Kawa
Puuhakas puhuja
Kiitos tästä vinkistä, pitääkin ladata tuo NC myös käyttöön Flo:n ohella. Mulle tuo lämpöjen mittailu ei oo yhtään tuttua, ihan pihalla näistä raskaustermeistä muutenkinKäytän Natural Cyclesiä, kun sen algoritmi ottaa huomioon lämmönvaihtelut ja oveistestien tulokset. En itse luota noihin pelkkään matikkaan perustuviin, kun kierto on epäsäännöllinen. Mutta jotta voisin itsevarmasti sanoa että mulla on ollu ovis pitää kolmen asian olla tapahtunut: bongaan valkovuodon lisääntymisen --> aloitan ovistestien käytön --> ovisplussan jälkeen seuraan että lämmöt nousee. Lämmöt tulee automaattisesti taustalla kun käytän Ouraa, joten tosi vaivatonta, kun se itsestään myös syncaa ne NC:n appiin. Vasta kun lämmöt nousseet, voin olla semivarma, että ovispäivä täsmäsi. Se toki tarkoittaa, että on pitänyt tallatella ennen lämmön nousuja.
Suht säännöllinen on kierto, menkat kyllä Flo laskee ihan päivälleen oikein.
@Mamiksx4 ahaa, aivan aivan! Ihan pihalla vielä näistä termeistä niin siksi
Olemme 23/32 pariskunta ja nyt olisi toiveissa toinen yhteinen lapsi. Kyseessä olisi itselleni neljäs lapsi.
Olen tehnyt kuitenki henkilökohtaisen päätöksen etten 25 ikävuoden jälkeen enempää tee/halua saada.

Meillä alkais tästä kierrosta yk1, ja kolmosta (sit lapsiluku ois täynnä) kovasti toivotaan. Aikaisemmat 18 ja 21 - syntyneet. Minä 34 ja mies 45.