Ja minä!Minä kans 35 tänä vuonna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja minä!Minä kans 35 tänä vuonna![]()
Ihanaa Iltatähti89, mikä kp nyt?
Täällä kp32. Pahoittelut jos jotakin häiritsee kun päivitän vähän väliä.. tää vaan on siis ihan jatkuvasti mielessä.. ja mulla ei ikinä käy näin että kuu vaihtuu ilman kuukautisia..Pitkään ollut paljon lyhyempi kierto.. että raskaana olen aiemmin ollut kun kierto näin venyy.. nyt on toiveet kyllä korkealla![]()

Ehkä kuitenkin jotain osviittaa saisi näilläkin, vaikkei ihan plussaksi asti viiva tummuisikaan...Jes, viiva on tummunut parin päivän takaisesta!Lupaavalta näyttää
![]()
Mulla näkynyt aina jo jotakin samana päivänä tai viimeistään seuraavana kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Tämä toki jokaisella menee erilailla mutta minulla tällä kaavallaIhanaa Iltatähti89, mikä kp nyt?
Täällä kp32. Pahoittelut jos jotakin häiritsee kun päivitän vähän väliä.. tää vaan on siis ihan jatkuvasti mielessä.. ja mulla ei ikinä käy näin että kuu vaihtuu ilman kuukautisia..Pitkään ollut paljon lyhyempi kierto.. että raskaana olen aiemmin ollut kun kierto näin venyy.. nyt on toiveet kyllä korkealla![]()
Ihanaatuosta vahvempaa plussaa minä en oo koskaan saanu
![]()
Onneksi olkoonJes, viiva on tummunut parin päivän takaisesta!Lupaavalta näyttää
![]()
Onneksi olkoon![]()
OnneaIso kiitosOon vuosikausia haaveillut neljännestä lapsesta, mut nyt on vasta ihana mies löytynyt
![]()
Onneaja niin ihana kuulla, että sopiva mies on löytynyt rinnalle.