Raskaaksi 2023

Siirryn kanssa tänne. Minä ja mies 30vuoden tietämillä. Yhteisiä yksi -21 ja miehellä edellisestä liitosta pari alakoulu ikäisiä. Yk4 menossa nyt ja ovulaatio näinä päivinä ollut tai tulossa, ov testit näyttää negaa mutta kehossa tuntuu kyllä että olisi ovulaatio päällä ja limoista päätellen. Meinaa iskeä epätoivo jo kun oma esikoinen tuli yk1 ja nyt ei meinaa millään 🤧 tuttava piirissä kaikki raskautunut lähiaikoina todella helpolla tai vahingossa. Uudenvuoden tienoilla voisi tehdä testin 🤞🏼Kierto ollut elokuussa otetun kierukan jäljiltä 36,34,31 viimeksi eli hakee vielä selvästi.
 
Kp 10 täällä vietellään ja tikku oli nyt vielä melko haalea. Pieni päivitys tuli miehen lääkitykseen , vaihtui tamoksifeeniin. joko se ja sit ferritiinin lasku saanut taas aikaan halujen nousun jes! Meillä ongelmana ollut myös liian korkeat rautavarastot, eikä siihen julkiselta mitään apuja. itse joutunut käymään kuppauksessa jotta saa rautaa alas ja oireita pois.

Tässä pääsee vielä tän puolella jännittää loppuvuodesta, jos ovis tulee ajallaan.

nyt mulla on loma, kaksi viikkoa, ihanaa. Ikinä ei ole jouluna mitään lomaa mutta olin kaukaa viisas ja pyysin kolme päivää joulun ympäriltä vapaaksi niin tuleekin pidempi jakso lepoa.

mulla On taktiikkana jokatoinenpäivä tähän kiertoon ja tänään olis miehen viettelyä taas tiedossa illalla 😍

nyt ensin kutomis juttuja ja sitten vikat lahjat hakemaan. Sitten yritän pesiytyä kotiin ja saada joulukuusen vihdoin laitettua! 😝
 
@SophiaK täällä kans pääsis uudenvuoden main testailemaan. Nyt pitäs kyllä malttaa odottaa ihan siihen menkkojen alkamispäivään...😅

@Mamiksx4 hyvä taktiikka toi joka toinen päivä👍🏻 Pitäs kai itsekin tänään jaksaa miestä vietellä😅 Harmi kun ollut tässä flunssassa ja jäänyt vähän vähemmälle yritykset tässä kierrossa. Ja ihanaa, mäkin tykkään neuloa ja virkata. Esikoista odottaessa sitä tulikin ahkerasti harrastettua ja nytkin aina välillä🤩
 
Heippa kaikille! Mäkin siirryn tänne keskusteluun 🙂 onnea jo plussanneille, ihanaa katsella testejä ja jännittää muidenkin puolesta! 😍

Minä 30v, mies 32v ja tällä hetkellä yk 8 menossa. Nyt dpo 11, tänään ainakin testi puhdas nega ja pettymys taas läsnä. Vielä ei varmaan pitäis testata.. pystyispä vaan olla testaamatta 😂 jotenkin kyllä ne ajoissakin tehdyt testit joka kierrosta on aina pitänyt paikkansa. ☹️

Nyt ekaa kertaa tilasin seuraavaa kiertoa varten digitaalisia ovulaatiotestejä, josko niillä saisi selkeämmin tiedon eikä tarvitse stressata viivoja. Mielelläni kuulisin jos kenelläkään muulla on kokemuksia digioviksista 🫢
 
Tervetuloa tänne puolelle @Kwv ja pahoittelut negasta. :red-heart: Saa olla pettynyt. Mulla ei ole kokemusta noista digeistä, viivoja on tullu seurattua...

Ja viivoista puheen ollen juuri pärähti ovistesti positiiviseksi. Piinapäivät siis edessä, jännitysmomenttia siis heti vuoden 2023 ensimmäisille päiville. :Smiling Face With Halo:Onko töällä muitakin, jotka saavat piinailla uuteen vuoteen? Täällä on niin upea joulujännitysedustus nyt. ::Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Olen seuraillut näitä keskusteluja jonkin aikaa ja päätin nyt liittyä mukaan, vaikka vähän epäilyttää, onko ensi vuosikaan meidän vuosi. Mulla on takana yksi keskenmeno kaksi vuotta sitten, sen jälkeen onkin sitten ollut hiljaisempaa. Ollaan oltu melko rennolla asenteella liikkeellä, mutta itseltä alkaa jo rentous karista.

Oviksen pitäisi periaatteessa olla huomenna, jos on perus 30-päiväinen kierto, mutta Clearblue ei ole hymyillyt. Aloitin testauksen vähän myöhään (vasta eilen) ja eilen oli digin tikussa selkeästi vahvemmat viivat kuin tänään. Pitää vielä huomenna katsoa, mihin suuntaan tuo kääntyy.
 
Miekin tuun tänne höpäjämähän.
Yk25 dpo 6 menossa.

Aloitettiin helmikuussa 2021 yrittämään ekaa yhteistä lasta. Edellisestä avioliitosta 1 nepsy vuos mallia 2013.
 
Siirryn minäkin tänne, olen laiskanpuoleinen kirjoittelija, mutta luen kyllä aktiivisesti. En myöskään ole himotestaaja, joten harvoin mitään kirjoitettavaa onkaan. Nyt on saapuneet paperit ja maaliskuussa -23 on meidän eka IVF kerta. Jännittää, mutten samalla jaksa odottaa.
 
Täällä vielä odotellaan dpo 10 ja oireetonta, tuntuu tosin että flunssaa pukkaisi (taas), suussa maistuu pahalta niikun flunssasena yleensä. 🤷🏻‍♀️
Kp25/27(28)

Eli saas nähä siirrynkö tänne vai en 🤷🏻‍♀️
”Ahkera” kirjoittelija 2022 puolelta 🙋🏽‍♀️
Ja myös neulootikko ilmottautuu 🙈
 
Täällä tänään kp 1 ja seuraava yritys alkakoon 😊 me miehen kanssa alkusyksyllä puhuttiin että oishan se kiva jos nyt jouluun mennessä tärppäisi uudelleen, no sitä ei kuulunut joten seuraava välietappi on asetettu huhtikuun alkuun, miehen synttäreille (ja silloin ollaan yritetty vuosi). Mies tosin totesi että hän on aivan varma että meidän vuosi alkaa hyvillä uutisilla, ihailen sitä, kuinka hän jaksaa myös aina tsempata ja olla niin kannustava. Me eilen katseltiin yhdessä mitä toiveita meillä oli tälle vuodelle ja mies oli toivonut että meillä tärppäisi vauva ja että mä en voisi kovin pahoin sitten kun olen raskaana.

Tasapuolisesti kaikille tsemppiä missä vaiheessa onkaan kiertoa ja toivotaan mahdollisimman monelle pääsyä vielä 2023 vuoden lasketunajan ryhmään 😊
 
Täällä tänään kp 1 ja seuraava yritys alkakoon 😊 me miehen kanssa alkusyksyllä puhuttiin että oishan se kiva jos nyt jouluun mennessä tärppäisi uudelleen, no sitä ei kuulunut joten seuraava välietappi on asetettu huhtikuun alkuun, miehen synttäreille (ja silloin ollaan yritetty vuosi). Mies tosin totesi että hän on aivan varma että meidän vuosi alkaa hyvillä uutisilla, ihailen sitä, kuinka hän jaksaa myös aina tsempata ja olla niin kannustava. Me eilen katseltiin yhdessä mitä toiveita meillä oli tälle vuodelle ja mies oli toivonut että meillä tärppäisi vauva ja että mä en voisi kovin pahoin sitten kun olen raskaana.

Tasapuolisesti kaikille tsemppiä missä vaiheessa onkaan kiertoa ja toivotaan mahdollisimman monelle pääsyä vielä 2023 vuoden lasketunajan ryhmään 😊
Olisipa reaktioissa emoji joka osoittaa sympatiaa ja samalla suurta ihailua, oli ihana lukea teidän tavoitteista ja etenkin miehen optimistisia ajatuksia. ❤️ Hyvää joulua ja uutta vuotta!
 
Kp18. Luulin, että lh-huippu on osunut maanantaille tai tiistaille, kun tiistain jälkeen testit on vaan haalenneet. Nyt kuitenkin tuli ihan ovislimaa. Voiko sitä tulla vielä ovulaation jälkeen, vai mitähän toi ois.. 🤔
 
Alan pikkuhiljaa orientoitua yrityksen aloitukseen. Edellisestä aloitin vuodenvaihteessa 2021 foolihapon ja rautakuurin ja ehkäisy jäi pois maaliskuun alusta. Nyt aika samanlainen ohjelma suunnitteilla alkuvuodelle, paitsi yritys aloitetaan vasta kun edellinen maaliskuinen 2022 vauva saadaan vuoden ikään.

Ikää on 42, niin ei ole aikaa turhan pitkään odotella, mutta haluaisin kuitenkin lähemmäs 2 vuoden ikäeron ainakin. Ekasta tulin raskaaksi nopeasti ja helposti ja toista yritetään samalla tulee jos tulee asenteella. Vielä nyt tosiaan pari kuukautta menee yrityksen suhteen pelkällä foolihapolla. Mut onhan tää yritys jotenkin mukavan jännittävää aikaa, niin en meinaa malttaa odottaa että päästään tositoimiin.
 
Ja täällä se ovisplussa tänään kp13

Ja sopivasti sitten kurkku karheana. Yritin miestä illasta kuppihommiin mutta hän sanoi et aamulla jooko 😅 Olis ollu helpompaa nyt illasta ku lapset nukkuu. Ja jos mun olo pahenee yön aikana, noh, kuppihomma, ei vaadi multa kummoista toimenpidettä.

Ja jos ei mulla ihmeparantumista niin joulunvietot menee uusiksi. Lapsille kyllä sanoin että joulu on joka paikassa.

Joten hyvää joulua tännekin ryhmään 🎅🤶
 
Kp18. Luulin, että lh-huippu on osunut maanantaille tai tiistaille, kun tiistain jälkeen testit on vaan haalenneet. Nyt kuitenkin tuli ihan ovislimaa. Voiko sitä tulla vielä ovulaation jälkeen, vai mitähän toi ois.. 🤔
Itellä ovistikut ja appi näytti ihan mitä sattuu ja ovis olikin viikon myöhemmin. Olin vähän ihmetellyt kun ovis oireita oli aina eri aikaan. Elo-syyskuussa jätin testit kauppaan ja päätettiin kattella mitä tapahtuu. No siitä sitten tuli plussa ja nt- ultrassa varmistui, että kaveri oli 8pvä pienempi kuin oli alunperin laskettu. Tämäkin puolsi, että ovulaatio tapahtui n. Viikko ennen kuukautisia. Plussan sain 6 pvä "kuukautisten" alusta. Minulla oli hyvin minimaalista "vuotoa" ja ei mitään raskausoireita.

Vuoden oltiin yritetty, jossa yksi keskeytynyt keskenmeno (nt-ultrassa ilmeni, että oli jäänyt vko 8+3).
 
Täällä kp15 menossa ja oviksesta en tarkkaan osaa sanoa milloin oli. Mulla yleensä kierto vaan 23-24 päivää. Tänään vihlonut rintoja useasti ja vv tulee enemmän kuin yleensä. Saapa nähdä miten käy.
Mukavaa joulun aikaa kaikille!🎄⭐
 
Ehkä nyt on aika siirtyä tänne puolelle.
Nyt menossa kp15, ja ovistestit on antanut tosi tasaista haaleeta, ennenkin tänään illasta tummempi viiva. Veikkaan siis että huomenna tai ylihuomenna tulee se tummin viiva. Eilen oli talletteluja, ja luultavasti huomenna taas, eli mahdollisuus on. Vaikkakin usko tässä vaiheessa yritystä on hyvin vähissä. Menkat on sovelluksen mukaan alkamassa 5.1., mutta veikkaan että se arvio myöhästyy muutamalla päivällä kun ovis on vasta nyt.
 
Muokattu viimeksi:
Ehkä nyt on aika siirtyä tänne puolelle.
Nyt menossa kp15, ja ovistestit on antanut tosi tasaista haaleeta, ennenkin tänään illasta tummempi viiva. Veikkaan siis että huomenna tai ylihuomenna tulee se tummin viiva. Eilen oli talletteluja, ja luultavasti huomenna taas, eli mahdollisuus on. Vaikkakin usko tässä vaiheessa yritystä on hyvin vähissä. Menkat on sovelluksen mukaan alkamassa 5.1., mutta veikkaan että se arvio myöhästyy muutamalla päivällä kun ovis on vasta nyt.
Tervetuloa myös tänne ja ihanaa että saadaan heti alkuvuoteen piinailijoita! Noi ovistestit on kyllä niin jänniä että miks ne tummenee välillä vähän silleen aaltoillen 😅 tai mua ärsyttää kun on välillä viittä vaille plussa ja sit vaalenee ennen kuin tulee plussa.
 
Takaisin
Top