Raskaaksi 2023

Stressillä on varmasti iso vaikutus, mun päätyö on ihan järjettömän stressaavaa ja tulee uniin ja vie arkena ihan jokaisen ajatuksen. Esikoisestakin tulin raskaaksi juuri silloin kun oli reilun viikon loma. Nyt oon ollu osa-aikainen yrittäjä ja rakastanut joka hetkeä, mut syksyllä koittaa "oikeisiin töihin" paluu...

Mä oisin niin toivonu et olisin jo pitkällä raskaana ja ois voinu sanoo työnantajalle että jään melkein heti pois. Ja ois saanu tämän kevään ja kesän olla rauhassa vähällä stressillä raskaana. Mutta ei asiat aina mee niinkun suunnittelee, alan vaihto pyörii kyllä koko ajan enemmän ja enemmän mielessä.

Joo.. mä oon niin väsynyt että menee taas viikonloppu pelkkään palautumiseen. En kyllä tiedä miten pitkään jaksaa tällaista kuormitusta. Haluisin vaan tosiaankin ne hyvät äippärahat.

Kp27 nega testattu 😔 Ja alamahaa juilii silleen että menkat alkamassa. Alkais nyt sit pian ja pääsis uuteen kiertoon 💗

Voimia (työ)stressiin ja uuteen kiertoon.

Meilläkin nähtävästi aloitetaan taas uusi kierto (yk XX). Ehdin jo pitää testipakettia kädessä kun pyyhkäistessä tuli puna paperiin. Kirottua. Maanantaina lähtee letrot käyttöön ja jänskättää saanko lääkäriä taas kiinni ja työvuorot sumplittua kontrolliultraa varten.. 🤔

Tsemppiä uusiin kiertoihin joutuneille❤️

Täällä ollut menkkakipuja jo pari päivää, vuoto/tuhruttelu ei ole vielä alkanut. Mutta en mitenkään kovin optimistinen ole tästäkään kierrosta. Mun piti testailla jo eilen mutta en jaksanut käydä testejä hakemassa, jos vuoto ei ole maanantaihin mennessä alkanut niin haen testejä. Maanantaina menkat on siis vasta myöhässä ovikseen nähden. Vois sanoa että piinapäivät, mutta jotenki tuolla takaraivossa kolkuttelee että huomenna on punaista paperissa🙄

Voimia (työ)stressiin ja uuteen kiertoon.

Meilläkin nähtävästi aloitetaan taas uusi kierto (yk XX). Ehdin jo pitää testipakettia kädessä kun pyyhkäistessä tuli puna paperiin. Kirottua. Maanantaina lähtee letrot käyttöön ja jänskättää saanko lääkäriä taas kiinni ja työvuorot sumplittua kontrolliultraa varten.. 🤔
Olis kyllä jo teijänkin vuoro pikkuhiljaa ❤️

Kuulostaa kyllä aika monellakin täällä siltä, että töissä on ihan liikaa painetta. :disappointed-face: Pitäisi yrittää muistaa että oma terveys on kuitenkin tärkeintä, ja toivon että oma jaksaminen töissä helpottuisi jollain tavalla viimeistään sitten jos tulee raskaaksi, kun tietää että saa olla hetken päästä vähän pidempään poissa töistä.

Täällä cb ovistesti näytti tänään hymynaamaa, kp16. Flo ennusti oviksen kaksi päivää liian aikaisin, niin kuin viimeksikin kun tulin raskaaksi.

Muokattu viimeksi:
Heips! "Rautaherännäisenä" huutelen, että hoitakaa varastorauta kuntoon. Jo alle 70 ferritiiniarvot voivat oireilla väsymyksenä, saamattomuutena ja huonompana palautumisena. Useat hedelmällisyysklinikat myös suosittelevat tuota rajaksi suotuisana raskauden yritykseen.

Voi, pahoittelut negan testanneille ja uusiin kiertoon joutuneille :( Kunpa saataisi kunnon plussa-aalto tänne ketjuun tässä kesän myötä, ois ihanaa! ♥️

Olitte oikeassa (kiitos vielä vastauksista!), kannatti jatkaa ovistestien tekoa! Täällä viiva tummuu ja ovis taitaa olla jo ihan lähellä! Viime kierto oli lyhyt ja ovis oli milloin oli, mutta jospa tää ois taas sit sen 28 päivää. :) Nyt kp13.

Liitteet

• 20230527_195907.jpg
    20230527_195907.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 160
  • 20230527_200029.jpg
    20230527_200029.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 163
Iltatähti 89, selkeä haamu näkyy, uskallan onnitella 🥰❤ Rfsu -testien sanottu täällä olevan ihan huonoja, eivät näytä hyvin..

Lilja35, oi harmi 😔

Iltatähti89, kyllä siellä haamu näkyy 🤩

Onnea kaikille plussista ja plussatuulia ihan jokaiselle!

Mä sain eilen testistä jo tasavahvat leffaviivat. Alan uskoa, että oon ihan oikeasti raskaana! Aikamoinen pahoinvointikin on vaivannut jo pari päivää...

Ovulaatiosta laskettuna laskettu aika olisi 1. helmikuuta. Siirryn tammi-helmikuisiin juttelemaan. Kiitti kaikille täällä olleille vertaistuesta ja juttuseurasta ♥️

Uutena kirjoittelen, johonkin täytyy jakaa haaveita 😊

Meillä esikoinen nyt 1v5kk, ja kuukautiset alkoi maaliskuussa. Uutena juttuna ekan raskauden jälkeen on ovulaatiokivut, joita ei ennen ollut.
Nyt päädyttiin sille linjalle että toinen on tervetullut.
Mutta en malttanut olla testaamatta ovulaatiota, kun halusin vähän oppia myös ymmärrystä näistä omista tuntemuksista.
Perjantaina ovistesti näytti omasta mielestä selkeää plussaa, ja aika varma että illalla irtosi, lauantaina oltiin sitten yhdynnässä, ja lauantaina ovis testi olikin jo haalea. Nyt sit toivotaan että kävi tuuri 🤞

meillä esikoinen tuli heti pelkästä ajstuksesta, ilman yritystä, joten toiveissa tietty että toinenkin tulis sit helpolla...

Jee Iltatähti89, varmasti jos parin päivän päästä testaat aamulla, on jo ihan vahva viiva! 🥰

Enniylle ihanaa matkaa odottajien puolella 💗💗💗

Siis mulla nyt kp28 eikä mitään menkkojen alkamiseen viittaavia tuntemuksia ole ollut tänään. Ei ole aikoihin ollut näin pitkää kiertoa. Nyt nousi vähän toiveet, että en pidä mahdottomana ettenkö olisi jo raskaana. Koitan malttaa kp30 aamuun seuraavaa testiä. Koska eilen oli kyllä ihan puhdas nega pregcheckillä 🤔 ehkä stressi vaan siirtää. En ole aiemmissa raskauksissa testannut kuin vasta kun kk ollut selkeästi myöhässä.. luulisi kyllä että edes hailura olisi eilen näkynyt.. mutta pidetään nyt peukkuja vielä 💗💗💗 on kyllä ihana olo jo edes pienestä mahdollisuudesta ja että me oikeasti yritetään 💗💗

Takaisin