Raskaaksi 2023

Tarkoitatko että leposyke on laskussa? Mulla on kaikissa kolmessa raskaudessa leposyke noussut vasta plussaamisen jälkeen, siihen asti on tippunut oviksesta lähtien. Eli en välttämättä ihan vaan sen perusteella heittäisi toivoa… 😊🙏🤞
Viimeyön leposykkeen mataluus varmaan johtuu siitä että jouduin unilääkkeet ottamaan, ei sentään normaalisti ole alle 50 leposykkeet. Suunnilleen tossa 24-25.7. tienoilla luultavasti ovis ollut

Liitteet

• IMG_8698.jpeg
    IMG_8698.jpeg
    269.8 KB · Katsottu: 54
  • IMG_8701.png
    IMG_8701.png
    208.6 KB · Katsottu: 55
  • IMG_8700.png
    IMG_8700.png
    211.9 KB · Katsottu: 56
Tarkoitatko että leposyke on laskussa? Mulla on kaikissa kolmessa raskaudessa leposyke noussut vasta plussaamisen jälkeen, siihen asti on tippunut oviksesta lähtien. Eli en välttämättä ihan vaan sen perusteella heittäisi toivoa… 😊🙏🤞
Hauska miten erilailla kropat toimii - mulla taas leposykkeen nouseminen on ollut ihan niitä ensioireita jo paljon ennen plussasta 😅

Piiniksii. Kelläs muulla oli nää päivät nyt päällä?

Dpo 6 oireita tähän asti arat nännit joka päivä, ei vielä kuivaa kautta, tänään hentosta nippailua tai vaimeaa viiltoa alavatsa/oikean puolen munis akselilla. Myös vaimeaa alaselkä jomoa ollut tänään. Ovis olikin tässä kierrossa myös oikealla puolella. Mut en tiedä taas, toiveita vaan pitelee turhaa yllä. Mieskin joka kertomaani oiretta hehkuttelee ja minä ammun pilvilinnoja alas aina..muista se 25% mahdollisuus..älä kuvittele nyt yhtään mitään näistä.🫠😁

Olisi ihanaa mutta ei haittaa negakierto. Tai haittaa mutta ei siltikään liikaa.. Reissua pukkaa viikon päästä la. Dpo 10 ajattelin alkaa tuskailla liuskatestien kanssa. Niin ja..tää kierto ei menny suorittamalla, vain dpo -4 ja dpo+ päivänä pöllytelty joten odotuksia ei senkään puolesta. Plaah🥴

Täällä kans odotellaan.. samoja oireita.. nyt on illan nipistellyt ja vihlonu, enemmän oikealla.. ei mun menkkatyyppistä, vaan erilaista... tiistaina ois kp1, jos pysyy yhtä säntillisenä mitä tähän asti... Ja pienen tiputtelun vois ajatella alkavan sunnuntaina, jos menee kuten pari edellistä kiertoa..... Mutta ajattelin yrittää sinnitellä tiistai aamuun ennen testin tekoa.
Dpo sta ei tosiaan nyt tässä kierrossa ole tarkkaa tietoa... Ovis testi oli melko tummaa kp13-17, sitten haaleni.. mutta selvää plussaa en saanut kiinni.. testasin nyt vain iltapäivisin ja erikoismenojen vuoksi joskus klo 15 joskus vasta klo 21...
Mutta yritettiin kyllä parhaamme tuolla viikolla 🙈

Yritän ajatella, että pessimisti ei pety..mutta ei oikein onnistu, koska olen niin yltiö positiivinen aina 🙈 toki sitte jos on nega, niin tietysti harmittaa aivan älyttömästi ainakin mekkojen ajan. Ja osittain siksikin, että kärsin kamalista kivuista 1-2 päivää ja yötä..🤦‍♀️

Täällä piinailua, dpo2 tosin vasta. Mitään oireita tai tuntemuksia ei ole, toki on aikaistakin. Toisaalta yksi oire on kuivahkot paikat, joten oon jo leimannut tän kierron negaksi. Aloitan nyt huomenna kuitenkin keltarauhashormonituen, ajatuksella että tasoittaa loppukiertoa ja pitää tiputtelun aisoissa ja jos se vaikka auttaisi sit uuteenkin kiertoon jotain.

Täällä km cytotec lääkkeiden otosta nyt viikko ja hyvin haalentunut viiva. En ois uskonut että jonain päivänä oon onnellinen kun raskaustestin viiva vaalenee 😂.
IMG_20230805_080304.jpg

Tilasin nyt ovistestei valmiiksi tulevaa varten. Ja raskaustestei että saa sen negatiivisen testin todettua.

Tsemppii piinailijoille ja plussatuulia ❤️!!!

Tervetuloa mukaan uusille ja toivottavasti vierailunne täällä on lyhyt 💖💖💖

Mä en ole ennen kuullutkaan tuosta, että leposyke voi antaa viitteitä raskaudesta!

Täällä jo kp16/25-28. Olin nyt selkeästi tuntevinani oviksen, kun kp12 vihloi oikean puolen munasarjan kohdalta. Mulla oli tosiaan rankat pms olot nyt ovisaikaan. Itkuinen ja hermostunut ja tunsin olevani väsynyt kaikkeen. Meillä oli viimeksi tallettelut kp 10. Sitä ennen oli varmaan joka päivä. Ehkä se riitti. Mulle tuli olo ettei nyt ei haluta enää ja en halunnut itseäni pakottaa. Toivoisin niin, että voisi onnistua tavalla että seksiä on silloin kun aidosti haluttaa. Mua alkaa ahdistaa, jos menee suorittamiseksi tai pakoksi.

Nyt ei toiveet kuitenkaan kovin korkealla ole, mutta alkaahan sitä taas odottaa miten kävi 🥰 Nyt on selkeästi kuivempaa jo. Tässä kierrossa en aio testata liian aikaisin vaan malttaa sinne kp25. Vitsi se negatesti viime kierrossa oli ikävä. Ennemmin otan ne kuukautiset suoraan ja pysyn toiveikkaana siihen saakka. Oon kiitollinen, että on lyhyt kierto. Taas tosi nopsaan mennyt kyllä tämä pari viikkoa.

Kp10. Ovis testin ja oureiden perusteella ei merkkiäkään että ovis ois löhi aikoina tulossa. Plaah. Ennen KM ovis oli siinö 15-16 paikkeilla.. Ei auta ku odotella yhö.

Täällä kovasti odotellaan ovista. En ole jaksanut testailla, koska ennen edellistä raskautta oireet oli niin selkeät, että olettaisin tunnistavani ilman tikkujakin. Mutta tähän mennessä pillereiden lopetuksen jälkeen on ovisoireita ollut ainoastaan melkein heti pillereiden lopetuksen jälkeen - ja siitähän ei mitään tullut, mutta kierto onkin selvästi sekaisin. Olisipa nyt edes normikierto, jos ei raskauteen asti päästä. Nyt kp18.

No kyllähän ne menkat sitten alko, kp23 vai 24. Mikähän tässä nyt on syynä kun pitkään oli kierto tosi tasainen…?

177915A0-5366-4D01-AC18-4898A07B6272.jpeg

D34B2C05-B1B5-433A-BF64-364052C0645A.jpeg

Pliis sanokaa, ettei pc voi tulla tuommosia viivanpaikkoja? En oo koskaa ite saanu niihin näkyviin ihan mitään.
Sanokaa myös etten pilannu meijä vauvaa jos mahassa oikeesti joku on, ku olin eilen juomassa ja katoin aamulla että oli negatesti😩
Tuon tein äsken muuten vaan ku oli vielä testejä. En uskonu, että dpo12 ois voinu muuttua plussaksi🥺🥺
Onkohan tuo iha liia haalee muutenki dpo12.
Livenä punertaa mielestäni

View attachment 124575

View attachment 124576
Pliis sanokaa, ettei pc voi tulla tuommosia viivanpaikkoja? En oo koskaa ite saanu niihin näkyviin ihan mitään.
Sanokaa myös etten pilannu meijä vauvaa jos mahassa oikeesti joku on, ku olin eilen juomassa ja katoin aamulla että oli negatesti😩
Tuon tein äsken muuten vaan ku oli vielä testejä. En uskonu, että dpo12 ois voinu muuttua plussaksi🥺🥺
Kyllä punertaa mielestäni. Haamu ainakin jo... Mene ostaa äkisti lisää testejä tuleville päiville😻

View attachment 124575

View attachment 124576
IIK! 😍😍🌈🌈🌈 Ja todellakin voi eka haamu näkyä dpo 12, törmännyt useampaan sellaiseen, ja ihan ovat syliin asti vauvan saaneet. Eikä tuo eilisen juominen mitään pilannut :)
Tarrasukkia ja liimaa nyt sinne, ihanaa!! ❤️

Edit: ja PC ilmeisesti harvemmin näyttää viivanpaikkaa?

@Mahtis87 vielä ois pari pctä jälellä, pitää huomenna hakea lisää❤️

@Empsu94 Pitäispä paikkansa munki kohalla tuo ja saisi syliin asti😭🥰 eka plussa koskaan, itkettää vaan tää kaikki. Mulla oliki dippi lämmöissä dpo8 illalla ja oli matalalla vielä dpo9 aamulla. Oi jospa❤️❤️❤️

Nii määki oon kuullu, ei ainakaa mulle oo mitää antanu koskaa…. Muut testit kyllä.

@IiJa-99 ei kyllä anna PC viivanpaikkaa jossa olisi väriä, saattaa näkyä vaan ihan valkoisena. Tuo ihan selvä haamu! Nyt paljon tarrasukkia! 🌈🌈🥰 ihana juttu!

Täällä kp27/29, vaaleanpunaista näkyy hieman vessassa käydessä 😣 ja jomottelee välillä yms vihlaisuja, mutta edelleen hieman erilaista mitä normaalisti menkkojen alkaessa... Keskenmenoon päättyneessä ekassa ja toistaiseksi ainoassa plussassa oli kyllä etovaa ollakin... Nyt ei ole.. mutta ilmeisesti oireet voi olla kovinkin erilaisia... Varsinaista piinaa kyllä... 🥴
Pitää tehdä aamulla testi, jos ei yön aikana ole vuoto lisääntynyt... Niin toivon, että olisi kiinnittymisvuotoa, vaikkei viimeksi sellaista ollutkaan...

@IiJa-99 oi, jospa tummenisi tuosta! Tsemppiä! 🤩

View attachment 124575

View attachment 124576
Voi että, varovaiset onnittelut! Näin mun silmään näyttää kyllä lupaavalta dpo12! Ja justhan meillä oli pari viikkoa sitten puhetta tuolla letro-keskustelussa, että ehkä tää on just se teidän kierto 🥰🙏

Takaisin