Raskaaksi 2024

Tässä kun näitä erilaisia oireita mietin (tai niiden puuttumista), niin tulipas mieleen yksi oire, mikä mulla esiintyy yleensä oviksen ja menkkojen välillä satunnaisesti mutta varmasti useamman kerran joka kierrossa. Eli istumasta ylösnoustessa sellanen repäsykramppi. Ja sellasta ei ole tullu tässä kierrossa vielä kertaakaan. Voisko tai saisko ajatella sen tarkottavan sitte jotain?! 😇😄

Nyt kun kyselyn vauhtiin pääsin niin haittaako liukuvoiteet raskaaksi tuloa? 🤔

Vissiin joissakin voi olla jotain tai ainakin orgasmigeelissä, mikä tuli joulukalenterista luki, ettei sitä suositella käytettäväksi lapsentekopuuhissa. Voi olla tietysti näitä varatoimia, jos ei oo tarpeeksi tutkittu.

Täällä mennään uutta kiertoa jo kp5, ensi viikolla ovis🤗 Ja sitten taas odotellaan🙈 Harmitti kuukautisten alkaessa aivan perkuleesti ettei ole vielä tärpännyt🥺 Nyt tosiaan viimeinen kierto josta mahis saada vauva tälle vuodelle, se olisi unelma❤️ Ihanaa että täällä olikin jo pikkutontut mainittu, toivottavasti mahdollisimman moni plussaisi ja saisi maailman parhaan joululahjan❤️

Oi, viime yönä näin niin eläväisesti unta siitä, mistä varmasti kaikki tämän ketjun kirjoittelijat haaveilevat - nimittäin erittäin selkeä plussa pärähti testiin :red-heart: Harmi vain, että kp 11 semmoista on aika mahdoton saada oikeasti. Täällä ollaan taustalla oltu, ei mitään erityistä kuulumista näin alkukiertoon. Olin taas flunssassa pe alkaen, toivottavasti ei vaikuta ovikseen, jonka pitäis olla tän viikon lopulla. Tässä kierrossa en ole nyt tikuttanut, yritän opetella tulkitsemaan omaa kehoa. Tsemppiä kaikille!

Oma kropan toiminta herättää hieman ihmetystä, menossa kp 7 ja varsinaiset menkat kestivät normaalin 3-4 päivää, jonka jälkeen kaksi päivää maitokahvin väristä rusehtavaa vuotoa ja aika voimakastakin alavatsakipuilua, lähinnä munasarjoissa (vihloo ja nipistelee).
Mulla ei ole tota rusehtavaa vuotoa koskaan vaikka tiedän, että se on toisilla ihan tavallista. Mitä lie, nyt se on muuttunut runsaaksi valkovuodoksi, nipistely onneksi hellittänyt.

Viime kierrossa oli sama homma, että menkkojen vikoina päivinä/loputtua nipisteli voimakkaasti munasarjoja, onko muilla tälläistä? 😅 muutenkin muutamat luomumenkat olleet todella kivuliaita nyt, edellisessä kierrossa niin kovaa kipua ensimmäisenä vuotopäivänä että harkitsin sairaslomaa.
Sanoin miehellekin, että toivon tärppiä siinäkin mielessä pian ettei tätä helvettiä tarvisi joka kuukausi käydä läpi. 😂 onneksi nyt oli suht. kivuttomat menkat.

Mulla aina ovisplussa tullut vasta kp 20-23 mitä näitä oviksia nyt tikuttelin🤔 nyt onkin sit oviksen mukaan rv4+5 ja neuvolan mukaan rv5+6 🙈

viikot tarkentuu sitten nt-ultrassa. Meillä hyppäsi 10 päivää laskettu aika eteenpäin tuolloin.. vauva syntyi 10 pvä etuajassa. Eli juuri kuin pitkin 😆

Selailin äsken vähän apteekin sivua ja löysin sieltä jonkun intiimiöjyn missä sanotaan että turvallinen siittiöille. Uskalaatkohan sellaista käyttää?

viikot tarkentuu sitten nt-ultrassa. Meillä hyppäsi 10 päivää laskettu aika eteenpäin tuolloin.. vauva syntyi 10 pvä etuajassa. Eli juuri kuin pitkin 😆
Niinhän se on, meilläkin esikoinen siirtyi tikutetusta oviksesta 4 päivää eteenpäin ja syntyi käynnistettynä 41+5, oli pitkä raskaus🤣

Pakko kysyä täällä, kun nää ovulaatiotestit on uus tuttavuus itselle 🤔 onko tämä nyt positiivinen ovis?
Ja olisiko nyt siis ovulaatio tapahtumassa huomenna? Vai miten nää meni😅
Eilen talleteltu ja huomenna vielä tarkoitus.. mutta olisko parempi ollut jo tänään?😅

Vaikeeta tämä 🙊
IMG_20240305_140113.jpg

Pakko kysyä täällä, kun nää ovulaatiotestit on uus tuttavuus itselle 🤔 onko tämä nyt positiivinen ovis?
Ja olisiko nyt siis ovulaatio tapahtumassa huomenna? Vai miten nää meni😅
Eilen talleteltu ja huomenna vielä tarkoitus.. mutta olisko parempi ollut jo tänään?😅

Vaikeeta tämä 🙊View attachment 131703

On plussa. Ja ovis laskennallisesti huomenna. Yleensä 12-24h plussasta irtoaa.
Itse pitäisin tänään välipäivän jos eilen on ollut seksiä ja huomenna sit uusinta kierros.

Kp 17 ja ovisplussa pärähti tänään. Inssi tehty ja nyt odotellaan lauantaita että pääsee aloittaa lugesteronit. Sain jo valmiiksi reseptin seuraavaan kiertoon letrozolille jos ei tästä tärppää.

On kyllä oireisempi ovis kun viime kierrossa. Kävellessä tuntuu että vasen munasarja räjähtää ja limoja ois vaikka muille jakaa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Toivottavasti tietää hyvää tämä!

Kylläpäs menee stressaamiseksi tämä ovulaation metsästys. Onestepin testeissä ei näy oikein mitään, premom näytti viimeisimmästä testistä vaan 0,08 vaikka kaiken järjen mukaan pitäis olla arvojen pikkuhiljaa nousussa. Oireita oikein mihinkään päin ei oo. Jos ei lasketa sitä että alkaa tehdä enemmän mieli 😅 mietin että heitänkö tässä kierrossa nyt testeillä kuikkaa ja ens kierrossa sitten digit heti kehiin.

Positiivisia uutisia siitä, että eilen kävin rinnan ultrassa ja sieltä tuli puhtaat paperit 🥳 menkkojen jälkeen oli kipukin poissa, nyt on tulossa takaisin.

Kp29 ja parista viime päivien menkkajomoiluhetkestä huolimatta vuodosta ei näy vielä merkkiäkään. Alkaa kuumottamaan :Face Without Mouth: Huomenna tulee onneksi yökylä-vieraita niin ei ehdi miettimään asiaa (ellen sitten mene avautumaan), torstaista tai perjantaista kannattaisi varmaan testata jos ei sitä ennen muuta kuulu.

Kierron alkua odotan siinäkin mielessä että pitäisi syödä hiivalääke jota ei parane ottaa raskaana, toistuvia tulehduksia on ollut sen verran pitkään että nyt olisi korkea aika päästä siitä vaivasta eroon.

Sellasta mietin tänään, että onko teillä jotka olette raskaana olleet ollut silloin rintojen kipu/arkuus erilaista kuin ennen menkkoja? 🤔 Tiedän että on yksilöllisiä asioita ja voi samalla henkilölläkin olla erilailla seuraavalla kerralla, mutta tässä piinaillessa sitä vaan miettii kaikkea ja yrittää löytää jotain normaalista poikkeavaa, mikä vois kieliä mahdollisesta raskaudesta 🤭😅 Mulla on tässä kierrossa enemmänkin sellasta kokonaisvaltasta rinnuksien arkuutta kuin puhdasta tissikipua. Tuntuu siis rintojen lisäksi myös yleisesti koko alueella, voi tietysti johtua siitäkin kun on ehkä normaalia enemmän turvoksissa 🤔
Tällasta tiistai-illan pohdintaa 😄

Minäkin ajattelin tänne keskusteluun liittyä 😊 Toisen lapsen yritys aloitettiin nyt tästä kierrosta. Itse en osaa arvioida yhtään omaa ovulaatiota, joten ehkä ensi kierrosta kokeilen ovulaatiotestejä. Jos niillä pääsisi vähän jäljille. Ikää tulee tänä vuonna 35 ja esikoinenkin täyttää jo 4. Olin aina ajatellut haluavani kaksi lasta pienellä ikäerolla, mutta nyt ikäeroa tulee enemmän, jos tässä ylipäätään vielä onnistuu raskaaksi tulemaan. Toiveikkaana siis tulevaan 🤞

Mä raskaudun joka kierrosta. Aina tiedän että tikkuun tulee toinen viiva joko kemiallinen tai sit pidemmälle mennyt. Nyt ei oo kuitenkaan hedelmää tullut. Ja päätettiin että kai me luovutetaan kun kuitenkin seitsemän lasta jo❤️ perseestä tämäkin että tietää että tikussa kaksi viivaa mutta mitään ei tule.

Takaisin