Raskaaksi 2023

Jep, toivottavasti olisi yksi niistä piinailijoista 🙄 Mä täällä vähän masistelen että oliko sittenkään ovista pari päivää sitten, lämmöt romahti taas. Toki tuo pari lasillista viiniä ja muualla yöpyminen vaikuttaa lämpöön, joten huomisen lämpö kotoonta on taas luotettavampi.

Screenshot_20221225-091310.png
 
Tervetuloa tänne puolelle @Kwv ja pahoittelut negasta. :red-heart: Saa olla pettynyt. Mulla ei ole kokemusta noista digeistä, viivoja on tullu seurattua...

Ja viivoista puheen ollen juuri pärähti ovistesti positiiviseksi. Piinapäivät siis edessä, jännitysmomenttia siis heti vuoden 2023 ensimmäisille päiville. :Smiling Face With Halo:Onko töällä muitakin, jotka saavat piinailla uuteen vuoteen? Täällä on niin upea joulujännitysedustus nyt. ::Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Heips🙋, täällä on myös dpo 2 ☺️ viime menkat oli aika hirveet ja runsaat. Toissa päivänä tuli niin vahva ovisplussa että ei tarttennu arvailla ja sen lisäksi oli jopa vähän ovis tiputtelua. Hyvin saatiin aikaiseksi myös makkarin puolella niin pääsen jännäämään.
Ite olen ollut täällä aika hiljainen, kun ärsytti oman kierron tökkiminen. Mutta luulen viime menkkojen perusteella että oma kirto otti nyt boostia imetyksen lopettamisesta ja alkaa toivottavasti vähän tasoittua tässä 😌 Ovis tuli kuitenkin tässä kierrossa kpl 16, eli ei mahdottoman pitkää kiertoa ole odotettavissa ehkä 🤞

Noihin ovistesteihin vielä, että itellä ne ei juuri tummene ovisplussaa kohti, vaan on aika haaleita tai olemattomia ja sitten yks-kaks tulee plussa 😅 eli ei kannata menettää toivoa jos ei juuri mitään tikkuihin tule ennen plussaa. Ja tosiaan se Lh-huippu voi olla tosi lyhyt, sen takia saattaa olla hyvä idea tehdä testit kahdesti päivässä 🙈
 
Heips🙋, täällä on myös dpo 2 ☺️ viime menkat oli aika hirveet ja runsaat. Toissa päivänä tuli niin vahva ovisplussa että ei tarttennu arvailla ja sen lisäksi oli jopa vähän ovis tiputtelua. Hyvin saatiin aikaiseksi myös makkarin puolella niin pääsen jännäämään.
Ite olen ollut täällä aika hiljainen, kun ärsytti oman kierron tökkiminen. Mutta luulen viime menkkojen perusteella että oma kirto otti nyt boostia imetyksen lopettamisesta ja alkaa toivottavasti vähän tasoittua tässä 😌 Ovis tuli kuitenkin tässä kierrossa kpl 16, eli ei mahdottoman pitkää kiertoa ole odotettavissa ehkä 🤞

Noihin ovistesteihin vielä, että itellä ne ei juuri tummene ovisplussaa kohti, vaan on aika haaleita tai olemattomia ja sitten yks-kaks tulee plussa 😅 eli ei kannata menettää toivoa jos ei juuri mitään tikkuihin tule ennen plussaa. Ja tosiaan se Lh-huippu voi olla tosi lyhyt, sen takia saattaa olla hyvä idea tehdä testit kahdesti päivässä 🙈
Ohh nyt piinailua sitten, tsemppiä siihen 😍 uuden vuoden päivää kovasti odotellen...
 
Itsekin taidan nyt tänne siirtyä. Kierukan poistosta 53 päivää ja tän päivän alavatsaa ja alaselkää juhlinut perinteisten menkkakipujen tapaan. Vielä ei oo hanat auenneet, mutta toivottavasti kohta niin sais kierrot käyntiin.
 
Minäkin tänne liityn lueskelemaan ja ehkä kirjoittelemaankin. Toista yritellään. Ya 09/22, kierrot on olleet tähän asti semisäännöllisiä (31-33), mutta nyt on meneillään kp 48 :Upside Down Face::Upside Down Face: Ovista en ole vielä saanut testillä kiinni, vaikka sen kropassa tunnen. Tässä kierrossa mennyt jo aika monta raskaustestiä...
 
IMG20221225162246.jpg

Aloitin testit 1 päivässä kp9, eli ylimmät on 9-11, sit 12 jäi välistä kun illalla testailin ja ennen töihin lähtöä illalla unohdin. Kp13-15 on vielä aika tasaisen haaleaa, mutta tänään kp16 aamu on jo selkeästi vahvempi. Pitää vielä illan testi tehdä ennen töihin lähtöä, mutta eiköhän ovis nyt vihdoin ole spotattu. Jännän myöhään tosin! Oma kierto on sen 27-28, niin kp17 on aika myöhäinen ovikselle 🤔
Ja talletteluja tosiaan tänää ja muutama päivä sitten
 
Muokattu viimeksi:
View attachment 118015
Aloitin testit 1 päivässä kp9, eli ylimmät on 9-11, sit 12 jäi välistä kun illalla testailin ja ennen töihin lähtöä illalla unohdin. Kp13-15 on vielä aika tasaisen haaleaa, mutta tänään kp16 aamu on jo selkeästi vahvempi. Pitää vielä illan testi tehdä ennen töihin lähtöä, mutta eiköhän ovis nyt vihdoin ole spotattu. Jännän myöhään tosin! Oma kierto on sen 27-28, niin kp17 on aika myöhäinen ovikselle 🤔
Ja talletteluja tosiaan tänää ja muutama päivä sitten
Oletkos huomannut onko ovislima tikkutulosten tahdissa?
 
Oletkos huomannut onko ovislima tikkutulosten tahdissa?
Mulla ei itellä oo jotenkin selkeetä noi limat yms, niin sen takia yritän joka kierrossa tikuttaa että pysyn kärryillä. Mulla ei myöskään selkeitä muitakaan ovis-oireita ole.
Noh, jos ei tässäkään kierrossa tärppää niin tammikuussa vihdoin mies menee tutkituttamaan sperman. Pitkään siitä on puhuttu mutta alkuun myös miestä ahdisti sinne meno, ja sitten oli syksyllä isompia laskuja, joiden takia ei ylimääräistä rahaa löytynyt yksityiselle spermatutkimukseen.
 
Mulla ei itellä oo jotenkin selkeetä noi limat yms, niin sen takia yritän joka kierrossa tikuttaa että pysyn kärryillä. Mulla ei myöskään selkeitä muitakaan ovis-oireita ole.
Noh, jos ei tässäkään kierrossa tärppää niin tammikuussa vihdoin mies menee tutkituttamaan sperman. Pitkään siitä on puhuttu mutta alkuun myös miestä ahdisti sinne meno, ja sitten oli syksyllä isompia laskuja, joiden takia ei ylimääräistä rahaa löytynyt yksityiselle spermatutkimukseen.
Niinbse asia etenee. Hinnakkaita noi tutkimukset on. Oletkohan jo selvittänyt julkiselle pääsyä... Opettelin itsekin tikkujen avulla sitä limaa sekä kiertoani muutoinkin tulkitsemaan. Parhaimmillaan olikin kuin venyvää liisteriä kahden sormen välissä. Puhdas oma etusormi on paras näytteen ottaja ja venymistestejä teun peukalon kanssa.
 
Niinbse asia etenee. Hinnakkaita noi tutkimukset on. Oletkohan jo selvittänyt julkiselle pääsyä... Opettelin itsekin tikkujen avulla sitä limaa sekä kiertoani muutoinkin tulkitsemaan. Parhaimmillaan olikin kuin venyvää liisteriä kahden sormen välissä. Puhdas oma etusormi on paras näytteen ottaja ja venymistestejä teun peukalon kanssa.
Julkisella sitten tutkimuksien jatkaminen, mutta niihin pääsy tietty kestää, ja kun miehellä taustalla syöpä nuorempana, niin ensimmäisenä halutaan selvittää se, että onko ne hoidot vaikuttaneet hänen hedelmällisyyteen..
 
Julkisella sitten tutkimuksien jatkaminen, mutta niihin pääsy tietty kestää, ja kun miehellä taustalla syöpä nuorempana, niin ensimmäisenä halutaan selvittää se, että onko ne hoidot vaikuttaneet hänen hedelmällisyyteen..
Ehkäpä kannattaa laittaa itsensä sinne julkisen puolen jonoon, jos se on mahdollista tai ette jo siellä ole.
 
Ehkäpä kannattaa laittaa itsensä sinne julkisen puolen jonoon, jos se on mahdollista tai ette jo siellä ole.
Sillä ei ole vielä kiire, koska itsellä on se ajatus että hoitoja en ennen häitä halua aloittaa, vaikka tottakai oman lapsen mahdollisimman pian haluan, mutta kun häät on vähän reilu vuoden päästä, niin en ehdoin tahdoin halua silloin raskaana olla. Jos sitä ennen tärppää luonnollisesti, niin se on mahtavaa, enkä valita. Mutta en ennen häitä halua hoitoihin. Tavallaan tyhmää ehkä, mutta Noh.. omat ajatukset ei ole aina ne järkevimmät, vaikka ne tunteellisesti oikealta tuntuu.
 
Täällä tuli kpl 1. 🥳 Kierukan poistosta meni 54 päivää ennen, että vuodot alkoi. Toivotaan et kierrot tasottuisi nyt. Viimeksi kierukan poiston jälkeen meni kyllä 6kk ennen kun tasoittuivat ja pisin kierto oli silloin 72 päivää..
 
Ja täällä se ovisplussa tänään kp13

Ja sopivasti sitten kurkku karheana. Yritin miestä illasta kuppihommiin mutta hän sanoi et aamulla jooko 😅 Olis ollu helpompaa nyt illasta ku lapset nukkuu. Ja jos mun olo pahenee yön aikana, noh, kuppihomma, ei vaadi multa kummoista toimenpidettä.

Ja jos ei mulla ihmeparantumista niin joulunvietot menee uusiksi. Lapsille kyllä sanoin että joulu on joka paikassa.

Joten hyvää joulua tännekin ryhmään 🎅🤶
Mielenkiinnosta kysyn mitä tarkoittaa kuppihomma? 😶🤭

Onko kenelläkään mitään appeja käytössä ja onko niiden ehdottama ovispäivä pitänyt kenelläkään paikkaansa? Mulla on Flo käytössä ja se kyllä helpottaa omaa mielenrauhaa kun merkkailee ihan kaiken ylös, mutta ovispäivä ei oo vielä kertaakaan osunut. Lähellä kyllä on ollut. Nyt kp5 ja ensi viikolla taas tikutellaan.
 
Mielenkiinnosta kysyn mitä tarkoittaa kuppihomma? 😶🤭

Onko kenelläkään mitään appeja käytössä ja onko niiden ehdottama ovispäivä pitänyt kenelläkään paikkaansa? Mulla on Flo käytössä ja se kyllä helpottaa omaa mielenrauhaa kun merkkailee ihan kaiken ylös, mutta ovispäivä ei oo vielä kertaakaan osunut. Lähellä kyllä on ollut. Nyt kp5 ja ensi viikolla taas tikutellaan.
Mulla on käytössä Flo ja ehdotus menee aina pari päivää pieleen tällä hetkellä tällä kierron pituudella mutta senhän saa sitten itse sinne korjattua😊
 
Mielenkiinnosta kysyn mitä tarkoittaa kuppihomma? 😶🤭

Onko kenelläkään mitään appeja käytössä ja onko niiden ehdottama ovispäivä pitänyt kenelläkään paikkaansa? Mulla on Flo käytössä ja se kyllä helpottaa omaa mielenrauhaa kun merkkailee ihan kaiken ylös, mutta ovispäivä ei oo vielä kertaakaan osunut. Lähellä kyllä on ollut. Nyt kp5 ja ensi viikolla taas tikutellaan.

Käytän Natural Cyclesiä, kun sen algoritmi ottaa huomioon lämmönvaihtelut ja oveistestien tulokset. En itse luota noihin pelkkään matikkaan perustuviin, kun kierto on epäsäännöllinen. Mutta jotta voisin itsevarmasti sanoa että mulla on ollu ovis pitää kolmen asian olla tapahtunut: bongaan valkovuodon lisääntymisen --> aloitan ovistestien käytön --> ovisplussan jälkeen seuraan että lämmöt nousee. Lämmöt tulee automaattisesti taustalla kun käytän Ouraa, joten tosi vaivatonta, kun se itsestään myös syncaa ne NC:n appiin. Vasta kun lämmöt nousseet, voin olla semivarma, että ovispäivä täsmäsi. Se toki tarkoittaa, että on pitänyt tallatella ennen lämmön nousuja.
 
Täällä vielä odotellaan dpo 10 ja oireetonta, tuntuu tosin että flunssaa pukkaisi (taas), suussa maistuu pahalta niikun flunssasena yleensä. 🤷🏻‍♀️
Kp25/27(28)

Eli saas nähä siirrynkö tänne vai en 🤷🏻‍♀️
”Ahkera” kirjoittelija 2022 puolelta 🙋🏽‍♀️
Ja myös neulootikko ilmottautuu 🙈

Tilannepäivitystä tännekkin:
Dpo 14 kp 29/27(28)
PC normaali puikkotesti Cittarista puhdas NEGA

Jännä kun Flo mukaan kaikissa tän vuoden kierroissa menkat on alkanu dpo 13 päivänä
Menkat ei siis vielä ole alkanut mut eiköhän ne sieltä ja saa yk 6 käyntiin.

Oireettomana mennään edelleen 🤷🏻‍♀️
Ei siis menkka tai raskausoireitakaan.. 🤷🏻‍♀️
 
Mielenkiinnosta kysyn mitä tarkoittaa kuppihomma? 😶🤭

Onko kenelläkään mitään appeja käytössä ja onko niiden ehdottama ovispäivä pitänyt kenelläkään paikkaansa? Mulla on Flo käytössä ja se kyllä helpottaa omaa mielenrauhaa kun merkkailee ihan kaiken ylös, mutta ovispäivä ei oo vielä kertaakaan osunut. Lähellä kyllä on ollut. Nyt kp5 ja ensi viikolla taas tikutellaan.

Otin vähän aikaa sitten Flo käyttöön ja se synkronoi älykellon appin kaikki merkinnät viime vuodenkin.

Tikuttelin aluksi ehkä 3-4kiertoa ja Flo ennusti ovikset yhtä kiertoa lukuunottamatta (päivän heitto) nappiin 👌🏽

Säännölliset kierrot miltei aina (laskennallisesti keskiarvo se 27 vrk ja aina alkanu dpo 13 menkat)
 
Mielenkiinnosta kysyn mitä tarkoittaa kuppihomma? 😶🤭

Onko kenelläkään mitään appeja käytössä ja onko niiden ehdottama ovispäivä pitänyt kenelläkään paikkaansa? Mulla on Flo käytössä ja se kyllä helpottaa omaa mielenrauhaa kun merkkailee ihan kaiken ylös, mutta ovispäivä ei oo vielä kertaakaan osunut. Lähellä kyllä on ollut. Nyt kp5 ja ensi viikolla taas tikutellaan.
Joo eli koti inssistä puhe. Mies tekee kuppiin ja mä truutalla laitan tavaran sisuksiini 😉 käytetään toisinaan tätä menetelmää. Ja nyt varsinkin kun olin itse kipeenä,
 
Takaisin
Top