Raskaaksi 2024

Voi aamuaivot 😤 miten voikaan muutamassa minuutissa unohtua ajatuksiin ja sit tajuu minkä virheen teki ku vetää vessan.. Eihän se maailmanloppu varmaan ole jos cbn lilaa ei tee aamun ensimmäisestä, mutta miten pitkään se ois paras pidättää?
Muutama tunti varmasti olisi hyvä pidättää 🤔

Voi aamuaivot 😤 miten voikaan muutamassa minuutissa unohtua ajatuksiin ja sit tajuu minkä virheen teki ku vetää vessan.. Eihän se maailmanloppu varmaan ole jos cbn lilaa ei tee aamun ensimmäisestä, mutta miten pitkään se ois paras pidättää?
mie teen yleensä kaikki testit aamun toisesta pissasta, ja pidätys noin 2-3 h☺

Pieni ihmettelyn aihe.
Lopetin pillerit viime kuussa ja siitä 4 päivän päästä alkoi vuoto. Laskin siitä että alkoi kp 1. Aloitin testaamaan ovulaatiota siitä päivästä, kerran päivässä. Ei tullut mitään viivan haiventakaan testiin.

Tuosta vuodosta kp 15 alkoi uudestaan vuoto. Ei runsas, mutta 4 päivää oli vuotoa ja kevyttä kuukautiskipua. Sitten se loppui. Olen jatkanut oviksen testausta ja nyt jopa premom antaa lukuja 0,06/0,07, eli pientä viivaa alkanut näkymään. Onkohan mulla nyt sitten menossa uusi kierto ja kp 6 vai tuosta ekasta vuodosta kp 20. Miten te laskisitte?
Oisko tuo eka vuoto voinut olla tyhjentymisvuoto ja sitten toi toka oli ekat menkat? Laskisin varmasti itse ton tokan vuodon alkamispäivän kp1:ksi.

Laitan nyt tännekin puolelle tämän mitä kirjoittelin tuonne Haaveena esikoinen -puolelle myös🙊

Nyt tosiaan dpo9 ja eilen tein ekat testit ja niissä olin jotain hailuraa näkevinäni, mutta samaan aikaan koin itseni hulluksi jo😂
Tänään sitten aamupisusta päätin tehdä uudet testit ja nämähän nyt jo asiaa selkeyttivät huomattavasti 😍 nyt vaan toivon ja rukoilen, että pysyisi matkassa ja kaikki sujuisi hyvin🥺❤️

IMG20240315091906.jpg

Laitan nyt tännekin puolelle tämän mitä kirjoittelin tuonne Haaveena esikoinen -puolelle myös🙊

Nyt tosiaan dpo9 ja eilen tein ekat testit ja niissä olin jotain hailuraa näkevinäni, mutta samaan aikaan koin itseni hulluksi jo😂
Tänään sitten aamupisusta päätin tehdä uudet testit ja nämähän nyt jo asiaa selkeyttivät huomattavasti 😍 nyt vaan toivon ja rukoilen, että pysyisi matkassa ja kaikki sujuisi hyvin🥺❤️

View attachment 131951
varovaiset onnittelut 🥰

Juuri tuollaista unohdusta varten mulla oli edellisessä kierrossa vessanpöntönkannenpäällä puhdas muovirasia...talteenottoa varmistamassa. Tosin sama kai minkä siihen olis aivojen herättäjäksi laittanut. Pari kertaa havahduin kun rasia pyöri pitkin lattiaa lähes pimeässä vessassa unisena asioidessa. No, täti tuli kylään aikataulun mukaan ja niinpä jätin koko testaamisen väliin.

Juuri tuollaista unohdusta varten mulla oli edellisessä kierrossa vessanpöntönkannenpäällä puhdas muovirasia...talteenottoa varmistamassa. Tosin sama kai minkä siihen olis aivojen herättäjäksi laittanut. Pari kertaa havahduin kun rasia pyöri pitkin lattiaa lähes pimeässä vessassa unisena asioidessa. No, täti tuli kylään aikataulun mukaan ja niinpä jätin koko testaamisen väliin.

Mullakin purkki oli ihan vieressä 🤦🏻‍♀️

Tunnempa itseni tyhmäksi. Ravasin lääkärissä asti sen tuikkimisen takia. Se osui oletetun ovulaation päälle ja nyt se on poissa.... 🫣 Onko mahdollista että kun ei oo moneen vuoteen ollut kuukautisia ja nyt kun kierto palaa normaaliksi ja ikää on tullut (+endometrioosi) oviskivut olisikin oikeesti tosi kivuliaat? Kun tiputteli vertakin 😆

Kohdussa tuntuu painetta, nännit on herkät (apua...). Ekaa kertaa ei tee mieli testata! Käsittämätöntä. Meinasin odottaa menkkojen alkua tiistaille. 😁

Tunnempa itseni tyhmäksi. Ravasin lääkärissä asti sen tuikkimisen takia. Se osui oletetun ovulaation päälle ja nyt se on poissa.... 🫣 Onko mahdollista että kun ei oo moneen vuoteen ollut kuukautisia ja nyt kun kierto palaa normaaliksi ja ikää on tullut (+endometrioosi) oviskivut olisikin oikeesti tosi kivuliaat? Kun tiputteli vertakin 😆

Miksipäs ei 🧐 toki ovulaatiot on varmasti toooosi yksilöllisiä, mutta ainakin mulla on vuosien mittaan muuttunut mitä tunnen ja miltä tuntuu. Nykyään ovulaatiot tuntuu paineena ja "kipupiikkeinä", toisinaan menee ilman tuntemuksia. 😁 En oo asiantuntija, mutta omaan kokemukseen nojaten uskoisin että on ihan mahdollista, että muuttuu suuntaan tai toiseen.

Kohdussa tuntuu painetta, nännit on herkät (apua...). Ekaa kertaa ei tee mieli testata! Käsittämätöntä. Meinasin odottaa menkkojen alkua tiistaille. 😁

Oiii kuulostaa hyvältä! Ja tsemppiä, kerta meinaat malttaa tiistaille - itsellä ei kyllä sinni riittäisi. 😂😍

Täällä tosiaan mennään kp3, lähinnä helpottunut olo kun viimein menkat tuli. Greippi otettu ruokalistalle, samoin foolihappo aloitettu jälleen.

Oiii kuulostaa hyvältä! Ja tsemppiä, kerta meinaat malttaa tiistaille - itsellä ei kyllä sinni riittäisi. 😂😍

Täällä tosiaan mennään kp3, lähinnä helpottunut olo kun viimein menkat tuli. Greippi otettu ruokalistalle, samoin foolihappo aloitettu jälleen.
Sä pääsit jo uuteen kiertoon, jee! Täällä vieläkin odotellaan 😭

Sä pääsit jo uuteen kiertoon, jee! Täällä vieläkin odotellaan 😭
Joo, melkeen heti ku kirjotin että ei edes tunnu että menkat ois alkamassa, niin alkoi. 😅 Siis ihan super outo kierto kyllö oli, toivotaan että säkin tuut pian perässä!

Oisko tuo eka vuoto voinut olla tyhjentymisvuoto ja sitten toi toka oli ekat menkat? Laskisin varmasti itse ton tokan vuodon alkamispäivän kp1:ksi.

Varmaan olet oikeassa! Ehkä se menkkavuoto oli tuon välin lyhyyden takia niukempaa.

Onko vihdoin ovis olla lähestymässä?

Toisesta vuodosta kp 9 (ja ensimmäisestä kp 23).

Dpo11 ja testit negaa. Ei siis marrasvauvaa meille.. No jos jotain positiivista niin ei myöskään tiputtelua oo ollut eli jotain hyötyä lugeista. Kamalat oireet ne on kyllä aiheuttanut, pahoinvointia ja tissikipua jota normaalisti ei oo ikinä niin nousi niidenkin takia toiveet korkealle. Menkkoja odotellessa ja sitten toivotaan jouluvauvaa :smiling face with heart-eyes: Keksin siitäkin hyvän puolen jos tärppäis niin sais olla rauhassa kotona joulun, raskaana tai vauvan kanssa ja jäis sukuloinnit väliin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Täälläkin dpo 10-11 ja oireet katosi kuin seinään yön aikana. Oisko ollu kiinnittymisyritys. 😭 En ole testannut, en ole edes ostanut testiä kiusaamaan kaappiin tässä kierrossa. 🙈 Menkkojen pitäisi alkaa ti-ke

Takaisin