Oon ollut täällä kirjautuneena mutta jätin forumin tauolle.. laitan vierailijana kun en ole vuoteen osallistunut mihinkään keskusteluihin.
Kokemus apua kaipailen.. voi olla että oon vaan pyyhkiny kaiken mielestä pois ja tämäkin tuttua. Mutta siis..
Onks jollakin tullu plussa ennen kuukautisia, mut silti kivut alkanu myös, sellasta KUNNON menkkakipuilua? Vuotoa ei ole. Onko raskaus jatkunu normaalisti vai onko tää merkki siitä että ne menkat sieltä alkaa.... Vai kuuluuko tää asiaan?
Normisti en näi aikaseen testailisi mut tuli tunne, että oon raskaana ja pam haalean punasta kakkosviivaa. Kierto heitelly (muutamia päiviä) viime aikoina, ni ihan senkin takia tein testin. Kuitenkin laskujen mukaan menkat alkais vast huomenna/ylihuomenna..tai sit olis pitäny alkaa tänää. Kierto on ollu 19-24 päivää. Tätä ennen menkat puuttui pari kuukautta. Buranaa oon syöny kuun aikana.. Yhdyntä ollut tässä kierrossa vaan yhden kerran...
Ollaan yritetty lasta luomusti jo vuosia. Ikää on. Pidettiin vuoden tauko, kun ei vaan jaksanut enää henkisesti ja tavallaan lopetettiin koko yrittäminen ja siirrettiin lapsihaaveet sivuun.
Ja nyt sitten tällainen yllätys!!! Jos jatkuis normaalisti ja päästäis sitten vihdoin loppuun asti.. mutta mutta tietenkin kaikki kipuilut pelottaa ja jännittää. Yritän rauhoittaa mieleni. Pakko purkaa tätä onnen ja pelonsekaista tunnetta tänne. Onnellisempi en voisi olla mut huhhuh.
Hormonit selkeästi nousussa.
pää ihan sekasin.
Plussa siis vielä haalea mutta erottuva. Toistan testin parin päivän päästä.
Miten helpotan oloani, uskaltaako laittaa kaurapussin alavatsaan?