Raskaaksi 2023

Voi että, varovaiset onnittelut! Näin mun silmään näyttää kyllä lupaavalta dpo12! Ja justhan meillä oli pari viikkoa sitten puhetta tuolla letro-keskustelussa, että ehkä tää on just se teidän kierto 🥰🙏
Kiitos🥰 niin oli puhetta, ihana yllätys oli. Tää oli toinen kerta, että oikeelta ovuloin ja nyt siitä tärppäs🤩 muuten oon aina ovuloinu vasemmalta.

Iija-99. ❤️🥺

Täällä dpo 9 ei mainittavaa juurikaan. Eilen pasahti tutunoloinen ruusufinnin alku ylähuuleen ja leukaan. Samoin joka talvinen sormienväli kutina näppylöineen ärmähti päälle. Ärsyttävää!Kutittaa..

Kuviteltua oiretta on ollut eiliseen asti. Nyt ei oikeastaan mitään. Ostin eilen ekaa kertaa ikinä apteekin ultratestin x 2. Turhaa huomenna testata mutta testaan silti. Kaiken kaikkiaan skeptinen olo tähänKIN kiertoon. 🙄

Täällä myös negaa testattu. Eiköhän menkat ala viimestään torstaina.

Kohti kolmatta kiertoa, ei pidä vielä lannistua. Yritän ajatella, että mielummin muutama kierto negoja ja toivottavasti pysyvä plussa kuin se mitä esikoista yrittäessä: nopeat plussat päätyen aina keskenmenoon.

Ärsyttäviä nämä rfsu:t.. tänään pitäis kuukautisten alkaa, toki kun kierto on mitä sattuu niin dpo:sta ei täyttä varmuutta, mahdollisesti dpo 14. Kovin hailakkaa antaa, viivanpaikka taitaa olla..

Liitteet

• IMG_20230807_074637.jpg
    IMG_20230807_074637.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 118
Ärsyttäviä nämä rfsu:t.. tänään pitäis kuukautisten alkaa, toki kun kierto on mitä sattuu niin dpo:sta ei täyttä varmuutta, mahdollisesti dpo 14. Kovin hailakkaa antaa, viivanpaikka taitaa olla..
Vaikea sanoa. Mä oon saanu niin kamalan viivan joskus tästä rfsun muiden ollessa täysi nega. Ja kokemuksesta tiedän että pc on ollu herkempi kun tämä, eli ei voinu oikee olla mikää muu ku viallinen testi 😬

Vaikea sanoa. Mä oon saanu niin kamalan viivan joskus tästä rfsun muiden ollessa täysi nega. Ja kokemuksesta tiedän että pc on ollu herkempi kun tämä, eli ei voinu oikee olla mikää muu ku viallinen testi 😬

Niinpä, minä sain ekan positiivisen tällä testillä kun muut näytti vielä negaa, ja negakierroissa ollu pelkkä vitivalkoinen viivanpaikka, mutta olen kuullut niin paljon huonoa näistä ettei voi oikein luottaa 🤦🏼‍♀️ täytyy kokeilla pc seuraavaksi 😅 tuntuu että tuon viivan pitäisi näillä päivillä olla myös jo vahvempi.

Oon ollut täällä kirjautuneena mutta jätin forumin tauolle.. laitan vierailijana kun en ole vuoteen osallistunut mihinkään keskusteluihin.
Kokemus apua kaipailen.. voi olla että oon vaan pyyhkiny kaiken mielestä pois ja tämäkin tuttua. Mutta siis..
Onks jollakin tullu plussa ennen kuukautisia, mut silti kivut alkanu myös, sellasta KUNNON menkkakipuilua? Vuotoa ei ole. Onko raskaus jatkunu normaalisti vai onko tää merkki siitä että ne menkat sieltä alkaa.... Vai kuuluuko tää asiaan?
Normisti en näi aikaseen testailisi mut tuli tunne, että oon raskaana ja pam haalean punasta kakkosviivaa. Kierto heitelly (muutamia päiviä) viime aikoina, ni ihan senkin takia tein testin. Kuitenkin laskujen mukaan menkat alkais vast huomenna/ylihuomenna..tai sit olis pitäny alkaa tänää. Kierto on ollu 19-24 päivää. Tätä ennen menkat puuttui pari kuukautta. Buranaa oon syöny kuun aikana.. Yhdyntä ollut tässä kierrossa vaan yhden kerran...
Ollaan yritetty lasta luomusti jo vuosia. Ikää on. Pidettiin vuoden tauko, kun ei vaan jaksanut enää henkisesti ja tavallaan lopetettiin koko yrittäminen ja siirrettiin lapsihaaveet sivuun.
Ja nyt sitten tällainen yllätys!!! Jos jatkuis normaalisti ja päästäis sitten vihdoin loppuun asti.. mutta mutta tietenkin kaikki kipuilut pelottaa ja jännittää. Yritän rauhoittaa mieleni. Pakko purkaa tätä onnen ja pelonsekaista tunnetta tänne. Onnellisempi en voisi olla mut huhhuh.🧡 Hormonit selkeästi nousussa.😅 pää ihan sekasin.
Plussa siis vielä haalea mutta erottuva. Toistan testin parin päivän päästä.
Miten helpotan oloani, uskaltaako laittaa kaurapussin alavatsaan?

Miten helpotan oloani, uskaltaako laittaa kaurapussin alavatsaan?
Uskoisin että alkuraskaudessa kipuilut varmaan aika yksilöllisiä ja varmasti voi olla ihan harmittomiakin😇. Luota siihen plussaan niin kauan kunnes toisin todistetaa ❤️. Ja kyllä kaurapussi on ihan turvallinen käyttää 😇.. Ja onnea❤️

Hei taas pitkästä aikaa ja paljon onnea plussanneille, tarrasukkia ja vauvaliimaa odotuksiin! 😍❤️

Osanottoni menetyksen kokeneille ja uuteen kiertoon joutuneille 💙

Vaihteeksi tätä hieman ehkä naurettavaakin omaa tilannetta päivitän sen verran, että tänään avattiin viimeinen neljän viikon minipilleriliuska 🥳🤩 Voi jumpe mä sanon! On kyllä hassua kun välillä on ihan paniikissa että onko sitä ollenkaan sopivassa elämäntilanteessa kahdelle lapselle, mut sit valtaosan ajasta oottaa sitä että saa jättää ehkäisyn pois ja haaveilee tulevasta 🥰 En ehkä kestä. Toki sitä ei voi tietää että suodaanko meille sitä toista, mut realistisena optimistina liikenteessä ☺️

Paljon jaksamista kaikille omiin tilanteisiin! 🧡

Takaisin