Moi sinulle! Haluaisitko hiukan kertoa itsestäsi tai tilanteestasi? Onko sulla kumppani, jonka kanssa haluatte yhdessä lapsen? Oletko jo kauan haaveillut vauvasta?Minä yritän raskautua kosk oon valmis äidiksi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moi sinulle! Haluaisitko hiukan kertoa itsestäsi tai tilanteestasi? Onko sulla kumppani, jonka kanssa haluatte yhdessä lapsen? Oletko jo kauan haaveillut vauvasta?Minä yritän raskautua kosk oon valmis äidiksi
Ootkin jo nuorena aikuisena tiennyt, että haluat vauvan Asutko itseksesi vai miehesi kanssa?Moi oon milsku 20v ja oon haaveillut vauvasta 2 vuotta ja mulla on mies jonka kanssa yritetty 2 kiertoa, kolmas menossa ovulaatiossa
Oon kyl aika hämmentynyt, että ke ja to (kp 11 ja 12) oli jo nippailua vasemmalla alavatsassa ja rintoja vihlo ilkeesti. Voikohan ovulaatio olla jo noin aikaisin Ennen kierukkaa mun kierto oli muistaakseni 28 vai 30 päivää
Siks oon näin pihalla, kun mulla ei oo ollu säännöllisiä menkkoja yli 10 vuoteen kierukan takia
Eli se ei ole edes varmaan harvinaista sittenVoi olla! Mulla ollut super tarkka kierto, aina 28 päivää, mut kierrossa, josta raskaaksi tulin, ni oli jostain syystä aikanen ovis, juurikin kp 11-12
Mulla oli esikoisen tärppikierrossa ovulaatio (gyneultrassa varmistetusti) kp 12. Mikä oli itselle tuolloin aika yleistä, nyt ollut välillä kp 14-17.Oon kyl aika hämmentynyt, että ke ja to (kp 11 ja 12) oli jo nippailua vasemmalla alavatsassa ja rintoja vihlo ilkeesti. Voikohan ovulaatio olla jo noin aikaisin Ennen kierukkaa mun kierto oli muistaakseni 28 vai 30 päivää
Siks oon näin pihalla, kun mulla ei oo ollu säännöllisiä menkkoja yli 10 vuoteen kierukan takia
Vielä voi muuttua posiksi! Mää en edes testannut tänään, koska mulla oli eile aiva uusia kiinnittymiseen viittaavia tuntemuksia nii aattelin ettei se vielä näkys jos eile kiinnitty.Dpo10 ja nega PC:llä... Menkat alkaa yleensä dpo11, joten viikonloppua odotellessa. Tiedän, että voihan tässä edelleen käydä kuinka vain...
Niinpä! Ei näillä päivillä vielä välttämättä näkyisikään noilla 25-vahvuisilla testeillä. Pitää malttaa mielensä. Sulla kuulostaa kyllä lupaavalta! Mulla ei oo ollu mitään epätavallista maanantain jälkeen.Vielä voi muuttua posiksi! Mää en edes testannut tänään, koska mulla oli eile aiva uusia kiinnittymiseen viittaavia tuntemuksia nii aattelin ettei se vielä näkys jos eile kiinnitty.
Nimeommaa!Niinpä! Ei näillä päivillä vielä välttämättä näkyisikään noilla 25-vahvuisilla testeillä. Pitää malttaa mielensä. Sulla kuulostaa kyllä lupaavalta! Mulla ei oo ollu mitään epätavallista maanantain jälkeen.
Itsellä sama homma. Jossain edes onnistunutVälikevennys: Olen tänään todistetusti saanut siemenen itämään Mulla on ikkunalaudalla useita siemeniä itämässä.