Stressillä on varmasti iso vaikutus, mun päätyö on ihan järjettömän stressaavaa ja tulee uniin ja vie arkena ihan jokaisen ajatuksen. Esikoisestakin tulin raskaaksi juuri silloin kun oli reilun viikon loma. Nyt oon ollu osa-aikainen yrittäjä ja rakastanut joka hetkeä, mut syksyllä koittaa "oikeisiin töihin" paluu...
Mä oisin niin toivonu et olisin jo pitkällä raskaana ja ois voinu sanoo työnantajalle että jään melkein heti pois. Ja ois saanu tämän kevään ja kesän olla rauhassa vähällä stressillä raskaana. Mutta ei asiat aina mee niinkun suunnittelee, alan vaihto pyörii kyllä koko ajan enemmän ja enemmän mielessä.
Mä oisin niin toivonu et olisin jo pitkällä raskaana ja ois voinu sanoo työnantajalle että jään melkein heti pois. Ja ois saanu tämän kevään ja kesän olla rauhassa vähällä stressillä raskaana. Mutta ei asiat aina mee niinkun suunnittelee, alan vaihto pyörii kyllä koko ajan enemmän ja enemmän mielessä.
Pitäisi yrittää muistaa että oma terveys on kuitenkin tärkeintä, ja toivon että oma jaksaminen töissä helpottuisi jollain tavalla viimeistään sitten jos tulee raskaaksi, kun tietää että saa olla hetken päästä vähän pidempään poissa töistä.