Miltä edellinen testi näyttää vai olikose just digi?
Joo eilen tein sen digin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miltä edellinen testi näyttää vai olikose just digi?
Mun silmään ei näytä enää haamulta, itsellä ainakin kaikki lähteneet hitaasti vahvistumaan. Tee parin päivän päästä uusiVieläkin haamu, vaikka menkat päivän myöhässäVoiko tästä enää mitään tulla?
Mun silmään ei näytä enää haamulta, itsellä ainakin kaikki lähteneet hitaasti vahvistumaan. Tee parin päivän päästä uusi![]()
pitäähän sitä pystyä töitä ja perhe-elämää yhdistämään, vaikka tietääkin että se aiheuttaa tiettyjä toimenpiteitä tiimissä.Onko minkä merkkinen testi? Jos on raskauskeijun tms. niin suosittelen ostamaan Pregcheckin testejä. Raskauskeijun testit vahvistuu tosi huonosti, näytti mulla ihan hailuraa kun pc antoi jo lähes leffaviivat.Vieläkin haamu, vaikka menkat päivän myöhässäVoiko tästä enää mitään tulla?
Tovin ketjua seuranneena liityn mukaan vauvasta haaveilijoiden joukkoon!
Olemme miehen kanssa molemmat 26-vuotiaita, ja haaveilemme nyt ensimmäisestä lapsesta. Minulla taustalla syöpähoidot n. 5 vuotta sitten, minkä takia jännitän kovasti, ovatko vaikuttaneet hedelmällisyyteen... Lääkärin mukaan todennäköisyydet, että hoidot olisivat vaikuttaneet hedelmällisyyteen ovat todella pienet, mutta ohjeiden mukaan jos ei tärppää vuoden sisällä yrittämisen aloittamisesta, niin pitäisi kääntyä lääkärin puoleen.
Jätin e-pillerit pois huhtikuussa, ja ensimmäiset "luomumenkat" tuli toukokuun puolessa välin ja kierron pituus oli 25 päivää (ennen pillereitä 28-30). Nyt toista kierrosta menossa kp15. Aloin eilen tikuttamaan ovulaation ajankohtaa (flo näyttäisi ovulaatiopäiväksi tämän päivän) mutta testit näyttäneet puhdasta negatiivista sekä tänään että eilen. Limat ja tuntemukset alavatsalla kuitenkin viittaavat, että ovulaatiota tapahtuisi... Kannattaako vielä jatkaa tikuttamista, ja miten usein sitä kannattaisi tehdä? Nyt olen tehnyt aina vain aamuisin.
Joo meillä kans ollut hankalaa saada päteviä työntekijöitä, mutta näinhän se on että ei ole tietty minun ongelma taaskaan saada itelle sit sijaista uudestaan.Mun töissä kans se tilanne että on eläköityjää ja sitten jos joku jää "yllättäen" pois niin ei ole ollut oikein tulijoita. No se onkin sitten asia erikseen eikä minun ongelmani.![]()
Jos kierto meinaa olla lyhyehkö, voi ovulaatio tulla jo kp10-12. Näin myös itselläni (kierto 26pv) ja tässä yrityksessä eka plussa, joka jäi kemialliseksi, saatiin kun tallettelut alkoi jo kp8. Aiemmin aloitettu aikaisintaan kp 10, mikä on siis voinut olla liian myöhään vaikka hurjalta tuntuukinJätin e-pillerit pois huhtikuussa, ja ensimmäiset "luomumenkat" tuli toukokuun puolessa välin ja kierron pituus oli 25 päivää (ennen pillereitä 28-30). Nyt toista kierrosta menossa kp15. Aloin eilen tikuttamaan ovulaation ajankohtaa (flo näyttäisi ovulaatiopäiväksi tämän päivän) mutta testit näyttäneet puhdasta negatiivista sekä tänään että eilen. Limat ja tuntemukset alavatsalla kuitenkin viittaavat, että ovulaatiota tapahtuisi... Kannattaako vielä jatkaa tikuttamista, ja miten usein sitä kannattaisi tehdä? Nyt olen tehnyt aina vain aamuisin.
Mä todella uskon siihen että kaikki menee sinulla hyvinUskaltaiskohan sitä siirtyä kokonaan täältä nyt sit HelmikuisiinJännittää meneekö kaikki hyvin, ku ei oo tummaa viivaa vielä tullu. Ehkä teen testin viikonloppuna ja jos viiva on vahvistunut, niin uskallan
Verta tuli siis vaan ma muutaman kerran paperiin ja sen jälkeen ei ollenkaan, joten jospa se olikin jotain normaalia![]()