Raskaaksi 2023

Käytän Natural Cyclesiä, kun sen algoritmi ottaa huomioon lämmönvaihtelut ja oveistestien tulokset. En itse luota noihin pelkkään matikkaan perustuviin, kun kierto on epäsäännöllinen. Mutta jotta voisin itsevarmasti sanoa että mulla on ollu ovis pitää kolmen asian olla tapahtunut: bongaan valkovuodon lisääntymisen --> aloitan ovistestien käytön --> ovisplussan jälkeen seuraan että lämmöt nousee. Lämmöt tulee automaattisesti taustalla kun käytän Ouraa, joten tosi vaivatonta, kun se itsestään myös syncaa ne NC:n appiin. Vasta kun lämmöt nousseet, voin olla semivarma, että ovispäivä täsmäsi. Se toki tarkoittaa, että on pitänyt tallatella ennen lämmön nousuja.
Kiitos tästä vinkistä, pitääkin ladata tuo NC myös käyttöön Flo:n ohella. Mulle tuo lämpöjen mittailu ei oo yhtään tuttua, ihan pihalla näistä raskaustermeistä muutenkin 😂 Tikuttelulla ja valkovuodon seurailuilla oon tähän saakka mennyt, tosin huonosti on onnistunut 😂😪

Suht säännöllinen on kierto, menkat kyllä Flo laskee ihan päivälleen oikein.

@Mamiksx4 ahaa, aivan aivan! Ihan pihalla vielä näistä termeistä niin siksi 🤭 kuulostaa kätevältä.
 
Hei vaan kaikille! Viime kerrasta, kun täällä foorumilla seikkailin onkin jo jonkin aikaa. Ja taas, neljännen kerran löydän itseni täältä :tears: Olemme 23/32 pariskunta ja nyt olisi toiveissa toinen yhteinen lapsi. Kyseessä olisi itselleni neljäs lapsi.

Kuopuksemme on noin puolen vuoden ikäinen ja tulimme hetki sitten siihen päätökseen, että haluamme ainakin vielä yhden lisää. Hulluissa puheissa vilahtaa jopa lause "kaksi lisää", mutta katsellaan nyt miten käy :Hear No Evil Monkey: Olen tehnyt kuitenki henkilökohtaisen päätöksen etten 25 ikävuoden jälkeen enempää tee/halua saada.

Tammikuun lopulle on varattuna kierukan poisto ja tiedossa on pitkät epätasaiset kierrot, joten todennäköisyys raskautumiselle menee varmasti kesään päin.

Mutta ilmottaudun nyt jo kuumeiluun mukaan, tää on myös osaltaan koukuttavaa seurailla muiden matkoja :Baby::red-heart:
 
Minä pyörin vähän eksyneenä keskusteluissa.
Aktiivisena olin 2019 esikoisen yrityksen aikaan, jolloin koin kolme keskenmenoa. Nyt tässä pohdituttanut kovasti, uskaltaisiko sitä toista lasta yrittää vai ei. Keskenmenot, vaikea synnytys ja rankka vauvavuosi todella mietityttää.

Mutta, täällä taustalla vähän seurailen 👋🏻
 
Täällä alkaa elämää voittaa vaikka ihan lepäilyksi menny tää päivä. No kolme päivää kuumetta niin saa kyllä toipuakin ihan rauhassa. Ruoka ei oo maittanut , nesteillä vaan. Eilen join muuutama desi miehen tekemää smoothieta ja muuten sitten teetä ja vitamiinijuomia. Limainen yskä on kyllä tosi perseestä, alkaa jo kylkeen sattuu tää yskiminen.

Ärsyttää kun meni joulu ihan pilalle. Odottanut sitä oikein kunnolla ja sitten makaa kolme päivää kuumeessa 🤒 Nyt ei osaa muutaku valittaa 😔
 
Täällä alkaa elämää voittaa vaikka ihan lepäilyksi menny tää päivä. No kolme päivää kuumetta niin saa kyllä toipuakin ihan rauhassa. Ruoka ei oo maittanut , nesteillä vaan. Eilen join muuutama desi miehen tekemää smoothieta ja muuten sitten teetä ja vitamiinijuomia. Limainen yskä on kyllä tosi perseestä, alkaa jo kylkeen sattuu tää yskiminen.

Ärsyttää kun meni joulu ihan pilalle. Odottanut sitä oikein kunnolla ja sitten makaa kolme päivää kuumeessa 🤒 Nyt ei osaa muutaku valittaa 😔
Parempi valittaa kuin padota sisäänsä! 🍬
Jaettu potutus on puolet alkuperäisestä
ja
jaettu ilo vain tuplaantuu!
 
Minä myös ryömin tänne :Smiling Face With Smiling Eyes: Meillä alkais tästä kierrosta yk1, ja kolmosta (sit lapsiluku ois täynnä) kovasti toivotaan. Aikaisemmat 18 ja 21 - syntyneet. Minä 34 ja mies 45.

Mulla pcos eikä oikein koskaan tiedä miten kierrot menee, silti olen aikaisemmin raskautunut suht "helposti", mutta viime synnytyksen jälkeen kierto on ollut vähän sekopoltsinen. Ei siis liikoja odotuksia. :Grinning Face With Smiling Eyes:

Nyt kp 3 ja joskus loppiaisen jälkeen varmaan olisi ovis, joten taustailen vähän täällä ennenkuin tulee mitään päivitettävää. :Hugging Face:
 
Mitäs piinailijoille kuuluu, mm. @Mamiksx4 @Adelinee ja SophiaK? Alkaa uusi vuosi lähestyä 🤭😨
Täällä dpo4 , koittanut vaan tästä taudista selvitä. Eilen eka päivä kun oli vaan lämpöä. Tänä aamuna jaksoin pikkasen konetta täyttää ja teen laittaa itselle Ja tytölle, seuraava kun jo eilen sairastui. Vielä on mies ja poika terveenä. Nyt makoilee sängyssä ja kohta alan katsoo sarjoja padilta. Sohva on vallattu ja mun alaselkä niin kipeenä että hohhoi. Ei vaan jaksa touhuta vielä että se sais liikettä. Hengästyy pienestä ja ahdistun myös tuosta sekamelskasta alakerrassa. Sunnuntaina olis dpo8, jos mä kauppaan kykennen niin toki sitä on testejä haettava 😉 Mutta levätään nyt ensin.
 
Täällä dpo4 , koittanut vaan tästä taudista selvitä. Eilen eka päivä kun oli vaan lämpöä. Tänä aamuna jaksoin pikkasen konetta täyttää ja teen laittaa itselle Ja tytölle, seuraava kun jo eilen sairastui. Vielä on mies ja poika terveenä. Nyt makoilee sängyssä ja kohta alan katsoo sarjoja padilta. Sohva on vallattu ja mun alaselkä niin kipeenä että hohhoi. Ei vaan jaksa touhuta vielä että se sais liikettä. Hengästyy pienestä ja ahdistun myös tuosta sekamelskasta alakerrassa. Sunnuntaina olis dpo8, jos mä kauppaan kykennen niin toki sitä on testejä haettava 😉 Mutta levätään nyt ensin.
Lepoa ja paranemista sinne, sarjojen katselu sängyssä kuulostaa hyvältä, vaikka sairaana onkin ❤️ Sunnuntaita odotellen 🌈
 
Heippa kaikille! Mulla on nyt suuri tarve kuulua johonkin palstalle, joten tulen jo tänne kirjoittelemaan. Täällä tosiaan takana juuri eilen todettu keskenmeno joulukuun alun plussasta, joka oli meille ensimmäinen laatuaan. Aikaa menee varmasti vielä pitkästi ennenkuin päästään uuteen yritykseen, kun ensin pitäisi saada tämä tyhjentymään. Kiva kuitenkin kuulua johonkin porukkaan, nyt kun emme tuolla elokuisissa päässeet pidempään jatkamaan💔. Eli hengessä mukana ja omalla kohdalla piinailut ajankohtaisempia sitten joskus tammikuun jälkeen.
 
@Nyyti2 pahoittelut keskenmenosta ❤️ Suosittelen keskenmenon kokeneiden salaista puolta jossa on ihana vertaistuki ja huikea porukka ja siellä on myös aktiivista keskustelua meiltä jotka keskenmenon jälkeen uutta plussaa toivovat ❤️ tsemppiä tyhjennysvuoto ja kipuihin, se on kaikki perseestä.
 
@Nyyti2 pahoittelut keskenmenosta ❤️ Suosittelen keskenmenon kokeneiden salaista puolta jossa on ihana vertaistuki ja huikea porukka ja siellä on myös aktiivista keskustelua meiltä jotka keskenmenon jälkeen uutta plussaa toivovat ❤️ tsemppiä tyhjennysvuoto ja kipuihin, se on kaikki perseestä.
Kiitos❤️ tätä on kyllä paljon suositeltu, täytyy selvittää miten sinne pääsisi liittymään!
 
Heipä hei tuun tänne esittäytymään!

Taustatietona, mulla ikää 30 ja miehellä 29. Meillä on 7/21 syntyny esikoinen, joka saanut luomusti alkunsa. Vajaa pari kk minipillereitä vedin synnytynyksen jälkeen, kunnes viime vuoden syyskuussa ne lopetin kun päätettiin toista lähteä yrittämään. 21 Joulukuussa oli joku heikko kemiallinen ja siihen heti perään tärppäs uudelleen, mutta meni kesken helmikuussa 6+4. Sen jälkeen mun kierto ja kroppa ollu jotenkin omituinen ja ei oo haamun haamua ilmestyny tähän mennessä.
Mistään ei vikaa oo löytyny tähän mennessä.

Meidän tilanteeseen tuli sit lisävaikeutta tossa elokuussa, kun miehellä perussairautena antifosfolipidi-oireyhtymä (mikä myös aiheuttanut munuaisten vajaatoiminnan ja mies tekee dialyysihoitoa ja odottaa siirrännäistä) ja siihen liittyvä arvo on noussut huolestuttavalle tasolle ja siihen nyt tiputettiin tässä kuussa sytostaattia ja toinen annos uuden vuoden jälkeen. Tämä aiheuttaa 12kk raskautumiskiellon. Tämä kielto voi mahdollisesti jatkua vuosiakin, jos sitä joudutaan useammin tiputtamaan ja munuaisensiirtokin tuo oman taukonsa sitten. Mies kävi antamassa pakkaseen lokakuussa kaksi talletusta, joita sitten tullaan ivf hoidoissa käyttämään.

Nyy menossa tauko/välikierron kp4. Tammikuun puolen välin jälkeen alkavassa kierrossa alkaa sitten mulla ivf hoitoihin liittyvät pistelyt.
 
Piinailu käynnissä, en kyllä usko että tässä kierrossa napannut. Sovittiin miehen kanssa että ootellaan huhtikuuhun että menee sitten -24. Eilen illalla alko jomottaa vatsaa joten varmaankin ens viikolla alkaa menkat.
 
Mitäs piinailijoille kuuluu, mm. @Mamiksx4 @Adelinee ja SophiaK? Alkaa uusi vuosi lähestyä 🤭😨
Mites täällä, odottelen että pääsee testailemaan 🤭 Menossa vasta dpo 5 eli hetki pitää vielä malttaa. Mukavasti on tässä kuitenkin ohjelmaa niin aika menee vähän nopeemmin!
Oon nyt testannut vielä ovistestillä, ihan huvikseen vaan tai ihan varmuuden vuoksi, jos vaikka kierrossa lh tasot nousisi useamman kerran, mutta mitään tähän viittaavaa ei kyllä ole. Ja no aika selkeät linjat ja kivut oli ovisplussan jälkeen / aikana tässä kierrossa.

Mites @Empsu94 menee? ☺️
 
Onko kokemusta pcos ja ovulaatiotesteistä? Jostain muistelen lukeneeni, että voi näyttää ihan mitä vaan. Mut onko jotkut saanut ovulaation näkymään. Kp 3/? käynnistyi. Menkat tekee loppumistaan.
 
Onko kokemusta pcos ja ovulaatiotesteistä? Jostain muistelen lukeneeni, että voi näyttää ihan mitä vaan. Mut onko jotkut saanut ovulaation näkymään. Kp 3/? käynnistyi. Menkat tekee loppumistaan.
Mulla näyttää ihan mitä vaan. Siis ei mitään tolkkua. Mut Digi on toiminut.
 
Takaisin
Top