Raskaaksi 2023

Jes, viiva on tummunut parin päivän takaisesta! ❤️❤️❤️ Lupaavalta näyttää 😭

Liitteet

• 90B3A96B-B57E-4419-81FF-05C510299D88.jpeg
    90B3A96B-B57E-4419-81FF-05C510299D88.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 213
Ihanaa Iltatähti89, mikä kp nyt? 💗💗💗

Täällä kp32. Pahoittelut jos jotakin häiritsee kun päivitän vähän väliä.. tää vaan on siis ihan jatkuvasti mielessä.. ja mulla ei ikinä käy näin että kuu vaihtuu ilman kuukautisia..Pitkään ollut paljon lyhyempi kierto.. että raskaana olen aiemmin ollut kun kierto näin venyy.. nyt on toiveet kyllä korkealla 😍

Celestia, toivon niin että sullakin tämä kierron venyminen tarkoittaa hyvää 😍 Mä en tiedä muuta kuin että 14vrk ovulaatiosta ainakin pitäisi jotakin näkyä. Mä meinaan testata vasta sunnuntaina seuraavaksi jos tarve. Kolme negatestiä jo ja se negan näkeminen on niin tylsää.. Mulla oli siis fiilis että vielä kp18 oli hedelmällinen. Eli viim kp34 pitäis näkyä mulla.

Täällä kp32. Pahoittelut jos jotakin häiritsee kun päivitän vähän väliä.. tää vaan on siis ihan jatkuvasti mielessä.. ja mulla ei ikinä käy näin että kuu vaihtuu ilman kuukautisia..Pitkään ollut paljon lyhyempi kierto.. että raskaana olen aiemmin ollut kun kierto näin venyy.. nyt on toiveet kyllä korkealla 😍

Kp 32 täällä myös ☺️ Mulla kierto yleensä 28pv

Ihanaa Iltatähti89! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Kuulostaa lupaavalta Celestialla myös, toivotaan kovasti plussatuulia!

Täällä kp12 ja nappasin ovistikut kiertoon avuksi, kun kierto vaihtelee 28-35pvä. Esikoisen aikana en tosin näillä halppistikuilla saanut ikinä ovisplussaa, vain digitesteillä, mutta kokeillaan nyt kuitenkin. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ehkä kuitenkin jotain osviittaa saisi näilläkin, vaikkei ihan plussaksi asti viiva tummuisikaan...

Mulla näkynyt aina jo jotakin samana päivänä tai viimeistään seuraavana kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Tämä toki jokaisella menee erilailla mutta minulla tällä kaavalla 🤗

Paljon onnea plussanneille! ❤️❤️

Ja voimia uuteen kiertoon joutuneille, teidänkin aika koittaa vielä ❤️🙏🏼

Täällä ollaan taustalla kuumeiltu ja välillä kuumeilu meinannut lähteä vähän liiankin laukalle ku ehdotin tuossa yks päivä jo miehelle että jos tää minipilleriliuska oliski jo viimenen. 😂 Sit ruvettiin pohtimaan asiaa ja tultiin siihen tulokseen että olis hyvä kuitenkin oottaa vielä kesän yli. Oon välillä vaan niin innoissani enkä malttaisi odottaa, välillä taas hirvittää että oikeestikko haluttais toinen, mutta kyllä, kohta alkaa olla hyvä aika jättää ehkäisy pois ja alkaa yrittää pikkusisarusta meidän esikoiselle. 😍 Eli kai tässä saa jo vähitellen alkaa tankkaamaan foolihappoa ja panostamaan omaan hyvinvointiin että ois sit vielä valmiimpi yritykseen. 🥰 Ihanaa kesän alkua ja plussatuulia kuumeilijoille! 🌸💚🧡

Heippa kaikille. Lueskelin raskaaksi2022 ketjun sekä tämän ja nyt hyppään joukkoon mukaan😇👌🏻!

Eli taustaa, itse oon 29 vuotias, kolme lasta ennestään. Ja mies 36v tietty luonnollisesti pyörii täällä myös😂.
Edellisestä kierrosta tuloksena kemiallinen. Plussan sain monella eri merkin testillä mut niin vaa menkat alkoi normisti😵. Nyt ootellaa ovista, noin viikon päästä. Ja tämä odottaminen on niin odottamista😮‍💨.

Tervetuloa Tähkis mukaan joukkoon jännäämään 😬💕

Heippa pitkästä aikaa. Tilasin huvikseni näitä easy@home ovulaatiotestejä ja latasin Premomin. Onkohan tämä nyt ovuloimaton kierto vai voikohan noin matalalta enää pompsahtaa ovulaatiolukemiin vielä tässä kierrossa? Ei kauheasti lämmitä mieltä, että joka testissä LH:n määrä on "low" 🫠 Tai sitten lh-huippu on ollut niin nopea, että 2x vrk testaamalla en saanut kiinni ovista.. Flo ennustaa ovulaation vasta huomiselle mutta se nyt on eri sovellus eikä tiedä näistä testailuista mitään.

Mitäs tekisitte tilanteessani, jatkaisitteko testailuja vielä ja koska lopettaisitte? Onko muut onnistuneet aina bongaamaan oviksen tällä appilla ja näillä testeillä, vai onko joku muukin näistä huolimatta missannut? Tästä viisastuneena kyllä taidan liittää lämpöjen mittaamisen mukaan palettiin... Se varmistaisi myös ovulaation/anovulatorisen kierron..

Liitteet

• Screenshot_2023-06-03-15-14-28-71_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg
    Screenshot_2023-06-03-15-14-28-71_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg
    630.5 KB · Katsottu: 159
Oi harmi Celestia 😞

Täällä myös kp 1 😔 33 päivää pitkä oli kierto. Jostakin kumman syystä tämä nyt vaan oli sitten pidempi.. Onneksi ei enää tän pidemmäksi venynyt. Yk3 lähti nyt sitten käyntiin. Haluan kesän ajaksi saada enempi irti ajatukset tästä vauvaunelmasta. Keskittyä nyt nauttimaan kesästä ja lomasta,ja pitää itsestäni mahdollisimman hyvää huolta. Otan säännölliseksi kahvakuulatreenin, jospa sekin auttaisi purkamaan stressiä.

Tähkis, tervetuloa, ihana saada uusi mukaan joukkoon! Ja pikaista plussaonnea 💗💗💗

Tilpehööri, ymmärrän niin hyvin tuon malttamattomuuden! Mutta onneksi kesä menee varmasti tosi nopeasti 🥰 Millaista ikäeroa toivotte lapsille?
Meillä oli paljon keskustelua miehen kaa aletaanko keväällä vai syksyllä yrittää. Mulle syksyyn tuntui sitten kuitenkin liian pitkältä ajalta. Vaikka edelleen aattelen, että häät ja kesäloma kiva nauttia ilman raskauspahoinvointia.. niin oon onnellinen että alettiin jo koska ei tämä nyt ihan simsalabim näytä meillä tapahtuvan..

Takaisin