@Jonttuli88 Mulla jäänyt pari kertaa todistetusti ovis tulematta, ultralla on siis varmistunut etten ovuloinut ja oon epäillyt että on saattanut olla muitakin kiertoja etten oo ovuloinut (menkat sit tullu ajallaan teroluteilla, niin ei varmuutta).
Ekassa ovuloimattomassa kierrossa sain melkein plussan normi ovisaikaa kp14-16. Sit oli tiputtelua joskus kp20+ ja ajattelin et menkat alkaa. Ei alkanut. Kp30-31 olikin ovisoireita ja sain tosi selkeän ovisplussan testiin. Menkkoja ei alkanut millään kuulumaan ja joskus kp46 menin gynelle, jossa todettiin etten oo ovuloinut ja sain terot uuden kierron käynnistämiseen.
Nyt tokassa varmasti ovuloimattomassa tuli outoa tiputtelua kp10-12, selkeät ovisoireet oli kp8-10 ilman lh huippua testeissä ja kp12 menin gynelle. Totesi, että limakalvo on jo sekretorisessa eli oviksen jälkeisessä vaiheessa, ei keltarauhasta missään kuitenkaan. Eli en ollut ovuloinut oikeasti.
Teroluteilla tää uus kierto käynnisty ja nyt kaikki merkit viittaa siihen et ovuloin oikeasti tällä kertaa (lh huippu, ovisoireet, lämmön nousut ja luteaalivaiheen oireet)
itse aion jatkaa lämpöjen mittailua, sillä sen avulla sit saa varmistettua sitä oviksen tapahtumista.