KiitosVoi että, varovaiset onnittelut! Näin mun silmään näyttää kyllä lupaavalta dpo12! Ja justhan meillä oli pari viikkoa sitten puhetta tuolla letro-keskustelussa, että ehkä tää on just se teidän kierto![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KiitosVoi että, varovaiset onnittelut! Näin mun silmään näyttää kyllä lupaavalta dpo12! Ja justhan meillä oli pari viikkoa sitten puhetta tuolla letro-keskustelussa, että ehkä tää on just se teidän kierto![]()
Oon tosi pahoillani.Jooh eiköhä jää kemialliseksi… oli nyt aamulla testi vähä haaleempi ku eile illasta ja digi sano ”ei raskaana”![]()
Tuntuu varmasti pahalta 
Vaikea sanoa. Mä oon saanu niin kamalan viivan joskus tästä rfsun muiden ollessa täysi nega. Ja kokemuksesta tiedän että pc on ollu herkempi kun tämä, eli ei voinu oikee olla mikää muu ku viallinen testiÄrsyttäviä nämä rfsu:t.. tänään pitäis kuukautisten alkaa, toki kun kierto on mitä sattuu niin dpo:sta ei täyttä varmuutta, mahdollisesti dpo 14. Kovin hailakkaa antaa, viivanpaikka taitaa olla..
Vaikea sanoa. Mä oon saanu niin kamalan viivan joskus tästä rfsun muiden ollessa täysi nega. Ja kokemuksesta tiedän että pc on ollu herkempi kun tämä, eli ei voinu oikee olla mikää muu ku viallinen testi![]()
Uskoisin että alkuraskaudessa kipuilut varmaan aika yksilöllisiä ja varmasti voi olla ihan harmittomiakinMiten helpotan oloani, uskaltaako laittaa kaurapussin alavatsaan?
Kieltämättä, mutta lohduttaudun sillä, että ainaki mun on mahdollista raskautuaOon tosi pahoillani.Tuntuu varmasti pahalta
![]()
![]()
Täällä tänää kp1.
Tein aamulla testin kaiken varalta, oli negatiivinen.
Ja vuoto alkoikin sitten aamupäivällä. Nyt olikin kierto 28 eikä 29.
Noh, ei auta kuin ostaa lisää ovistestejä ja uutta putkeen.![]()
Kuvaa!Anteeksi kielenkäyttöni, mutta mitä helkkaria. Miten mun äsken tekemä testi voi olla samallainen ellei aavistuksen vahvempi ku eilinen mistä laitoin kuvanki![]()
Ylempi eilinen, alempi äsköneKuvaa!![]()
Täähän näyttää kyllä ihan plussaltaYlempi eilinen, alempi äsköne![]()
Huominen sen taitaa näyttää mihi suuntaa mennäänPäivässä ei välttämättä suurta muutosta tapahdu, kahdessa jo pitäisi näkyä eroa...![]()