Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on paljon kokemusta näistä testeistä ja oon kokenut erittäin luotettaviksi/sopiviksi itselleniHeippa pitkästä aikaa. Tilasin huvikseni näitä easy@home ovulaatiotestejä ja latasin Premomin. Onkohan tämä nyt ovuloimaton kierto vai voikohan noin matalalta enää pompsahtaa ovulaatiolukemiin vielä tässä kierrossa? Ei kauheasti lämmitä mieltä, että joka testissä LH:n määrä on "low"Tai sitten lh-huippu on ollut niin nopea, että 2x vrk testaamalla en saanut kiinni ovista.. Flo ennustaa ovulaation vasta huomiselle mutta se nyt on eri sovellus eikä tiedä näistä testailuista mitään.
Mitäs tekisitte tilanteessani, jatkaisitteko testailuja vielä ja koska lopettaisitte? Onko muut onnistuneet aina bongaamaan oviksen tällä appilla ja näillä testeillä, vai onko joku muukin näistä huolimatta missannut? Tästä viisastuneena kyllä taidan liittää lämpöjen mittaamisen mukaan palettiin... Se varmistaisi myös ovulaation/anovulatorisen kierron..
Meillä mennään aika samoissa päivissä, mulla kp24 ja jos tuuri kävi niin tärppi ois ollut 8 pv sitten. Torstaina ajattelin testata ekan kerran. Jotenkin kyllä sellanen fiilis että ei ois tärpännyt. En tiedä miksi kun ovistestien mukaan ainakin ajoitettiin oikein, mutta sellanen tunne vaan on.Mielikuvitus laukkaa täällä, hieman sellainen olo niinkuin flunssaa yrittäisi tulla päälle, esikoisesta oli ihan sama homma ennen plussaa
Nyt menossa kp 23/ 30-31. Mahdollisesta tärpistä 8 päivää - joten ehkä tuskin ehkä vielä kuiten mitään varhaista raskaus oiretta![]()

Joo meillä kans ovis testin mukaan ajoitus pitäs kyllä olla oikea - mutta eihän se pelkästään aina riitä.Meillä mennään aika samoissa päivissä, mulla kp24 ja jos tuuri kävi niin tärppi ois ollut 8 pv sitten. Torstaina ajattelin testata ekan kerran. Jotenkin kyllä sellanen fiilis että ei ois tärpännyt. En tiedä miksi kun ovistestien mukaan ainakin ajoitettiin oikein, mutta sellanen tunne vaan on.![]()
Joo olis se varmaan parempi kun malttaisJoo meillä kans ovis testin mukaan ajoitus pitäs kyllä olla oikea - mutta eihän se pelkästään aina riitä.
Mä en tiedä uskallanko testata yhtään etukäteen![]()

Mulla kahdesti kierukan poiston jälkeen tärpännyt heti, eli toivoa onMoikka.
Tällä pitkään sivusta seurannut 26v kuumeilija, joka päätti nyt osallistua ihan oman kommentin kera. Pahimmat piinalut vasta edessä kun mahdollisesta oviksesta on vajaa viikko. Minulta on kierukka poistettu 24.5 eli parisen viikkoa sitten. Sattumalta ovis tuli siinä kp 8-10 ja huvikseen kokeiltiin josko heti tärppäisi, mutta en jaksa uskoa. Kierukka lyhensi kiertoa yli viikolla ja sai oviksen aikaistumaan noin 7pv aikaisemmaksi. Mutta eikös ovis-menkat -välinen aika ole se ratkaiseva väli raskautumisen kannalta, luteaalivaiheeksiko sitä nyt kutsuttiin? Tuo aika on minulla kierukankin aikana ollut noin 12-14pv.
Tosiaan, itselle toinen ja miehelle ensimmäinen haaveessa. Vauvakuumetta ollut jo useampi kuukausi ja nyt kun kierukka poistettu (oli minulle kaikkea muuta kuin sopiva) niin päätettiin, että bebe saa tulla, jos on tullakseen.
Ylipäätään oviskivut on esikoisen syntymän jälkeen olleet ehkä vähän vahvemmat...Luulen että imetys pitää ne poissa jatkossa, mulla ainakin kävi just niinMoikka! Ajattelin kysellä onko kellään ollut vastaavaa tilannetta. Imetän edelleen 10kk ikäistä vauvaa. Aloitin minipillerit vauvan ollessa 6kk ikäinen ja lopetin ne reilu 2vkoa sitten. Kuukautiseni eivät kerenneet alkaa ennen kuin aloitin pillerit. Niiden johdosta kuukautiset sitten alkoi ja tulikin noin kaksi kertaa kuukaudessanyt menossa kp30 eikä kuukautisia vielä näy. Ennen raskautta toki ollut pitkää kiertoa ja edellisestä plussasin vasta kp42. Nyt vaan jännitän et onko oletettavaa ettei menkkoja taas tule imetyksen vuoksi vai noinkohan ne kuitenkin jatkuu kun pillereillä ne saatiin käyntiin
olipa sekava selitys, mutta saikohan kukaan kiinni mitä ajan takaa ja onko kellään vastaavasta kokemusta ?
![]()
Nyt alkoivat perjantaina, mutta perjantaille en saanut yhtään mistään vapaita aikoja, ja tänään olisi ollut 4. pv ja olisin ollu valmis tänäänkin menemään "kidutettavaksi" kunhan vain pääsisin kierukasta eroon, mutta kun ei niin ei, missään ei yhtään vapaata aikaa..
toivoisin kevätvauvaa 2024, joten se kuukauden päästä alkavan kierron antama eka mahdollinen LA huhtikuulle -24 tuntuu jo niin myöhäiseltä, ja entäpä jos meneekin monta kk raskautua, ja LA meneekin syksyyn tai talveen, tai jopa 2025 vuodelle.. äh, vauvakuumeiset ajatukset ei välillä meinaa jättää mua yöllä rauhaan, ku pitäis unta yrittää saada!On kipuja eri asteisia, kestävät jonkun 4-5 päivää pieninä nipistelyinä ja välillä jomotteluna. Kerran ihan heräsin aamulla kovaan vihlaisuun -> varmaankin munarakkula puhkesi silloin. Tunnen hyvin kummalta puolelta on irtoamassa mutta aina ei oo noin selkeä se THE hetkiMites muilla, tuleeko selkeitä kipuja oviksen aikaan?
Mites muilla, tuleeko selkeitä kipuja oviksen aikaan?
Tämä onkin kiinnostavaa, et tuntee kummalya puolelta irtoaa! Jostain joskus lukenutkin, että näin voi käydä. Mulla se kipu on jotenkin enempi keskellä/kokonaisvaltaista ja kramppaavaa, enkä oo tuntenut semmoista toispuoleisuutta.On kipuja eri asteisia, kestävät jonkun 4-5 päivää pieninä nipistelyinä ja välillä jomotteluna. Kerran ihan heräsin aamulla kovaan vihlaisuun -> varmaankin munarakkula puhkesi silloin. Tunnen hyvin kummalta puolelta on irtoamassa mutta aina ei oo noin selkeä se THE hetki