eiliselle sitä ennusti ja eilen oli tosi kipee, tärähtely kävellessä koski ja turvotti...

Ja nyt täälläkin iltaa kohden valkovuodon punaisuus taas lisääntyy ja alavatsassa välillä epämiellyttävä tunne... mitä hittoa tämä nyt on 🥲🥲

Voithan sä testailla vielä parina päivänä, jos sulla on lisää testejä 😊 Varmaan vähän yksilöllistä, että onko tää jo plussa. Itsellä tummuis vielä tästä lisää niin että on lopulta ihan musta verrattuna tohon kontrolliviivaan 😅 Jos saisin tän sun testin vahvuisen viivan, tekisin testin vielä samana päivänä uudestaan tai seuraavana päivänä. Varmasti on kyllä ihan käsillä jo ovis 🤩

Testasin nyt vielä tänään tässä illalla ja tuli tämmönen, eli selvästi haaleampi viiva. Oiskohan tuo eilinen ehkä sitten ollut plussa, ovisoireet löytyy niin ehkäpä. Testailen mielenkiinnosta vielä pari päivää. 😅

Liitteet

• IMG_0454.jpeg
    IMG_0454.jpeg
    563.3 KB · Katsottu: 48
Lasketaanko tuo siis jo plussaksi vaikka on vaan tuo testiviivan reuna tummempi? Eli ei oo siis koko viiva täysin tumma, laitan tähän vielä eri kuvan. Aattelin että täytyy olla vielä tummempi kokonaan 😅🙈

/Muoks. Oon siis vähän aloittelija vielä näiden ovistestien kanssa. 😁

Lasketaan, näillä testeillä omat ovisplussa ei ole edes noin vahvoja! Digitaalisella aina joutunut varmistamaan kun jää niin haaleaksi.

Testasin nyt vielä tänään tässä illalla ja tuli tämmönen, eli selvästi haaleampi viiva. Oiskohan tuo eilinen ehkä sitten ollut plussa, ovisoireet löytyy niin ehkäpä. Testailen mielenkiinnosta vielä pari päivää. 😅
Se kun testiin tulee vahvat viivat, niin se on muistaakseni dpo -1, eli jos lauantaina tulis vahvat viivat, niin ovis on siitä 12-24h eteenpäin, eli sunnuntai laskettais oviksen ajaks eli dpo 0, ja maanantai ois sit dpo 1 😌

Ja täällä vissiin jotain nyt tapahtuu kp18 🥳 tai ainakin kroppa toimii. Joko sanoisitte että tuo alin on plussa 🤔🤔 tänä aamuna ekasta vessakäynnistä tuo.

Oon nyt mennyt vähän testihulluksi, mutta oon vertaillut eri merkkejä samasta pissasta ja kyllä huomaa eron miten ne reagoi. 😯

Liitteet

• Screenshot_20240312_065646_Premom.jpg
    Screenshot_20240312_065646_Premom.jpg
    440.7 KB · Katsottu: 102
Nyt on sellanen tunne, että häiritsen, jos taas laitan viestiä oysiin ja heitän näitä itsediagnoosiin perustuvia tutkimuspyyntöjä. Tuntuu et jotku lääkärit näkee heti punasta 😣🥺🫣 mut on se kyllä perseestä jos tässä turhaa hajottaa itteensä epäonnistuneihin kiertoihin ja sit myöhemmin hoksataan "katos vaan! Eipä se luomuna voikkaan onnistua, koska x, mutta tämämpä voi helposti korjattavissa!"

@Fiarlán iltapäivästä tai illasta voi hyvinkin olla plussa, toisilla se plussa tulee suht' yllättäen.
Ja täällä vissiin jotain nyt tapahtuu kp18 🥳 tai ainakin kroppa toimii. Joko sanoisitte että tuo alin on plussa 🤔🤔 tänä aamuna ekasta vessakäynnistä tuo.

Oon nyt mennyt vähän testihulluksi, mutta oon vertaillut eri merkkejä samasta pissasta ja kyllä huomaa eron miten ne reagoi. 😯
Mulla ei ois ihan vielä, mutta lähellä se on! Testaisin illalla vielä uusiksi ja jokatapauksessa tänään on sit erittäin hyvä päivä sekstailla 😄

Täällä alkoikin menkat, eli oli vain myöhässä 😔 Miten sitä aina kuvittelee itselleen kaikkia raskausoireita ja elättelee toiveita. Tää kp1 on itselle jotenkin aina henkisesti raskain päivä ja tääkin aamu mennyt vaan itkiessä.

Noh, jos jotain positiivista haluaa löytää, niin ainakin luteaalivaihe jäi nyt edes vähän pidemmäksi. Toivotaan, että jatkuis näin, niin olis edes vähän paremmat mahdollisuudet kiinnittymiseen.

Takaisin