Raskaaksi 2023

Moi oon milsku 20v ja oon haaveillut vauvasta 2 vuotta ja mulla on mies jonka kanssa yritetty 2 kiertoa, kolmas menossa ovulaatiossa
Ootkin jo nuorena aikuisena tiennyt, että haluat vauvan 👍 Asutko itseksesi vai miehesi kanssa?

Täältä vau-palstalta löytyykin paljon tietoa ja kokemuksia. Niin paljon kuin jaksaa selailla 😁

Mä olen raskausaikana käyttänyt vain hajusteettomia tai mahd luonnonmukaisia tuotteita. En muutenkaan värjää hiuksia enää. Geelikynsistä en kyllä jaksa uskoa olevan haittaa.. ennemmin että päivittäiset tuotteet mitä laittaa hiuksiin tai iholle olisi myrkyttömiä ja luomuruokaa suosisin. Kuitenkin tuo kemikaalikuorma mitä nykyään on, on tosi iso! Puhdas ruoka ja omegat, c, d, rauta tärkeitä raskausaikana.

Oon kyl aika hämmentynyt, että ke ja to (kp 11 ja 12) oli jo nippailua vasemmalla alavatsassa ja rintoja vihlo ilkeesti. Voikohan ovulaatio olla jo noin aikaisin 😳 Ennen kierukkaa mun kierto oli muistaakseni 28 vai 30 päivää 🤔
Siks oon näin pihalla, kun mulla ei oo ollu säännöllisiä menkkoja yli 10 vuoteen kierukan takia 😄

Oon kyl aika hämmentynyt, että ke ja to (kp 11 ja 12) oli jo nippailua vasemmalla alavatsassa ja rintoja vihlo ilkeesti. Voikohan ovulaatio olla jo noin aikaisin 😳 Ennen kierukkaa mun kierto oli muistaakseni 28 vai 30 päivää 🤔
Siks oon näin pihalla, kun mulla ei oo ollu säännöllisiä menkkoja yli 10 vuoteen kierukan takia 😄

Voi olla! Mulla ollut super tarkka kierto, aina 28 päivää, mut kierrossa, josta raskaaksi tulin, ni oli jostain syystä aikanen ovis, juurikin kp 11-12 😊

Voi olla! Mulla ollut super tarkka kierto, aina 28 päivää, mut kierrossa, josta raskaaksi tulin, ni oli jostain syystä aikanen ovis, juurikin kp 11-12 😊
Eli se ei ole edes varmaan harvinaista sitten 🤔
En haluais ovistestejä alkaa käyttää, kun kolme lasta saanu ilman niitä jo, mut jos ei tärppää muutaman kk, nii sit varmaan alan niitä käyttää 😊

Mä palaan vielä keskusteluun rakennekynnistä, tekoripsistä ym. Käytöstä, suosittelen katsomaan
HBO:n Not so pretty dokumentin
https://m.imdb.com/title/tt13142526/

Itselle tämä oli todella silmiä avaava dokumentti. Sillä ei voinut edes ajatella mihin kaikkeen tietoisesti laitetaan myrkyllisiä kemikaaleja. Toki dokumentti on tehty USA:ssa, jossa ei rajoituksia pahemmin ole, toisin kuin EU:ssa (täällä yli 1000 kemikaalia kielletty). Silti mm. Parfyymi sanan alle voidaan piilottaa täälläkin useita kemikaaleja.

Mulla oli esikoisen tärppikierrossa ovulaatio (gyneultrassa varmistetusti) kp 12. 😊 Mikä oli itselle tuolloin aika yleistä, nyt ollut välillä kp 14-17.

Jos ovulaatio oli 10-11kp nii tuli vaa kerran hyödynnettyä se, kun mies ollut toisessa kaupungissa muulloin paitsi kävi täällä kp 10 ja sillon tuli nussittua 🤭😄 Tänään kp 12 tulee kotiin, mut jos ovulaatio meni jo, niin on sen suhteen myöhäistä, mut rakastelu päivittäin tekee kyl muuten hyvää 🥰😄

Dpo10 ja nega PC:llä... Menkat alkaa yleensä dpo11, joten viikonloppua odotellessa. Tiedän, että voihan tässä edelleen käydä kuinka vain...
Vielä voi muuttua posiksi! Mää en edes testannut tänään, koska mulla oli eile aiva uusia kiinnittymiseen viittaavia tuntemuksia nii aattelin ettei se vielä näkys jos eile kiinnitty.

Vielä voi muuttua posiksi! Mää en edes testannut tänään, koska mulla oli eile aiva uusia kiinnittymiseen viittaavia tuntemuksia nii aattelin ettei se vielä näkys jos eile kiinnitty.
Niinpä! Ei näillä päivillä vielä välttämättä näkyisikään noilla 25-vahvuisilla testeillä. Pitää malttaa mielensä. Sulla kuulostaa kyllä lupaavalta! 👍 Mulla ei oo ollu mitään epätavallista maanantain jälkeen.

Niinpä! Ei näillä päivillä vielä välttämättä näkyisikään noilla 25-vahvuisilla testeillä. Pitää malttaa mielensä. Sulla kuulostaa kyllä lupaavalta! 👍 Mulla ei oo ollu mitään epätavallista maanantain jälkeen.
Nimeommaa!
Kyllä kieltämättä nosti toiveita ku oli nii kovaa sulkapuikkomaista kipua hetken aikaa mitä ei oo ikinä enne ollu. Toisaalta olin varma viimekierrossa että oon rraskaana mut paskat🤦🏼‍♀️
Eihä monellakaa oo mitää alussa eli samallai sitä sullaki on toivoa!

Välikevennys: Olen tänään todistetusti saanut siemenen itämään 😅🌱 Mulla on ikkunalaudalla useita siemeniä itämässä.

Liitteet

• IMG_20230317_090231.jpg
    IMG_20230317_090231.jpg
    530.9 KB · Katsottu: 65
Takaisin